ENGINE POWER

Ποιες πιθανές στρατηγικές για το GP του Αζερμπαϊτζάν 2024;

Η Pirelli αποκάλυψε τις διαφορετικές πιθανές στρατηγικές για το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν. Ένας αγώνας μιας στάσης θα πρέπει να είναι η προτιμώμενη λύση στο Μπακού.
Ποιες πιθανές στρατηγικές για το GP του Αζερμπαϊτζάν 2024;

Ο κατασκευαστής της Formula 1 Pirelli αποκάλυψε τις διαφορετικές πιθανές στρατηγικές για το GP του Αζερμπαϊτζάν. Σύμφωνα με τον Ιταλό προμηθευτή, οι ομάδες θα πρέπει να επιλέξουν μια στρατηγική ενιαίας στάσης στο Μπακού, χρησιμοποιώντας μόνο τα πιο σκληρά ελαστικά που προσφέρονται. Τα μαλακά ελαστικά δεν πρέπει να βγαίνουν αυτή την Κυριακή, εκτός απρόβλεπτων περιστάσεων ή αυτοκινήτου ασφαλείας της τελευταίας στιγμής.

Σύμφωνα με την Pirelli, οι οδηγοί έχουν τρεις στρατηγικές επιλογές: την πρώτη με εκκίνηση με ελαστικά Medium, με στάση γύρω στον 19ο γύρο για να φορέσουν Hard ελαστικά και να τερματίσουν τον αγώνα. Το δεύτερο θα ήταν ακριβώς το αντίθετο με μια εκκίνηση στο Hard, μια πρώτη θητεία που παρατείνεται περίπου μέχρι τον 32ο γύρο και μια μετάβαση στο Medium για να τερματίσει το GP του Αζερμπαϊτζάν. Τέλος, το τρίτο είναι πιο τολμηρό και θα εξαρτηθεί από τη φθορά και τα αγωνιστικά γεγονότα: μια στρατηγική δύο στάσεων σχεδιασμένη για την επίθεση, με εκκίνηση με μεσαία ελαστικά, ένα πρώτο γρήγορο pit stop γύρω από τον 11ο γύρο και μετά δύο σκυταλοδρομίες σε σκληρά ελαστικά με μια δεύτερη στάση γύρω στον 28ο γύρο.

pies-pithanes-stratigikes-gia-to-gp-tou-azermpaitzan-2024

Όσον αφορά τα υπόλοιπα σετ ελαστικών για το GP του Αζερμπαϊτζάν, όλοι οι οδηγοί – με εξαίρεση τις Aston Martins , Racing Bulls και Saubers – εξακολουθούν να έχουν τουλάχιστον ένα σετ αχρησιμοποίητων σκληρών και μεσαίων ελαστικών. Μεταξύ των τεσσάρων κορυφαίων ομάδωνη Mercedes επέλεξε να διατηρήσει ένα σετ Hard και δύο σετ Medium, σε αντίθεση με τη Red Bull , τη Ferrari και τη McLaren που έκαναν την αντίθετη επιλογή με δύο σετ Hard και ένα σετ Medium διαθέσιμα για τον αγώνα. pies-pithanes-stratigikes-gia-to-gp-tou-azermpaitzan-2024

Για υπενθύμιση, η Pirelli έφερε στο Αζερμπαϊτζάν τα πιο μαλακά ελαστικά της γκάμα της στην πίστα του Μπακού: το C3 (σκληρό), το C4 (μεσαίο) και το C5 (μαλακό).

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Ποιες πιθανές στρατηγικές για το GP του Αζερμπαϊτζάν 2024;», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!