ENGINE POWER

Παναγιώτης Κολλάρος: Στόχος μου να γίνω παγκόσμιος πρωταθλητής

O Παναγιώτης Κολλάρος συνεχίζει να δουλεύει σκληρά για να πετύχει το ακατόρθωτο, οι υψηλοί στόχοι έχουν και υψηλό τίμημα
Παναγιώτης Κολλάρος: Στόχος μου να γίνω παγκόσμιος πρωταθλητής

Μηχανοκίνητος Αθλητισμός: O Παναγιώτης Κολλάρος ανήκει στα παιδιά που  έχουν πίστη και όραμα, στα παιδιά που ξέρουν τι θέλουν και τι πρέπει να κάνουν για να πετύχουν ακόμη και το πιο άπιαστο όνειρο τους!

Πες μας πόσα χρόνια ασχολείσαι με την μοτοσυκλέτα;

Παναγιώτης Κολλάρος: Με την μοτοσυκλέτα ξεκίνησα να ασχολούμαι στην ηλικία των 5 χρόνων πριν από 7 χρόνια. Πάντα το όνειρο μου ήταν να καταφέρω να γίνω ένας παγκόσμιος πρωταθλητής. Μακάρι να το πετύχω!

O Παναγιώτης Κολλάρος πλέον ζεί μια διεθνή πορεία, πες μου για αυτή την εμπειρία και τις επιτυχίες του;

Το 2022 καταφέραμε να αγωνιστώ στο Ιταλικό Πρωτάθλημα (CIV Junior) στην κατηγορία Prime Pieghe στην οποία μπορούσαν να πάρουν μέρος μόνο πρωτοεμφανιζόμενοι οδηγοί. Στους 6 αγώνες του πρωταθλήματος
κατάφερα να κερδίσω 3 βάθρα (2 νίκες και μια 3η θέση) 1 pole position τερματίζοντας τελικά τέταρτος στο πρωτάθλημα. Στην Ελλάδα στον έναν αγώνα που έγινε κατάφερα να κερδίσω την 1η θέση στην κατηγορία μου.

O Παναγιώτης Κολλάρος τι στόχους έχει για το 2023;

Tο 2023 θα προσπαθήσω να αγωνιστώ σε κάποιους επιλεγμένους αγώνες στο εξωτερικό ενώ θα προσπαθήσω να πάρω μέρος σε αγώνες που θα γίνουν στην Ελλάδα. Ο στόχος είναι η επιστροφή σε μια διεθνή διοργάνωση.

Σε ποιον οφείλεις την οδηγική σου εξέλιξη και βελτίωση;

Αρχικά στον πατέρα μου χάρη στον οποίο πηγαίνω όσο πιο συχνά γίνεται για προπόνηση και φυσικά στον προπονητή μου τον κο Θανάση Χούντρα με τον οποίο προπονούμαι εδώ και χρόνια

O Παναγιώτης Κολλάρος ποιες διαφορές βλέπει στο εξωτερικό από την Ελλάδα;

Εδώ δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι καλά. Σε σχέση με την Ιταλία που αγωνίστηκα πέρυσι οι διαφορές είναι τόσες πολλές που νομίζω ότι δεν μπορεί να υπάρξει καν σύγκριση. Εκεί το να ασχολείσαι με τον μηχανοκίνητο
αθλητισμό είναι κάτι πολύ συνηθισμένο και για αυτό υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές. Τα παιδιά που ασχολούνται είναι πάρα πολλά με αποτέλεσμα ο ανταγωνισμός να είναι πολύ μεγάλος. Ακόμη ξεκινάνε αγώνες από πολύ μικρή ηλικία, αποκτώντας έτσι μεγάλη εμπειρία.  Οι πίστες είναι πάρα πολλές και οι περισσότερες είναι πολύ καλές, ακόμη υπάρχουν πολλές ομάδες με μεγάλη εμπειρία σε αγώνες και υπάρχει τρομερή οργάνωση.
Ακόμη υπάρχουν πολλές εταιρείες οι οποίες βοηθούν τους αγωνιζόμενους με χορηγίες κάνοντας τα πράγματα πολύ πιο εύκολα.

Πες μας την εξέλιξη σου σε μοτοσυκλέτες από μικρότερος εως και σήμερα με τι ξεκίνησες πόσα κυβικά και τι οδηγείς τώρα;

Ξεκίνησα με ένα PW50, μετά ακολούθησε ένα NSF 100 και μετά το Ohvale 160 το οποίο χρησιμοποιώ μέχρι και σήμερα. Πρόσφατα ξεκίνησα να προπονούμαι και με ένα KTM RC 390. Γενικά είχα την τύχη να οδηγήσω πολλές μοτοσυκλέτες σε προπονήσεις, αλλά οι δικές μου είναι αυτές που σας είπα.

O Παναγιώτης Κολλάρος πως διαχειρίζεται την αποτυχία και την επιτυχία ενός αγώνα;

Ο προπονητής μου πάντα μου λέει ότι στην αποτυχία δεν πρέπει να αφιερώνω πάνω από 2 λεπτά και στην επιτυχία όχι παραπάνω από 3 λεπτά. Αμέσως μετά πρέπει να καθαρίζει το μυαλό μου ώστε να γίνει ξεκάθαρο τι
έφταιξε ή τι πήγε καλά. Εννοείται ότι δεν το καταφέρνω σχεδόν ποτέ αλλά προσπαθώ…

PANAGIOTIS-kollaros-moto-pitbike-motogp-minimoto-junior-italy-championship-Prime-Pieghe

O Παναγιώτης Κολλάρος ποιον έχει ως πρότυπο;

Το πρότυπο μου και αγαπημένος μου οδηγός είναι ο Mark Marquez.

Πόση προπόνηση χρειάζεται για να μπορεί ένας αθλητής να εξελιχθεί και να ξεχωρίσει στο άθλημα σου;

Χρειάζεται πάρα πολύ προπόνηση, με μοτοσυκλέτα αλλά και χωρίς γιατί πρέπει να είσαι σε πολύ καλή φυσική κατάσταση. Μαζί με τους γονείς μου προσπαθούμε να προπονούμαι με μοτοσυκλέτα 1 με 2 φορές την εβδομάδα
τα Σαββατοκύριακα και παράλληλα κάνω στίβο αλλά και ποδήλατο βουνού όσο περισσότερο μπορώ.

Ποια είναι η μεγαλύτερη σου επιτυχία στην αγωνιστική σου ζωή αλλά και στην προσωπική σου;

Σίγουρα η μεγαλύτερη αγωνιστική επιτυχία μου είναι η διπλή νίκη, η Pole position για την κατηγορία μου, που κατάφερα να κερδίσω στον 1ο αγώνα πέρυσι στο Ιταλικό πρωτάθλημα. Σαν προσωπική επιτυχία πιστεύω είναι ότι κατάφερα να σηκώσω την Ελληνική σημαία σε μια ξένη χώρα ανάμεσα σε πάρα πολλούς Ιταλούς, χωρίς να ξέρω τις πίστες τους.

Πες μου για τους ανθρώπους που σε στηρίζουν Παναγιώτη και είναι δίπλα του;

Πρώτοι και πιο σημαντικοί σίγουρα είναι η οικογένεια μου οι οποίοι είναι πάντα δίπλα μου και προσπαθούν να κάνουν ότι καλύτερο μπορούν. Ο προπονητής μου ο κος Χούντρας Θανάσης με τον οποίο προπονούμαι αρκετά
χρόνια και τέλος κάποιοι άνθρωποι που μας βοηθούν, και τους ευχαριστώ πάρα πολύ για αυτό.
ο Τσιγκουράκος Γεώργιος (TGS Parts),
ο Νίκος Μυλωνίδης (Μυλωνίδης Ελαστικά),
ο Νίκος Μπελεγρίνης (Helmet Home) και
ο Μιχάλης Κυδωνάκης (Pitbikes.gr)

PANAGIOTIS-kollaros-moto-pitbike-motogp-minimoto-junior-italy-championship-Prime-Pieghe-ellada

Ποιες είναι οι αγαπημένες σου ασχολίες χόμπι εκτός της μοτοσυκλέτας;

Μου αρέσει πάρα πολύ το ποδήλατο βουνού και προσπαθώ να κάνω όσο περισσότερο μπορώ.

O Παναγιώτης Κολλάρος ποια ανάμνηση έχει αγαπημένη;

Αγαπημένη ανάμνηση εκτός από τα βάθρα που κατάφερα να κερδίσω πέρυσι, είναι η πρώτη φορά που οδήγησα μηχανάκι

Το τελευταίο μήνυμα που θα ήθελες να μας πεις Παναγιώτη;

Να μην ανεβαίνουμε πάνω σε μοτοσυκλέτα χωρίς τον απαραίτητο εξοπλισμό, ειδικά το κράνος μας, όσο κοντά και ας είναι να πάμε.

PANAGIOTIS-kollaros-moto-pitbike-motogp-minimoto-junior-italy-championship-Prime-Pieghe-nikitis-ellada

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Παναγιώτης Κολλάρος: Στόχος μου να γίνω παγκόσμιος πρωταθλητής», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!