Ο Valtteri Bottas συμμετέχει σε έναν αγώνα τριών δρόμων για τη δεύτερη θέση της Sauber μαζί με τον Nico Hülkenberg , το 2025. Αντιμέτωποι με τον Φινλανδό «βετεράνο», δύο νεαρά όπλα είναι έτοιμα να κλέψουν τη θέση του : ο Théo Pourchaire και ο Gabriel Bortoleto. Μια θέση για τρεις υποψηφίους: η ελβετική ομάδα, τώρα υπό τη σημαία της Audi πριν από την επίσημη άφιξη του Γερμανού κατασκευαστή το 2026, θα πρέπει να κάνει μια ουσιαστική επιλογή για το μέλλον της: να βασιστεί στη νεολαία για να οικοδομήσει ένα έργο γύρω από έναν οδηγό. ή παίξτε με ασφάλεια διατηρώντας έναν έμπειρο οδηγό ικανό να βοηθήσει την ομάδα να προχωρήσει πιο γρήγορα.
Από την πλευρά του Φινλανδού οδηγού, ωστόσο, η αυτοπεποίθηση είναι εκεί. Στο περιθώριο του Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν, ο Valtteri Bottas είπε ότι δεν αφιερώνει πολύ χρόνο για να σκεφτεί τις εναλλακτικές επιλογές που έχει στη διάθεσή του εάν δεν διατηρηθεί από τη Sauber την επόμενη χρονιά. Ο δέκα φορές νικητής του Grand Prix πιστεύει ότι θα είναι στη Formula 1 το 2025… αν και παραδέχεται ότι έχει στο μυαλό του μια έξοδο έκτακτης ανάγκης.
«Δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο να το σκεφτόμαστε πολύ τώρα », είπε ο Νο. 77 στη μικτή ζώνη την Πέμπτη. Νομίζω ότι, για μένα, είναι πολύ ξεκάθαρο πού θέλω να είμαι και πού θα είμαι πιθανότατα, που είναι στη Formula 1. Αν όχι στη Formula 1, σίγουρα θα αγωνιστώ. Το Plan B θα ήταν το IndyCar για να προσπαθήσει να κερδίσει το πρωτάθλημα σε συγκεκριμένο αριθμό ετών. Αλλά δεν νομίζω ότι ισχύει ακόμα αυτό. »
Ο Valtteri Bottas αποφεύγει τις συζητήσεις με τον Μπινότο
Μια αυτοπεποίθηση που προκαλεί ίντριγκες και ερωτηματικά: θα ήταν ο Valtteri Bottas στην pole στη Sauber για να κρατήσει την έδρα του; Ή, αντίθετα, προσπαθεί να πιέσει την ελβετική ομάδα για να επιταχύνει τη διαδικασία και να επιβληθεί ως η Νο. 1 επιλογή, ενώ ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο φαίνεται να κρατά το σκοινί ; Στο Μπακού, σε μια πίστα όπου έχει ήδη κερδίσει μία φορά το 2019, ο Φινλανδός προτίμησε να μην ασχοληθεί πολύ με το ζήτημα του μέλλοντός του στον κλάδο, αναφέροντας απλώς τις συνεχιζόμενες συζητήσεις με το αφεντικό του, Mattia Binotto.
«Το Σαββατοκύριακο του αγώνα από μόνο του αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό φορτίο, τόσο πνευματικά όσο και σωματικά, και ναι, υπάρχει πάντα η κατάσταση του συμβολαίου, που είναι ένα επιπλέον άγχος, ας πούμε… αλλά τα πράγματα προχωρούν », συνόψισε ο οδηγός της Sauber . Εξακολουθούμε να είμαστε σχεδόν σε καθημερινή επαφή με τον Mattia [Binotto], για να μάθουμε τι θέλει το κάθε κόμμα. Αυτό είναι περίπου. Είμαι ακόμα θετικός, αλλά τώρα είναι και πάλι η ώρα να επικεντρωθώ στο Σαββατοκύριακο και όχι στο συμβόλαιο. »
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power