Παρά μια περιστροφή, ο Josef Newgarden κερδίζει στο Gateway!
Ο Josef Newgarden (Ομάδα Penske) κέρδισε για δεύτερη φορά αυτή τη σεζόν κερδίζοντας το γεγονός IndyCar στο Gateway, παρά το γύρισμα με 64 γύρους για το τέλος.Ο Αμερικανός έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του στην έξοδο της στροφής 2, ενώ κυνηγούσε τον συμπαίκτη του Σκοτ ΜακΛάφλιν, αρχηγό της διοργάνωσης. Ο νικητής του Indy 500 δεν ήταν ο πιο εξέχων οδηγός Penske στη διοργάνωση, που είδε τον McLaughlin και τον Will Power να οδηγούν την πλειοψηφία του αγώνα, αλλά η ομάδα του Josef Newgarden κατάφερε να τον οδηγήσει στο προβάδισμα κατά τη διάρκεια του τελευταίου pit stop, υπό την κίτρινη σημαία περίπου είκοσι βρόχους από το τελείωμα. Ως εκ τούτου, ο McLaughlin έπρεπε να συμβιβαστεί με τη δεύτερη θέση από την pole position, μπροστά από τον Linus Lundqvist (Chip Ganassi Racing), ο οποίος σημείωσε δεύτερο βάθρο αυτή τη σεζόν.
Οι Colton Herta (Andretti) και Álex Palou (Chip Ganassi Racing) κατάφεραν να περιορίσουν τη ζημιά μετά τις εκκινήσεις τους από το πίσω μέρος του πελοτόν. Ο Αμερικανός τερμάτισε τέταρτος, λίγο πιο μπροστά από τον Ισπανό. Ωστόσο, η Χέρτα τιμωρήθηκε μετά τον τερματισμό, έχοντας μπλοκάρει τον Λούντκβιστ όταν προσπέρασε τον Σουηδό οδηγό. Ο οδηγός Andretti λοιπόν τοποθετείται στο τέλος του πελοτόν των οδηγών στον γύρο του ηγέτη, ο οποίος ευτυχώς περιορίστηκε στους 5 πρώτους. Ως εκ τούτου, ανταλλάσσει τη θέση του με έναν Palou που κατάφερε να εδραιώσει τη θέση του ως ηγέτης του πρωταθλήματος.
Εξαιρετική επέμβαση στο πρωτάθλημα για την Παλού
Εκτός από τη Χέρτα, όλοι οι αντίπαλοι του Παλού στο πρωτάθλημα είχαν μια δύσκολη μέρα, ξεκινώντας από την Πάουερ. Ο Αυστραλός πάλευε για το προβάδισμα στον αγώνα, κυρίως απέναντι στον David Malukas (Meyer Shank Racing). Οι δύο άνδρες άγγιξαν ο ένας τον άλλον στον 240ο γύρο, με αποτέλεσμα ο άνδρας με το παρατσούκλι “Little Dave” να αποσυρθεί λόγω ατυχήματος. Για την Πάουερ, τα πράγματα μετατράπηκαν σε καταστροφή κατά την προτελευταία επανεκκίνηση, δέκα γύρους από το γκολ.Ο αρχηγός Josef Newgarden επανέφερε το πελοτόν με χαμηλή ταχύτητα για την επανεκκίνηση, προκαλώντας μια αλυσιδωτή αντίδραση πίσω του. Ο Alexander Rossi (Arrow McLaren ) έπεσε στο Power, οδηγώντας και τους δύο άνδρες στον εσωτερικό τοίχο μαζί με τον Romain Grosjean (Juncos Hollinger Racing). Ο Γάλλος είχε ήδη εμπλακεί σε ένα πρώτο περιστατικό με τον συμπαίκτη του Conor Daly και τον Andretti του Kyle Kirkwood στην αρχή του αγώνα, με αποτέλεσμα να πέσει στην κατάταξη. Η αποχώρηση του Πάουερ τον υποβίβασε στη 19η θέση της βαθμολογίας του αγώνα.
Ενδέκατος στον τερματισμό, ο Scott Dixon (Chip Ganassi Racing) δοκίμασε μια νέα ασυνήθιστη στρατηγική, η οποία αυτή τη φορά δεν του επέτρεψε να ανέβει στο πελοτόν. Αναγκάστηκε να εξοικονομήσει πολλά καύσιμα, τερμάτισε δύο γύρους πίσω από τον νικητή και είδε επίσης τον Παλού να αυξάνει το προβάδισμά του. Τελικά, ο Pato O’Ward (Arrow McLaren) αναγκάστηκε να αποσυρθεί στον 43ο γύρο του αγώνα, μετά από πρόβλημα με τον κινητήρα του Chevrolet. Σκληρό πλήγμα για τον Μεξικανό με τέσσερις διοργανώσεις να απομένουν στο πρωτάθλημα.
Η σεζόν IndyCar 2024 συνεχίζεται το επόμενο Σαββατοκύριακο, στην τελευταία πίστα δρόμου της σεζόν στο Πόρτλαντ του Όρεγκον.
Πύλη – Κατάταξη
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power