Ποιοι πιλότοι δοκιμών για κάθε εργοστάσιο το MotoGP 2025;
Η αγορά μεταγραφών έχει γίνει επίσης ζωντανή όταν πρόκειται για δοκιμαστικούς οδηγούς. Ανακαλύψτε το εργατικό δυναμικό κάθε εργοστασίου για τη σεζόν MotoGP 2025.Αυτή την εβδομάδα, ο Lorenzo Savadori ανανέωσε το συμβόλαιό του με την Aprilia, ενώ ο Augusto Fernandez επισημοποίησε τελικά την υπογραφή του με τη Yamaha, για να γίνει δοκιμαστικός αναβάτης. Η ευκαιρία να κάνετε απολογισμό των αριθμών των ομάδων δοκιμής κάθε μάρκας για τη σεζόν MotoGP 2025 .
Στη Ducati, ο Michele Pirro έχει συμβόλαιο μέχρι το τέλος του 2026. Η δέσμευσή του με την Borgo Panigale, ωστόσο, είναι λιγότερο σημαντική από την εισαγωγή των νέων παραχωρήσεων κατασκευαστών MotoGP. Κερδίζοντας περισσότερο από το 85% των διαθέσιμων πόντων, το εργοστάσιο της Μπολόνια θεωρείται κατασκευαστής Tier A. Ως εκ τούτου, η μάρκα δεν μπορεί να τοποθετήσει οδηγό Wildcard κατά τη διάρκεια της σεζόν. Ο Ιταλός λοιπόν περιορίζεται σε ιδιωτικές και επίσημες δοκιμές της Ducati.
Από την πλευρά της KTM, οι Dani Pedrosa και Pol Espargaro θα συνεχίσουν να υπηρετούν. Ένας κατασκευαστής Tier C, όπως η Aprilia, η επωνυμία μπορεί να τοποθετήσει τρεις χαρακτήρες μπαλαντέρ ανά μισή σεζόν. Το 2024, το αυστριακό εργοστάσιο είχε και τον Jonnas Folger. Συγγραφέας ενός βάθρου σε 19 Grand Prix που διαγωνίστηκαν στην πρώτη κατηγορία. Ένα συμβόλαιο που, όμως, δεν έχει ανανεωθεί ακόμη, και που δεν θα μπορούσε να γίνει.
Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, ο Lorenzo Savadori θα εξακολουθεί να είναι δοκιμαστικός οδηγός της Aprilia MotoGP 2025. Ο Ιταλός μόλις συμφώνησε με τη μάρκα για διετές συμβόλαιο. Μπαλαντέρ μερικές φορές και αντικαθιστώντας έναν τραυματισμένο Μιγκέλ Ολιβέιρα στο τέλος της σεζόν, ο Σαβαντόρι θα παραμείνει ως εκ τούτου στη μάντρα μέχρι το τέλος του 2026.
Τι γίνεται με τη Yamaha και τη Honda;
Όσον αφορά τα δύο ιαπωνικά εργοστάσια, το εργατικό δυναμικό αυξήθηκε φέτος. Η Yamaha και η Honda είναι οι κατασκευαστές δύο βαθμίδων D στο grid. Ως εκ τούτου, έχουν πολλά πλεονεκτήματα. Συγκεκριμένα, μπορούν να κάνουν δοκιμές ανά πάσα στιγμή σε οποιοδήποτε κύκλωμα, χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε πρόγραμμα οδήγησης. Είτε ο τελευταίος είναι κανονικός οδηγός είτε εργοστασιακός οδηγός.
Για να ξεκουράσει το εργατικό δυναμικό της, με τις σεζόν να γίνονται όλο και μεγαλύτερες, η Honda υπέγραψε τον Takaaki Nakagami, πρώην οδηγό LCR. Μαζί με τους Ιάπωνες θα είναι ο Aleix Espargaro, πρόσφατα συνταξιούχος και πρώην πιλότος Aprilia. Αυτοί οι δύο αναβάτες θα μοιραστούν τη δουλειά με τον Stefan Bradl, ο οποίος έχει κάνει κάθε δοκιμή Honda και Wildcard μέχρι τώρα.
Από την πλευρά της Yamaha, υπάρχει επίσης κάτι νέο. Αυτή τη σεζόν, ο Cal Crutchlow δεν μπόρεσε να εκτελέσει τη δουλειά λόγω τραυματισμού. Ο Remy Gardner, αναβάτης της Yamaha Superbike, πέτυχε λοιπόν το Iwata Wildcard. Με τον Andrea Dovisiozo, πραγματοποίησε επίσης ιδιωτικές δοκιμές για τη μάρκα.
Ωστόσο, ο Κράτσλοου θα πρέπει να διατηρήσει την ιδιότητά του την επόμενη χρονιά. Παρά τα πάντα, δεν θα κάνει πλέον Grand Prix MotoGP για τη Yamaha, αφού ο Augusto Fernandez θα προσληφθεί ως αναβάτης Wildcard και θα είναι επίσης ο αντικαταστάτης των Yamaha και Pramac σε περίπτωση απουσίας ενός εκ των πρωταγωνιστών.