ENGINE POWER

Ποιος κινητήρας και ποιοι οδηγοί για την Cadillac F1 Team το 2026;

Τώρα που η άφιξη της General Motors ως η ενδέκατη ομάδα επικυρώθηκε από την F1, η νέα ομάδα της Cadillac πρέπει να βρει έναν προμηθευτή κινητήρα και δύο οδηγούς για το 2026. Ορισμένοι δρόμοι φαίνονται ήδη αρκετά λογικοί.

pios-kinitiras-ke-pii-odigi-gia-tin-cadillac-f1-team-to-2026
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά

Αυτό ήταν: μετά από μήνες –ή μάλλον χρόνια– διαπραγματεύσεων, συζητήσεων, αρνήσεων και διαφωνιών, θα υπάρξει πράγματι μια 11η ομάδα στο grid της Formula 1 από το 2026, με την άφιξη της General Motors και της Cadillac F1 Team . Μια άφιξη που έγινε όχι χωρίς θυσίες στην αμερικανική φυλή, αφού το όνομα Andretti –που ήταν στην αρχή της υποψηφιότητας– διαγράφηκε εντελώς ή σχεδόν στο επίσημο όνομα…

Σε κάθε περίπτωση, η Cadillac έχει τώρα έναν χρόνο για να προετοιμαστεί για το μεγάλο άλμα στη Formula 1. Πολύ σύντομη προθεσμία για μια νέα ομάδα, ειδικά αφού η General Motors δεν σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει εσωτερικό μπλοκ κινητήρα πριν από το 2028. Εκπαίδευση αμερικανικής εταιρείας, που θα εδρεύει στο Fishers στην Ιντιάνα – με υποκατάστημα στο Silverstone της Αγγλίας – θα πρέπει να βρει έναν κατασκευαστή κινητήρα στο μεταξύ, αλλά και δύο οδηγούς για να ξεκινήσει το έργο και να αγωνιστεί στην πρώτη σεζόν της ομάδας Cadillac F1. Ομάδα.

Κινητήρας: ποιος συνεργάτης πριν από τον κινητήρα της GM;

Αυτό είναι το μεγάλο ερώτημα που προκύπτει μετά την αποδοχή της άφιξης της General Motors από το 2026: με ποιον κινητήρα θα τρέχει η Cadillac F1 Team για το ντεμπούτο της στον κλάδο. Η εγγύηση για την παραγωγή ενός εσωτερικού κινητήρα στα τέλη της δεκαετίας του 2020 ήταν ένα από τα κύρια επιχειρήματα για να πειστεί η F1 να ανοίξει τις πόρτες της στον αμερικανικό όμιλο, αλλά προφανώς ο κινητήρας δεν μπορεί να είναι έτοιμος για λίγο.

Θα χρειαστούν τουλάχιστον τρία χρόνια για να σχεδιαστεί μια μονάδα ισχύος από το Α έως το Ω: για παράδειγμα, η Audi άρχισε να εργάζεται στα τέλη του 2022 εν αναμονή της άφιξης το 2026. Αν κάποτε υπήρχε θέμα αγοράς της πνευματικής ιδιοκτησίας του 2026 της Renault κινητήρας , νεκρός από την ανακοίνωση του τέλους του προγράμματος στο Viry -Châtillon, ο Bruno Famin απέκλεισε κατηγορηματικά αυτό το ενδεχόμενο στις στήλες μας στα τέλη Οκτωβρίου . Ωστόσο, στη μάντρα του Λας Βέγκας, ακόμα φημολογούνταν ότι είχε ήδη συναφθεί μυστική συμφωνία μεταξύ της GM και της Renault για εξοικονόμηση χρόνου, δεξιοτήτων, αλλά και εξοικονόμησης πολλών χρημάτων ανάπτυξης…

Ακόμη και σε περίπτωση μυστικής συμφωνίας και εξαγοράς του κινητήρα της Renault, η Cadillac σίγουρα θα πρέπει να ξεκινήσει την περιπέτειά της στη Formula 1 ως ομάδα πελατών το 2026… και οι επιλογές είναι σχετικά περιορισμένες. Οι επιλογές Audi και RBPT-Ford θα πρέπει να εξαλειφθούν από την αρχή αφού θα είναι δύο νέοι κατασκευαστές κινητήρων και λογικά δεν θα πρέπει να προμηθεύουν ομάδες άλλες από τη δική τους. Η Mercedes επίσης δεν αποτελεί επιλογή αφού μετά τη σύναψη συνεργασίας με την Alpine , η μάρκα Star θα είναι ήδη πλήρης με τρεις ομάδες πελατών ( McLaren , Williams , Alpine) και ένα εργοστάσιο (Mercedes).

Στη συνέχεια απομένουν δύο έγκυρες επιλογές: Honda και Ferrari . Εάν ο Ιάπωνας κατασκευαστής κινητήρων έχει υπογράψει αποκλειστικό συμβόλαιο με την Aston Martin για την προμήθεια κινητήρων από το 2026, θα μπορούσε να υποχρεωθεί από τη Formula 1 να προσφέρει τη μονάδα ισχύος του στην Cadillac. Η Ferrari βρίσκεται επίσης στην ίδια κατάσταση, αν και το Prancing Horse προμηθεύει ήδη τη Haas τουλάχιστον μέχρι το 2028. Ωστόσο, η προτίμηση της αμερικανικής φυλής θα πήγαινε στον ιταλικό κινητήρα: ο Mario Andretti επιβεβαίωσε σε συνέντευξή του στο NBC αυτή την Τρίτη ότι στόχος είναι να αποκτηθεί ένα μπλοκ Ferrari το 2026 και να λειτουργήσει ο εσωτερικός κινητήρας GM από το 2028.

Οδηγοί: Η Herta στο pole… τι μετά;

Εάν η επιλογή του κατασκευαστή κινητήρων περιοριστεί σε δύο δυνατότητες το 2026, μεταξύ των οδηγών, η Cadillac F1 Team θα έχει πραγματικά κακή επιλογή να ξεκινήσει την περιπέτειά της στη Formula 1. Ωστόσο, μία από τις δύο διαθέσιμες θέσεις φαίνεται να έχει ήδη αποκτηθεί από άνδρα ειδικότερα: Colton Herta. Ο 24χρονος Αμερικανός –ο οποίος θα είναι 26 ετών στην αρχή της σεζόν του 2026– βρέθηκε στο επίκεντρο μιας απίστευτης σαπουνόπερας το φθινόπωρο του 2022, όταν η Red Bull προσπάθησε να τον τοποθετήσει στο AlphaTauri για να αντικαταστήσει τον Pierre Gasly που ήταν φεύγοντας για το Alpine. Δυστυχώς, ο Καλιφορνέζος δεν είχε αρκετούς βαθμούς στην Super Άδειά του για να κάνει το ντεμπούτο του στη Formula 1.

Δύο χρόνια μετά από αυτό το έπος, ο Colton Herta είναι πολύ κοντά στην απόκτηση της Super Άδειας του – του λείπει μόνο ένας βαθμός, ο οποίος μπορεί να αποκτηθεί κατά τη διάρκεια μιας πρακτικής άσκησης – και λογικά θα βρισκόταν στην κορυφή της λίστας των υποψηφίων για την Cadillac. Ο οδηγός του IndyCar ήταν προστατευόμενος της οικογένειας Andretti για πολλά χρόνια και ακόμα κι αν το όνομα Andretti είχε σχεδόν σβήσει από τα ράφια για να επιτρέψει στην GM να φτάσει στην F1, ο δεύτερος του IndyCar του 2024 ήταν πάντα ανάμεσα στα φαβορί της αμερικανικής δομής απέκτησε το εισιτήριο εισόδου του. Ο Mario Andretti επιβεβαίωσε επίσης ότι ο Καλιφορνέζος ήταν “ένας υποψήφιος” από την Cadillac για το 2026, και πάλι με το NBC .

Ένας άλλος Αμερικανός θα μπορούσε επίσης να εμφανιστεί σε αυτήν την κατάσταση: ο Josef Newgarden, ο οποίος έχει ήδη το Super License χάρη στους τίτλους του IndyCar. Στην αρχή της χρονιάς, ο Michael Andretti –ο οποίος δεν είναι πλέον στο έργο– θα ήθελε να στρατολογήσει τον διπλό νικητή του Indy500 για να ηγηθεί του έργου της F1 . Και στις δύο περιπτώσεις, θα φαινόταν λογικό ότι η Cadillac θα εμπιστευόταν έναν Αμερικανό οδηγό για να συμμετάσχει στο έργο.

Το ερώτημα του δεύτερου οδηγού από την άλλη είναι πολύ πιο ανοιχτό με σχεδόν άπειρες δυνατότητες. Θα επιλέξει η Cadillac την εμπειρία, με έναν οδηγό που έχει ήδη οδηγήσει αρκετές σεζόν στη Formula 1, για να πραγματοποιήσει το έργο; Ή θα προσλάβει μια πολλά υποσχόμενη νέα εταιρεία για να οικοδομήσει το μέλλον; Ορισμένα ονόματα (και φήμες) σίγουρα θα επανέλθουν τους επόμενους μήνες: θα δούμε μια οριστική επιστροφή του Daniel Ricciardo στην πειθαρχία; Θα μπορούσε ένας Valtteri Bottas ή ένας Kevin Magnussen , που θα είναι στο περιθώριο το 2025, να επιστρέψουν με την αμερικανική ομάδα χάρη στην εμπειρία τους; Θα έχει τελικά την ευκαιρία του ο Felipe Drugovich – που οδηγεί για την Cadillac στο Endurance , ας τονίσουμε; Θα ενδιαφερθεί για το έργο ένας οδηγός που φτάνει στο τέλος του συμβολαίου του το 2025, παρά τον κίνδυνο να παίξει στο πίσω μέρος της ομάδας το 2026; Με λίγα λόγια, η Cadillac έχει ακόμη έναν χρόνο για να κάνει την επιλογή της!

Δες  όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version