Πέντε πράγματα που μάθαμε στο NHRA Midwest Nationals
Το NHRA Midwest Nationals, ο τρίτος αγώνας στην Αντίστροφη μέτρηση του 2023 για τα πλέι οφ του Πρωταθλήματος, έφερε πολλές εκπλήξεις για όλους.NHRA Midwest Nationals – Dragster: Ακολουθούν πέντε γεύματα από την εκδήλωση του Σεντ Λούις – πάρτε τα όσο είναι ζεστά.
NHRA Midwest Nationals: Ο CLAY MILLICAN ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΣΤΟ ILLINOIS
Ποιος θυμάται το Σικάγο; Ο Κλέι Μίλικαν σίγουρα το κάνει, και τώρα δεν θα ξεχάσει ούτε το Σεντ Λούις. Λοιπόν, περίμενε ένα λεπτό. Οι περισσότεροι άνθρωποι των αγώνων μιλούν για αυτόν τον αγώνα που διεξάγεται στο Σεντ Λούις, αλλά το World Wide Technology Raceway στην πραγματικότητα δεν βρίσκεται καθόλου στο Σεντ Λούις – είναι απέναντι από το ποτάμι από το The Gateway Arch στο Μάντισον του Ιλ. Αυτό σημαίνει ότι το 2023, ο Millican ήταν τέλειος στη μεγάλη πολιτεία του Ιλινόις με νίκες τόσο στο Route 66 Raceway στο Joliet (όχι, όχι στην πραγματικότητα στο Σικάγο) όσο και στο NHRA Midwest Nationals στο Μάντισον.
NHRA Midwest Nationals: ΚΑΠΟΤΕ ΕΝΑΣ DRAG RACER
Τον περασμένο Ιούλιο, ανακοινώθηκε ότι ο πρωταθλητής του 2012 Pro Stock Allen Johnson θα επέστρεφε στους αγώνες drag – αλλά όχι στην κατηγορία που θα περίμενε κανείς. Ο Geoff Turk ζήτησε από τον AJ να έρθει να οδηγήσει τη νέα του είσοδο στο Factory X Dodge Challenger και σε όποιον έχει λίγη κατανόηση της ιστορίας και του μέλλοντος των αγώνων έλξης, αυτή η είδηση έπεσε στα αυτιά σωστά. Ο Johnson ήταν για πάντα ένας τύπος Mopar και ο Turk ήταν ο πρώτος που έσπασε τα εφτάρια στο Factory Stock στο αρχικό του Blackbird Dodge Challenger. Η τριάδα των Turk, AJ και ένας σούπερ κουλ Dodge έκανε αίσθηση και αυτό αποδείχθηκε στο St. Οδηγώντας το BlackbirdX Dodge Challenger του Turk, ο Johnson σημείωσε το ρεκόρ ταχύτητας και έκανε το πρώτο Factory X πέρασμα που ξεπέρασε τα 200 mph. Ο Τζόνσον προκρίθηκε στο Νο. 1 με 7.046 που σχεδόν άγγιξε το ρεκόρ για τον χρόνο που πέρασε, επί του παρόντος ανήκει στον Greg Stanfield και στο Rod Shop Chevrolet Camaro. Όταν ο AJ πέτυχε ένα πέρασμα 202,55 mph κατά τη διάρκεια των προκριματικών στο NHRA Midwest Nationals, όχι μόνο σημείωσε το ρεκόρ μίλια/ώρα, αλλά διεκδίκησε επίσης το μπόνους $10.000 ως ο πρώτος συμμετέχων στο Jesel 200 MPH Club. Ω ναι, και κέρδισε τη διοργάνωση. Είναι μπάααακ.
NHRA Midwest Nationals: ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΤΡΗΘΟΥΝ ΤΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ ΚΟΜΑΤΙΑΣΜΕΝΑ
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
- Motogp το πρωτάθλημα παίρνει φωτιά
- Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
- F1: Στον Πάριο γιόρτασε τα γενέθλια του ο Max Verstappen
- MotoGP Ιαπωνία: Aκύρωσή του Grand Prix of Japan λόγω ισχυρής βροχόπτωσης και ατυχημάτων
Οι κατηγορίες nitro έχουν αναταραχθεί στην αντίστροφη μέτρηση, αλλά στο Pro Stock, ολόκληρος ο κόσμος ήταν ανάποδα στο World Wide Technology Raceway. Αυτό ήταν καλό για κάποιους και τρομακτικό για άλλους, αλλά για όσους ήταν εκτός του εσωτερικού κύκλου του εργοστασίου hot rod χωρίς προσωπική επένδυση, ήταν ιλιγγιώδες συναρπαστικό να το παρακολουθήσουν. Διασκεδαστικά πράγματα: Μετά από μια πραγματικά, πολύ δύσκολη σεζόν, ο Chris McGaha και ο γιος Mason δεν έχουν δει πολλούς δεύτερους γύρους. Στην πραγματικότητα, ο Κρις είχε προκριθεί από τον πρώτο γύρο μόνο μία φορά, και αφού έφτασε στον τελικό στην έναρξη της σεζόν, ο Μέισον δεν είχε δει ούτε ένα φως νίκης. Στο Charlotte την περασμένη εβδομάδα, η ομάδα επέστρεψε τον Brian “Lump” Self για να δει αν ο πρώην επικεφαλής του πληρώματος θα μπορούσε να τους βοηθήσει να επισκευάσουν το πλοίο. Το αν τα μονοθέσια βελτιώθηκαν ή το ηθικό απλά άρχισε να αλλάζει (ή και τα δύο) δεν μπορεί να προσδιοριστεί σε δύο μόνο αγώνες. αλλά κάτι λειτούργησε ξεκάθαρα καθώς τόσο ο Κρις όσο και ο Μέισον νίκησαν τους αντιπάλους τους στον πρώτο γύρο στις βολές. Ο Κρις ήταν 0,006 στο δέντρο και ο Μέισον ήταν 0,007.
Τώρα για τα όχι και τόσο διασκεδαστικά πράγματα. Προχωρώντας στη διοργάνωση και σίγουρα μετά την ολοκλήρωση των προκριματικών, η Erica Enders ήταν το φαβορί για τη νίκη. Όλα τα σημάδια έδειχναν ότι «μάλλον θα το κάνει:» Η Έντερς είχε προκριθεί στην κορυφή στους τρεις πρώτους αγώνες της Αντίστροφης μέτρησης, έτσι οι πιθανότητες ήταν ευνοϊκές που οδήγησε προς μια νίκη (και ορόσημο ως η πιο νικήτρια γυναίκα σε αγώνες έλξης) . Έχει επίσης κερδίσει στο Σεντ Λούις έξι φορές (περισσότερες από οποιονδήποτε άλλον) και σε κάθε μία από τις τελευταίες τέσσερις σεζόν. Είναι πιθανό ότι κανείς δεν ήταν πιο πατημένος από τον Γκρεγκ Άντερσον όταν έκοψε ένα φως 0,002 στον ημιτελικό και εκείνη έτρεμε τα λάστιχα δίπλα του. Ο Έντερς, ο οποίος είχε πάρει το προβάδισμα πόντων νωρίτερα την ίδια μέρα, δεν ήταν ο μόνος που αναστατώθηκε – ο εισερχόμενος αρχηγός πόντων Ματ Χάρτφορντ και ο Ντάλας Γκλεν, ο νικητής της κανονικής περιόδου, ήταν και οι δύο εκτός στον πρώτο γύρο. Ο Άντερσον, ο οποίος σκαρφάλωσε λίγο πάνω από έναν γύρο από τον πρώτο, είπε στη συνέντευξή του μετά τον αγώνα: «Αυτοί οι επόμενοι τρεις αγώνες θα είναι ένας τσακωμός χωρίς κότσια». Αναμφίβολα έτσι.
Όταν η διεκδικήτρια του πρωταθλήματος Άντζι Σμιθ ναυάγησε τη μοτοσυκλέτα της Pro Stock με την υποστήριξη της DENSO στα προκριματικά του Σαββάτου, δεν υπήρχε ψυχή στην ιδιοκτησία ή μετά τον αγώνα στο NHRA.tv που να μην ήταν σε κατάσταση συναγερμού περιμένοντας νέα ότι ήταν καλά. Αν και θα έχει μακρύ δρόμο για την ανάρρωσή της, η Smith έχει ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία και τώρα είναι πίσω στο σπίτι της και βρίσκεται σε αποκατάσταση. Η εξέγερση της υποστήριξης εντός της κοινότητας των αγώνων έλξης επεκτάθηκε σε όλες τις κατηγορίες – γίνετε καλά μηνύματα δημοσιεύτηκαν στα πίσω παράθυρα των αγωνιστικών αυτοκινήτων και μηνύματα υποστήριξης εκτοξεύτηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τελικά, ήταν η ομάδα TSR Nitro που βοήθησε τον Smith να επιστρέψει στο σπίτι στη Βόρεια Καρολίνα με ευκολία – ο Tony Stewart, η σύζυγος Leah Pruett, ο συμπαίκτης Matt Hagan και η οικογένειά του και μερικά άλλα βασικά άτομα τακτοποίησαν ιδιωτικά,
NHRA Midwest Nationals : Η ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ
Συνήθως, οι οδηγοί είχαν μια γενναιόδωρη εμπειρία ζωής πριν μπουν στο πιλοτήριο ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου 11.000 ίππων, αλλά ο Cody Krohn είναι 19 ετών και έχει το πρόσωπο κάποιου ακόμα νεότερου. Ωστόσο, το “The Kid” έχει κάνει πολλή δουλειά για να κάνει τα όνειρά του πραγματικότητα, ακόμη και πριν γίνει αρκετά μεγάλος για να αγοράσει μια μπύρα. Ο Krohn έκανε το ντεμπούτο του στο Top Fuel στο NHRA Midwest Nationals με την υποστήριξη της Rio Energy και της JBS Equipment και μελέτησε σκληρά για να φτάσει εκεί. Το ταξίδι του στους αγώνες drag ξεκίνησε υπό την καθοδήγηση του πατέρα του, βετεράνου δρομέα Rich Krohn, και συνεχίστηκε με τη Σχολή αγώνων αγώνων δρόμου Frank Hawley και Frank Hawley. Ο Krohn έλαβε άδεια σε πέντε κατηγορίες πριν αποκτήσει την άδεια Top Fuel στο dragster του Larry Dixon τον περασμένο Φεβρουάριο και έφτασε σε τρεις τελευταίους γύρους στο Top Alcohol Dragster φέτος.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: