Ferrari 499P Modificata: Στην ετήσια εκδήλωση του Παγκόσμιου Τελικού της Ferrari, που πραγματοποιήθηκε στο Mugello της Ιταλίας , η εταιρεία παρουσίασε το 499P Modificata μόνο για πίστα.
Ferrari 499P Modificata: Το αποκλειστικό νέο μονοθέσιο είναι μια λεπτή μεταμφιεσμένη έκδοση του υβριδικού 499P Hypercar, που κέρδισε το 24 Hours of Le Mans νωρίτερα φέτος. Χωρίς κυρώσεις για χρήση στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, η 499P Modificata έχει απελευθερωθεί από τους κανονισμούς του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής , δίνοντας στους μηχανικούς της Ferrari την ελευθερία να υπερβούν τα όρια των επιδόσεων.
Πιο γρήγορος από έναν δρομέα του Le Mans;
- Δεν θες ταξί, θες Taxi.gr
- Επισκευή πλοίων με την 35ετη εμπειρία της A. Hilios LTD
- F1 Grand Prix Las Vegas Verstappen: Χτύπησα περισσότερους τοίχους από ό,τι πήγαινα ευθεία»
- WRC: Η Toyota σημειώνει ένα εύκολο χατ-τρικ στο Ράλι Ιαπωνίας
Ferrari 499P Modificata: Αυτό σημαίνει ότι οι αγοραστές μπορούν να οδηγήσουν μια ακόμα πιο ακραία Ferrari από αυτές που αγωνίστηκαν στο Le Mans. Ήπιες τροποποιήσεις στον κινητήρα V6 3,0 λίτρων με διπλό τούρμπο σημαίνουν ότι πλέον αποδίδει περισσότερους από 700 ίππους.
Ωστόσο, η μεγαλύτερη αλλαγή για το 499P Modificata είναι ένας αναβαθμισμένος ηλεκτροκινητήρας, που χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία του μπροστινού άξονα. Στις αγωνιστικές προδιαγραφές, οι κανόνες εμποδίζουν τη χρήση του υβριδικού συστήματος σε ταχύτητες κάτω από 118 μίλια/ώρα. Για το Modificata, δεν υπάρχει τέτοιος περιορισμός, που σημαίνει ότι το υβριδικό υλικό τετρακίνησης μπορεί να λειτουργεί με οποιαδήποτε ταχύτητα.
Ο βενζινοκινητήρας και ο ηλεκτροκινητήρας μαζί αποδίδουν συνολική ισχύ 870 ίππων. Υπάρχει επίσης μια λειτουργία ‘push to pass‘ τύπου Formula 1, η οποία ενεργοποιείται μέσω ενός κουμπιού στο τιμόνι.
Όπως και η αγωνιστική έκδοση, το 499P Modificata χρησιμοποιεί μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα, με τον V6 κινητήρα του τοποθετημένο στη μέση. Τα ελαστικά Pirelli P Zero έχουν αναπτυχθεί ειδικά για το αυτοκίνητο, με στόχο να βοηθήσουν τους ερασιτέχνες οδηγούς να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση.
Μόνο για τους λίγους εκλεκτούς
Θέλετε να μπείτε πίσω από το τιμόνι ενός 499P Modificata; Υπολογίστε ότι ξοδέψατε περίπου 4,5 εκατομμύρια £ προ φόρων. Αυτό καλύπτει το κόστος του ίδιου του αυτοκινήτου, μαζί με την πρόσβαση σε εκδηλώσεις Ferrari Sport Prototipi Clienti από το 2024 και μετά.
Αυτό το πρόγραμμα θα δει οδηγούς να προσκαλούνται στις πίστες της Ferrari σε πίστες αγώνων σε όλο τον κόσμο. Στην τιμή του αυτοκινήτου περιλαμβάνεται και η συντήρηση, μαζί με την υλικοτεχνική και τεχνική υποστήριξη. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το 499P Modificata δεν είναι νόμιμο.
Η Ferrari δεν έχει επιβεβαιώσει πόσα παραδείγματα της 499P Modificata θα κατασκευαστούν. Ωστόσο, μας λένε ότι τα αυτοκίνητα προορίζονται για τους πιο αξιότιμους πελάτες της μάρκας και όχι για οποιονδήποτε έχει σημαντικό τραπεζικό υπόλοιπο.
Η Ferrari λανσάρει το 499P Modificata
Ferrari 499P Modificata: Ένας απεριόριστος φόρος τιμής στον νικητή του Le Mans. Limited Edition, μόνο για πίστα και ένα αυτοκίνητο που δεν θα αγωνιστεί ποτέ!
Το εορταστικό δείπνο στο Finale Mondiale της Ferrari απόψε ολοκληρώθηκε με ένα μοναδικό πρόγραμμα, γιορτάζοντας τη νίκη της Ferrari το 2023 στο 24 Hours of Le Mans και προσφέροντας για πρώτη φορά για μια πολύ εκλεκτή ομάδα πελατών, ένα αυτοκίνητο μόνο για πίστα κατασκευασμένο γύρω από ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο Ferrari, αντί να προσαρμοστεί γύρω από μια πλατφόρμα δρόμου.
Η Ferrari 499P Modificata είναι εντυπωσιακά παρόμοια οπτικά με τα εργοστασιακά υπεραυτοκίνητα 499P, αν και η Ferrari σπεύδει να δηλώσει, επανειλημμένα, ότι αυτά τα αυτοκίνητα δεν θα αγωνιστούν ποτέ!
Στην πραγματικότητα, οι διαφορές από το hypercar είναι απλές να εκφραστούν:
Πρώτον, το σύστημα μετάδοσης κίνησης του αυτοκινήτου έχει κατασκευαστεί χωρίς περιορισμούς μέσω κανονισμών. Αυτό σημαίνει ότι ο μπροστινός e-άξονας μπορεί να λειτουργεί απεριόριστα και πράγματι έχει σχεδιαστεί για να τροφοδοτεί τον μπροστινό άξονα ανά πάσα στιγμή εκτός από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και όχι, όπως στο αγωνιστικό Hypercar, ένα συμπληρωματικό σύστημα που βλέπει την ισχύ του κινητήρα να γεμίζει ως η υβριδική ισχύς παρέχεται, η ισχύς αναπληρώνεται με την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα.
Αυτό σημαίνει ότι η E-power του αυτοκινήτου ενισχύει την ισχύ του κινητήρα με μέγιστη ισχύ εξόδου 520 kw ή περίπου 700 ίππους.
Αλλά προτού διαπιστώσετε ότι αυτό δεν είναι δραματικά διαφορετικό από το Hyercar, υπάρχει μια άλλη σειρά στην πλώρη του συστήματος μετάδοσης κίνησης. Το υβριδικό σύστημα είναι ικανό για ενίσχυση «Push to pass» έως και 7 δευτερολέπτων με επιπλέον 120 kw (περίπου 160 ίππους) δίνοντας ένα συνδυασμένο σύνολο περίπου 860 ίππων (640 kw).
Η πρόσθετη ισχύς, που προσεγγίζεται μέσω ενός κουμπιού στην πίσω όψη του τιμονιού, είναι διαθέσιμη μόνο όταν το γκάζι πατηθεί στο τέρμα του γκαζιού και για διάρκεια όχι μεγαλύτερη από 7 δευτερόλεπτα ανά ενεργοποίηση. Ο μέγιστος αριθμός ενεργοποιήσεων ανά γύρο εξαρτάται από τον τύπο της πίστας και το ενεργειακό ισοζύγιο της μπαταρίας: το σύστημα απενεργοποιείται αυτόματα κάτω από ένα συγκεκριμένο όριο φόρτισης και στη συνέχεια ενεργοποιείται ξανά όταν η ανάκτηση ενέργειας επαναφορτίσει την μπαταρία στο κατάλληλο επίπεδο.
Η μπαταρία 800 volt αναπτύχθηκε χρησιμοποιώντας την τεχνολογία Formula 1 της εταιρείας.
Ferrari 499P Modificata: Δεύτερον, το αυτοκίνητο είχε μια πλήρη επαναβαθμονόμηση της ρύθμισης της ανάρτησης, των ηλεκτρονικών ελεγκτών και των χαρτογραφήσεων του κινητήρα για να ταιριάζει στον προορισμό του και να είναι μια πιο προβλέψιμη πλατφόρμα για τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες του.
Και, τέλος, το αυτοκίνητο λειτουργεί με ελαστικά Pirelli κατά παραγγελία και όχι με Michelin που χρησιμοποιούνται στο FIA WEC.
Το 499P Modificata διατηρεί το πιλοτήριο, με την μονοθέσια διάταξη και την εργονομία του 499P, παρέχοντας στους πελάτες ακριβώς την ίδια οδηγική εμπειρία με τα πληρώματα που οδήγησαν στο 24 Hours of Le Mans.
Ενώ η Ferrari είναι περίφημα επιφυλακτική σχετικά με την παροχή αριθμών παραγωγής και προϋπολογισμών, είναι σαφές ότι το πρόγραμμα θα περιοριστεί σε μια πολύ επιλεγμένη πελατειακή βάση. Καταλαβαίνουμε ότι το κόστος είναι περίπου 4,1 εκατομμύρια ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των δύο ετών λειτουργίας των εκδηλώσεων της Ferrari. Αυτοί οι αριθμοί δεν έχουν επιβεβαιωθεί από τη Ferrari.
Το 499P Modificata βρίσκεται δίπλα στο πρόγραμμα F1 Clienti της μάρκας σε μια σειρά επιλογών για πελάτες υψηλής αξίας για να δοκιμάσουν την εντυπωσιακή σειρά διαχείρισης εκδηλώσεων της Ferrari σε αποκλειστικές εκδηλώσεις σε όλο τον κόσμο.
Με ισχύ από το 2024, το τμήμα Corse Clienti θα διοργανώσει το πρόγραμμα «Sport Prototipi Clienti» όπου οι ιδιοκτήτες 499P Modificata θα μπορούν να βασίζονται στη βοήθεια της Ferrari με συντήρηση και υποστήριξη, τεχνική και υλικοτεχνική υποστήριξη, για όλες τις εκδηλώσεις αποκλειστικής πίστας.
Παράλληλα με τις αγωνιστικές δραστηριότητές της one-make και GT, η Ferrari προσφέρει επίσης το Club Competizioni GT για ιδιώτες πελάτες με μια σειρά αγωνιστικών αυτοκινήτων Ferrari GT (συν τις εκδόσεις τους μόνο για πίστα), καθώς και το πρόγραμμα FXX που λειτουργεί από το 2005 προσφέροντας ιδιώτες πελάτες την ευκαιρία να οδηγήσετε μια σειρά από εξαιρετικά προηγμένες εκδόσεις των κορυφαίων αυτοκινήτων δρόμου που διαθέτουν τεχνολογία έως και F1.
Το αυτοκίνητο έχει αναπτυχθεί με τη συμβολή του πρεσβευτή της μάρκας Ferrari Olivier Beretta και έχουν ήδη πραγματοποιηθεί εκτενείς δοκιμές σε διάφορες πίστες σε όλη την Ευρώπη.
Το ημερολόγιο εκδηλώσεων για τους ιδιοκτήτες το 2024 αντικατοπτρίζει αυτό του προγράμματος F1 Clienti με τους ιδιοκτήτες να μπορούν να τρέχουν τα δικά τους μονοθέσια αλλού, καλώντας την τεχνική υποστήριξη της Ferrari εάν το επιθυμούν. Το ημερολόγιο του 2024 δεν περιλαμβάνει προς το παρόν εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα σε χώρους της FIA WEC.
Παρά τις ομοιότητες μεταξύ του νέου αυτοκινήτου και του 499P Hypercar, η Ferrari πιστεύει, μέσω εκτενών συζητήσεων με τη FIA, ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα σε σχέση με τους περιορισμούς δοκιμών Hypercar.
Τεχνικές προδιαγραφές της Ferrari 499P Modificata:
- Πλαίσιο – Μονοκόκ από ανθρακονήματα
- Ανάρτηση – Διπλά ψαλίδια, ωστήριο
- Τύπος – V6 – 120 μοιρών διπλό υπερτροφοδοτούμενο – ξηρό κάρτερ
- Συνολικός κυβισμός – 2994 κ.εκ
Ηλεκτρικός μπροστινός άξονας
- Μέγιστη ισχύς – 200 kW (272 cv)
- Ταχύτητα ενεργοποίησης – Δεν περιορίζεται από κανονισμούς
- Μέγιστη ισχύς, ICE και ηλεκτρικός άξονας* – 640 kW (870 cv)
Ελαστικά & Ζάντες
- Εμπρός – 310/710-18
- Πίσω – 340/710-18
Μετάδοση & Κιβώτιο ταχυτήτων
- Διαδοχικό κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων
Ηλεκτρονικοί έλεγχοι
- Έλεγχος πρόσφυσης, σύστημα πέδησης-σύστημα
* Με ενεργοποιημένο το σύστημα ‘Push to Pass’
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- Το ασύλληπτο κόστος πίσω από το κτίσιμο pit στο Λας Βέγκας στο Grand Prix της F1
- F1 Las Vegas GP: Χάος, άδειες κερκίδες, ακυρώσεις και επιδοκιμασίες θεατών
- Γκραν Πρι Λας Βέγκας: Ο Λάντο Νόρις μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο
- Μακελειό στο 21ο Motor Festival!!! (Απολογισμός)