- Ο επίσημος οδηγός της Cyan Racing-Lynk & Co ξεκίνησε από την pole position. Στο πλευρό του ο τρομερός Nestor Girolami στο τιμόνι του ολοκαίνουργιου Honda Civic τύπου R TCR.
- Στα πράσινα φώτα, ο Αλσατός διατηρεί το πλεονέκτημα της ηγετικής του θέσης, αλλά πρέπει να είναι πολύ αμυντικός για να αποτρέψει τον Αργεντινό να πάρει τον έλεγχο του αγώνα. Επιτιθέμενος με αυτόν τον τρόπο στους τρικολόρ, ο Τζιρολάμι άνοιξε την πόρτα στον Μα Τσιν Χούα που του έκλεψε τη δεύτερη θέση.
- Ο πρώτος γύρος ήταν πολύ ταραχώδης με συγκεκριμένα τον Mikel Azcona (Hyundai Motorsport) που προσπαθούσε επίσης να προσπεράσει τον Girolami για να κερδίσει την 3η θέση.
- Στο τέλος του 3ου γύρου, ενώ ο Ehrlacher διεύρυνε τη διαφορά στην κορυφή του αγώνα. Ο Girolami κάνει μια τρομακτική επίθεση στον Ma στην προτελευταία γωνία του Hungaroring, οι δύο άνδρες παραμένουν δίπλα-δίπλα για πολλά μέτρα με την Azcona να είναι έτοιμη να εκτιναχθεί για να εκμεταλλευτεί την παραμικρή ευκαιρία.
- Ο Αργεντινός και ο Ισπανός βρήκαν το άνοιγμα στους Κινέζους που έπεσαν από τη 2η στην 4η θέση στον αγώνα 1.
- Ο Norbert Michelisz, ο ηγέτης της Παγκόσμιας Περιοδείας είναι λίγο πιο μακριά, με το έρμα που πέτυχε για τη νίκη του στη διαδρομή Vallelunga την περασμένη εβδομάδα.
- Ο Rob Huff (Comtoyou Racing) υποφέρει επίσης στην περιστροφική πύλη Magyar μετά την επιτυχία του στον αγώνα 2 στην περιοχή της Ρώμης. Ο Βρετανός καταλαμβάνει μια μακρινή 9η θέση πίσω από τους Santi Urrutia και Thed Bjork.
- Ο Urrutia, ο οποίος φαίνεται λίγο κάτω από τον ζυγό του Γάλλου συμπαίκτη του, θα πρέπει να βρει χρώμα στους επόμενους γύρους, όταν το TCR World Tour θα ξεκινήσει την περιοδεία του στη Νότια Αμερική στην Αργεντινή και στα εδάφη του στην Ουρουγουάη.
- Η Βουδαπέστη είναι πράγματι ο γύρος που σηματοδοτεί το μέσο του πρωταθλήματος και τον τελευταίο από τους αγώνες που διαγωνίζονται στην Ευρώπη. Από τον Αύγουστο, το TCR WT θα ξεκινήσει την παγκόσμια περιοδεία του.
- Νίκη για τον Yann Erhalcher πριν από τον Nestor Girolami και τον Mikel Azcona. Ο Norbert Michelisz, ο τοπικός ήρωας εξακολουθεί να κατέχει το προβάδισμα στην κανονική περίοδο, αλλά τώρα είναι ισόβαθμος με τον γιο της Cathy Muller.
- Ο Γάλλος είναι πολύ ικανοποιημένος με αυτό το αποτέλεσμα: « Ήξερα ότι όλα θα κριθούν στην αρχή, ο Bebu (Girolami) είχε πολύ καλύτερο ξεκίνημα από εμένα και αμέσως υπερασπίστηκα τη θέση μου. Αυτό που ακολούθησε ήταν η διαχείριση των ελαστικών μου, ακόμα κι αν φαίνεται εύκολο από την οθόνη του, ήταν ένας δύσκολος αγώνας, είμαι πολύ χαρούμενος με αυτή τη νέα νίκη, η ομάδα μου έδωσε ένα αυτοκίνητο που ήταν απλά άψογο. Τώρα είμαστε ήδη συγκεντρωμένοι στον αυριανό αγώνα, πρέπει να συνεχίσουμε έτσι.
- Ο αγώνας 2 θα διεξαχθεί αύριο το μεσημέρι, με τον διπλό νικητή του WTCR (2020,2021) να ξεκινά από τη 10η θέση.
Πώς ήταν το ντεμπούτο του TCR World Tour στο Portiamo (2 X P7)
Η καθαρή απόδοση ήταν αρκετά καλή. Μας λείπει λίγο για να παλεύουμε στην πρώτη γραμμή σε τακτική βάση. Στο ανεστραμμένο πλέγμα τα καταφέρνουμε αλλά είναι λίγο δύσκολο. Στα προκριματικά όλα είναι καλά. Στον αγώνα, έχουμε πρόβλημα να συμβαδίσουμε με τον ρυθμό λόγω ελλείμματος V-max. Πρέπει επίσης να παραδεχτούμε ότι υποβαθμίζουμε τα ελαστικά μας αρκετά γρήγορα. Από την πλευρά μου, είχα κάνει τα πάντα για να βάλω στόχο για pole για το ανάποδο πλέγμα, αλλά κάναμε λάθος στους υπολογισμούς μας και βάλαμε τον σωστό χρόνο. Είμαστε 11η με 2 δέκατα του κορυφαίου 10 οπότε είναι λίγο κρίμα.
Είναι καλό η μετάβαση από την Goodyear στην Kumho; Έχει αλλάξει η αγωνιστική φιλοσοφία;
Υπάρχει πράγματι μεγάλη φθορά στα ελαστικά και οι ρυθμίσεις μας έχουν αλλάξει αρκετά. Πρόκειται για ενώσεις που προκαλούν περισσότερο μπλοκάρισμα των τροχών και ανέχονται λιγότερα συνδυασμένα πλευρικά και διαμήκη φορτία. Έτσι έπρεπε να αλλάξουμε τις τεχνικές ιππασίας και τις ρυθμίσεις μας. Αυτό δεν άλλαξε σημαντικά τη φιλοσοφία των ελαστικών τουρισμού. Η απώλεια απόδοσης έρχεται περίπου στο ίδιο παράθυρο που είχαμε στο Goodyear. Είναι αρκετά συνεπές και εμπίπτει ανάμεσα σε αυτό που ζήσαμε στη Yokohama και στην Goodyear. Για τη Lynk & Co, αυτό πρέπει να προστεθεί στο γεγονός ότι έχουμε ένα νέο αυτοκίνητο με νέο αεροδυναμικό κιτ, επομένως πρέπει να προσαρμοστούμε σε αυτό το νέο σύνολο.
Σύγκρουση με τον Santi Urrutia στον πρώτο αγώνα TCR World Tour, τι έγινε;
Δεν είναι πραγματικά μια σύγκρουση. Τσακωνόταν με τον Τομ Κορόνελ που πέρασε πάνω από τους μεγάλους δονητές λουκάνικου, ερχόμουν με περισσότερη ταχύτητα. Ο Κορονέλ, θέλοντας να επιστρέψει στην πίστα, τον χτυπάει. Αυτό τον αποσταθεροποιεί και θέλοντας να διορθώσει, δέχτηκε ένα χτύπημα από τη ρακέτα και συγκρουστήκαμε. Οι 4 τροχοί μας συγκρούστηκαν, μετά πήγε πίσω στο Coronel και αυτό ήταν που έσπασε κάτι μπροστά αριστερά. Δεν μπορούσαμε να κάνουμε πολλά για να αποφύγουμε αυτή την επαφή, είναι επώδυνο όταν συμβαίνει με έναν συμπαίκτη σίγουρα. Αλλά είναι η αρχή της σεζόν, είναι σημαντικό να δείξουμε ότι δεν είμαστε εδώ για να επιβραδύνουμε και να δώσουμε θέσεις στον πρώτο που θα έρθει. Αν είχα επιβραδύνει θα είχα χάσει τρεις θέσεις.
Δεν ήταν πάντα η υπέροχη ατμόσφαιρα ανάμεσα σε εσάς 2, πάει καλά φέτος;
Όλα πήγαν καλά κατά την προετοιμασία, τις δοκιμές προετοιμασίας. Είναι πάνω που έβαλε λίγο κρύο. Ζεστό, δεν τα πήγαμε καλά, αλλά είμαστε μεγάλα αγόρια και μπορέσαμε να συζητήσουμε και να αναλύσουμε όλα όσα συνέβησαν. Εξετάσαμε όλες τις εικόνες, η κατάσταση φάνηκε ξεκάθαρη και στους δυο μας, όλα έχουν μηδενιστεί. Πρέπει να δουλέψουμε χέρι-χέρι και δεν έχουμε κανένα πρόβλημα μεταξύ μας.
Πώς είναι το νέο αυτοκίνητο; Είναι αυτό ένα βήμα παραπάνω από το παλιό;
Όχι πραγματικά, προς το παρόν, αλλά έχουμε βελτιώσει ορισμένα σημεία αξιοπιστίας. Η απόδοση δεν είναι το πρώτο σημείο που θα τονίσω. Δεν χρησιμοποιούμε ακόμη το 100% αυτού που έχουμε στα χέρια μας. Ελπίζω να το κάνουμε από το Spa Francorchamps.
Η ιδέα του TCR World Tour να σας κάνει να αλλάζετε αντιπάλους κάθε γύρο θα είναι καλή;
Στα χαρτιά δεν είναι τόσο κακό, τα πλέγματα είναι γεμάτα και φαινόμαστε πολύ καλά όταν βλέπετε τις φωτογραφίες του αγώνα. Το πρωτάθλημα ταξιδεύει και πάλι μακριά. Η βασική ιδέα είναι να γίνει ξανά ένα πρωτάθλημα όπως το WTCC το συντομότερο δυνατό. Αυτό συμβαίνει σε κατηγορίες όπως το GT3. Όλοι οι οδηγοί οδηγούν σε Intercontinental ή World Challenge. Βαδίζουμε σε υπέροχες πίστες. Στο Portimao, μπορούσαμε να δούμε τη διαφορά επιπέδου μεταξύ του κόσμου και της Ευρώπης. Μπορώ να σας πω ότι όταν φτάσουμε στη Νότια Αμερική και την Αυστραλία θα βρεθούμε αντιμέτωποι με παιδιά που θα αγωνιστούν σε πίστες που ξέρουν από μέσα τους καθώς ξεκινάμε από το μηδέν. Αυτό θα ανεβάσει λίγο το επίπεδο και θα προσφέρει ανοιχτούς και αμφισβητούμενους αγώνες.
Ποιες είναι οι φιλοδοξίες για το Spa στο TCR World Tour ;
Δεν πρόκειται να έχουμε αυταπάτες, θα φτάσουμε στο Spa με πραγματικό έλλειμμα στην τελική ταχύτητα και στο Βέλγιο αυτό μπορεί να είναι τιμωρητικό. Θα παλέψουμε όμως για τους μεγάλους βαθμούς, μπορεί να είναι λίγο νωρίς για να στοχεύσουμε στη νίκη, αλλά πιστέψτε με θα είμαστε σύντομα στους ρυθμούς των καλύτερων. Απλώς είναι υπέροχο να οδηγείς σε μεγάλες πίστες αυτού του διαμετρήματος, αλλά η φιλοσοφία των μικρότερων κομματιών όπως στο BTCC μας ταιριάζει τέλεια, είμαι πραγματικά λάτρης των κομματιών όπως το Thruxton.