ENGINE POWER

Ποιες πιθανές στρατηγικές για το Γκραν Πρι του Άμπου Ντάμπι 2024;

Η Pirelli αποκάλυψε τις διαφορετικές πιθανές στρατηγικές για το Grand Prix του Άμπου Ντάμπι. Ένας αγώνας μίας στάσης θα πρέπει να είναι η προτιμώμενη λύση στο Yas Marina.
Ποιες πιθανές στρατηγικές για το Γκραν Πρι του Άμπου Ντάμπι 2024;

Ο κατασκευαστής της Formula 1 Pirelli αποκάλυψε τις διαφορετικές πιθανές στρατηγικές για το Γκραν Πρι του Άμπου Ντάμπι. Σύμφωνα με τον Ιταλό προμηθευτή, οι ομάδες θα πρέπει να επιλέξουν μια στρατηγική ενιαίας στάσης στο Yas Marina, χρησιμοποιώντας μόνο τα πιο σκληρά ελαστικά που προσφέρονται. Τα μαλακά ελαστικά δεν πρέπει να βγαίνουν αυτή την Κυριακή, εκτός απρόβλεπτων περιστάσεων ή αυτοκινήτου ασφαλείας της τελευταίας στιγμής.

Σύμφωνα με την Pirelli, οι οδηγοί έχουν τρεις στρατηγικές επιλογές: η πρώτη με εκκίνηση με ελαστικά Medium, με στάση γύρω στον 23ο γύρο για να φορέσουν Hard ελαστικά και να τερματίσουν τον αγώνα. Το δεύτερο θα ήταν ακριβώς το αντίθετο με ένα ξεκίνημα στο Hard, ένα πρώτο stint που παρατείνεται περίπου μέχρι τον 36ο γύρο και μια μετάβαση στο Medium για να τερματίσει το Γκραν Πρι του Άμπου Ντάμπι. Τέλος, το τρίτο είναι πιο τολμηρό και θα εξαρτηθεί από τη φθορά και τα αγωνιστικά γεγονότα: μια στρατηγική δύο στάσεων σχεδιασμένη για την επίθεση, με εκκίνηση με μεσαία ελαστικά, ένα πρώτο πρόωρο pit stop γύρω στον 15ο γύρο και μετά δύο σκυταλοδρομίες σε σκληρά ελαστικά με μια δεύτερη στάση γύρω στον 36ο γύρο.

pies-pithanes-stratigikes-gia-to-gkran-pri-tou-ampou-ntampi-2024

Όσον αφορά τα υπόλοιπα σετ ελαστικών για το GP του Άμπου Ντάμπι, όλοι οι οδηγοί –με εξαίρεση τον Fernando Alonso– έχουν ακόμη τουλάχιστον ένα σετ σκληρών ελαστικών αχρησιμοποίητο. Η Mercedes και η Aston Martins είναι επίσης οι μόνες ομάδες που δεν έχουν διαθέσιμο νέο σετ ελαστικών Medium. Η Red Bull , η Ferrari και η McLaren έχουν όλες την ίδια εναπομείνασα κατανομή, συγκεκριμένα δύο νέα σετ ελαστικών Hard, ένα νέο σετ ελαστικών Medium και τρία σετ ελαστικών Soft.

Για υπενθύμιση, η Pirelli έφερε στο Άμπου Ντάμπι τα πιο μαλακά ελαστικά της γκάμα της στην πίστα Yas Marina: το C3 (σκληρό), το C4 (μεσαίο) και το C5 (μαλακό).

Δες  όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Ποιες πιθανές στρατηγικές για το Γκραν Πρι του Άμπου Ντάμπι 2024;», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!