ENGINE POWER

Πόντιουμ, αξιοπιστία, Λε Μαν… Ποιοι είναι οι στόχοι της Alpine το 2025;

Για τη δεύτερη σεζόν του στο Hypercar με το A424, η Alpine θα παρουσιαστεί με πολύ μεγαλύτερη βεβαιότητα για αυτήν την καμπάνια του 2025, αλλά με προσεκτικούς και ρεαλιστικούς στόχους στο WEC.
Πόντιουμ, αξιοπιστία, Λε Μαν… Ποιοι είναι οι στόχοι της Alpine το 2025;

Το έτος II του έργου Alpine A424 ξεκινά τώρα. Το βέλος Α θα αγωνιστεί στη δεύτερη σεζόν του στην κορυφαία κατηγορία του WEC , στο Hypercar, με τη γαλλική βάση του με πλαίσιο Oreca. Προφανώς, μετά από μια πολύ πειστική πρώτη εκστρατεία (4η θέση στο πρωτάθλημα, βάθρο στο 6 Hours of Fuji), οι προσδοκίες είναι υψηλές για τον Γάλλο κατασκευαστή. Για να συνεχίσει να προοδεύει, η Alpine δεν έχει αλλάξει την οργάνωση ή το LMDh της, αλλά έχει εξελιχθεί σε μικρά βήματα. Από την πλευρά του οδηγού, η στρατολόγηση του έμπειρου Frédéric Makowiecki , από την Porsche , θα είναι σημαντικό πλεονέκτημα για τους Μπλε. Από τεχνικής πλευράς, ένα τζόκερ εξέλιξης χρησιμοποιήθηκε από τη γαλλική φυλή για να επεξεργαστεί εκ νέου τον κινητήρα V6 της Mecachrome με σκοπό να γίνει πιο αξιόπιστος.

Και τι γίνεται με τους στόχους για αυτή τη σεζόν του 2025; Η Alpine είναι πολύ προσεκτική και δεν θέτει ποσοτικοποιημένους στόχους για τη δεύτερη καμπάνια Hypercar με το A424. «Πέρυσι, το δεύτερο μισό της σεζόν ήταν πολύ καλό για εμάς. Πήραμε βάθρο και τερματίσαμε 4οι στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, αυτός ήταν ο στόχος μας. Το 2025 ο στόχος είναι να είμαστε καλύτεροι, θέλουμε να βελτιωθούμε αλλά ξέρουμε ότι το πρωτάθλημα είναι πολύ ανταγωνιστικό. “Θέλουμε να παραμείνουμε ταπεινοί, αλλά προφανώς, θέλουμε περισσότερα από πέρυσι “, δήλωσε ο Nicolas Lapierre , αθλητικός διευθυντής της Alpine Endurance Team, κατά τη διάρκεια ενός στρογγυλού τραπεζιού στο οποίο συμμετείχε η AUTOhebdo.

Αξιοπιστία, ταπεινότητα και οπορτουνισμός για την Alpine

Ο Philippe Sinault, από την πλευρά του, ανέφερε τρία βασικά σημεία ώστε το βέλος Α να προχωρήσει στην ιεραρχία του WEC. «Έχουμε τρεις «κανόνες»: ο πρώτος, η αξιοπιστία. Πρέπει να τελειώσουμε όλους τους αγώνες, είπε ο Αρχηγός της Ομάδας των Άλπεων . Το δεύτερο είναι η ταπεινοφροσύνη, λαμβάνοντας υπόψη το επίπεδο των αντιπάλων μας. Αλλά να είστε σίγουροι ότι αν έχουμε την ευκαιρία να πάμε καλύτερα από πέρυσι, θα το κάνουμε. Δεν θέλω να βάλω συγκεκριμένο στόχο για φέτος. Θα ήταν λάθος να πούμε «Θα τερματίσουμε 4οι» ή ότι θα τα πάμε καλύτερα από πέρυσι. Φυσικά, αυτός είναι ο στόχος μας κάθε μέρα. (…) Ο τρίτος [κανόνας] λοιπόν είναι να εκμεταλλευτείτε κάθε ευκαιρία. »

Καλύτερα από το 2024, τόσο από άποψη απόδοσης και αξιοπιστίας, και να αρπάξει τις ευκαιρίες: αυτές είναι οι προθέσεις της Alpine το 2025. Η καλύτερη από την τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα σημαίνει ότι ο Γάλλος κατασκευαστής ελπίζει να παλέψει με τις κορυφαίες ομάδες του WEC, δηλαδή την Toyota , τη Ferrari και την Porsche. Επιπλέον, το βέλος A καλό θα ήταν να ακολουθήσει το παράδειγμα της εταιρείας της Στουτγάρδης που κέρδισε τον τίτλο Οδηγών στο WEC (και τερμάτισε αντιπρωταθλητής μεταξύ Κατασκευαστών) για τη δεύτερη σεζόν της στην κορυφαία κατηγορία με το 963. Μεταξύ των οδηγών, η φιλοδοξία είναι παρόμοια: αν καμία θέση στο πρωτάθλημα δεν στοχεύει, γιατί δεν στοχεύει η νίκη στο πρώτο πλήρωμα A και το πρώτο πλήρωμα.

«Θέλουμε να επικεντρωθούμε στο να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα», δήλωσε ο Paul-Loup Chatin, οδηγός του Νο. 35 . Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε, εξάγοντας τις περισσότερες επιδόσεις που μπορεί να προσφέρει το αυτοκίνητο. (…) Χάρη στην εμπειρία που αποκτήσαμε πέρυσι, αναμένουμε να έχουμε καλύτερες επιδόσεις φέτος, αλλά είναι δύσκολο να γνωρίζουμε πώς έχουν εξελιχθεί και άλλοι. Είναι αδύνατο να σας πω τι συγκεκριμένες προσδοκίες έχουμε όσον αφορά τη θέση [στο πρωτάθλημα], αλλά θα προσπαθήσουμε να πετύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. »

Προφανώς, η Alpine θα θέλει επίσης να σβήσει την οδυνηρή ανάμνηση του 2024 24 Hours of Le Mans , όπου και τα δύο αυτοκίνητα είχαν αποσυρθεί πριν νυχτώσει, το καθένα με πρόβλημα κινητήρα. Πεπεισμένη για τις δυνατότητες του A424 στην πίστα Sarthe, με πολλά υποσχόμενο ρυθμό πέρυσι κατά τις πρώτες έξι ώρες του αγώνα, η γαλλική ομάδα ελπίζει να έχει συγκεντρώσει τα συστατικά για να εμφανιστεί στις 15 και 16 Ιουνίου στο Le Mans. Αλλά και πάλι, δεν έχει προβληθεί συγκεκριμένος στόχος. Ίσως αυτό να είναι λίγο πιο ξεκάθαρο στον τερματισμό των 1812 χιλιομέτρων του Κατάρ, του πρώτου γύρου της σεζόν WEC 2025, που θα πραγματοποιηθεί στις 28 Φεβρουαρίου.

Δες  όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Έρευνα: Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια

Έρευνα: Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια

Μια ερεύνα για τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια που συνδυάζουν επιδόσεις, αυτονομία, άνεση και ποιότητα κατασκευής .

Engine Power
Engine Power: Ο Vettel θέλει να «δώσει φωνή» στις γυναίκες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Ο Vettel θέλει να «δώσει φωνή» στις γυναίκες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Με τους τέσσερις τίτλους του παγκοσμίου πρωταθλήματος και τις 16 σεζόν στη Formula 1, ο Sebastian Vettel είναι μια εμβληματική φιγούρα στη F1. Ο Γερμανός, γνωστός για το πάθος του στην πίστα, χρησιμοποιεί τώρα τη φήμη του για να προωθήσει, μεταξύ άλλων, τη διαφορετικότητα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Engine Power
Engine Power: Επίσημο: Yuki Tsunoda στη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix

Επίσημο: Yuki Tsunoda στη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix

Όπως ήταν αναμενόμενο, ο Yuki Tsunoda θα ξεκινήσει για τη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix στη θέση του Liam Lawson. Πληροφορίες επιβεβαίωσε η αυστριακή ομάδα το πρωί της Πέμπτης.

Engine Power
Engine Power: Ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή στη F1 με την Cadillac

Ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή στη F1 με την Cadillac

Μετά την αποχώρησή του από τη Red Bull, ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή του στη Formula 1 το 2026. Ο Μεξικανός φέρεται να βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την Cadillac.

Engine Power
Engine Power: Ο Sebastian Vettel σταυρώνει τα δάχτυλά του για να γίνει ο Χάμιλτον πρωταθλητής της Ferrari

Ο Sebastian Vettel σταυρώνει τα δάχτυλά του για να γίνει ο Χάμιλτον πρωταθλητής της Ferrari

Ο πρώην αντίπαλος του Lewis Hamilton στη Formula 1, Sebastian Vettel, ελπίζει ότι ο Βρετανός θα τα καταφέρει εκεί που απέτυχε: την κατάκτηση του τίτλου με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Θα ήταν 73 ετών, μια αναδρομή στις τρεις νίκες του Didier Pironi στη Formula 1

Θα ήταν 73 ετών, μια αναδρομή στις τρεις νίκες του Didier Pironi στη Formula 1

Ο τρεις φορές νικητής της Formula 1, Didier Pironi, παραλίγο να γίνει ο πρώτος Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 πριν υποστεί ένα σοβαρό ατύχημα και στη συνέχεια πεθάνει πρόωρα. Μια αναδρομή στις τρεις επιτυχίες του ανθρώπου που σήμερα θα ήταν 73 ετών.

Engine Power
Engine Power: Ο Zhou στοχεύει να επιστρέψει στη F1 το 2026… με την Cadillac στο στόχαστρο του

Ο Zhou στοχεύει να επιστρέψει στη F1 το 2026… με την Cadillac στο στόχαστρο του

Ο Guanyu Zhou, που αναγκάστηκε να μείνει εκτός το 2025 ως ρεζέρβα στη Ferrari, εξακολουθεί να ελπίζει να επιστρέψει στο grid το 2026. Η σωτηρία του θα μπορούσε να έρθει από την Cadillac.

Engine Power
Engine Power: Mετά τη νίκη του στο Safari Elfyn Evans: “Πολύ νωρίς στη χρονιά για να βγάλουμε συμπεράσματα”

Mετά τη νίκη του στο Safari Elfyn Evans: “Πολύ νωρίς στη χρονιά για να βγάλουμε συμπεράσματα”

Ο πρώτος νικητής του Safari Rally Κένυα και ξεκάθαρος ηγέτης του πρωταθλήματος, ο Elfyn Evans δεν θέλει να παρασυρθεί μετά το εξαιρετικό του ξεκίνημα στη σεζόν.

Engine Power
Engine Power: Αποχωρήσεις: το κλειδί για την επιτυχία της McLaren αυτή τη σεζόν;

Αποχωρήσεις: το κλειδί για την επιτυχία της McLaren αυτή τη σεζόν;

Αν οι εκκινήσεις ήταν αδυναμία για τη McLaren πέρυσι, η βρετανική ομάδα φαίνεται να το έχει διορθώσει το 2025 με καλύτερες εκτοξεύσεις.

Engine Power
Formula 1: Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Στο δεύτερο μόλις αγώνα της σεζόν ο Λούις Χάμιλτον μοιάζει να μπορεί να οδηγήσει τη Ferrari στην κορυφή.

Formula 1
Engine Power: Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο πιο επιτυχημένος αναβάτης του Grand Prix παραδέχεται ότι αισθάνεται την απειλή του Marc Marquez να κρέμεται πάνω από το ρεκόρ νίκης του στο MotoGP.

Engine Power
Engine Power: Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Μετά την Πέμπτη, ο Adrien Fourmaux αναγκάστηκε να αποσυρθεί ξανά στην Κένυα, αυτή τη φορά λόγω αναστολής.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Δείτε το προσωρινό πλέγμα εκκίνησης για τον Αγώνα Σπριντ Κινεζικού Grand Prix 2025, με την πρώτη pole position του Lewis Hamilton με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price ήταν κάποτε μέλος του Eddie Jordan Racing και παρέσυρε ένα από τα μονοθέσια της F1 της ομάδας σε μια πολύ αγωνιστική φωτογράφιση κοριτσιών με πρώην μοντέλα

Engine Power
Engine Power: Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Ο ανακάλυψης του Michael Schumacher, πρώην ιδιοκτήτης ομάδας και νυν μάνατζερ, από φιλία, του Adrian Newey, θρηνεί την F1 στην Κίνα

Engine Power
Engine Power: Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Κοσμοσυρροή για το MCL39 που βρέθηκε σε OPAP Arena και Σύνταγμα

Engine Power
Engine Power: Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Το Renault 5 είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα χάτσμπακ που κατασκευάστηκαν ποτέ.το 5 Turbo ήταν η έκδοση ράλι – και ήταν πολύ αγαπητό. Η Renault το αναζωογόνησε, παράγοντας ένα πλήρως ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο τέρας

Engine Power
Engine Power: 1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

Ένα φορτηγό τέρας νεκροφόρα Cadillac πωλείται στο Facebook Marketplace Η νεκροφόρα του 1961 βρίσκεται τώρα πάνω από ένα σασί φορτηγού τέρας Η κίνηση του φορτηγού νεκροφόρα είναι ένας κινητήρας Chevrolet V8

Engine Power