Ο Ott Tanak της M-Sport Ford παρομοίασε τμήματα του Σαφάρι Ράλι Κένυα του Σαββατοκύριακου – τον έβδομο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA – με «οδήγηση στο φεγγάρι».
Ο Ott Tanak μοιράστηκε τις απόψεις του σχετικά με τα χαρακτηριστικά της αγωνιστικής διαδρομής λίγο μετά την ολοκλήρωση της σούπερ ειδικής διαδρομή στο Ναϊρόμπι. Το σκέλος της Παρασκευής περιλαμβάνει έξι δοκιμές ταχύτητας, ακολουθούμενες από άλλες έξι δοκιμές το Σάββατο – η μεγαλύτερη του Σαββατοκύριακου στα 150 χιλιόμετρα – και τον ίδιο αριθμό την Κυριακή που περιλαμβάνει το Power Stage όπου τα πέντε ταχύτερα πληρώματα κερδίζουν bonus πόντους. Αυτή είναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που ο κορυφαίος διαγωνισμός ράλι επισκέπτεται την αφρικανική χώρα και ο Ott Tanak πιστεύει ότι η δόση του 2023 φέρει πολλά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των κλασικών περιπετειών Safari Rally από περασμένα χρόνια.
«Η Παρασκευή είναι πολύ ωραία, το Σάββατο είναι μια μεγάλη καταστροφή και η Κυριακή είναι λίγο μπερδεμένη», είπε ο Εσθονός, ο οποίος θα είναι ο τρίτος οδηγός που θα μπει στις πίστες της Παρασκευής, δεδομένης της τρέχουσας θέσης του στη βαθμολογία.
«Είναι ένα σαφές θέαμα Safari, περισσότερο από ό,τι έχουμε δει πριν από δύο χρόνια. Η περσινή χρονιά δεν ήταν πολύ άσχημη, ίσως την προηγούμενη χρονιά [ήταν πιο απαιτητική] αλλά, σίγουρα, σε ορισμένα μέρη το Σάββατο είναι σαν να οδηγείς στο φεγγάρι και αυτό θα την κάνει μια αρκετά μεγάλη λοταρία.
WRC Ott Tanak: «Υπάρχουν τα πάντα και απλώς μια γενική τραχύτητα. Μερικές φορές μπορεί να είναι αρκετά δύσκολο να βρεις το δρόμο – οδήγηση στην Fesh [μαλακή άμμος] – και προφανώς έχουμε μερικές πέτρες και βράχους και πράγματα να αντιμετωπίσουμε. Κατά τόπους είναι πραγματικά αρκετά δύσκολο να καταλάβει κανείς από πού προέρχεται ο δρόμος. Και αν βρέχει, μπορούμε να περιμένουμε και μερικές βαθιές τρύπες από λάσπη.
«Μεγάλα τμήματα του δρόμου αποτελούνται από χώμα, οπότε η βροχή θα τον κάνει αρκετά λιπαρό. Έχουμε δει στο παρελθόν ότι μπορεί να γίνει αρκετά δύσκολο όταν είναι έτσι, αλλά ας δούμε. Εάν ο καιρός είναι παρόμοιος με αυτόν που είχαμε στη Σαρδηνία, τότε θα το κάνει ακόμα μεγαλύτερη πρόκληση».
Η ώθηση του Ott Tanak για τον δεύτερο τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι υπέστη άλλη μια αποτυχία σε ένα ασυνήθιστα βρεγμένο Rally Italia Sardegna νωρίτερα αυτό το μήνα, όταν το Puma Rally1 του έμεινε στο περιθώριο νωρίς το Σάββατο με ηλεκτρικό σφάλμα. Διέσωσε τέσσερις πόντους από το τέλος του ράλι Power Stage με τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο για να διατηρήσει τη διαφορά από αυτόν και τον Kalle Rovanpera στην πρώτη θέση στους 33 βαθμούς. Ερωτηθείς αν ήταν βέβαιος ότι το σφάλμα είχε διορθωθεί, ο Εσθονός είπε: «Ας δούμε».
Τα αποτελέσματα της Ανάβασης Ριτσώνας
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
Γερμανικό MotoGP: Εκτός ξανά ο Marc Marquez
Ο Max Verstappen ισοφαρίζει τον Ayrton Senna
50 χρόνια Motocross οι πρωταθλητές Ελλάδος