ENGINE POWER

Ποιες πιθανές στρατηγικές για το GP του Αζερμπαϊτζάν 2024;

Η Pirelli αποκάλυψε τις διαφορετικές πιθανές στρατηγικές για το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν. Ένας αγώνας μιας στάσης θα πρέπει να είναι η προτιμώμενη λύση στο Μπακού.

pies-pithanes-stratigikes-gia-to-gp-tou-azermpaitzan-2024
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Ο κατασκευαστής της Formula 1 Pirelli αποκάλυψε τις διαφορετικές πιθανές στρατηγικές για το GP του Αζερμπαϊτζάν. Σύμφωνα με τον Ιταλό προμηθευτή, οι ομάδες θα πρέπει να επιλέξουν μια στρατηγική ενιαίας στάσης στο Μπακού, χρησιμοποιώντας μόνο τα πιο σκληρά ελαστικά που προσφέρονται. Τα μαλακά ελαστικά δεν πρέπει να βγαίνουν αυτή την Κυριακή, εκτός απρόβλεπτων περιστάσεων ή αυτοκινήτου ασφαλείας της τελευταίας στιγμής.

Σύμφωνα με την Pirelli, οι οδηγοί έχουν τρεις στρατηγικές επιλογές: την πρώτη με εκκίνηση με ελαστικά Medium, με στάση γύρω στον 19ο γύρο για να φορέσουν Hard ελαστικά και να τερματίσουν τον αγώνα. Το δεύτερο θα ήταν ακριβώς το αντίθετο με μια εκκίνηση στο Hard, μια πρώτη θητεία που παρατείνεται περίπου μέχρι τον 32ο γύρο και μια μετάβαση στο Medium για να τερματίσει το GP του Αζερμπαϊτζάν. Τέλος, το τρίτο είναι πιο τολμηρό και θα εξαρτηθεί από τη φθορά και τα αγωνιστικά γεγονότα: μια στρατηγική δύο στάσεων σχεδιασμένη για την επίθεση, με εκκίνηση με μεσαία ελαστικά, ένα πρώτο γρήγορο pit stop γύρω από τον 11ο γύρο και μετά δύο σκυταλοδρομίες σε σκληρά ελαστικά με μια δεύτερη στάση γύρω στον 28ο γύρο.

Όσον αφορά τα υπόλοιπα σετ ελαστικών για το GP του Αζερμπαϊτζάν, όλοι οι οδηγοί – με εξαίρεση τις Aston Martins , Racing Bulls και Saubers – εξακολουθούν να έχουν τουλάχιστον ένα σετ αχρησιμοποίητων σκληρών και μεσαίων ελαστικών. Μεταξύ των τεσσάρων κορυφαίων ομάδωνη Mercedes επέλεξε να διατηρήσει ένα σετ Hard και δύο σετ Medium, σε αντίθεση με τη Red Bull , τη Ferrari και τη McLaren που έκαναν την αντίθετη επιλογή με δύο σετ Hard και ένα σετ Medium διαθέσιμα για τον αγώνα. 

Για υπενθύμιση, η Pirelli έφερε στο Αζερμπαϊτζάν τα πιο μαλακά ελαστικά της γκάμα της στην πίστα του Μπακού: το C3 (σκληρό), το C4 (μεσαίο) και το C5 (μαλακό).

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version