Ο κατασκευαστής της Formula 1 Pirelli αποκάλυψε τις διαφορετικές πιθανές στρατηγικές για το Γκραν Πρι του Άμπου Ντάμπι. Σύμφωνα με τον Ιταλό προμηθευτή, οι ομάδες θα πρέπει να επιλέξουν μια στρατηγική ενιαίας στάσης στο Yas Marina, χρησιμοποιώντας μόνο τα πιο σκληρά ελαστικά που προσφέρονται. Τα μαλακά ελαστικά δεν πρέπει να βγαίνουν αυτή την Κυριακή, εκτός απρόβλεπτων περιστάσεων ή αυτοκινήτου ασφαλείας της τελευταίας στιγμής.
Σύμφωνα με την Pirelli, οι οδηγοί έχουν τρεις στρατηγικές επιλογές: η πρώτη με εκκίνηση με ελαστικά Medium, με στάση γύρω στον 23ο γύρο για να φορέσουν Hard ελαστικά και να τερματίσουν τον αγώνα. Το δεύτερο θα ήταν ακριβώς το αντίθετο με ένα ξεκίνημα στο Hard, ένα πρώτο stint που παρατείνεται περίπου μέχρι τον 36ο γύρο και μια μετάβαση στο Medium για να τερματίσει το Γκραν Πρι του Άμπου Ντάμπι. Τέλος, το τρίτο είναι πιο τολμηρό και θα εξαρτηθεί από τη φθορά και τα αγωνιστικά γεγονότα: μια στρατηγική δύο στάσεων σχεδιασμένη για την επίθεση, με εκκίνηση με μεσαία ελαστικά, ένα πρώτο πρόωρο pit stop γύρω στον 15ο γύρο και μετά δύο σκυταλοδρομίες σε σκληρά ελαστικά με μια δεύτερη στάση γύρω στον 36ο γύρο.
Όσον αφορά τα υπόλοιπα σετ ελαστικών για το GP του Άμπου Ντάμπι, όλοι οι οδηγοί –με εξαίρεση τον Fernando Alonso– έχουν ακόμη τουλάχιστον ένα σετ σκληρών ελαστικών αχρησιμοποίητο. Η Mercedes και η Aston Martins είναι επίσης οι μόνες ομάδες που δεν έχουν διαθέσιμο νέο σετ ελαστικών Medium. Η Red Bull , η Ferrari και η McLaren έχουν όλες την ίδια εναπομείνασα κατανομή, συγκεκριμένα δύο νέα σετ ελαστικών Hard, ένα νέο σετ ελαστικών Medium και τρία σετ ελαστικών Soft.
Για υπενθύμιση, η Pirelli έφερε στο Άμπου Ντάμπι τα πιο μαλακά ελαστικά της γκάμα της στην πίστα Yas Marina: το C3 (σκληρό), το C4 (μεσαίο) και το C5 (μαλακό).