ENGINE POWER

Ο Yann Ehrlacher κερδίζει τη δεύτερη επιτυχία του TCR World Tour

ο Γάλλος Yann Ehrlacher υπογράφει μια νέα επιτυχία (μετά από αυτή του Spa Francorchamps) στο διεθνές πρωτάθλημα του TCR World Tour που αμφισβητείται κοντά στη Βουδαπέστη
Ο Yann Ehrlacher κερδίζει τη δεύτερη επιτυχία του TCR World Tour

Ο Yann Ehrlacher κερδίζει τη δεύτερη συνεχόμενη επιτυχία του TCR World Tour

Μια εβδομάδα μετά από ένα καλό Σαββατοκύριακο στην ιταλική πίστα της Vallelunga, ο Γάλλος Yann Ehrlacher υπογράφει μια νέα επιτυχία (μετά από αυτή του Spa Francorchamps) στο διεθνές πρωτάθλημα του TCR World Tour που αμφισβητείται κοντά στη Βουδαπέστη.

  • Ο επίσημος οδηγός της Cyan Racing-Lynk & Co ξεκίνησε από την pole position. Στο πλευρό του ο τρομερός Nestor Girolami στο τιμόνι του ολοκαίνουργιου Honda Civic τύπου R TCR.
  • Στα πράσινα φώτα, ο Αλσατός διατηρεί το πλεονέκτημα της ηγετικής του θέσης, αλλά πρέπει να είναι πολύ αμυντικός για να αποτρέψει τον Αργεντινό να πάρει τον έλεγχο του αγώνα. Επιτιθέμενος με αυτόν τον τρόπο στους τρικολόρ, ο Τζιρολάμι άνοιξε την πόρτα στον Μα Τσιν Χούα που του έκλεψε τη δεύτερη θέση.
  • Ο πρώτος γύρος ήταν πολύ ταραχώδης με συγκεκριμένα τον Mikel Azcona (Hyundai Motorsport) που προσπαθούσε επίσης να προσπεράσει τον Girolami για να κερδίσει την 3η θέση.
  • Στο τέλος του 3ου γύρου, ενώ ο Ehrlacher διεύρυνε τη διαφορά στην κορυφή του αγώνα. Ο Girolami κάνει μια τρομακτική επίθεση στον Ma στην προτελευταία γωνία του Hungaroring, οι δύο άνδρες παραμένουν δίπλα-δίπλα για πολλά μέτρα με την Azcona να είναι έτοιμη να εκτιναχθεί για να εκμεταλλευτεί την παραμικρή ευκαιρία.
  • Ο Αργεντινός και ο Ισπανός βρήκαν το άνοιγμα στους Κινέζους που έπεσαν από τη 2η στην 4η θέση στον αγώνα 1.
  • Ο Norbert Michelisz, ο ηγέτης της Παγκόσμιας Περιοδείας είναι λίγο πιο μακριά, με το έρμα που πέτυχε για τη νίκη του στη διαδρομή Vallelunga την περασμένη εβδομάδα.
  • Ο Rob Huff (Comtoyou Racing) υποφέρει επίσης στην περιστροφική πύλη Magyar μετά την επιτυχία του στον αγώνα 2 στην περιοχή της Ρώμης. Ο Βρετανός καταλαμβάνει μια μακρινή 9η θέση πίσω από τους Santi Urrutia και Thed Bjork.
  • Ο Urrutia, ο οποίος φαίνεται λίγο κάτω από τον ζυγό του Γάλλου συμπαίκτη του, θα πρέπει να βρει χρώμα στους επόμενους γύρους, όταν το TCR World Tour θα ξεκινήσει την περιοδεία του στη Νότια Αμερική στην Αργεντινή και στα εδάφη του στην Ουρουγουάη.
  • Η Βουδαπέστη είναι πράγματι ο γύρος που σηματοδοτεί το μέσο του πρωταθλήματος και τον τελευταίο από τους αγώνες που διαγωνίζονται στην Ευρώπη. Από τον Αύγουστο, το TCR WT θα ξεκινήσει την παγκόσμια περιοδεία του.
  • Νίκη για τον Yann Erhalcher πριν από τον Nestor Girolami και τον Mikel Azcona. Ο Norbert Michelisz, ο τοπικός ήρωας εξακολουθεί να κατέχει το προβάδισμα στην κανονική περίοδο, αλλά τώρα είναι ισόβαθμος με τον γιο της Cathy Muller.
  • Ο Γάλλος είναι πολύ ικανοποιημένος με αυτό το αποτέλεσμα: « Ήξερα ότι όλα θα κριθούν στην αρχή, ο Bebu (Girolami) είχε πολύ καλύτερο ξεκίνημα από εμένα και αμέσως υπερασπίστηκα τη θέση μου. Αυτό που ακολούθησε ήταν η διαχείριση των ελαστικών μου, ακόμα κι αν φαίνεται εύκολο από την οθόνη του, ήταν ένας δύσκολος αγώνας, είμαι πολύ χαρούμενος με αυτή τη νέα νίκη, η ομάδα μου έδωσε ένα αυτοκίνητο που ήταν απλά άψογο. Τώρα είμαστε ήδη συγκεντρωμένοι στον αυριανό αγώνα, πρέπει να συνεχίσουμε έτσι.
  • Ο αγώνας 2 θα διεξαχθεί αύριο το μεσημέρι, με τον διπλό νικητή του WTCR (2020,2021) να ξεκινά από τη 10η θέση.

Yann Ehrlacher: “Δεν εκμεταλλευόμαστε ακόμη 100% αυτό που έχουμε”

Ο διπλός πρωταθλητής WTCR World Tour(2020 και 2021) βρίσκεται στην 7η θέση στο νέο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού. Στο τιμόνι μιας ολοκαίνουργιας Lynk & Co 03, μετρά τη δουλειά που απομένει να γίνει για να κερδίσει το 2023.

lccr_vallelunga-test_2023-TCR-world-tour-Yann-Ehrlacher

 

Πώς ήταν το ντεμπούτο του TCR World Tour στο Portiamo (2 X P7)

Η καθαρή απόδοση ήταν αρκετά καλή. Μας λείπει λίγο για να παλεύουμε στην πρώτη γραμμή σε τακτική βάση. Στο ανεστραμμένο πλέγμα τα καταφέρνουμε αλλά είναι λίγο δύσκολο. Στα προκριματικά όλα είναι καλά. Στον αγώνα, έχουμε πρόβλημα να συμβαδίσουμε με τον ρυθμό λόγω ελλείμματος V-max. Πρέπει επίσης να παραδεχτούμε ότι υποβαθμίζουμε τα ελαστικά μας αρκετά γρήγορα. Από την πλευρά μου, είχα κάνει τα πάντα για να βάλω στόχο για pole για το ανάποδο πλέγμα, αλλά κάναμε λάθος στους υπολογισμούς μας και βάλαμε τον σωστό χρόνο. Είμαστε 11η με 2 δέκατα του κορυφαίου 10 οπότε είναι λίγο κρίμα.

Είναι καλό η μετάβαση από την Goodyear στην Kumho; Έχει αλλάξει η αγωνιστική φιλοσοφία; 

Υπάρχει πράγματι μεγάλη φθορά στα ελαστικά και οι ρυθμίσεις μας έχουν αλλάξει αρκετά. Πρόκειται για ενώσεις που προκαλούν περισσότερο μπλοκάρισμα των τροχών και ανέχονται λιγότερα συνδυασμένα πλευρικά και διαμήκη φορτία. Έτσι έπρεπε να αλλάξουμε τις τεχνικές ιππασίας και τις ρυθμίσεις μας. Αυτό δεν άλλαξε σημαντικά τη φιλοσοφία των ελαστικών τουρισμού. Η απώλεια απόδοσης έρχεται περίπου στο ίδιο παράθυρο που είχαμε στο Goodyear. Είναι αρκετά συνεπές και εμπίπτει ανάμεσα σε αυτό που ζήσαμε στη Yokohama και στην Goodyear. Για τη Lynk & Co, αυτό πρέπει να προστεθεί στο γεγονός ότι έχουμε ένα νέο αυτοκίνητο με νέο αεροδυναμικό κιτ, επομένως πρέπει να προσαρμοστούμε σε αυτό το νέο σύνολο.

Σύγκρουση με τον Santi Urrutia στον πρώτο αγώνα TCR World Tour, τι έγινε; 

Δεν είναι πραγματικά μια σύγκρουση. Τσακωνόταν με τον Τομ Κορόνελ που πέρασε πάνω από τους μεγάλους δονητές λουκάνικου, ερχόμουν με περισσότερη ταχύτητα. Ο Κορονέλ, θέλοντας να επιστρέψει στην πίστα, τον χτυπάει. Αυτό τον αποσταθεροποιεί και θέλοντας να διορθώσει, δέχτηκε ένα χτύπημα από τη ρακέτα και συγκρουστήκαμε. Οι 4 τροχοί μας συγκρούστηκαν, μετά πήγε πίσω στο Coronel και αυτό ήταν που έσπασε κάτι μπροστά αριστερά. Δεν μπορούσαμε να κάνουμε πολλά για να αποφύγουμε αυτή την επαφή, είναι επώδυνο όταν συμβαίνει με έναν συμπαίκτη σίγουρα. Αλλά είναι η αρχή της σεζόν, είναι σημαντικό να δείξουμε ότι δεν είμαστε εδώ για να επιβραδύνουμε και να δώσουμε θέσεις στον πρώτο που θα έρθει. Αν είχα επιβραδύνει θα είχα χάσει τρεις θέσεις.

Χωρίς βάθρο για τον Αλσατό που σκοπεύει να προσαρμόσει τη βολή στο Spa Francorchamps ©TCRSeries

Δεν ήταν πάντα η υπέροχη ατμόσφαιρα ανάμεσα σε εσάς 2, πάει καλά φέτος; 

Όλα πήγαν καλά κατά την προετοιμασία, τις δοκιμές προετοιμασίας. Είναι πάνω που έβαλε λίγο κρύο. Ζεστό, δεν τα πήγαμε καλά, αλλά είμαστε μεγάλα αγόρια και μπορέσαμε να συζητήσουμε και να αναλύσουμε όλα όσα συνέβησαν. Εξετάσαμε όλες τις εικόνες, η κατάσταση φάνηκε ξεκάθαρη και στους δυο μας, όλα έχουν μηδενιστεί. Πρέπει να δουλέψουμε χέρι-χέρι και δεν έχουμε κανένα πρόβλημα μεταξύ μας.

Πώς είναι το νέο αυτοκίνητο; Είναι αυτό ένα βήμα παραπάνω από το παλιό; 

Όχι πραγματικά, προς το παρόν, αλλά έχουμε βελτιώσει ορισμένα σημεία αξιοπιστίας. Η απόδοση δεν είναι το πρώτο σημείο που θα τονίσω. Δεν χρησιμοποιούμε ακόμη το 100% αυτού που έχουμε στα χέρια μας. Ελπίζω να το κάνουμε από το Spa Francorchamps.

Η ιδέα του TCR World Tour να σας κάνει να αλλάζετε αντιπάλους κάθε γύρο θα είναι καλή; 

Στα χαρτιά δεν είναι τόσο κακό, τα πλέγματα είναι γεμάτα και φαινόμαστε πολύ καλά όταν βλέπετε τις φωτογραφίες του αγώνα. Το πρωτάθλημα ταξιδεύει και πάλι μακριά. Η βασική ιδέα είναι να γίνει ξανά ένα πρωτάθλημα όπως το WTCC το συντομότερο δυνατό. Αυτό συμβαίνει σε κατηγορίες όπως το GT3. Όλοι οι οδηγοί οδηγούν σε Intercontinental ή World Challenge. Βαδίζουμε σε υπέροχες πίστες. Στο Portimao, μπορούσαμε να δούμε τη διαφορά επιπέδου μεταξύ του κόσμου και της Ευρώπης. Μπορώ να σας πω ότι όταν φτάσουμε στη Νότια Αμερική και την Αυστραλία θα βρεθούμε αντιμέτωποι με παιδιά που θα αγωνιστούν σε πίστες που ξέρουν από μέσα τους καθώς ξεκινάμε από το μηδέν. Αυτό θα ανεβάσει λίγο το επίπεδο και θα προσφέρει ανοιχτούς και αμφισβητούμενους αγώνες.

Ποιες είναι οι φιλοδοξίες για το Spa στο TCR World Tour

Δεν πρόκειται να έχουμε αυταπάτες, θα φτάσουμε στο Spa με πραγματικό έλλειμμα στην τελική ταχύτητα και στο Βέλγιο αυτό μπορεί να είναι τιμωρητικό. Θα παλέψουμε όμως για τους μεγάλους βαθμούς, μπορεί να είναι λίγο νωρίς για να στοχεύσουμε στη νίκη, αλλά πιστέψτε με θα είμαστε σύντομα στους ρυθμούς των καλύτερων. Απλώς είναι υπέροχο να οδηγείς σε μεγάλες πίστες αυτού του διαμετρήματος, αλλά η φιλοσοφία των μικρότερων κομματιών όπως στο BTCC μας ταιριάζει τέλεια, είμαι πραγματικά λάτρης των κομματιών όπως το Thruxton.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power
Engine Power: Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;

Engine Power
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power
Engine Power: Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έχεις αυτοκίνητο SUV ή 4Χ4; Θες να δοκιμάσεις τη χαρά της χωμάτινης οδήγησης σε ένα ασφαλές περιβάλλον και με καλή παρέα; Έλα στο Trail Ride

Engine Power
Engine Power: Επιστροφή του WRC στη Μεγάλη Βρετανία χάρη στη Σκωτία;

Επιστροφή του WRC στη Μεγάλη Βρετανία χάρη στη Σκωτία;

Απουσία από το 2019, η Μεγάλη Βρετανία θα μπορούσε να επιστρέψει στο WRC, ενώ η Σκωτία έχει εκφράσει την επιθυμία της να φιλοξενήσει έναν γύρο.

Engine Power
Engine Power: Τι να περιμένετε από τη διαδρομή 2025 Tour de Corse Historique;

Τι να περιμένετε από τη διαδρομή 2025 Tour de Corse Historique;

Οι διοργανωτές αποκάλυψαν τις πόλεις ενδιάμεσων σταθμών για αυτήν την 25η έκδοση του Tour de Corse Historique, ανάμεσα στις παραδόσεις και τις καινοτομίες.

Engine Power
Engine Power: Η Michelin αντιδρά στην προώθηση της Pirelli ως επίσημου κατασκευαστή ελαστικών MotoGP

Η Michelin αντιδρά στην προώθηση της Pirelli ως επίσημου κατασκευαστή ελαστικών MotoGP

Η Michelin αντιδρά στην ανακοίνωση του MotoGP σχετικά με την αλλαγή του επίσημου κατασκευαστή του κλάδου από το 2027.

Engine Power
Engine Power: Πυρκαγιά και μεγάλες ζημιές σε Alpine A424 στο Κατάρ

Πυρκαγιά και μεγάλες ζημιές σε Alpine A424 στο Κατάρ

Ένα Alpine A424 έπιασε φωτιά στο Losail κατά τη διάρκεια δοκιμαστικής συνεδρίας που διοργανώθηκε μετά τα 1812 χλμ του Κατάρ.

Engine Power
Engine Power: Aprilia, ένα ξεκίνημα της σεζόν γεμάτο ελπίδες παρά την απουσία του Jorge Martin

Aprilia, ένα ξεκίνημα της σεζόν γεμάτο ελπίδες παρά την απουσία του Jorge Martin

Στέρηση του παγκόσμιου πρωταθλητή της, η Aprilia ξεκίνησε καλά τη σεζόν στην Ταϊλάνδη χάρη στις εξαιρετικές εμφανίσεις των Marco Bezzecchi (Aprilia) και Ai Ogura (Trackhouse Aprilia), και οι δύο στην πρώτη εξάδα.

Engine Power
Engine Power: Πώς μοιάζουν τα πλέγματα της Formula 2 και Formula 3 για το 2025;

Πώς μοιάζουν τα πλέγματα της Formula 2 και Formula 3 για το 2025;

Μεταξύ μεταγραφών, αναχωρήσεων και αφίξεων νέων οδηγών, το Engine Power κάνει απολογισμό των οδηγών που επιβεβαιώθηκαν για τη σεζόν 2025 στη Formula 2 και τη Formula 3.

Engine Power
Engine Power: Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» 2025 | Αναγγελία

Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» 2025 | Αναγγελία

Το Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» διεξάγεται από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.) και αποτελεί τον πρώτο γύρο του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος και του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων για το 2025

Engine Power
Engine Power: Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει δυναμικά, με νέες ειδικές διαδρομές, διευρυμένο πρόγραμμα και προκλήσεις για τους κορυφαίους οδηγούς του WRC.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει δυναμικά, με νέες ειδικές διαδρομές, διευρυμένο πρόγραμμα και προκλήσεις για τους κορυφαίους οδηγούς του WRC.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει στην παραδοσιακή καλοκαιρινή ημερομηνία του, με τον αγώνα να διεξάγεται από τις 26 έως τις 29 Ιουνίου 2025

Engine Power
Engine Power: Η Williams και η Alpine επεκτείνουν τις δοκιμές στο Μπαχρέιν

Η Williams και η Alpine επεκτείνουν τις δοκιμές στο Μπαχρέιν

Και οι δύο ομάδες παρέμειναν στο Μπαχρέιν για δύο ακόμη ημέρες δοκιμών ως μέρος των δοκιμών ελαστικών της Pirelli το 2026.

Engine Power
Engine Power: Ο Álex Palou κερδίζει για πρώτη φορά της χρονιάς στην Αγία Πετρούπολη

Ο Álex Palou κερδίζει για πρώτη φορά της χρονιάς στην Αγία Πετρούπολη

Ο δύο φορές βασιλεύων πρωταθλητής IndyCar Álex Palou (Chip Ganassi Racing) ξεκίνησε τη σεζόν του 2025 με τέλειο τρόπο κερδίζοντας τον εναρκτήριο γύρο του πρωταθλήματος στην Αγία Πετρούπολη της Φλόριντα.

Engine Power