ENGINE POWER

Παναγιώτης Κολλάρος: Στόχος μου να γίνω παγκόσμιος πρωταθλητής

O Παναγιώτης Κολλάρος συνεχίζει να δουλεύει σκληρά για να πετύχει το ακατόρθωτο, οι υψηλοί στόχοι έχουν και υψηλό τίμημα
Παναγιώτης Κολλάρος: Στόχος μου να γίνω παγκόσμιος πρωταθλητής

Μηχανοκίνητος Αθλητισμός: O Παναγιώτης Κολλάρος ανήκει στα παιδιά που  έχουν πίστη και όραμα, στα παιδιά που ξέρουν τι θέλουν και τι πρέπει να κάνουν για να πετύχουν ακόμη και το πιο άπιαστο όνειρο τους!

Πες μας πόσα χρόνια ασχολείσαι με την μοτοσυκλέτα;

Παναγιώτης Κολλάρος: Με την μοτοσυκλέτα ξεκίνησα να ασχολούμαι στην ηλικία των 5 χρόνων πριν από 7 χρόνια. Πάντα το όνειρο μου ήταν να καταφέρω να γίνω ένας παγκόσμιος πρωταθλητής. Μακάρι να το πετύχω!

O Παναγιώτης Κολλάρος πλέον ζεί μια διεθνή πορεία, πες μου για αυτή την εμπειρία και τις επιτυχίες του;

Το 2022 καταφέραμε να αγωνιστώ στο Ιταλικό Πρωτάθλημα (CIV Junior) στην κατηγορία Prime Pieghe στην οποία μπορούσαν να πάρουν μέρος μόνο πρωτοεμφανιζόμενοι οδηγοί. Στους 6 αγώνες του πρωταθλήματος
κατάφερα να κερδίσω 3 βάθρα (2 νίκες και μια 3η θέση) 1 pole position τερματίζοντας τελικά τέταρτος στο πρωτάθλημα. Στην Ελλάδα στον έναν αγώνα που έγινε κατάφερα να κερδίσω την 1η θέση στην κατηγορία μου.

O Παναγιώτης Κολλάρος τι στόχους έχει για το 2023;

Tο 2023 θα προσπαθήσω να αγωνιστώ σε κάποιους επιλεγμένους αγώνες στο εξωτερικό ενώ θα προσπαθήσω να πάρω μέρος σε αγώνες που θα γίνουν στην Ελλάδα. Ο στόχος είναι η επιστροφή σε μια διεθνή διοργάνωση.

Σε ποιον οφείλεις την οδηγική σου εξέλιξη και βελτίωση;

Αρχικά στον πατέρα μου χάρη στον οποίο πηγαίνω όσο πιο συχνά γίνεται για προπόνηση και φυσικά στον προπονητή μου τον κο Θανάση Χούντρα με τον οποίο προπονούμαι εδώ και χρόνια

O Παναγιώτης Κολλάρος ποιες διαφορές βλέπει στο εξωτερικό από την Ελλάδα;

Εδώ δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι καλά. Σε σχέση με την Ιταλία που αγωνίστηκα πέρυσι οι διαφορές είναι τόσες πολλές που νομίζω ότι δεν μπορεί να υπάρξει καν σύγκριση. Εκεί το να ασχολείσαι με τον μηχανοκίνητο
αθλητισμό είναι κάτι πολύ συνηθισμένο και για αυτό υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές. Τα παιδιά που ασχολούνται είναι πάρα πολλά με αποτέλεσμα ο ανταγωνισμός να είναι πολύ μεγάλος. Ακόμη ξεκινάνε αγώνες από πολύ μικρή ηλικία, αποκτώντας έτσι μεγάλη εμπειρία.  Οι πίστες είναι πάρα πολλές και οι περισσότερες είναι πολύ καλές, ακόμη υπάρχουν πολλές ομάδες με μεγάλη εμπειρία σε αγώνες και υπάρχει τρομερή οργάνωση.
Ακόμη υπάρχουν πολλές εταιρείες οι οποίες βοηθούν τους αγωνιζόμενους με χορηγίες κάνοντας τα πράγματα πολύ πιο εύκολα.

Πες μας την εξέλιξη σου σε μοτοσυκλέτες από μικρότερος εως και σήμερα με τι ξεκίνησες πόσα κυβικά και τι οδηγείς τώρα;

Ξεκίνησα με ένα PW50, μετά ακολούθησε ένα NSF 100 και μετά το Ohvale 160 το οποίο χρησιμοποιώ μέχρι και σήμερα. Πρόσφατα ξεκίνησα να προπονούμαι και με ένα KTM RC 390. Γενικά είχα την τύχη να οδηγήσω πολλές μοτοσυκλέτες σε προπονήσεις, αλλά οι δικές μου είναι αυτές που σας είπα.

O Παναγιώτης Κολλάρος πως διαχειρίζεται την αποτυχία και την επιτυχία ενός αγώνα;

Ο προπονητής μου πάντα μου λέει ότι στην αποτυχία δεν πρέπει να αφιερώνω πάνω από 2 λεπτά και στην επιτυχία όχι παραπάνω από 3 λεπτά. Αμέσως μετά πρέπει να καθαρίζει το μυαλό μου ώστε να γίνει ξεκάθαρο τι
έφταιξε ή τι πήγε καλά. Εννοείται ότι δεν το καταφέρνω σχεδόν ποτέ αλλά προσπαθώ…

PANAGIOTIS-kollaros-moto-pitbike-motogp-minimoto-junior-italy-championship-Prime-Pieghe

O Παναγιώτης Κολλάρος ποιον έχει ως πρότυπο;

Το πρότυπο μου και αγαπημένος μου οδηγός είναι ο Mark Marquez.

Πόση προπόνηση χρειάζεται για να μπορεί ένας αθλητής να εξελιχθεί και να ξεχωρίσει στο άθλημα σου;

Χρειάζεται πάρα πολύ προπόνηση, με μοτοσυκλέτα αλλά και χωρίς γιατί πρέπει να είσαι σε πολύ καλή φυσική κατάσταση. Μαζί με τους γονείς μου προσπαθούμε να προπονούμαι με μοτοσυκλέτα 1 με 2 φορές την εβδομάδα
τα Σαββατοκύριακα και παράλληλα κάνω στίβο αλλά και ποδήλατο βουνού όσο περισσότερο μπορώ.

Ποια είναι η μεγαλύτερη σου επιτυχία στην αγωνιστική σου ζωή αλλά και στην προσωπική σου;

Σίγουρα η μεγαλύτερη αγωνιστική επιτυχία μου είναι η διπλή νίκη, η Pole position για την κατηγορία μου, που κατάφερα να κερδίσω στον 1ο αγώνα πέρυσι στο Ιταλικό πρωτάθλημα. Σαν προσωπική επιτυχία πιστεύω είναι ότι κατάφερα να σηκώσω την Ελληνική σημαία σε μια ξένη χώρα ανάμεσα σε πάρα πολλούς Ιταλούς, χωρίς να ξέρω τις πίστες τους.

Πες μου για τους ανθρώπους που σε στηρίζουν Παναγιώτη και είναι δίπλα του;

Πρώτοι και πιο σημαντικοί σίγουρα είναι η οικογένεια μου οι οποίοι είναι πάντα δίπλα μου και προσπαθούν να κάνουν ότι καλύτερο μπορούν. Ο προπονητής μου ο κος Χούντρας Θανάσης με τον οποίο προπονούμαι αρκετά
χρόνια και τέλος κάποιοι άνθρωποι που μας βοηθούν, και τους ευχαριστώ πάρα πολύ για αυτό.
ο Τσιγκουράκος Γεώργιος (TGS Parts),
ο Νίκος Μυλωνίδης (Μυλωνίδης Ελαστικά),
ο Νίκος Μπελεγρίνης (Helmet Home) και
ο Μιχάλης Κυδωνάκης (Pitbikes.gr)

PANAGIOTIS-kollaros-moto-pitbike-motogp-minimoto-junior-italy-championship-Prime-Pieghe-ellada

Ποιες είναι οι αγαπημένες σου ασχολίες χόμπι εκτός της μοτοσυκλέτας;

Μου αρέσει πάρα πολύ το ποδήλατο βουνού και προσπαθώ να κάνω όσο περισσότερο μπορώ.

O Παναγιώτης Κολλάρος ποια ανάμνηση έχει αγαπημένη;

Αγαπημένη ανάμνηση εκτός από τα βάθρα που κατάφερα να κερδίσω πέρυσι, είναι η πρώτη φορά που οδήγησα μηχανάκι

Το τελευταίο μήνυμα που θα ήθελες να μας πεις Παναγιώτη;

Να μην ανεβαίνουμε πάνω σε μοτοσυκλέτα χωρίς τον απαραίτητο εξοπλισμό, ειδικά το κράνος μας, όσο κοντά και ας είναι να πάμε.

PANAGIOTIS-kollaros-moto-pitbike-motogp-minimoto-junior-italy-championship-Prime-Pieghe-nikitis-ellada

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.

Engine Power
Engine Power: Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG

Engine Power
Engine Power: Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.

Engine Power
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power
Engine Power: MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

Ο Marc Marquez είχε μια τέλεια Παρασκευή στο Termas de Río Hondo, ολοκληρώνοντας την προπόνηση MotoGP GP Αργεντινής στην κορυφή.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power
Engine Power: Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;

Engine Power
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power
Engine Power: Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έχεις αυτοκίνητο SUV ή 4Χ4; Θες να δοκιμάσεις τη χαρά της χωμάτινης οδήγησης σε ένα ασφαλές περιβάλλον και με καλή παρέα; Έλα στο Trail Ride

Engine Power