ENGINE POWER

Πώς οι Οδηγοί της Formula 1 αποφεύγουν τραυματισμούς στην πλάτη και τον Αυχένα

Οδηγοί Formula 1:  Πώς οι Οδηγοί της Formula 1 αποφεύγουν τον πόνο στην πλάτη Και Τους Τραυματισμούς στον Αυχένα

odigi-formula-1-pos-i-odigi-tis-formula-1-apofevgoun-travmatismous-stin-plati-ke-ton-afchena-Physical-Endurance-Training
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

Οδηγοί Formula 1: Οι οδηγοί της Formula 1 είναι ικανοί οδηγοί που προπονούνται με συνέπεια για τους επικίνδυνους και ανατριχιαστικούς αγώνες. Εξαρτώνται από αυτή την εκπαίδευση όχι μόνο να οδηγούν γρήγορα και να κάνουν επικίνδυνους ελιγμούς, αλλά και να αντέχουν τον περιορισμένο χώρο που καταλαμβάνουν στα αγωνιστικά τους αυτοκίνητα και τα χτυπήματα που δέχονται από άλλους δρομείς.

Τα αυτοκίνητά τους είναι επίσης ειδικά κατασκευασμένα για να τα προστατεύουν από σοβαρά ατυχήματα που διαφορετικά θα μπορούσαν να τους αφήσουν ανάπηρους ή ορισμένες περιπτώσεις να είναι θανατηφόρες. Ο ιστότοπος Free Your Spine αναφέρει ότι υπάρχουν πολλά περισσότερα που περνούν αυτοί οι οδηγοί στην προετοιμασία τους πριν και μετά από αυτούς τους αγώνες για να αποφύγουν πόνους στην πλάτη και τραυματισμούς στον αυχένα. Ας δούμε μερικές από τις συμβουλές που χρησιμοποιούν.

 

Μασάζ πλάτης και φυσιοθεραπεία

Θα σας ενδιέφερε να μάθετε ότι τα μονοθέσια της Formula 1 έχουν βελτιωθεί σε σχήμα και βάρος, γεγονός που θα κάνει αυτά τα αυτοκίνητα να πάνε ακόμα πιο γρήγορα. Σύμφωνα με έναν εμπειρογνώμονα της Mercedes Toto Wolff , οι οδηγοί είναι πιθανό να αντιμετωπίσουν περισσότερες δυσκολίες στην οδήγηση των νέων μοντέλων λόγω του ότι τα αυτοκίνητα ασκούν περισσότερες δυνάμεις G.

Οδηγοί Formula 1:  Αυτή η επιπλέον δύναμη θα έχει επιπλέον επίδραση στην αντοχή και την αντοχή του οδηγού. Οι οδηγοί, γνωρίζοντας τον βαθμό στον οποίο θα πρέπει να πιέσουν το σώμα τους, έχουν χρησιμοποιήσει φυσιοθεραπευτές μασάζ και πλάτης για να τους προετοιμάσουν για τους αγώνες και να τους βοηθήσουν να θεραπεύσουν μετά τους αγώνες για να αποτρέψουν πόνους στην πλάτη και τον αυχένα .

Προπόνηση σωματικής αντοχής

Με το βάρος αυτών των αυτοκινήτων να μπορούν να αντέξουν μια δύναμη στις στροφές έως και 3,5 g, οι οδηγοί πρέπει να βρίσκονται σε κορυφαίες φυσικές συνθήκες για να διαχειριστούν αυτή την πίεση και να διατηρήσουν την πίεση σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Μια τέτοια πίεση προκαλεί έντονη κόπωση που μπορεί να οδηγήσει έναν αδύναμο οδηγό να χάσει τη συγκέντρωση και να αποχωρήσει ή να εμπλακεί σε σοβαρό ατύχημα.

Έτσι, οι οδηγοί υποβάλλονται σε εντατική και εκτεταμένη ρουτίνα σωματικής προπόνησης που περιλαμβάνει τρέξιμο, άρση βαρών, αερόμπικ και κολύμπι μεταξύ άλλων ασκήσεων δύναμης μήνες πριν την έναρξη των αγώνων και κατά τη διάρκεια των αγώνων. Αυτές οι σωματικές ασκήσεις είναι που παίζουν καθοριστικό ρόλο στην πρόληψη τραυματισμών στην πλάτη και στον αυχένα που διαφορετικά θα προκαλούσαν τους περισσότερους από αυτούς τους οδηγούς.

Εξέδρες Ειδικής Εκπαίδευσης

Υπάρχουν ειδικές εξέδρες εκπαίδευσης που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για οδηγούς τύπου 1 . Αυτές οι εξέδρες έχουν σχεδιαστεί ειδικά για προπόνηση ενδυνάμωσης που επικεντρώνεται σε οδηγούς F1 για την ανάπτυξη και την ενίσχυση ορισμένων στοχευμένων μυών.

Οδηγοί Formula 1:  Αυτοί οι μύες έχουν στόχο να βοηθήσουν τους οδηγούς να δέχονται τη δύναμη που συνοδεύει τις απότομες και ξαφνικές στροφές για την αποφυγή τραυματισμών στον αυχένα και την πλάτη. Είναι αυτές οι αιχμηρές γωνίες και τα ξαφνικά τραντάγματα που οι ειδικοί σε αυτό το άθλημα λένε ότι είναι οι κύριες αιτίες αυτού του είδους των τραυματισμών.

Σχεδιασμός Αυτοκινήτου

Εκτός από τις συνεδρίες φυσικής και φυσιοθεραπείας που ενισχύουν το σώμα των οδηγών και τους βοηθούν να βελτιώσουν τη συγκέντρωσή τους, η σχεδίαση του αυτοκινήτου παίζει επίσης κρίσιμο ρόλο στην πρόληψη θανατηφόρων τραυματισμών. Το πιλοτήριο του οδηγού διαθέτει μια παραμορφώσιμη θωράκιση προστασίας από σύγκρουση που είναι σε θέση να απορροφήσει όλη την ενέργεια που ασκείται κατά τη διάρκεια μιας σοβαρής σύγκρουσης. Το πιλοτήριο του οδηγού ή μάλλον ο χώρος επιβίωσης είναι σχεδιασμένος με τέτοιο τρόπο ώστε ο οδηγός να παραμένει ανέπαφος ανεξάρτητα από κάθε είδους σύγκρουση, μειώνοντας έτσι σημαντικά την πιθανότητα τραυματισμού της σπονδυλικής στήλης . Ο οδηγός μπορεί να απομακρυνθεί ολόκληρος από το πιλοτήριο του χάρη στην ειδική σχεδίαση.

Κράνη, Στήριγμα λαιμού και κεφαλιού

Τα κράνη F1 φαίνονται βαριά, αλλά στην πραγματικότητα είναι πολύ ελαφριά, περίπου 3 κιλά. Είναι κατασκευασμένα από πολυαιθυλένιο και ανθρακονήματα καθώς και ένα Kevlar που είναι ανθεκτικό στη φωτιά. Το γείσο του έχει μια ειδική χημική ουσία που αποτρέπει την ομίχλη για να εξασφαλίσει ότι η όραση του οδηγού δεν θα κρύβεται ποτέ και οι εισαγωγές αέρα που ψύχουν το κεφάλι του οδηγού στο κεφάλι κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Οδηγοί Formula 1Το κράνος προστατεύει τόσο το κεφάλι όσο και το λαιμό αφού συμβάλλει επίσης στη σταθερότητα του λαιμού του οδηγού κατά τις απότομες στροφές και το σπάσιμο. Εκτός από το κράνος είναι μια συσκευή που συνδέεται με το κράνος και στερεώνεται στις ζώνες ασφαλείας. Αυτή η συσκευή διασφαλίζει ότι η σπονδυλική στήλη του οδηγού παραμένει άθικτη και σταθεροποιεί ολόκληρο το σώμα στην πιο φυσική θέση κατά τη διάρκεια μιας πρόσκρουσης. Καλύπτει τα ζωτικά μέρη του οδηγού, όπως το λαιμό και το κεφάλι, όπου μόνο ένα μικρό χτύπημα θα αποδεικνυόταν μοιραίο.

Όλοι οι οδηγοί πρέπει να διασφαλίζουν ότι κάθονται σε όρθια θέση στο πιλοτήριο τους και έχουν ζώνες ασφαλείας που λειτουργούν εκτός από τα άλλα χαρακτηριστικά ασφαλείας.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Exit mobile version