ENGINE POWER

Ο Τσαντισμένος Αυστραλός Μεγιστάνας θέλει ακόμα ένα κομμάτι δράσης της F1

Ο Αυστραλός Μεγιστάνας, δισεκατομμυριούχος τεχνολογίας Ντέιβιντ Ντίκερ είναι «αρκετά νευριασμένος που δεν μπήκε στην F1».
Ο  Τσαντισμένος Αυστραλός Μεγιστάνας θέλει ακόμα ένα κομμάτι δράσης της F1

F1 Αυστραλός Μεγιστάνας : Η Dicker’s Rodin Cars, η οποία κατασκευάζει τον ανοιχτό τροχό Cosworth V8 FZED 3,8 λίτρων και το υβριδικό 4λιτρο V10 turbo υβριδικό FZERO στη Νέα Ζηλανδία, ήταν μεταξύ των τριών αποτυχημένων υποψηφίων που αναζήτησαν πρόσφατα την Federation Internationale de l’ Au (FIA) imprimatur για ένταξη στην F1.

Ο μόνος υποψήφιος που εγκρίθηκε από τη FIA ήταν ο Αμερικανός Andretti Cadillac, αλλά ακόμη και αυτός δεν είναι εγγυημένος ότι θα μπει στο grid.

Ο Dicker – επικεφαλής της Dicker Data και ο πλειοψηφικός μέτοχος της κορυφαίας βρετανικής ομάδας νεανίδων Carlin από τις αρχές του έτους – παραδέχτηκε ότι η αγορά σε μια υπάρχουσα ομάδα F1 ήταν πιθανώς πιο εφικτή από το να ξεκινήσει μια νέα.

Λέει ότι έχει κοιτάξει να αγοράσει τη Sauber (η οποία φέρει την επωνυμία Alfa Romeo από το 2019), Haas, Williams και πιο πρόσφατα την AlphaTauri που ανήκει στη Red Bull (προηγουμένως Scuderia Toro Rosso και αρχικά Minardi, που ανήκε τα τελευταία πέντε χρόνια αυτής της ενσάρκωσης από τον Aussie
Paul Stoddart).

billionaire-David-Dicker-F1-Dickers-Rodin-Cars

F1 Αυστραλός Μεγιστάνας : Ωστόσο, ο Dicker λέει ότι μια αποτίμηση 800-900 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ (1,25-1,4 δισεκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας) στο AlphaTauri δεν έχει νόημα γι ‘αυτόν.

«Είχα κάποιες συζητήσεις για την αγορά της AlphaTauri, αλλά η τιμή είναι εμπορικά μη βιώσιμη από όσο μπορούσα να το καταλάβω», είπε ο Dicker στο Racer.com.

«Θα (αγόραζα την ομάδα) αν πίστευα ότι υπήρχε μια βιώσιμη διαδρομή, αλλά η πληρωμή 800-900 εκατομμυρίων δολαρίων για αυτήν πιθανότατα δεν θα θεωρούνταν εμπορικά βιώσιμη.

«Απλώς πρέπει να δούμε αν υπάρχουν δυνατότητες… (αλλά) πρέπει να εξετάσετε αυτά τα πράγματα με εμπορικούς όρους.

billionaire-David-Dicker-F1-Dickers-Rodin-Cars

«Τα παιδιά της F1 είναι ειδικοί στην πλευρά του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αλλά από την πλευρά των επιχειρήσεων δεν είμαι τόσο σίγουρος. «Είχα μερικούς ανθρώπους να μιλήσουν για αυτό και αυτό, αλλά τίποτα το τρομερά συγκεκριμένο.

«Έχω μερικά πράγματα για τα οποία μπορεί να πάρω περισσότερες πληροφορίες την επόμενη ή δύο εβδομάδες σχετικά με κάποιες πιθανότητες εκεί, αλλά η πρόταση αξίας είναι αδύναμη.

«Έχω ένα έργο στο οποίο δουλεύω. Είναι ενδιαφέρον και συναρπαστικό, αλλά δεν μπορώ να το μιλήσω ακόμα, γιατί δεν το έχω καταλάβει.

«Αλλά επιτρέψτε μου να το θέσω έτσι, είμαι πολύ τσαντισμένος που δεν μπαίνω στην F1, οπότε δεν πρόκειται απλώς να φύγω και να βουρκώσω τόνισε ο Αυστραλός Μεγιστάνας.

«Έτσι είμαι. Θέλεις να κάνεις πράγματα, και αυτό είναι το θέμα της ζωής. Απλά προσπαθείς να τα κάνεις.

«Και αν δεν μπορείτε να το κάνετε με έναν τρόπο, τότε ψάξτε για άλλο τρόπο ή άλλους τρόπους για να κάνετε τα πράγματα».

billionaire-David-Dicker-F1-Dickers-Rodin-Cars

F1 Αυστραλός Μεγιστάνας : Ο Dicker – σχεδόν 70 ετών και που μοιράζει το χρόνο του μεταξύ Σίδνεϊ, Νέας Ζηλανδίας, Ευρώπης και Ντουμπάι – ισχυρίζεται ότι ήταν στο πλαίσιο για την απόκτηση της Williams το 2020.

«Έκανα ένα λάθος όταν ο Williams ήταν προς πώληση, γιατί θα μπορούσα να το είχα αγοράσει πολύ εύκολα», λέει.

«Δεν διάβασα σωστά το στρατηγικό τοπίο σε αυτό με τον τρόπο που κάναμε την προσφορά, που εκ των υστέρων ήταν προφανώς λάθος, αλλά εκεί πάει.

«Είχα πολλές συζητήσεις για την αγορά της Williams – είδα όλους τους αριθμούς και έκανα παρουσιάσεις και τους έκανα μια προσφορά και τα πάντα – και είχα μερικά παιδιά που μιλούσαν για άλλες ομάδες κατά καιρούς.

«Κυρίως η Sauber και η Haas, οι οποίες λίγο-πολύ κυκλοφορούν και εκτός αγοράς εδώ και χρόνια, και πιθανότατα θα μπορούσαν να είχαν αγοραστεί για πολύ χαμηλότερους αριθμούς, κάτι που ήταν πολύ πιο λογικό.

«Όπως είπα, πιθανότατα το χάλασα (ο Γουίλιαμς)».

billionaire-David-Dicker-F1-Dickers-Rodin-Cars

F1 Αυστραλός Μεγιστάνας : Μέρος του σχεδίου της F1 του Dicker ήταν να αγωνιστεί μια γυναίκα οδηγός, πιθανότατα η Βρετανίδα Jamie Chadwick, τρεις φορές νικητής του πρωταθλήματος της Formula W που δεν λειτουργεί πλέον.

Ενώ ο Andretti Cadillac έχει την ευλογία της FIA να προχωρήσει προς τη F1, πρέπει τώρα να ξεκινήσει εμπορικές συζητήσεις με τη Formula One Management (FOM) και αντιμετωπίζει σκληρή αντίσταση από τις υπάρχουσες 10 ομάδες.

Κύρια εικόνα από τον Louis Sharp Motorsport

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

 

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Ο Τσαντισμένος Αυστραλός Μεγιστάνας θέλει ακόμα ένα κομμάτι δράσης της F1», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!