Βραζιλιάνικο Γκραν πρι F1: REDBULL
Max Verstappen : “Ήταν ένα καλό Σαββατοκύριακο στo Βραζιλιάνικο Γκραν πρι F1. Ήταν ένας υπέροχος αγώνας και είχαμε καλό ρυθμό σε όλη τη διάρκεια. Και πάλι, ήταν πολύ μεγάλο διάστημα στα ελαστικά και ήταν σημαντικό να τα σώσουμε καθ’ όλη τη διάρκεια όπως κάναμε υψηλή υποβάθμιση των ελαστικών. Ο Lando έκανε καλό αγώνα και έπρεπε να δουλέψω για να αμυνθώ στον πρώτο γύρο και να διατηρήσω τη διαφορά. Ήταν κοντά μου στο stint 1 και πίεσε λίγο πιο δυνατά στις νεότερες ενώσεις στην αρχή, αλλά παρέμεινα ήρεμος καθ’ όλη τη διάρκεια ο αγώνας, απλά χαλάρωσε και άφησε το αυτοκίνητο να κυλήσει στη γωνία. Τα πήγε καλά και είχαμε μερικούς καλούς αγώνες σήμερα. Ήταν μια πολύ μεγάλη τριπλή κεφαλιά, οπότε ανυπομονώ για λίγες μέρες διάλειμμα πριν προετοιμαστώ για το Βέγκας. Απολαμβάνω το στιγμή και ελπίζουμε ότι μπορούμε να συνεχίσουμε αυτή την επιτυχία μέχρι το τέλος της χρονιάς».
Sergio Perez : “Ας ξεκινήσουμε από την αρχή, μου πήρε λίγη ώρα για να περάσω από τη Mercedes και αυτό μου χάλασε τον αγώνα, μετά από αυτό ήμασταν πάντα λίγο στο πίσω πόδι με τον Fernando. Τον τσακώναμε και προς το τέλος ήρθαμε πολύ κοντά στο βάθρο. Πρέπει να πω μπράβο στον Fernando γιατί ήταν ένας υπέροχος αγώνας και πραγματικά δίκαιος αγώνας. Μεταξύ μας, όποιος ανέβηκε στο βάθρο, το άξιζε, και το πήρε. Είχα την ευκαιρία και το πήγε, αλλά ήταν πολύ γρήγορος στις ευθείες και δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να είχα κάνει κάτι διαφορετικό στους τελευταίους γύρους. Νομίζω ότι αυτός ο ρυθμός είναι πολύ καλός τα τελευταία Σαββατοκύριακα, πέραν όλων των ατυχιών , ήταν θέμα χρόνου να έρθει. Ήταν ένα καλό Σαββατοκύριακο για εμάς στο Πρωτάθλημα, γιατί πλησιάζουμε στο να εξασφαλίσουμε τη δεύτερη θέση, τώρα πάμε στο Βέγκας.”
Βραζιλιάνικο Γκραν πρι F1 : Ferrari
Charles Leclerc : Τώρα είναι ώρα να επαναφορτίσουμε τις μπαταρίες μας και ελπίζουμε ότι θα επιστρέψουμε σε καλή φόρμα στο Λας Βέγκας.
Ήταν μια απογοητευτική μέρα από την πλευρά μου. Ξεκινώντας από το P2, ελπίζαμε να φέρουμε πολλούς βαθμούς για να ανέβουμε στη μάχη του πρωταθλήματος, αλλά δυστυχώς, έπρεπε να αποσυρθούμε νωρίς.
Μπαίνοντας στη στροφή 6 στον γύρο σχηματισμού, έχασα το υδραυλικό τιμόνι μου και ο τροχός άκαμπτο, κλειδώνοντας επίσης τα πίσω μέρη.
Είμαι συγκεντρωμένος στους δύο τελευταίους αγώνες της σεζόν τώρα, δεν θα τα παρατήσουμε και θα παλέψουμε για να τερματίσουμε με το καλύτερο αποτέλεσμα κατάταξης κατασκευαστών που μπορούμε να πετύχουμε. Θα τα δώσω όλα στο Λας Βέγκας.
Carlos Sainz : Ήταν μια δύσκολη μέρα. Οι εκκινήσεις δεν ήταν καλές λόγω ενός προβλήματος συμπλέκτη που είχαμε και χθες και χάσαμε κάποιες θέσεις εκεί.
Από εκεί και πέρα, μπόρεσα να περάσω και τις δύο Mercedes στην πίστα, αλλά αυτό ήταν όλο. Δυστυχώς, σήμερα η Aston Martin, η Red Bull και η McLaren ήταν πιο γρήγορα από εμάς και το P6 ήταν το μέγιστο.
Είναι μεγάλη ντροπή που ο Τσαρλς δεν είχε την ευκαιρία να ξεκινήσει τον αγώνα καθώς θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει πολύ σημαντικούς βαθμούς ενάντια στη Mercedes εδώ στη Βραζιλία.
Βραζιλιάνικο Γκραν πρι F1 : Mercedes
Lewis Hamilton : Αισθάνομαι ότι οδήγησα έναν καλύτερο αγώνα σήμερα από ό,τι χθες, σε σχέση με το πώς διαχειριζόμουν τα ελαστικά στο μέγιστο των δυνατοτήτων μου. Είναι δύσκολο να πούμε γιατί δυσκολευτήκαμε τόσο πολύ αυτό το Σαββατοκύριακο. Υπάρχουν στιγμές με αυτό το αυτοκίνητο όταν λειτουργεί και άλλες που δεν λειτουργεί. Είναι πολύ ασυνεπές σε όλο τον γύρο και πρέπει να το καταλάβουμε. Σήμερα, ήμασταν αργοί στις ευθείες, αλλά εξακολουθούσαμε να γλιστράμε στις στροφές, οπότε ήταν δύσκολο. Θα φύγουμε και θα δούμε τα πράγματα για να μάθουμε τι έπρεπε να είχαμε κάνει διαφορετικά. Ήταν μια μέρα για να ξεχάσουμε, αλλά ελπίζουμε ότι υπάρχουν πολλά διδάγματα από αυτήν. Είμαι επίσης πολύ περήφανος για όλους στην ομάδα. Εξακολουθούν να εργάζονται όσο σκληρά μπορούν και να κρατούν το κεφάλι ψηλά. Αυτό πρέπει να συνεχίσουμε να κάνουμε και θα συνεχίσουμε να πιέζουμε για να βελτιωθούμε.
George Russell : Προφανώς κάτι δεν πήγαινε καλά αυτό το Σαββατοκύριακο. Δεν είμαστε σίγουροι για το τι ήταν ακόμα, αλλά ο ρυθμός δεν ήταν εκεί. Είναι σαφές ότι δεν πηγαίνεις από ένα αυτοκίνητο που αξίζει το βάθρο σε ένα αυτοκίνητο που απέχει ένα δευτερόλεπτο μπροστά, οπότε ήταν πολύ περίεργο. Σκεφτήκαμε ότι η χθεσινή μπορεί να ήταν μοναδική, αλλά σαφώς δεν ήταν. Γλιστρούσαμε τα ελαστικά και νομίζω ότι η απόδοση που δείξαμε ήταν η μέγιστη που είχαμε με το αυτοκίνητο όπως ήταν. Τελικά, υποφέραμε από υψηλές θερμοκρασίες λαδιού στη μονάδα ισχύος και αυτό μας έκανε να αποσυρθούμε. Αυτό ολοκλήρωσε τη δύσκολη μέρα. Πρέπει να επιστρέψουμε τώρα στο εργοστάσιο, να ανασυνταχθούν και να δουλέψουμε με ό,τι κάναμε για να το ξεπεράσουμε πριν από τους δύο τελευταίους αγώνες της σεζόν.
Βραζιλιάνικο Γκραν πρι F1 : ALPINE
Esteban Ocon : “Σήμερα είχαμε μια μικρή ανταμοιβή με έναν βαθμό μετά από έναν δύσκολο αγώνα. Κάναμε μια εξαιρετική εκκίνηση, κερδίζοντας κάποιες θέσεις, αποφεύγοντας επίσης το χάος μπροστά. Δυστυχώς, είδαμε πολύ γρήγορα ότι είχαμε πολύ υψηλή υποβάθμιση σε όλη τη διάρκεια και είχαμε να πάμε για έναν αγώνα τριών στάσεων. Είχαμε προγραμματίσει για αυτό καθώς είδαμε κάποια σημάδια χθες ότι αυτό θα μπορούσε να είναι ένας παράγοντας, οπότε αυτό είναι κάτι που θα αξιολογήσουμε στο μέλλον. Ωστόσο, μια καλή μέρα στο γραφείο για την ομάδα και με τους δύο αυτοκίνητα στους πόντους και ένα καλό βήμα από τη χθεσινή επίδοση στον αγώνα Sprint. Η εστίασή μας τώρα στρέφεται στο Λας Βέγκας, τον προτελευταίο αγώνα της σεζόν, που υπόσχεται να είναι μια θεαματική εμπειρία όπου ελπίζουμε να φέρουμε ένα άλλο δυνατό αποτέλεσμα.”
Pierre Gasly : “Είμαι πολύ χαρούμενος με τον σημερινό αγώνα και θα έλεγα ότι ήταν μια από τις καλύτερες εμφανίσεις μας στη σεζόν. Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας να τα καταφέρω με πολλά stint και pit-stops, αλλά ολόκληρη η ομάδα έκανε πολύ καλά δουλειά σήμερα να κάνουμε τις σωστές κλήσεις και να εκτελούμε καλά τις στάσεις. Για την ομάδα, στην έβδομη και στη δέκατη, είναι σαφώς μια δυνατή απόδοση, ειδικά μετά την εκκίνηση κοντά στο πίσω μέρος του grid. Αγωνιστήκαμε με τον Carlos [Sainz] και τις δύο Mercedes σε όλη τη διάρκεια, έτσι είναι ξεκάθαρα ένα καλό βήμα προς τα εμπρός από χθες. Το επόμενο είναι το Λας Βέγκας, το οποίο αναμφίβολα θα είναι μια δροσερή εμπειρία. Είμαι ενθουσιασμένος γι’ αυτό, όπως είμαι πάντα για νέους αγώνες, και εξαρτάται από εμάς να μπείτε σε αυτόν τον αγώνα όσο το δυνατόν πιο προετοιμασμένοι και τα δώσουμε όλα στην πίστα».
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
- Επισκευή πλοίων με την 35ετη εμπειρία της A. Hilios LTD
- Συνέντευξη στον Kalle Rovanpera τον διπλό παγκόσμιο πρωταθλητή WRC
- Halloween F1 vs MotoGP : Πως περνάνε τα παλικάρια μας στις απόκριες;
- MotoGP Marquez: «Δεν σκέφτομαι να ταιριάξω με τον Rossi»
Βραζιλιάνικο Γκραν πρι F1 : McLaren
Λάντο Νόρις “Μια πολύ καλή μέρα, δεν θα μπορούσε να πάει πολύ καλύτερα για να είμαι ειλικρινής. Καλός ρυθμός, παρόμοιος με χθες, που είναι το κύριο πράγμα, και πολύ καλύτερο ξεκίνημα στην αρχή για να φτάσουμε από την έκτη στη δεύτερη θέση. P2 είναι όσο καλύτεροι μπορούμε να φτάσουμε αυτή τη στιγμή και προς το παρόν, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος που αγωνίζομαι συνεχώς για τα βάθρα. Ευχαριστώ για τη σκληρή δουλειά όλων τόσο στην πίστα όσο και στο εργοστάσιο σε μια μακρά αλλά απολαυστική τριπλή κεφαλιά.”
Oscar Piastri “Ένας δύσκολος αγώνας για μένα σήμερα. Δυστυχώς, ουσιαστικά τελείωσε πριν ξεκινήσει, μετά την επαφή από πίσω που δεν μπορούσα να αποφύγω. Η ομάδα έκανε απίστευτη δουλειά να γυρίσει το αυτοκίνητο για να με βγάλει πίσω μετά το κόκκινη σημαία. 71 γύροι σε μια πίστα που δεν έχω οδηγήσει πριν είναι εξαιρετικά χρήσιμοι για τη μάθησή μου και ελπίζω να δω τους καρπούς της σκληρής δουλειάς της ομάδας σήμερα όταν επιστρέψουμε την επόμενη χρονιά. Μετά από αυτό, χρειαζόμασταν απλώς ένα αυτοκίνητο ασφαλείας για να μας ξεκλειδώσει, που δυστυχώς δεν ήρθε ποτέ. Προς το επόμενο στο Λας Βέγκας.”
ALFA ROMEO
Valtteri Bottas : “Ο ρυθμός μας αισθάνθηκε πολύ καλός σήμερα, μια σαφή βελτίωση από το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο: προσαρμοστήκαμε καλά στις πιο χαμηλές θερμοκρασίες και ήμασταν στο μείγμα για να φέρουμε στο σπίτι μερικούς βαθμούς. Είχα καταφέρει να αποφύγω όλα τα συντρίμμια από η σύγκρουση στην πρώτη στροφή στην πρώτη εκκίνηση, αλλά, δυστυχώς, τελικά έπρεπε να αποσύρουμε το αυτοκίνητο. Πρέπει ακόμα να διερευνήσουμε το τεχνικό πρόβλημα που το προκάλεσε, αλλά η απογοήτευση παραμένει. Ήταν πραγματικά κρίμα, καθώς είχαμε την ευκαιρία να χτίστε κάτι πραγματικά πολλά υποσχόμενο σήμερα. Το Σαββατοκύριακο γενικά ήταν ένα δύσκολο για εμάς· με μόνο δύο γύρους απομένουν, τα πράγματα φαίνονται αρκετά δύσκολα για την πλευρά μας: ωστόσο, δεν θα τα παρατήσουμε και θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε σκληρά για να προσπαθήσουμε και αναπληρώσει τις θέσεις που χάθηκαν στους δύο τελευταίους γύρους του Πρωταθλήματος».
Guanyu Zhou : “Είχαμε μια καλή ευκαιρία να κερδίσουμε πόντους και με τα δύο μονοθέσια σήμερα, ο Valtteri και εγώ δουλεύαμε μαζί για να τερματίσουμε στην πρώτη δεκάδα, οπότε είναι εξαιρετικά απογοητευτικό να τελειώνουμε τον αγώνα με αυτόν τον τρόπο. Είχαμε καλό ρυθμό και είχαμε πρόοδο από στο πίσω μέρος, αλλά είχαμε ένα τεχνικό πρόβλημα και έπρεπε να σταματήσουμε το αυτοκίνητο. Δεν ξέρω ακόμα λεπτομέρειες, θα πρέπει να διερευνήσουμε πλήρως το πρόβλημα για να καταλάβουμε τι συνέβη, αλλά έπρεπε να σταματήσουμε για να μην εμφανιστούν χειρότερα προβλήματα Είναι λυπηρό, αλλά είναι μηχανοκίνητος αθλητισμός: τώρα πρέπει να επικεντρωθούμε στο Λας Βέγκας και να εργαστούμε για να βεβαιωθούμε ότι μπορούμε να είμαστε τόσο ανταγωνιστικοί εκεί όσο ήμασταν σήμερα.”
Βραζιλιάνικο Γκραν πρι F1 : Aston Martin
Lance Stroll : “Καμία από τις εκκινήσεις μου δεν ήταν καταπληκτική – είχα πολύ σπινάρισμα και πολύ μικρή πρόσφυση, οπότε δεν έβγαινα καλά από τη γραμμή. Αλλά μετά είχαμε πολύ ρυθμό – πιο γρήγορα από τη Ferrari, πιο γρήγορα από τη Mercedes – και νιώσαμε σαν να επιστρέψαμε εκεί που ήμασταν στην αρχή της χρονιάς. Το σημερινό αποτέλεσμα μας δίνει την πεποίθηση ότι μπορούμε να βγούμε και να παλέψουμε για βαθμούς σε αυτούς τους δύο τελευταίους αγώνες. Τέλος, μια μεγάλη κραυγή σε όλη την ομάδα – Οι τελευταίοι αγώνες ήταν δύσκολοι, αλλά σήμερα είναι μια πραγματική ανταμοιβή και μας στέλνει στο σπίτι με χαμόγελα στα χείλη μετά από τρεις εβδομάδες στο δρόμο. Ανυπομονώ για το Βέγκας!”
Fernando Alonso : “Στους τελευταίους 30 γύρους, ένιωθα σαν να είχα πίεση από τον Sergio. Αλλά όταν με πέρασε δύο γύρους από το τέλος, σκέφτηκα ότι η πιθανότητα να τερματίσω στο βάθρο δεν ήταν πλέον δυνατή. Μετά φρέναρε λίγο αργά. Γυρίστε ένα στον τελευταίο γύρο και είπα στον εαυτό μου ότι θα το πάω στη στροφή Τέσσερα. Αυτό είναι ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα για όλη την ομάδα. Είχαμε ταλαιπωρηθεί λίγο στους τελευταίους αγώνες – ειδικά στους δύο τελευταίους αγώνες – έτσι αυτό Το βάθρο είναι για όλους στην πίστα και για όλους πίσω στο Silverstone. Δείχνει ότι θα συνεχίσουμε να παλεύουμε πάντα μέχρι τον τελευταίο γύρο, την τελευταία στροφή.”
Haas
Kevin Magnussen : “Έκανα πολύ καλό ξεκίνημα και μετά νομίζω ότι ο Albon έσφιξε τον Nico, είχαν επαφή και αυτό έστειλε τον Albon μέσα μου σαν μια αλυσιδωτή αντίδραση. Αυτό είναι, πρέπει να προχωρήσεις στον επόμενο αγώνα , και ο επόμενος αγώνας είναι το Λας Βέγκας. Ανυπομονώ για αυτό.”
Nico Hulkenberg : “Ήταν μια τυπική κατάσταση εκκίνησης όπου ήταν πολύ σφιχτό εκεί, και ήταν πολύ παρόμοιο με αυτό που μου συνέβη στο Sprint στο Κατάρ, με σάντουιτς. ήρθε σε επαφή με τον Albon που τον έβαλε μετά τον Kevin. Ήταν ατυχές, αλλά δεν μπορούσαμε να κάνουμε πολλά. Υπήρξε ζημιά, αλλά η κόκκινη σημαία μας επέτρεψε να το επισκευάσουμε, οπότε το αυτοκίνητο ήταν εντάξει, απλά δεν υπήρχε απόδοση αυτό το Σαββατοκύριακο .”
AlphaTauri
Yuki Tsunoda : “Καλή δουλειά στην ομάδα! Είμαι χαρούμενος που σκόραρα πόντους, αλλά σίγουρα θα μπορούσα να είχα κάνει περισσότερα. Έκανα ένα λάθος στη στροφή 10, που με έκανε να χάσω μία θέση, οπότε λυπάμαι πραγματικά που Η ομάδα. Νομίζω ότι ήταν δυνατά περισσότερα, ειδικά καθώς διαχειριζόμασταν ορισμένα ζητήματα αξιοπιστίας που θα εξετάσουμε. Είναι πολύ κρίμα και για τον Daniel γιατί ήταν επίσης πολύ γρήγορος. Νομίζω ότι και οι δύο θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει πόντους σήμερα. Βλέποντας τα θετικά, ξεκινώντας το P16 και καταλήγοντας στο P9 δείχνει τον δυνατό ρυθμό του μονοθεσίου και ότι σίγουρα έχουμε κάνει ένα μεγάλο βήμα στους τελευταίους αγώνες από τότε που παρουσιάσαμε τις αναβαθμίσεις στο Austin. Είμαστε σε καλό ρυθμό τώρα, σκοράροντας συνεχόμενοι πόντους σε τρεις εβδομάδες, και είναι σημαντικό να διατηρήσουμε αυτή τη δυναμική για τους δύο τελευταίους αγώνες της σεζόν. Θα συνεχίσουμε να αντλούμε επιδόσεις από το μονοθέσιο και να στοχεύουμε να συνεχίσουμε να σημειώνουμε βαθμούς, για να κλείσουμε τη διαφορά από την Williams που είναι μπροστά μας στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών».
Daniel Ricciardo : “Ήταν μια ακατάστατη εκκίνηση αγώνα. Είδα μια μεγάλη σύγκρουση μπροστά μου, και υπήρχαν πολλά συντρίμμια. Ένιωσα ότι το περνούσα, αλλά σε κάποιο σημείο, είδα ένα λάστιχο να πετάει στον αέρα, σαν φρίσμπι, που άρχιζε να πλησιάζει. Έλεγξα τους καθρέφτες μου και είδα ότι το λάστιχο είχε χτυπήσει και είχε χαλάσει το πίσω φτερό μου. Λόγω της κόκκινης σημαίας, επιστρέψαμε στα πιτ, όπου η ομάδα έκανε εξαιρετική δουλειά στην επισκευή του αυτοκινήτου για να είμαι έτοιμος να ξαναρχίσω τον αγώνα. Δυστυχώς, μου είπαν ότι ο Oscar (Piastri) και εγώ θα ήμασταν ένα γύρο κάτω και έπρεπε να ξεκινήσουμε ξανά από το pitlane. Όλη η απογοήτευση ήταν επειδή ήμασταν πολύ γρήγοροι σήμερα. Μείναμε πίσω από τον Yuki, βοηθώντας τον να κερδίσει πόντους, αλλά όταν είχαμε καθαρό αέρα, ένιωσα ότι ο ρυθμός που έδειξα ήταν πολύ δυνατός. Νομίζω ότι κάναμε κάποια καλή πρόοδο όλο αυτό το Σαββατοκύριακο και είμαι ευχαριστημένος με αυτό καθώς είναι ένα κομμάτι που Δεν ήταν ποτέ δυνατός για μένα.Πιστεύω ότι θα μπορούσα να είχα συνεισφέρει αρκετά στην ομάδα στο να σκοράρει πόντους σήμερα, αν δεν ξεκινούσαμε ξανά τον αγώνα έναν γύρο πιο κάτω. Τώρα ανυπομονώ για το Λας Βέγκας».
Βραζιλιάνικο Γκραν πρι F1 : WilliamsF1
Alex Albon : Είχα μια καλή αρχή. Νομίζω ότι ήταν μια από τις πιο δυνατές εκκινήσεις στο grid, αλλά αφού κοίταξα τις εξωτερικές κάμερες, ο οδηγός στο εσωτερικό ήταν λίγο τυφλός από τα δύο αυτοκίνητα στα δεξιά, οπότε δεν μπορούσα να κάνω πολλά. Με όλα τα αποσυρμένα αυτοκίνητα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και πολλά εκτός θέσης με ζημιές από τη σύγκρουση, θα μπορούσαμε πραγματικά να είχαμε πόντους, οπότε είναι απογοητευτικό όταν ο αγώνας για το πρωτάθλημα είναι τόσο σφιχτός. Σήμερα προφανώς δεν ήταν η μέρα μας, οπότε θα κοιτάξουμε μπροστά στο Βέγκας και θα προσπαθήσουμε να μεγιστοποιήσουμε όπου μπορούμε.
Logan Sargeant : Ένα δύσκολο; Απλώς χάσαμε τον ρυθμό σήμερα και δεν είχαμε αυτό που χρειαζόμασταν για να παλέψουμε με τον Alpha Tauri. Θέλαμε πραγματικά να επωφεληθούμε από πολλά αυτοκίνητα που βγαίνουν έξω, αλλά δυσκολευτήκαμε με την υποβάθμιση των ελαστικών και δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι. Εκτός από αυτό, είμαι χαρούμενος που το κράτησα καθαρό και έκανα 71 γύρους. Άλλη μια καλά στρογγυλεμένη Κυριακή και, ειδικά σε χαμηλά καύσιμα, είχα τον ρυθμό που χρειαζόμουν αυτό το Σαββατοκύριακο, οπότε πρέπει να ανασυνταχθούν και να το μεταφέρεις στο Βέγκας. Έρχεται άλλος ένας εντός έδρας αγώνας για εμένα, οπότε είμαι ενθουσιασμένος.
Βραζιλιάνικο Γκραν πρι F1 : Οι ταχύτεροι χρόνοι που αναρτήθηκαν από κάθε οδηγό κατά τη διάρκεια του Rolex Grande Premio de Sao Paulo.
Pos Ονομα Ομάδα Αγκαλιά χρόνος Χάσμα
1 Νόρις McLaren 61 1:12.486 132.881 mph
2 ο Φερστάπεν κόκκινος ταύρος 68 1:13.422 0,936
3 Ricciardo AlphaTauri 68 1:13.866 1.380
4 Βόλτα Aston Martin 67 1:14.007 1.521
5 Περέζ κόκκινος ταύρος 55 1:14.124 1.638
6 Ocon αλπικός 53 1:14.206 1.720
7 Τσουνόντα AlphaTauri 64 1:14.231 1.745
8 Πιάστρι McLaren 66 1:14.310 1.824
9 Sainz Ferrari 59 1:14.406 1.920
10 Ο Αλόνσο Aston Martin 54 1:14.442 1.956
11 Αέρια αλπικός 48 1:14.521 2.035
12 Χάμιλτον Mercedes 59 1:14.739 2.253
13 Ράσελ Mercedes 55 1:14.934 2.448
14 Hulkenberg Haas 66 1:15.036 2.550
15 Μπόττας Άλφα ρομέο 20 1:15.731 3.245
16 Λοχίας Ουίλιαμς 51 1:15.738 3.252
17 Zhou Άλφα ρομέο 17 1:16.232 3.746
Βραζιλιάνικο Γκραν πρι F1 : Μαξ Φερστάπεν, άλλη μια νίκη, η 17η νίκη της χρονιάς. Ήταν σχετικά απλό, χτισμένο από μια όμορφη περίοδο Προκριματικών, η οποία ήταν δύσκολη, πήρε το pole με αυτό την Παρασκευή. Τρέξε μας το απόγευμα σου, φίλε.
Max Verstappen: Ναι, νομίζω ότι οι εκκινήσεις ήταν πολύ σημαντικές σήμερα, και οι δύο, νομίζω, ήταν πολύ καλές, και μετά από αυτό, όλος ο αγώνας αφορούσε τη διαχείριση των ελαστικών. Ήμασταν καλοί σε οποιοδήποτε ελαστικό, αλλά νομίζω ότι ειδικά σε εκείνο το μεσαίο stint, μπορούσαμε να δημιουργήσουμε ένα μικρό κενό και σκέφτηκα ότι ήταν πολύ δυνατό εκεί.
Πρέπει να ήταν αρκετά μοναχικό μερικές φορές, αν και φίλε, είναι ένας παλιός αγώνας εδώ, 71 γύροι, υπάρχουν ποντίκια στα μηχανήματα; Άρχισε το μυαλό σας να παρασύρεται σε άλλα θέματα ή καταφέρατε να τα κρατήσετε όλα μαζί;
MV: Όλα φαίνονταν αρκετά καλά, αλλά με την υψηλή μοίρα εδώ, διορθώνατε συνεχώς το αυτοκίνητο – οπότε η εστίασή σας έπρεπε πάντα να είναι εκεί. Αλλά ευτυχώς, λειτούργησε εξαιρετικά σήμερα.
Λοιπόν, λίγες εβδομάδες άδεια τώρα φίλε Βέγκας, πρέπει να ανυπομονείς για αυτό. Πρώτη φορά εκεί, αγώνας δρόμου, νυχτερινοί αγώνες…
MV: Πολύ διαφορετικό από αυτόν. Δηλαδή, πολύ πιο κρύο. Ας δούμε τι θα κάνει το κράτημα της πίστας. Σιρκουί δρόμου, καινούργιο για όλους, και πιστεύω ότι σίγουρα θα είναι γεμάτο εκπλήξεις.
Λάντο Νόρις, άλλος ένας σύντροφος στο βάθρο, μπράβο. Εσείς και η McLaren, φλέγονται. Το εκτέλεσες υπέροχα. Οι εκκινήσεις ήταν δύσκολες, προφανώς, δύο διαφορετικές εκκινήσεις. Τρέξτε μας το απόγευμα σας, φίλε, πώς νομίζετε ότι πήγε;
Λάντο Νόρις: Πολύ καλό, δεν θα μπορούσε να πάει πολύ καλύτερα, για να είμαι ειλικρινής. Καλός ρυθμός, παρόμοιος με χθες, που είναι το βασικό, και πολύ καλύτερο ξεκίνημα στην αρχή για να φτάσουμε από την έκτη στο δευτερόλεπτο, που ήταν μια ωραία έκπληξη. Αλλά το ξεκίνημά μου χθες δεν ήταν τόσο καλό, έτσι προσπάθησα να το δουλέψω και έγινε καλύτερο. Αλλά μετά, το δεύτερο ξεκίνημα, ήμουν λίγο επιθετικός σε αυτό. Ακόμα χαρούμενος. Το P2 είναι τόσο καλό όσο μπορούμε σήμερα και προς το παρόν – αλλά πολύ χαρούμενο για το υπόλοιπο.
Απολύτως. Υπήρχε κάποιο μέρος του αγώνα όπου ένιωθες ότι υπήρχε ακόμη πιθανότητα ο Max να αφήσει την πόρτα ανοιχτή για σένα;
LN: Όχι πραγματικά! Θέλω να πω, υπάρχουν μικρά κομμάτια όπου τα ελαστικά επιστρέφουν λίγο σε εσάς και μπορείτε να συνεχίσετε – αλλά ο Max έμοιαζε πάντα να έχει μια απάντηση σε όλα, πράγμα που είναι κρίμα. Αλλά το δίκαιο παιχνίδι γι ‘αυτόν, οδήγησε έναν καλό αγώνα, οπότε ναι, σκληρός, με τις συνθήκες ανέμου και τα πάντα εκτός από το P2 είναι ένα καλό αποτέλεσμα.
Βραζιλιάνικο Γκραν πρι F1 :Έρχεται ο άνθρωπος, έρχεται η ώρα, εδώ είναι. Φίλε, δεν υπάρχει αμφιβολία για σένα, απλά δεν τα παρατάς ποτέ. Ήταν ένας εξαιρετικός τελευταίος γύρος. Είσαι υπό τόση πίεση για τόσο καιρό από τον Sergio σε ένα πολύ πιο γρήγορο αυτοκίνητο πίσω σου. DRS, προσπαθούσε να χειραγωγήσει την κίνηση εδώ κι εκεί, οπότε τρέξτε μας στους δύο τελευταίους γύρους φίλε, ήταν απολύτως ιδιαίτερο;
Fernando Alonso: Ναι, για μένα ήταν σαν 30 γύρους που είχα την πίεση από τον Τσέκο, αλλά ναι, όταν με πέρασε, δύο γύρους μέχρι το τέλος, σκέφτηκα εντάξει, δεν είναι πλέον δυνατό να ανέβω στο βάθρο – αλλά μετά φρέναρε λίγο αργά στην στροφή 1 και είπα, “Εντάξει, θα το πάω στο 4”. Και ναι, αυτό είναι ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα για την ομάδα. Δυσκολευόμαστε εδώ και μερικούς μήνες, ειδικά τις δύο τελευταίες διοργανώσεις με δύο αποχωρήσεις. Έτσι, αυτό το βάθρο είναι για αυτούς, για όλους στο εργοστάσιο, και ναι, συνεχίζουμε να παλεύουμε μέχρι τον τελευταίο γύρο.
Μερικές από τις εξελίξεις ήταν λίγο δύσκολες, αλλά αυτός ο αγώνας, φαίνεται ότι ήσουν δυνατός σε όλες τις συνθήκες – και είναι ένα μεγάλο αποτέλεσμα για την ομάδα.
FA: Ναι, προφανώς ακόμα μαθαίνουμε για το αυτοκίνητο. Αυτά τα αυτοκίνητα είναι τόσο περίπλοκα αεροδυναμικά, οπότε, ναι, πειραματιστήκαμε λίγο για να βρούμε την κατεύθυνση για την επόμενη χρονιά, χωρίς να ξεχνάμε φέτος ότι συνεχίζουμε να ανταγωνιζόμαστε. Λοιπόν, χαρούμενος για το αποτέλεσμα και τώρα στο Βέγκας!
Βραζιλιάνικο Γκραν πρι F1 : Συνέντευξη Τύπου
Μαξ, πολύ μπράβο. Αυξήσατε το ρεκόρ των νικών σας σε μια σεζόν σε 17. Οδηγήσατε υπέροχα. Πόσο σας άρεσε αυτό;
MV: Ναι, νομίζω ότι ήταν καλό. Εννοώ, επίσης, ίσως φαίνεται εντελώς εύκολο από έξω, αλλά νομίζω ότι για το μεγαλύτερο μέρος κάθε θητείας, ο Lando ταίριαζε με τους χρόνους του γύρου μου. Ήταν πάντα σαν τους τελευταίους πέντε με δέκα γύρους όταν φαινόταν ότι τότε, φυσικά, είχαμε καλύτερη βαθμίδα ελαστικών. Αλλά ναι, στην αρχή κάθε θητείας, έπρεπε οπωσδήποτε να επικεντρωθώ πολύ και δεν είχα την πολυτέλεια να κάνω λάθη. Και εδώ με την υψηλή βαθμίδα, επίσης, δεν είναι και το πιο εύκολο στην οδήγηση. Δεν είναι ότι μπορείτε απλά να χαλαρώσετε και να αφήσετε το αυτοκίνητο να κυλήσει στις στροφές χωρίς καμία συνέπεια. Έπρεπε να είσαι πραγματικά σε αυτό. Και ναι, ευτυχώς, ό,τι κάναμε σήμερα, επίσης από άποψη στρατηγικής, pit stops, ήταν καλά. Λοιπόν, πολύ χαρούμενος για αυτό.
Μιλήσατε για την αρχή κάθε θητείας. Λοιπόν, το είδαμε αυτό, αμέσως μετά την επανεκκίνηση, όταν ο Λάντο ήταν πολύ κοντά σου για έναν γύρο. Πόσο δύσκολο ήταν να αμυνθείς τότε;
Μ.Β.: Ξαφνικά έκλεισε πολύ. Δεν περίμενα ότι θα έτρεχε στη στροφή 1, αλλά ναι, έπρεπε να χρησιμοποιήσω λίγο την μπαταρία μου. Και για έναν γύρο, σε 1, σε 4, έπρεπε να αμυνθώ. Και μετά έπρεπε, φυσικά, να προσπαθήσω να διατηρήσω αυτό το κενό. Αλλά νομίζω ότι αυτό που ήταν επίσης πολύ σημαντικό σε εκείνο το στάδιο του stint ήταν να φροντίσουμε πραγματικά τα ελαστικά. Για να βεβαιωθείτε ότι έχετε έναν καλό γύρο στο pit.
Λέτε ότι πρέπει να προσέξετε τα ελαστικά. Ήταν καλύτερη η κατάσταση σήμερα από ό,τι στο Sprint χθες, ειδικά με το μαλακό ελαστικό;
MV: Λοιπόν, εννοώ, με τα υψηλά φορτία καυσίμου, κανονικά, φυσικά, είναι λίγο πιο δύσκολο, πρέπει να είσαι πιο προσεκτικός, κάτι που νομίζω ότι κάναμε, ειδικά στην αρχή. Αλλά υποθέτω ότι βοήθησε και η θερμοκρασία του κομματιού που ήταν λίγο χαμηλότερη. Λοιπόν, φαντάζομαι αρκετά παρόμοια στο τέλος.
Βραζιλιάνικο Γκραν πρι F1 : Και μπορούμε να μιλήσουμε για την αρχική αρχή; Κανένας Charles Leclerc δίπλα σου; Πώς αλλάζει αυτό την προοπτική σας τη συγκεκριμένη στιγμή;
MV: Θέλω να πω, θα μπορούσατε να έχετε ακόμα σπινάρισμα και να χάνετε θέσεις, αλλά, φυσικά, όταν το πλησιέστερο αυτοκίνητο, για παράδειγμα, δεν είναι εκεί, μπορείτε να αντέξετε οικονομικά να κάνετε ίσως λίγο χειρότερο ξεκίνημα. Αλλά, στο τέλος της ημέρας, μόλις ανάψουν τα φώτα, εστιάζετε στην προσπάθεια να κάνετε την καλύτερη αρχή που μπορείτε να κάνετε.
Τελευταίο από εμένα, Μαξ. Στη συνέχεια, Λας Βέγκας, είναι μια νέα πίστα, μια πίστα δρόμου. Πόσο θα απολαύσετε αυτή την πρόκληση;
MV: Ναι, θα ασχοληθώ με αυτό μόλις φτάσω στην πίστα. Θέλω να πω, υπάρχουν πολλά ακόμα να γίνουν. Πρέπει ακόμα να πάω στον προσομοιωτή. Ακόμα δεν ξέρω καν το κομμάτι, για να είμαι ειλικρινής. Έτσι, την τελευταία φορά που το δοκίμασα στο παιχνίδι της F1, νομίζω ότι χτύπησα περισσότερους τοίχους από ό,τι πήγαινα ευθεία. Οπότε, ας ελπίσουμε ότι δεν ισχύει αυτό όταν αρχίσω να οδηγώ εκεί! Αλλά ναι, εννοώ, θα είναι πολύ διαφορετικό από εδώ: πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, φυσικά τη νύχτα εκεί. Κύκλωμα δρόμου. Δεν έχουμε εμπειρία εκεί. Δεν γνωρίζουμε το κράτημα της πίστας. Ολοκαίνουριο. Ίσως λοιπόν να σας επιφυλάξει μερικές εκπλήξεις. Δεν γνωρίζω.
Λάντο, ας κόψουμε το κυνήγι. Ήταν αυτό το καλύτερο ξεκίνημα στη Formula 1; Έκτη προς δεύτερη σε λίγα μόλις μέτρα.
LN: Όσον αφορά τις αλλαγές θέσης; Ναί. Δεν νομίζω ότι είναι το πιο γρήγορο, αλλά είναι όλα σχετικά στο τέλος της ημέρας. Έτσι, ήταν μια ευχάριστη έκπληξη που βγήκα στην P2 ήδη μετά την στροφή 1. Περίμενα, και σχεδιάσαμε πολλά για, όπως, ξέρετε, 20 γύρους σε κίνηση και μερικές προσπεράσεις και λίγη διασκέδαση. Και ακόμα το διασκέδασα, αλλά από το P2 ήδη. Έτσι, ήταν ένα καλό βήμα από χθες. Προφανώς, εκεί έχασα από τον Μαξ. Όχι επειδή είχα μια κακή εκκίνηση, είχα ακόμα μια από τις καλύτερες εκκινήσεις στο grid. Απλώς ο Μαξ – ειδικά με εκείνη τη δεύτερη φάση – ήταν εξαιρετικά δυνατός. Έτσι, περισσότερα έρχονται και φεύγουν και σήμερα κάναμε μερικές ακόμη εργασίες για το σπίτι και προσπαθήσαμε να τα φέρουμε όλα σε ένα καλύτερο παράθυρο, και όλα απέδωσαν. Οπότε ναι, μια καλή έκπληξη και ένα καλό βήμα από χθες.
Βραζιλιάνικο Γκραν πρι F1 : Το δεύτερο ξεκίνημα δεν φαινόταν τόσο έντονο και έφτασε πολύ κοντά με τον Lewis Hamilton στη στροφή 1 επίσης.
LN: Ναι… αλλά κράτησα στη δεύτερη θέση, οπότε ήταν μια χαρά.
Τώρα, μόλις ακούσαμε την ανάλυση του Max για τη Red Bull εναντίον της McLaren σήμερα. Συμφωνείτε με αυτό, στο ότι ο ρυθμός σας ήταν παρόμοιος στην αρχή κάθε stint, αλλά στη συνέχεια έκανε το κενό;
LN: Ναι, νομίζω παρόμοια με αυτό που είδαμε χθες στο Sprint. Δεν είμαι πολύ πίσω για τους πρώτους 10-15, 17 γύρους, αλλά στην τελική φάση, απλά τα παρατάω λίγο. Δεν ξέρω αν απλώς είμαστε λίγο πιο αργοί και πιέζω λίγο περισσότερο για να συνεχίσω, και μετά πληρώνω το τίμημα ή απλώς λίγη υποβάθμιση των ελαστικών μας δεν είναι τόσο καλή και υποφέρουμε αρκετά στην αργή ταχύτητα με τα πίσω, και εκεί δυσκολευόμαστε μετά με τον χρόνο του γύρου στο τέλος. Λοιπόν, ναι, ξεκάθαρα πράγματα που πρέπει να βελτιωθούν, όπως είπα χθες, αλλά εξακολουθεί να είναι μια πολύ θετική μέρα για εμάς.
Και πιστεύετε ότι έγινε πραγματικά μια προσπέραση, σε εκείνον τον γύρο όταν ήσασταν πολύ κοντά στον Max μετά την επανεκκίνηση;
LN: Ήταν αναμμένο; Δηλαδή, προσπάθησα. Απλώς δεν ήμουν… δυσκολευτήκαμε πάρα πολύ στη στροφή 10, στροφή 12. Εκεί η Red Bull είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική και όπου αγωνιζόμαστε, δυσκολεύτηκε όλο το Σαββατοκύριακο. Εκτός από το όταν είμαστε με καινούργια ελαστικά, και φυσικά σε αυτήν την επανεκκίνηση, χρησιμοποίησα τα νέα μου ελαστικά και ο Max όχι. Έτσι, σκέφτηκα ότι αν θα είχα μια ευκαιρία, θα ήταν εκεί και μετά. Χρησιμοποίησα λοιπόν όλη την μπαταρία μου και, φυσικά, είχα DRS και μετά αρχίζετε να τα πιάνετε πολύ γρήγορα. Είχα καλή γραμμή στη στροφή 1, στροφή 2, αλλά ο Μαξ είχε επίσης πολύ κράτημα. Λοιπόν, ξέρετε, αν ήταν ίσως αργότερα στο στήσιμο, η γραμμή του στη στροφή 1, στροφή 2 θα ήταν πολύ πιο συμβιβασμένη και θα είχε μεγαλύτερη ποινή, αλλά επειδή τα ελαστικά ήταν ακόμα φρέσκα και παρέχουν πολύ κράτημα, έβγαλα αρκετά καλή έξοδο που μετά πήγα μόνο δίπλα του, λίγο πριν από τη ζώνη πέδησης για τη στροφή 4. Έτσι, εννοώ, προσπάθησα, θα προσπαθούσα να τον προσπεράσω αν μπορούσα, και το ήθελα, αλλά απλώς μερικά μέτρα παραπάνω θα ήταν υπέροχο.
Αποτελέσματα στο Βραζιλιάνικο Γκραν πρι F1 στο Σάο Παόλο
Pos Driver Team Laps Gap
1 Verstappen Red Bull 71 1h 56:48.894
2 Norris McLaren 71 + 0:08.277
3 Alonso Aston Martin 71 + 0:34.155
4 Perez Red Bull 71 + 0:34.208
5 Stroll Aston Martin 71 + 0:40.845
6 Sainz Ferrari 71 + 0:50.188
7 Gasly Alpine 71 + 0:56.093
8 Hamilton Mercedes 71 + 1:02.859
9 Tsunoda AlphaTauri 71 + 1:09.880
10 Ocon Alpine 70 + 1 Lap
11 Sargeant Williams 70 + 1 Lap
12 Hulkenberg Haas 70 + 1 Lap
13 Ricciardo AlphaTauri 70 + 1 Lap
14 Piastri McLaren 69 + 2 Laps
Russell Mercedes 57 Retired
Bottas Alfa Romeo 39 Retired
Zhou Alfa Romeo 22 Retired
Leclerc Ferrari 0 Hydraulics
Magnussen Haas 0 Accident
Albon Williams 0 Accident
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- F1 Βραζιλίας: Esteban Ocon αποκάλεσε τον Fernando Alonso «f***ing ηλίθιο»
- Συνεργείο μοτοσυκλετών Mpratakos Drag Factory 40 χρόνια δίπλα σας
- F1 Brazil: Η αυλαία του Βραζιλιάνικου GP κλείνει με εισβολή του κόσμου στον αγωνιστικό χώρο
- Μεγάλη πρόταση βόμβα από το εξωτερικό για το Motor Festival