ENGINE POWER

«Ούτε καν τρομερός» ρώτησε ο Max Verstappen: «Κάτι έχει αλλάξει»

Ο Μαξ Βερστάπεν ανακρίθηκε από τον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή της F1 Ζακ Βιλνέβ.

oute-kan-tromeros-rotise-o-max-verstappen-kati-echi-allaxi
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Ο Jacques Villeneuve πιστεύει ότι «κάτι έχει αλλάξει» με τον Max Verstappen , ο οποίος ισχυρίζεται ότι δεν είναι «ακόμη και επιθετικός», καθώς συνεχίζει να βλέπει το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα F1 να συρρικνώνεται.

Ο οδηγός της Red Bull άντεξε έναν σκληρό αγώνα στο Μπακού, καθώς πάλεψε με ένα αυτοκίνητο που δεν χειριζόταν καλά στο δρόμο για να τερματίσει πέμπτος. Ο Verstappen προήχθη δύο θέσεις χάρη σε μια καθυστερημένη σύγκρουση με τον συμπαίκτη Sergio Perez και τον Carlos Sainz της Ferrari.

Ο αντίπαλος του Verstappen στο πρωτάθλημα, Lando Norris, ο οποίος είχε ξεκινήσει 15ος μετά από μια σοκαριστική έξοδο στο Q1, προσπέρασε τον Ολλανδό καθώς πήρε την τέταρτη θέση.

Το αποτέλεσμα μείωσε το προβάδισμα του Verstappen στο πρωτάθλημα στους 59 βαθμούς και σήμανε τον τρίτο συνεχόμενο αγώνα που το πλεονέκτημά του στην κούρσα του τίτλου μειώνεται από τον Norris.

Και ο παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 του 1997, Βιλνέβ, αμφισβήτησε τον Βερστάπεν εν μέσω των πρόσφατων αγώνων του.

“Ο Max για τους τελευταίους αγώνες ακούγεται απογοητευτικός. Δεν είναι καν ζωηρός στον αγώνα και δεν παλεύει τόσο σκληρά”, είπε ο Villeneuve κατά τη διάρκεια μιας guest εμφάνισης στο Sky Sports F1.

“Ακόμα και στο ραδιόφωνο, μετά βίας τον ακούμε. Κάτι έχει αλλάξει. Είναι σαν να ξέρει ότι δεν έχει κερδίσει [για λίγο], ξέρει ότι [το αυτοκίνητο] δεν οδηγεί όπως θέλει.

“Τώρα ο συμπαίκτης του ήταν πολύ πιο γρήγορος από αυτόν. Αυτή είναι μια πολύ περίεργη κατάσταση.”

Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής αφέθηκε να δυσανασχετεί με αλλαγές στο set-up που πήγαιναν στους προκριματικούς που έκαναν το RB20 του «χειρότερο».

«Νομίζω ότι πληρώσαμε το τίμημα με τις αλλαγές που κάναμε στις κατατακτήριες. Αυτό απλώς δυσκόλεψε την οδήγηση», είπε ο Verstappen σε μέσα ενημέρωσης

«Το αυτοκίνητο πηδούσε πολύ, οι τροχοί έβγαιναν από το έδαφος στις στροφές. Όταν δεν έχεις έμπλαστρο επαφής με την άσφαλτο, είναι πολύ δύσκολο.

«Προσπαθείτε πάντα να κάνετε αλλαγές για να κάνετε το μονοθέσιο καλύτερο, αλλά δυστυχώς αυτό που κάναμε το έκανε χειρότερο.

“Η γενική συμπεριφορά είναι καλύτερη [με το νέο πάτωμα]. Δυστυχώς μόλις λάβαμε κάποιες λάθος αποφάσεις για την πρόκριση και πληρώσαμε το τίμημα για αυτό.”

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version