Ποινές Formula 1: Σύμφωνα με φήμες για paddock, η FIA θα ήθελε να αυξήσει τις ποινές για υπέρβαση των ορίων της πίστας από 5 σε 10 δευτερόλεπτα. Να τι σκέφτονται οι πιλότοι.
10 δευτερόλεπτα αντί για 5; Σε κλίμακα ζωής, ένα τέτοιο κενό δεν είναι σημαντικό, αλλά στη F1 φαίνεται σαν μια αιωνιότητα. Και είναι ακριβώς για αυτόν τον λόγο που η FIA θα εξετάσει το ενδεχόμενο να αυξήσει τις ποινές για υπέρβαση των ορίων πίστας, που έχουν πολλαπλασιαστεί τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερα σε πίστες με άσφαλτο.
Με αυτό το πιθανό μελλοντικό μέτρο που αναφέρεται στα paddocks, το σώμα θα ελπίζει επομένως να μειώσει σημαντικά τα κενά των οδηγών που είναι όλο και πιο κοντά στα όρια, τόσο των αυτοκίνητων τους όσο και της πίστας. Και το ερώτημα διχάζει.
Formula 1: Για τον Lecl erc, «10 δευτερόλεπτα είναι πάρα πολλά»
Ερωτηθείς σε συνέντευξη Τύπου, ο Charles Leclerc ήταν πολύ ειλικρινής σχετικά με το θέμα: «Είχα την εντύπωση ότι τα πέντε δευτερόλεπτα ήταν ήδη αρκετά οδυνηρά. Δέκα δευτερόλεπτα, κατά τη γνώμη μου, είναι πάρα πολλά. »
- 22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας
- O Superman Φάνης Λαμπρόπουλος θα παρουσιάσει τους εκθέτες του 22ου Motor Festival
- Motor Festival: Το μεγαλύτερο πάρκο αδρεναλίνης ζωντανεύει στις 23-25 Μαρτίου στο MEC Παιανίας
Ποινές Formula 1: Σύμφωνα με τον Μονεγάσκο, η FIA θα πρέπει πρώτα να κάνει πιο ορατές τις λευκές γραμμές που οριοθετούν την πίστα, πριν σκεφτεί την αύξηση των ποινών. «Η κύρια προτεραιότητα πρέπει να είναι να επισκευάσουμε ή να μας βοηθήσουμε να σεβαστούμε καλύτερα αυτά τα όρια πίστας, γιατί αυτή τη στιγμή, δεδομένης της κατάστασης των λευκών γραμμών, δεν τα βλέπουμε πραγματικά», είπε ο οδηγός της Ferrari , τέταρτος στο Μπαχρέιν.
Παρών στο πλευρό του στη συνέντευξη Τύπου της Τετάρτης, ο Τζορτζ Ράσελ μοιράζεται την άποψή του. «Νομίζω ότι είναι δύσκολο να καταλάβουμε πραγματικά από μια τηλεόραση πόσο δύσκολο είναι μέσα από ένα αυτοκίνητο», θυμάται ο Άγγλος.
«Κάθεσαι τόσο χαμηλά. Βλέπετε μόνο τα πρώτα 15 εκατοστά των ελαστικών σας και τα αυτοκίνητα οδηγούν 70 χιλιοστά από το έδαφος, ή ακόμα λιγότερο στο τέλος μιας ευθείας γραμμής. Άρα, χρειαζόμαστε έναν βομβητή που να μπορούμε να νιώσουμε, και τελικά, σε ορισμένες πίστες που πηγαίνουμε, δεν υπάρχει πρόβλημα ορίου κομματιού. Αρκεί λοιπόν να βρούμε έναν τρόπο να λύσουμε το πρόβλημα. »
Ποινές Formula 1: Hülkenberg ανοιχτή στην ιδέα της αλλαγής
Ωστόσο, δεν είναι όλοι ανοιχτοί σε αλλαγές κανονισμών. Αυτή είναι η περίπτωση, για παράδειγμα, του έμπειρου Nico Hülkenberg : «Είναι αλήθεια, είναι δύσκολο να το δεις (τα όρια του κομματιού, σημείωση του συντάκτη) . Κάποια κομμάτια είναι καλύτερα από άλλα, αλλά νομίζω ότι θα μας ανάγκαζε να είμαστε πιο προσεκτικοί, σίγουρα. Γιατί λοιπόν όχι; »
«Νομίζω ότι είναι λίγο σκληρό. Εάν βγείτε εκτός πίστας, έχετε μια ποινή και είτε είναι 5 δευτερόλεπτα είτε 10 δευτερόλεπτα… Όλοι πιέζουμε και όλοι προσπαθούμε να παραμείνουμε εντός των ορίων της πίστας», προσθέτει ο Lance Stroll .
«Μερικά από τα μεγαλύτερα ζητήματα είναι στην πραγματικότητα η τρέχουσα κατάσταση των ορίων της πίστας… Αν αλλάξουμε την πραγματική φύση πολλών κυκλωμάτων και αυτό σας επιτρέπει να παραμένετε εντός των ορίων της πίστας, αλλά και εάν τα όρια είναι πιο επιζήμια – χαλίκι , γρασίδι – σε περίπτωση εξόδου, θα είχαμε λιγότερο από αυτό το πρόβλημα», καταλήγει ο Καναδός από την Aston Martin .
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- Οι μοτοσυκλέτες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2024: Ducati, KTM, Aprilia, Yamaha και Honda
- Μονοθέσια Formula 1: Γιατί όλοι οι αμφισβητίες της F1 του 2024 είναι κυρίως θαμποί και μαύροι;
- Η Ιταλική υπερδύναμη στα συστήματα ασφαλείας Zammitek θα είναι στο Motor Festival
- Η Ford Car Center στο 22ο Motor Festival MEC Παιανίας