Το ιαπωνικό GP πέρασε στην ιστορία και έγραψε στιγμές που θα μείνουν ως ανάμνηση για τους φίλους και λάτρεις της Formula One. Ας δούμε τις λεπτομέρειες τα στατιστικά και στιγμές που μας έμειναν.
Max Verstappen : “Τι απίστευτο Σαββατοκύριακο! Ήταν μια τεράστια ομαδική προσπάθεια, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που συμμετέχουν για να φτάσουμε εδώ που είμαστε σήμερα. Βλέπεις πραγματικά πολύ λίγους ανθρώπους εδώ στην πίστα, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που εργάζονται ακούραστα στο εργοστάσιο για να σιγουρευτούμε ότι αποδίδουμε πάντα στο υψηλότερο επίπεδο. Αυτό που δείχνουμε φέτος είναι καθαρή κυριαρχία, μπορούμε όλοι να είμαστε εξαιρετικά περήφανοι. Ήταν καταπληκτικό να βλέπεις την ομάδα να γιορτάζει στο γκαράζ στις τηλεοράσεις πίστας Σίγουρα το απολαμβάνουμε, αλλά δεν θα θεωρήσουμε τίποτα δεδομένο.”
Sergio Perez : “Θα ήταν ωραίο να κατακτήσουμε το Πρωτάθλημα με διαφορετικό τρόπο, αλλά ήταν μια απίστευτη χρονιά και είμαι τόσο χαρούμενος για την ομάδα σήμερα. Ο αγώνας μου τελικά δεν ήταν καθόλου απλός, είχαμε μια κακή εκκίνηση και δυστυχώς όλα πήγαν κατηφορικά από εκεί. Οι συγκρούσεις προκάλεσαν πολύ μεγάλη ζημιά, οπότε φέραμε το αυτοκίνητο για να το αξιολογήσουμε. Αφού φτιάξαμε το αυτοκίνητο, είχαμε μια ποινή να σερβίρουμε, το οποίο κάναμε, και μετά φέραμε το αυτοκίνητο. Παρόλα αυτά, έχει ήταν μια πραγματικά υπέροχη μέρα για όλη την ομάδα και το να κατακτήσω τελικά αυτόν τον τίτλο είναι πραγματικά ξεχωριστό. Είμαι περήφανος για κάθε μία από την ομάδα· έχουν κάνει πραγματικά τρομερή δουλειά.”
Charles Leclerc : Ήταν ένας καλός αγώνας και, παρόλο που δεν είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με ένα P4, φέραμε στο σπίτι το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σήμερα καθώς η McLaren ήταν δυνατή και απλά δεν είχαμε τον ρυθμό να τους παλέψουμε σκληρότερα. Είχα μια διασκεδαστική μάχη με τον George (Russell), ο οποίος έκανε εξαιρετική δουλειά στη διαχείριση των ελαστικών του, ειδικά των πίσω, κάτι που έκανε δύσκολο να τον περάσει. Βρήκα την ευκαιρία να τον περάσω στη στροφή 1 όταν είδα ένα κενό και μου βγήκε καλά.
Βελτιώσαμε την κατανόηση αυτού του αυτοκινήτου και όσα μάθαμε θα είναι χρήσιμα στο μέλλον. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς προχωρούν οι αγωνιζόμενοί μας στους επερχόμενους αγώνες.
Carlos Sainz : Νομίζω ότι σήμερα είχαμε καλύτερο ρυθμό από ό,τι υποδηλώνει το αποτέλεσμα. Κάναμε πολύ καλό ξεκίνημα και ήμασταν γρήγοροι αμέσως. Κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων περιπτώσεων διαχειρίστηκα καλά τα ελαστικά μου και είχα καλό ρυθμό, αλλά υποβιβαστήκαμε από τον Lewis (Hamilton) μετά τη δεύτερη στάση και αυτό έβαλε σε κίνδυνο τον αγώνα μου. Προσπάθησα να επεκτείνω το πέρασμά μου για να έχω καλύτερα ελαστικά στο τέλος και έδωσα τα πάντα για να κλείσω γρήγορα τη διαφορά. Δυστυχώς, ο αγώνας ήταν μερικοί γύροι πολύ σύντομος για μένα σήμερα και έπρεπε να αρκεστούμε στην έκτη θέση.
Όπως πάντα, θα αναλύσουμε όλο το Σαββατοκύριακο όταν επιστρέψουμε σπίτι για να δούμε αν θα μπορούσαμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό, αλλά από τη θετική πλευρά νομίζω ότι ο ρυθμός ήταν εκεί σήμερα. Θα ανασυνταχθούμε και θα επαναφορτίσουμε τις μπαταρίες μας πριν ξεκινήσουμε για το Κατάρ.
Λιούις Χάμιλτον : Είμαι εξαντλημένος μετά από αυτό! Η Ferrari έφερε μια αναβάθμιση αυτό το Σαββατοκύριακο και ήταν λίγο πιο γρήγορη από εμάς εδώ αυτό το Σαββατοκύριακο. Ήταν ένας κολασμένος αγώνας. Πραγματικά προσπαθούσα να κρατηθώ. Καταφέραμε να προλάβουμε τον Sainz, κάτι που ήταν εξαιρετική ομαδική δουλειά και καλή δουλειά από τα παιδιά στο pit stop και την ομάδα στρατηγικής. Αυτό ήταν το μέγιστο που μπορούσαμε να πετύχουμε σήμερα. Γνωρίζουμε πόσο σημαντική είναι η μάχη για τη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Ξέρω πόσο σκληρά εργάζονται όλοι στο Brackley και στο Brixworth για να το πετύχουν αυτό. Η ελαχιστοποίηση της απώλειας πόντων μας από τη Ferrari σήμερα ήταν κρίσιμη. Υπάρχει πολύς δρόμος ακόμα μέχρι το τέλος της σεζόν.
Τζορτζ Ράσελ : Θα πάρουμε τα θετικά από σήμερα. Η στρατηγική μιας στάσης δεν φαινόταν να είναι η βέλτιστη στην αρχή της ημέρας, αλλά την κάναμε να λειτουργεί καλύτερα από το αναμενόμενο. Τελικά όμως, απλά δεν είχαμε τον ρυθμό αυτό το Σαββατοκύριακο για να προκαλέσουμε αυτούς που είχαν μπροστά μας. Χαίρομαι που δοκιμάσαμε κάτι διαφορετικό, αλλά το τελικό αποτέλεσμα ήταν μια δίκαιη αναπαράσταση του πού βρισκόταν η ταχύτητά μας. Νομίζω ότι πετύχαμε το μέγιστο που μπορούσαμε σήμερα. Υπήρχαν πολλοί σκληροί αλλά δίκαιοι αγώνες σήμερα. Στην αρχή, ένιωθα ότι είχα καλό ρυθμό και προσπαθούσα να κάνω πρόοδο. Στα τελευταία στάδια, πιέσαμε αλλά τελικά, δεν νομίζω ότι τίποτα από όσα μπορούσαμε να κάνουμε θα άλλαζε το αποτέλεσμα. Όλα αυτά είναι καλά και είναι όλα μέρος του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο για εμάς εδώ στη Suzuka, συνολικά.
Esteban Ocon : “Πρώτα από όλα είναι υπέροχο να έχουμε και τα δύο μονοθέσια πίσω στους βαθμούς. Νομίζω ότι η ομάδα έκανε καλά που βελτιστοποίησε μια απαιτητική στρατηγική σήμερα και είχαμε καλή απόδοση, γενικά, στην πίστα. Είχαμε μια δύσκολη αρχή με τους αγώνες περιστατικό στον πρώτο γύρο, που θα μπορούσε εύκολα να βάλει τέλος στον αγώνα μας, αλλά καταφέραμε να ανακάμψουμε καλά, να διαχειριστούμε τα ελαστικά, να κάνουμε μερικά καλά pit stop και να τελειώσουμε τη μέρα μας με μερικούς βαθμούς. Ήταν καλή ομαδική δουλειά σε μια προσπάθεια πάρουμε περισσότερους βαθμούς ως ομάδα και, στο τέλος, πιθανότατα μεγιστοποιήσαμε αυτό που είχαμε σήμερα. Έχουμε πολλά πράγματα να μάθουμε και να συζητήσουμε και στοχεύουμε να επιστρέψουμε πιο δυνατοί στο Κατάρ σε δύο εβδομάδες”.
Pierre Gasly : “Πρώτον, κάναμε πόντους από τη διπλή κεφαλιά, αφού περάσαμε από τη δωδέκατη θέση στους πόντους. Από την πλευρά μου, ένιωσα ότι ήταν ένας πολύ θετικός αγώνας με δυνατά stint και στα δύο Μεσαία και σκληρά ελαστικά για να βάλουμε τους εαυτούς μας σε διαμάχη για τη βαθμολογία. Φαίναμε ανταγωνιστικοί, ταιριάσαμε στενά με τον Fernando [Alonso] μπροστά και το κλείσιμό του μπορεί να ήταν δυνατό. Ως ομάδα, έχουμε κάποια πράγματα να εξετάσουμε για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε καλύτερα για την επόμενη φορά. Στο τέλος, είναι ένας διπλός τερματισμός για την ομάδα και αυτό είναι το πιο σημαντικό»
Λάντο Νόρις : “Άλλη μια καταπληκτική μέρα για εμάς. Ένα P2 και ένα P3, η ομάδα έκανε καταπληκτική δουλειά και είμαι πολύ περήφανος για τα βήματα προς τα εμπρός που κάνουμε κάθε Σαββατοκύριακο. Φτάνουμε εκεί. Ο ρυθμός ήταν εξαιρετικά δυνατός σήμερα Δεν είμαστε κοντά στον Μαξ, αλλά δεν είμαστε ούτε χιλιόμετρα μακριά, οπότε ήταν μια πολύ καλή μέρα και είμαι πολύ χαρούμενος.
“Συγχαρητήρια στον Όσκαρ, το πρώτο του βάθρο στη Formula 1, το πρώτο μας διπλό βάθρο μαζί. Μια καλή στιγμή για εμάς.”
Oscar Piastri: “Αυτό είναι πολύ ιδιαίτερο και θα το θυμάμαι για πολύ, πολύ καιρό. Δεν μπορώ να ευχαριστήσω αρκετά την ομάδα που μου έδωσε αυτή την ευκαιρία. Δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι να έχουν ένα βάθρο της F1, και τα κατάφερα ήταν στην πρώτη μου σεζόν, οπότε ευχαριστώ πολύ ομάδα. Δεν ήταν ο καλύτερος αγώνας μου ποτέ, αλλά ήταν αρκετός για να πάρω ένα τρόπαιο. Ο ρυθμός μας ήταν δυνατός και νομίζω ότι στο δεύτερο μισό του αγώνα μπήκα περισσότερο Είμαι πολύ χαρούμενος και πολύ ενθουσιασμένος που θα προσπαθήσω να πάρω κι άλλα.”
Βάλτερι Μπότας : «Ήταν ένας αρκετά γεμάτος, αλλά σύντομος αγώνας για μένα σήμερα: Στην πραγματικότητα είχα μια εξαιρετική εκκίνηση αμέσως έξω από τη γραμμή, αλλά μετά βρέθηκα ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα, ένα Williams και ένα Alpine, πηγαίνοντας στη στροφή 1. Δεν υπήρχε αρκετό χώρο, και αυτό είχε ως αποτέλεσμα μια σύγκρουση που προκάλεσε τρύπημα στο μπροστινό δεξί ελαστικό μου. Αμέσως βάλαμε pit και πήγα για αλλαγή μύτης επίσης· μετά, αμέσως μετά το τέλος του αυτοκινήτου ασφαλείας, προσπάθησα να προσπεράσω τον Sargeant από το έξω και φρόντισε να αφήσει αρκετό χώρο – δυστυχώς, κλείδωσε και κατέληξε να με βγάλει έξω. Πετάξαμε ξανά λάκκους για να ελέγξουμε τη ζημιά στο αυτοκίνητο και διαπιστώσαμε ότι δεν ήταν δυνατό να προχωρήσουμε περαιτέρω. Σήμερα δεν προοριζόταν να είναι για εμάς, κάτι που είναι κρίμα, καθώς πιστεύω ότι το αυτοκίνητό μας είχε τη δυνατότητα να τα πάει καλά στην αρχή του Σαββατοκύριακου.αυτό το back-to-back δυστυχώς δεν πήγε όπως περιμέναμε: τώρα, θα είναι σημαντικό να κάνουμε επαναφορά, για να επιστρέψουμε έτοιμοι στη Ντόχα σε μερικές εβδομάδες και να αντιμετωπίσουμε το υπόλοιπο της σεζόν.”
Guanyu Zhou : Οι πιθανότητες πρόκρισής μου διακυβεύτηκαν χθες, και τελικά, ο αγώνας μου επίσης. Τώρα, θα επιστρέψουμε στην Ευρώπη, θα ξεκουραστούμε μετά από ένα απαιτητικό δίποντο και μετά θα δουλέψουμε σκληρά για να προετοιμάσουμε τους αγώνες που θα ακολουθήσουν».
Lance Stroll : “Ο αγώνας μου τελείωσε από μια αποτυχία στην πίσω πτέρυγα σήμερα. Είναι απογοητευτικό γιατί είχα μια καλή εκκίνηση, έκανα πέντε θέσεις στον εναρκτήριο γύρο, και νομίζω ότι ένα ή δύο σημεία θα ήταν δυνατό. Αυτό συμβαίνει μερικές φορές. Εμείς Θα ερευνήσω τι συνέβη και θα πάω ξανά σε μερικές εβδομάδες στο Κατάρ».
Fernando Alonso : “Ήταν ένας καλός αγώνας σήμερα: μια μεγάλη εκκίνηση μας ανέβασε στην έκτη θέση και το μονοθέσιο ένιωθε καλά παρά την έλλειψη απόδοσης χθες. Αφού ξεκινήσαμε στα Softs, βάλαμε pit λίγο νωρίτερα από τους γύρω μας και δυσκολευτήκαμε ένα λίγο μόλις αλλάξαμε στο Hard ελαστικό. Στο δεύτερο σετ των Hards, ήμασταν αρκετά ανταγωνιστικοί, έτσι μπορέσαμε να πιέσουμε και να κρατήσουμε πίσω τους Alpines στο τέλος. Όλοι δουλεύουν κανονικά στην πίστα και στο AMRTC, έτσι θα συνεχίσουμε να πιέζουμε και ανυπομονούμε για το Κατάρ».
Kevin Magnussen : “Χτυπήθηκα στο πίσω ελαστικό, ήταν μια αρκετά απελπισμένη κίνηση, αλλά είναι αυτό που είναι. Γύρισα γύρω μου και μετά έπρεπε να βάλουμε pit – ήταν πολύ νωρίς για τη στρατηγική των δύο στάσεων με το Η υποβάθμιση των ελαστικών που έχουμε στο αυτοκίνητό μας. Έκανε την κατάσταση πολύ χειρότερη με το pitting σε εκείνο το σημείο και δεν ήθελα να κάνω ένα τρίπτυχο, οπότε τελείωσε πραγματικά τον αγώνα μας.”
Nico Hulkenberg : “Νομίζω ότι έμεινα έξω από το ακατάστατο κομμάτι στην εκκίνηση καθώς στα αριστερά, δύο αυτοκίνητα μπροστά μου, υπήρχε επαφή. Κατάφερα να εκμεταλλευτώ αυτό στην εσωτερική γραμμή και πήρα τρία ή τέσσερα αυτοκίνητα που ήταν αρκετά ωραίο και ικανοποιητικό. Στη συνέχεια κέρδισα μια ακόμη θέση από κάποιον άλλο, οπότε ήταν καλό. Πήγαμε στον αγώνα με πρόθεση τριών στάσεων, προφανώς δεν είμαστε οι καλύτεροι στη διαχείριση ελαστικών, οπότε νομίζω ότι ήταν η σωστή κλήση .”
Yuki Tsunoda : “Είναι απογοητευτικό γιατί υπήρχε ρυθμός σήμερα, αλλά δεν είχα την ευκαιρία να τον μεγιστοποιήσω. Σε αυτήν την πίστα, είναι δύσκολο να το ακολουθήσω γιατί τα ελαστικά υπερθερμαίνονται πολύ εύκολα και αισθάνομαι ότι κάναμε pit για το σκληρό μείγμα πολύ αργά , οπότε ήμουν πίσω από όλους και έπρεπε να προλάβω το πακέτο. Νομίζω ότι δεν υπήρχε περίπτωση να πιάσω το P10 σήμερα. Είναι κρίμα που δεν μπόρεσα να αποδώσω καλά και να πάρω ένα καλό αποτέλεσμα μπροστά στους Ιάπωνες οπαδούς, αλλά πήρα πολλή ενέργεια από αυτούς, οπότε ευχαριστώ όλους τους οπαδούς. Τελικά, είναι αυτό που είναι».
Liam Lawson : “Δεν είχαμε την απόδοση μακροπρόθεσμα σήμερα και δεν είχαμε την ταχύτητα των Άλπεων μπροστά. Η ομάδα και εγώ δουλέψαμε σκληρά αυτό το Σαββατοκύριακο για να μεγιστοποιήσουμε τις συνεδρίες και κάναμε βήματα σε κάθε μία. Ο αγώνας με τον Yuki ήταν επιθετικός, αλλά νομίζω ότι ήταν ένας δίκαιος αγώνας. Δυστυχώς, δεν ήταν αρκετός, και νομίζω ότι κανένας από τους δύο δεν είχε τον ρυθμό να μπει στο top 10. Προσπαθώ ακόμα να κερδίσω βαθμούς για την ομάδα και αποδεικνύω τον εαυτό μου κάθε φορά που μπαίνω στο αυτοκίνητο, και νομίζω ότι το έκανα σήμερα».
Alex Albon : Κανένα αυτοκίνητο δεν είναι αρκετά δυνατό για να επιβιώσει από τέτοιου είδους ατυχήματα. Ένα κακό ξεκίνημα το πυροδότησε, οπότε πρέπει να δουλέψουμε πάνω σε αυτό, αλλά μετά ήμασταν σε λάθος θέση τη λάθος στιγμή και στριμώχτηκα. Είχα ζημιά από τον πρώτο γύρο και τελείωσε το παιχνίδι, οπότε είναι κρίμα. Προσπαθήσαμε να συνεχίσουμε και να δούμε αν ο αγώνας θα εξελισσόταν και να δούμε τι θα συμβεί, καθώς αυτός ο αγώνας είναι μια μάχη φθοράς, αλλά τελικά έπρεπε να αποσύρουμε το μονοθέσιο.
Logan Sargeant : Σίγουρα ταραχώδεις πρώτοι γύροι. Βγήκα από το pitlane με πολλά συντρίμμια στην πίστα ανησυχώντας μήπως τρυπήσω. Από την πλευρά μου στο περιστατικό, κλείδωσα τα μπροστινά μέρη τη δεύτερη στιγμή που άγγιξα τα φρένα στη στροφή 11. Φταίω εγώ, αλλά ο [Valtteri] Bottas δεν πρέπει να είδε ότι κλείδωσα πριν κάνω την κίνηση. Δυστυχώς, έπρεπε να αποσύρουμε το αυτοκίνητο μετά την επαφή. Είναι απογοητευτικό για μια πίστα όπου είχαμε το μονοθέσιο σε αρκετά καλή θέση και αξιοπρεπή ρυθμό, ειδικά στις κατατακτήριες, να φύγουμε χωρίς καν να τελειώσουμε τον αγώνα. Θα προχωρήσουμε και θα επικεντρωθούμε στο Κατάρ.
Ιαπωνικό GP: Το ακόλουθο «Supergrid» βασίζεται στον μέσο όρο των προκριματικών θέσεων των οδηγών – όχι χρόνους – μέχρι και το Lenovo Ιαπωνικό Grand Prix .
Ιαπωνικό GP: Παγκόσμιοι Πρωταθλητές Οδηγοί 1950 – 2022
Στην 73χρονη ιστορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 – μέχρι και τη σεζόν του 2022 – μόνο 34 άνδρες έχουν κερδίσει το απόλυτο έπαθλο.
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
- MotoGP Ινδία: Ο Bezzecchi κερδίζει μεγαλoπρεπώς,ο Bagnaia νοκ-άουτ και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ανοίγει ξανά
- Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
- Κατάταξη πόντων F1 όλων των εποχών: Πού εμφανίζονται οι Hamilton, Verstappen και Alonso;
- Max Verstappen και τώρα ας πιπιλίσουν κανένα αυγουλάκι
Ιαπωνικό GP: Οι ταχύτεροι χρόνοι που δημοσιεύτηκαν απο κάθε οδηγό κατα τη διάρκεια του Ιαπωνικού grand Prix
Ιαπωνικό GP: Τα αποτελέσματα του Ιαπωνικού Grand Prix.
Pos Driver Team Laps Gap στο Ιαπωνικό GP
1 Verstappen Red Bull 53 1h 30:58.421
2 Norris McLaren 53 + 0:19.387
3 Piastri McLaren 53 + 0:36.494
4 Leclerc Ferrari 53 + 0:43.998
5 Hamilton Mercedes 53 + 0:49.376
6 Sainz Ferrari 53 + 0:50.221
7 Russell Mercedes 53 + 0:57.659
8 Alonso Aston Martin 53 + 1:14.725
9 Ocon Alpine 53 + 1:19.678
10 Gasly Alpine 53 + 1:23.155
11 Lawson AlphaTauri 52 + 1 Lap
12 Tsunoda AlphaTauri 52 + 1 Lap
13 Zhou Alfa Romeo 52 + 1 Lap
14 Hulkenberg Haas 52 + 1 Lap
15 Magnussen Haas 52 + 1 Lap
Albon Williams 26 Accident Damage
Sargeant Williams 22 Accident Damage
Stroll Aston Martin 20 Rear Wing Failure
Perez Red Bull 15 Retired
Bottas Alfa Romeo 7 Accident Damage
Ιαπωνικό GP: Προχωρώντας προς το Σαββατοκύριακο, ο Λιούις Χάμιλτον είπε ότι εκτός και αν το RB ήταν “φαινόμενο”, θα ήταν ύποπτος ότι η πρόσφατη τεχνική οδηγία από τη FIA είχε επηρεάσει την αυστριακή ομάδα.
Χθες πήρε την απάντησή του, γιατί αυτός ο γύρος, όσον αφορά τον Max Verstappen και το RB19, ήταν ακριβώς αυτό, εκπληκτικό.
Αφήνοντας τον φτωχό γέρο Oscar Piastri – που δεν είναι και ο ίδιος – 0,581 δευτερόλεπτα στο πέρασμά του, ο Verstappen έστειλε το μήνυμα δυνατά και ξεκάθαρα… Η Σιγκαπούρη ήταν εφάπαξ.
Κατά συνέπεια, προχωρώντας στο σημερινό Grand Prix, ο αντίπαλος έχει μόνο δύο ελπίδες, στρατηγική ή αξιοπιστία.
Ιαπωνικό GP: Φυσικά, με το ζευγάρι της Red Bull να έχει ολοκληρώσει όλους τους φετινούς αγωνιστικούς γύρους εκτός από 2 (count’em, two), η αξιοπιστία φαίνεται να αποκλείεται, κάτι που αφήνει τη στρατηγική ως τη μόνη εναλλακτική.
Σε αυτό το σκορ η Pirelli είναι τόσο στο σκοτάδι όσο και οι υπόλοιποι, ασαφές αν σήμερα θα είναι ένας, δύο ή και τρεις στόπερ.
Η υποβάθμιση των ελαστικών ήταν υψηλή όλο το Σαββατοκύριακο, πολύ υψηλότερη από το συνηθισμένο, εξ ου και η σύγχυση.
Ένα δύο πώμα είναι πιθανό να είναι η πιο δημοφιλής επιλογή, ειδικά καθώς οι θερμοκρασίες είναι σχεδόν ίδιες με το Σάββατο. Ωστόσο, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε ποιοι συνδυασμοί ενώσεων θα επιλεγούν, δεδομένου ότι και οι τρεις τους έχουν δείξει ότι μπορούν να παίξουν ρόλο.
Το δύσκολο είναι μάλλον το αγαπημένο, με οκτώ οδηγούς να έχουν αποθηκεύσει τα δύο σετ C1 που παρέχονται, ενώ τα άλλα δώδεκα έχουν ένα νέο σετ. Επιπλέον, το μαλακό, το οποίο έχει δείξει τα μεγαλύτερα σημάδια θερμικής υποβάθμισης, θα μπορούσε να είναι χρήσιμο για την πρώτη διαδρομή για όσους θέλουν να κάνουν θέσεις στην εκκίνηση ή επίσης προς το τέλος του αγώνα, όταν με λιγότερα καύσιμα στο σκάφος, Ο οδηγός θα μπορούσε να δοκιμάσει και να εκμεταλλευτεί τη διαφορά απόδοσης σε σύγκριση με εκείνους που μπορεί να χρησιμοποιούν μια πιο αργή και πιο χρησιμοποιημένη ένωση.
Η μεγαλύτερη ελπίδα της McLaren να ξεπεράσει τη Red Bull και τον Verstappen θα έρθει στην αρχή, και με τον Perez να ξεκινά από την πέμπτη θέση, ο Ολλανδός θα πρέπει να είναι σε επιφυλακή από την αρχή, καθώς ο Piastri και ο συμπαίκτης του θα είναι παντού πάνω του.
Ιαπωνικό GP: Τόσο η Ferrari όσο και η Mercedes βρίσκονται στην κορυφαία ομάδα, αλλά καμία δεν φαίνεται κατάλληλη για αυτήν την πίστα – σε αντίθεση με τη Σιγκαπούρη – και επομένως είναι πιθανό να παλεύουν για βαθμούς και όχι για θέσεις στο βάθρο.
Πράγματι, πολλές ομάδες έχουν δυσκολευτεί εδώ, και ακόμη και ο Alex Albon παραδέχτηκε ότι οι πιθανότητές του θα ήταν καλύτερες αν ήταν «δέκα βαθμούς πιο ψυχρό».
Μιλώντας για τον Williams, μετά τη συντριβή του στο Q1, ο Logan Sargeant έχει ένα εντελώς νέο πλαίσιο και κατά συνέπεια θα ξεκινήσει από το pitlane. Για να προσθέσει στον πόνο του, ο Αμερικανός έχει ποινή 10 δευτερολέπτων για αλλαγές στο αυτοκίνητο κάτω από parc ferme condiotons.
Ενώ η πτώση της Aston Martin συνεχίζεται, η Tsunoda αξίζει να την παρακολουθήσετε σήμερα, όπως και ο συμπαίκτης του AlphaTauri Liam Lawson, ενώ τα χρήματά μας είναι στον Albon και τους Alpines για να παλέψουμε για τον τελευταίο από τους βαθμούς.
Δεν περιμένουμε ένα θρίλερ όπως η Σιγκαπούρη, αλλά η καθαρή φύση της πίστας της Suzuka, για να μην αναφέρουμε τους τρελούς θαυμαστές, το κάνει πάντα έστω και λίγο ξεχωριστό.
Καθώς το pitlane ανοίγει, η θερμοκρασία του αέρα είναι 28 βαθμοί Κελσίου και η θερμοκρασία της διαδρομής 47 μοίρες, περίπου οι ίδιες θερμοκρασίες που παρατηρήθηκαν στον 3ο ΠΠ, κάτι που θα πρέπει να προσθέσει στο αίνιγμα υποβάθμισης και στρατηγικής. Είναι φωτεινό και ηλιόλουστο και, όπως τις προηγούμενες μέρες, φυσάει αρκετά. Υπάρχει 0% πιθανότητα βροχής.
Ιαπωνικό GP: Ο Verstappen περιμένει ήδη στο τέλος του pitlane, ο Ολλανδός είναι σαφώς πολύ πρόθυμος να συνεχίσει με αυτό.
Όλα ξεκινούν από το μεσαίο μπαρ Tsunoda, Alonso, Lawson, Bottas, Stroll, Hulkenberg και Zhou που είναι soft. Tsunoda και Alonso και οι δύο σε μεταχειρισμένα ελαστικά, φρέσκο λάστιχο για τα υπόλοιπα.
Προχωρούν στον γύρο του σχηματισμού, για άλλη μια φορά ο Verstappen είναι σαφώς πρόθυμος να συνεχίσει με αυτό.
Πράγματι, προειδοποιείται ότι το υπόλοιπο γήπεδο παίρνει το χρόνο του και ως εκ τούτου θα πρέπει να χαλαρώσει.
Το πλέγμα σχηματίζεται.
Είναι μακριά! Ο Verstappen κινείται στα δεξιά του για να καλύψει το Piastri πριν επιστρέψει στην πίστα για να αποκρούσει την άλλη McLaren. Ο Νόρις είναι δίπλα στη Red Bull στη στροφή 1, αλλά ο Φερστάπεν προηγείται.
Ωστόσο, εκτός γραμμής, οι δύο Ferrari ήταν δίπλα-δίπλα με τον Perez και καθώς ο Μεξικανός κινήθηκε στα αριστερά του, χτύπησε τον Hamilton (δύο φορές) με αποτέλεσμα να πάει στο χορτάρι.
«Με έχει χτυπήσει ο Πέρεθ», λέει ο οδηγός της Mercedes.
Ιαπωνικό GP: Κατά τη μάχη των δύο AlphaTauris, η επανάληψη αποκαλύπτει ένα άλλο περιστατικό στο οποίο πολλοί οδηγοί υπέστησαν ζημιές. Πράγματι, το Αυτοκίνητο Ασφαλείας αναπτύσσεται μετά τη σύγκρουση με τον Bottas και τον Ocon, ενώ ο Zhou έχει επίσης ζημιά. Και τα τρία pit, όπως και ο Perez και ο Albon.
“Έπαθα μια παρακέντηση”, αναφέρει ο Bottas, ο οποίος επίσης έχει υποστεί ζημιά στο μπροστινό φτερό.
Πίσω από το περιστατικό Perez/Hamilton, ο Bottas χτύπησε τον Albon στο τρέξιμο προς τη στροφή 1, αφού τον ανάγκασε ο Ocon, ενώ ο Zhou φάνηκε να τρέχει πάνω από τα συντρίμμια που προέκυψαν, κάτι που με τη σειρά του οδήγησε στην απόφαση να αναπτύξει το Safety Car.
Επιπρόσθετα στη δυστυχία του, είναι μια κακή στάση για τον Bottas.
Πίσω από το Safety Cat είναι: Verstappen, Norris, Piastri, Leclerc, Sainz, Alonso, Perez, Hamilton, Russell και Lawson.
Ο Ocon μπήκε ξανά στην 15η θέση, μπροστά από τους Zhou, Albon, Perez, Sargeant και Bottas.
Ιαπωνικό GP: Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας αποσύρεται στο τέλος του Γύρου 4, καθώς ο Perez σημειώνεται για παράβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Ο Βερστάπεν οδηγεί την αγέλη στο σικέιν… πριν το καταφέρει. Ο Αλόνσο είναι παντού στο Σάινζ.
Η μέρα του Bottas πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο καθώς γυρίζει στο Hairpin. “Τι το ****,” φωνάζει καθώς η επανάληψη υποδηλώνει επαφή με τον Sargeant που στη συνέχεια πίτ.
Ο Russell κάνει μια κίνηση στον συμπαίκτη του στο chicane, φαίνονται να αγγίζουν καθώς ο νεαρός παίρνει μπροστά. Ωστόσο, ο Hamilton αντεπιτίθεται και παίρνει ξανά τη θέση στην επόμενη ευθεία καθώς ο Lawson κλείνει.
Ο Bottas pits και μετά από στενή επιθεώρηση του μπροστινού μέρους του αυτοκινήτου συνεχίζει.
Ο Perez περνάει τον Zhou για 16η.
Μπροστά, ο Verstappen προηγείται του Norris με 2,5 δευτερόλεπτα με τον Piastri 2,8 δευτερόλεπτα πίσω.
Το περιστατικό Perez με το Safety Car βρίσκεται υπό έρευνα, όπως και η σύγκρουση Bottas/Sargeant.
Ο Sargeant παίρνει ένα πέναλτι 5 δευτερολέπτων όπως το λέει τελικά ο Bottas την ημέρα.
Ο Perez τιμωρείται με 5 δευτερόλεπτα για την παράβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Ιαπωνικό GP: Ο Τσουνόντα πιτς στο τέλος του 9ου γύρου, επιστρέφοντας στην 17η θέση.
«Είναι κυριολεκτικά ακίνητο», λέει ο Albon, «αλλά ό,τι πρέπει να κάνουμε, απλώς θυσίασε τη φυλή μου, ό,τι πρέπει να κάνουμε».
Ο Lawson πέφτει στο τέλος του 10ου γύρου, επιστρέφοντας στη 16η θέση, πίσω από τον συμπαίκτη του, καθώς ο Zhou σταματά επίσης.
Ο Νόρις έχει ήδη πει να διαχειριστεί τα ελαστικά του καθώς υστερεί 4,2 δευτερόλεπτα από τον ηγέτη.
Ο Αλόνσο μπαίνει σε pits στο τέλος του 11ου γύρου, αποφεύγοντας ένα πιθανό undercut από τον Χάμιλτον.
“Ο Deg είναι όπως αναμενόταν”, είπε ο Sainz, “εξετάζουμε το Plan A και B.”
Εν τω μεταξύ, ο Magnussen περιστρέφεται στο Hairpin μετά από μια καθυστερημένη κίνηση του Perez. «Έχω πάλι ζημιά στο μπροστινό φτερό», αναφέρει ο Μεξικανός, ένας άλλος οδηγός που έχει ένα εφιαλτικό απόγευμα.
Ο Perez και ο Magnussen και οι δύο pit όπως σημειώνεται το περιστατικό.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- Moto3 Ινδία, Practice 3: Moreira στο τέλος, αλλά πόσα ατυχήματα!
- Θες CFMOTO ; Θες Μπρατάκος !
- F1 τα νέα των Paddock
- 21o Motor Festival και ο απόηχος δεν σταματά…