ENGINE POWER

Πόντιουμ, αξιοπιστία, Λε Μαν… Ποιοι είναι οι στόχοι της Alpine το 2025;

Για τη δεύτερη σεζόν του στο Hypercar με το A424, η Alpine θα παρουσιαστεί με πολύ μεγαλύτερη βεβαιότητα για αυτήν την καμπάνια του 2025, αλλά με προσεκτικούς και ρεαλιστικούς στόχους στο WEC.
Πόντιουμ, αξιοπιστία, Λε Μαν… Ποιοι είναι οι στόχοι της Alpine το 2025;

Το έτος II του έργου Alpine A424 ξεκινά τώρα. Το βέλος Α θα αγωνιστεί στη δεύτερη σεζόν του στην κορυφαία κατηγορία του WEC , στο Hypercar, με τη γαλλική βάση του με πλαίσιο Oreca. Προφανώς, μετά από μια πολύ πειστική πρώτη εκστρατεία (4η θέση στο πρωτάθλημα, βάθρο στο 6 Hours of Fuji), οι προσδοκίες είναι υψηλές για τον Γάλλο κατασκευαστή. Για να συνεχίσει να προοδεύει, η Alpine δεν έχει αλλάξει την οργάνωση ή το LMDh της, αλλά έχει εξελιχθεί σε μικρά βήματα. Από την πλευρά του οδηγού, η στρατολόγηση του έμπειρου Frédéric Makowiecki , από την Porsche , θα είναι σημαντικό πλεονέκτημα για τους Μπλε. Από τεχνικής πλευράς, ένα τζόκερ εξέλιξης χρησιμοποιήθηκε από τη γαλλική φυλή για να επεξεργαστεί εκ νέου τον κινητήρα V6 της Mecachrome με σκοπό να γίνει πιο αξιόπιστος.

Και τι γίνεται με τους στόχους για αυτή τη σεζόν του 2025; Η Alpine είναι πολύ προσεκτική και δεν θέτει ποσοτικοποιημένους στόχους για τη δεύτερη καμπάνια Hypercar με το A424. «Πέρυσι, το δεύτερο μισό της σεζόν ήταν πολύ καλό για εμάς. Πήραμε βάθρο και τερματίσαμε 4οι στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, αυτός ήταν ο στόχος μας. Το 2025 ο στόχος είναι να είμαστε καλύτεροι, θέλουμε να βελτιωθούμε αλλά ξέρουμε ότι το πρωτάθλημα είναι πολύ ανταγωνιστικό. “Θέλουμε να παραμείνουμε ταπεινοί, αλλά προφανώς, θέλουμε περισσότερα από πέρυσι “, δήλωσε ο Nicolas Lapierre , αθλητικός διευθυντής της Alpine Endurance Team, κατά τη διάρκεια ενός στρογγυλού τραπεζιού στο οποίο συμμετείχε η AUTOhebdo.

Αξιοπιστία, ταπεινότητα και οπορτουνισμός για την Alpine

Ο Philippe Sinault, από την πλευρά του, ανέφερε τρία βασικά σημεία ώστε το βέλος Α να προχωρήσει στην ιεραρχία του WEC. «Έχουμε τρεις «κανόνες»: ο πρώτος, η αξιοπιστία. Πρέπει να τελειώσουμε όλους τους αγώνες, είπε ο Αρχηγός της Ομάδας των Άλπεων . Το δεύτερο είναι η ταπεινοφροσύνη, λαμβάνοντας υπόψη το επίπεδο των αντιπάλων μας. Αλλά να είστε σίγουροι ότι αν έχουμε την ευκαιρία να πάμε καλύτερα από πέρυσι, θα το κάνουμε. Δεν θέλω να βάλω συγκεκριμένο στόχο για φέτος. Θα ήταν λάθος να πούμε «Θα τερματίσουμε 4οι» ή ότι θα τα πάμε καλύτερα από πέρυσι. Φυσικά, αυτός είναι ο στόχος μας κάθε μέρα. (…) Ο τρίτος [κανόνας] λοιπόν είναι να εκμεταλλευτείτε κάθε ευκαιρία. »

Καλύτερα από το 2024, τόσο από άποψη απόδοσης και αξιοπιστίας, και να αρπάξει τις ευκαιρίες: αυτές είναι οι προθέσεις της Alpine το 2025. Η καλύτερη από την τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα σημαίνει ότι ο Γάλλος κατασκευαστής ελπίζει να παλέψει με τις κορυφαίες ομάδες του WEC, δηλαδή την Toyota , τη Ferrari και την Porsche. Επιπλέον, το βέλος A καλό θα ήταν να ακολουθήσει το παράδειγμα της εταιρείας της Στουτγάρδης που κέρδισε τον τίτλο Οδηγών στο WEC (και τερμάτισε αντιπρωταθλητής μεταξύ Κατασκευαστών) για τη δεύτερη σεζόν της στην κορυφαία κατηγορία με το 963. Μεταξύ των οδηγών, η φιλοδοξία είναι παρόμοια: αν καμία θέση στο πρωτάθλημα δεν στοχεύει, γιατί δεν στοχεύει η νίκη στο πρώτο πλήρωμα A και το πρώτο πλήρωμα.

«Θέλουμε να επικεντρωθούμε στο να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα», δήλωσε ο Paul-Loup Chatin, οδηγός του Νο. 35 . Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε, εξάγοντας τις περισσότερες επιδόσεις που μπορεί να προσφέρει το αυτοκίνητο. (…) Χάρη στην εμπειρία που αποκτήσαμε πέρυσι, αναμένουμε να έχουμε καλύτερες επιδόσεις φέτος, αλλά είναι δύσκολο να γνωρίζουμε πώς έχουν εξελιχθεί και άλλοι. Είναι αδύνατο να σας πω τι συγκεκριμένες προσδοκίες έχουμε όσον αφορά τη θέση [στο πρωτάθλημα], αλλά θα προσπαθήσουμε να πετύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. »

Προφανώς, η Alpine θα θέλει επίσης να σβήσει την οδυνηρή ανάμνηση του 2024 24 Hours of Le Mans , όπου και τα δύο αυτοκίνητα είχαν αποσυρθεί πριν νυχτώσει, το καθένα με πρόβλημα κινητήρα. Πεπεισμένη για τις δυνατότητες του A424 στην πίστα Sarthe, με πολλά υποσχόμενο ρυθμό πέρυσι κατά τις πρώτες έξι ώρες του αγώνα, η γαλλική ομάδα ελπίζει να έχει συγκεντρώσει τα συστατικά για να εμφανιστεί στις 15 και 16 Ιουνίου στο Le Mans. Αλλά και πάλι, δεν έχει προβληθεί συγκεκριμένος στόχος. Ίσως αυτό να είναι λίγο πιο ξεκάθαρο στον τερματισμό των 1812 χιλιομέτρων του Κατάρ, του πρώτου γύρου της σεζόν WEC 2025, που θα πραγματοποιηθεί στις 28 Φεβρουαρίου.

Δες  όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power
Engine Power: MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

Ο Marc Marquez είχε μια τέλεια Παρασκευή στο Termas de Río Hondo, ολοκληρώνοντας την προπόνηση MotoGP GP Αργεντινής στην κορυφή.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power
Engine Power: Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;

Engine Power
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power
Engine Power: Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έχεις αυτοκίνητο SUV ή 4Χ4; Θες να δοκιμάσεις τη χαρά της χωμάτινης οδήγησης σε ένα ασφαλές περιβάλλον και με καλή παρέα; Έλα στο Trail Ride

Engine Power
Engine Power: Επιστροφή του WRC στη Μεγάλη Βρετανία χάρη στη Σκωτία;

Επιστροφή του WRC στη Μεγάλη Βρετανία χάρη στη Σκωτία;

Απουσία από το 2019, η Μεγάλη Βρετανία θα μπορούσε να επιστρέψει στο WRC, ενώ η Σκωτία έχει εκφράσει την επιθυμία της να φιλοξενήσει έναν γύρο.

Engine Power
Engine Power: Τι να περιμένετε από τη διαδρομή 2025 Tour de Corse Historique;

Τι να περιμένετε από τη διαδρομή 2025 Tour de Corse Historique;

Οι διοργανωτές αποκάλυψαν τις πόλεις ενδιάμεσων σταθμών για αυτήν την 25η έκδοση του Tour de Corse Historique, ανάμεσα στις παραδόσεις και τις καινοτομίες.

Engine Power
Engine Power: Η Michelin αντιδρά στην προώθηση της Pirelli ως επίσημου κατασκευαστή ελαστικών MotoGP

Η Michelin αντιδρά στην προώθηση της Pirelli ως επίσημου κατασκευαστή ελαστικών MotoGP

Η Michelin αντιδρά στην ανακοίνωση του MotoGP σχετικά με την αλλαγή του επίσημου κατασκευαστή του κλάδου από το 2027.

Engine Power