Η Lotus είχε ήδη ανακοινώσει εξαιρετικούς χρόνους επαναφόρτισης για το Emeya Supercar της. Ήρθε η επιβεβαίωση.
Από μια αναχρονιστική κατάσταση, η Lotus έχει βυθιστεί στο μέλλον σε διάστημα ενός έτους με την ανάπτυξη δύο ηλεκτρικών αυτοκινήτων : του μεγάλου SUV, του Eletre, και ενός μεγάλου υπερσπορ σεντάν, του Emeya. Θα σταματήσουμε να κλαίμε ιεροσυλία, ο ιδρυτής της Lotus , Κόλιν Τσάπμαν, έχοντας πεθάνει τον Δεκέμβριο του 1982, σχεδόν πριν από 42 χρόνια. Η αυτοκινητοβιομηχανία που δημιούργησε τον επιζεί και πρέπει να εξελιχθεί αν θέλει να συνεχίσει. Επιπλέον, η εμπορική του απόδοση είναι άνευ προηγουμένου.
Το Emeya είναι μια έκδοση «ground zero» του Eletre, όπως αποδεικνύεται από εκπληκτικά παρόμοιες μετρήσεις και τεχνικά δελτία δεδομένων. Για να ανταγωνιστεί την Porsche Taycan, τον καθορισμένο στόχο της, η ισχύς και η ροπή ανεβαίνουν στους 905 ίππους (675 kW) και 985 Nm με απίστευτες επιδόσεις: 0 έως 100 km/h σε 2,78 δευτερόλεπτα και 256 km/h στο σημείο.
Η ταχύτητα φόρτισης της μπαταρίας των 102 kWh αυξήθηκε στο επίπεδο απόδοσης κατά την παρουσίαση του αυτοκινήτου τον Σεπτέμβριο του 2023 με αποδεκτό ρυθμό ροής έως και 350 kW. Εκείνη την εποχή, ακόμα κι αν μιλούσαμε μόνο για λίγους μήνες, έπρεπε να βρούμε ένα τερματικό εξίσου αποτελεσματικό. Σήμερα τα συναντάτε όχι μόνο σε όλους τους χώρους ανάπαυσης του αυτοκινητόδρομου, αλλά ακόμα και στην πόλη! Στη συνέχεια, η Lotus ανακοίνωσε ένα επίπεδο φόρτισης από 10 έως 80% σε 18 λεπτά.
Η Lotus τα καταφέρνει καλύτερα από το αναμενόμενο
Εδώ είμαστε 9 μήνες αργότερα, και το Emeya έφτασε σε χρόνο φόρτισης ρεκόρ στις 10 Ιουνίου υπό τον έλεγχο μιας ανεξάρτητης βρετανικής οργάνωσης που χρησιμοποιεί το δημόσιο δίκτυο φόρτισης. Το αυτοκίνητο μπορεί να φορτίσει από 10 έως 80 τοις εκατό σε 14 λεπτά, χρησιμοποιώντας έναν γρήγορο φορτιστή DC 400 kW (600 A). Ένα μεγάλο επίτευγμα αφού επέτρεψε στον εαυτό του να βρίσκεται μπροστά από αναφορές όπως Mercedes EQS, BMW i7, Tesla Model Y, Genesis G80, Xpeng G9, Kia EVP, Hyundai Ioniq 6, Nio ET5 και BYD Atto 3.
Πώς θα μπορούσε ένας κατασκευαστής που φημίζεται για τα θαύματα των θερμικών κινητήρων του, όπως οι σειρές Elite και Elan, να γίνει αναφορά στον νέο ηλεκτρικό κόσμο; Έκτοτε, η Lotus αγοράστηκε από τον κινεζικό γίγαντα Geely, ο οποίος του παρείχε την τεχνολογία μπαταρίας «Cell to Back», η οποία επιτρέπει 20% περισσότερες κυψέλες να τοποθετηθούν στον ίδιο χώρο σε σύγκριση με μια τυπική αρχιτεκτονική. Η Emeya χρησιμοποιεί επίσης ένα βελτιστοποιημένο σύστημα ψύξης για τη βελτίωση της θερμικής απόδοσης και της απόδοσης της μπαταρίας.
Ο Κόλιν Τσάπμαν σίγουρα δεν θα εκτιμούσε το βάρος των νέων ηλεκτρικών οχημάτων, αυτός που υποστήριζε το «Light is Right» ή τη συγγνώμη της ελαφρότητας στην πιο ευγενή της μορφή. Όλες αυτές οι τεχνολογικές καινοτομίες, ωστόσο, σίγουρα δεν θα είχαν δυσαρεστήσει αυτόν τον οραματιστή μηχανικό.
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power