ENGINE POWER

Formula 1 2025: Πώς μοιάζει το πλέγμα της F1 το 2025 μετά από πρόσφατες κινήσεις;

Formula 1 2025: Αργά αλλά σταθερά, το πλέγμα F1 του 2025 παίρνει μορφή ενώ το μεταγραφικό παζάρι δημιουργεί νέα παρασκήνια στο ημερολόγιο της επόμενης χρονιάς

Formula-1-2025-start-grid-calendar-imerologio
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 7 λεπτά

Formula 1 2025: Ο Nico Hülkenberg στη Sauber και μετά η Audi, ο Hamilton στη Ferrari… Μια γρήγορη επισκόπηση του grid για τη σεζόν του 2025 είναι ήδη μισογεμάτη, τουλάχιστον στα χαρτιά.

Αργά αλλά σταθερά, το πλέγμα F1 του 2025 παίρνει μορφή. Σε μια χρονιά που το μεταγραφικό παζάρι σπάνια ζωντανεύει, μόλις γνώρισε ένα νέο επεισόδιο. Η Haas ξεκίνησε εχθροπραξίες επισημοποιώντας την αποχώρηση του Nico Hülkenberg στο τέλος της τρέχουσας εκστρατείας, ενώ η Audi ανακοίνωσε τη στρατολόγηση του Γερμανού για το 2026 που θα περιμένει στη Sauber το 2025. Λίγες εβδομάδες αργότερα, είναι η σειρά του Esteban Ocon να ανακοινώσει η αναχώρησή του από την Alpine με «κοινή συμφωνία». Ο Sergio Pérez και ο Yuki Tsunoda , από την πλευρά τους, συνέχισαν στην ομάδα της Red Bull . Πώς μοιάζει όμως τώρα το πλέγμα;

Formula 1 2025: Παράταση για δύο χρόνια ο Sergio Pérez

Μεταξύ των βασιλέων παγκόσμιων πρωταθλητών, μόνο ο Μαξ Βερστάπεν είχε εξασφαλισμένη τη θέση του για την επόμενη χρονιά. Με συμβόλαιο μέχρι το 2028, ο Ολλανδός είναι σε καλό δρόμο για να συνεχίσει την περιπέτεια ακόμα κι αν ο Toto Wolff τον ονειρευτεί στη Mercedes . Η άγνωστη γυναίκα έμενε στην άλλη πλευρά του γκαράζ. Ο Σέρχιο Πέρεθ θα παραμείνει στις τάξεις της Red Bull;

Λίγο πριν το Γκραν Πρι του Καναδά, 9ος γύρος της σεζόν, η αυστριακή ομάδα ανακοίνωσε την παράταση του Μεξικανού μέχρι το τέλος του 2026. Μια ανακοίνωση που προκάλεσε πολύ θόρυβο στα κοινωνικά δίκτυα γιατί αυτή η παράταση έρχεται σε μια περίοδο που ξεκινούσε ο Πέρεθ να δείξει κάποια σημάδια αδυναμίας (αποβολή στο Q1 στο Μονακό, 8η στην Ίμολα κ.λπ.)

Η Ferrari σε πλήρη ισχύ, η Mercedes σε αναζήτηση του διαδόχου του Hamilton

Formula 1 2025:  Εξασφαλίζοντας τις υπηρεσίες του Lewis Hamilton , που συνδέεται με τον Charles Leclerc από το 2025, η Ferrari αναγκάζει τη Mercedes να εξερευνήσει τη μεταγραφική αγορά. Από την ανακοίνωση της αποχώρησης του Άγγλου, έχουν αναφερθεί αρκετά ονόματα για να ενταχθούν στον Μπράκλεϊ, αλλά σταδιακά προχωράμε προς την υπογραφή του πολύ νεαρού οδηγού, Αντρέα Κίμι Αντονέλι. Ο Toto Wolff , ο αρχηγός της ομάδας, απέκλεισε πρόσφατα τον Carlos Sainz . Δεν απομένουν πολλές επιλογές για τα Silver Arrows, αποκλείοντας μια εντελώς απροσδόκητη ανατροπή…

Από την πλευρά του, ο Τζορτζ Ράσελ είναι μέρος της συνέχειας από τότε που παρέτεινε τη μίσθωση το περασμένο καλοκαίρι και προχωρά ως ο νέος ηγέτης της Mercedes.

McLaren και Aston Martin, τίποτα δεν κινείται

Η McLaren δεν χρειάζεται να ανησυχεί για την επόμενη χρονιά. Από την πλευρά του Γουόκινγκ, ο Ζακ Μπράουν οδηγεί τέλεια το σκάφος και είναι ήδη σίγουρος ότι θα μπορεί να υπολογίζει στον Λάντο Νόρις και τον Όσκαρ Πιάστρι το 2025, οι δυο τους έχουν πρόσφατα ορκιστεί πίστη στους Πορτοκαλιούς.

Στην Aston Martin , status quo από τότε που ο Fernando Alonso επέκτεινε το συμβόλαιό του στις αρχές Απριλίου, ενώ ο Lance Stroll έχει προφανώς μόνιμο συμβόλαιο στην ομάδα του πατέρα του.

Ο Άλπιν και ο Όκον τελειώνουν την περιπέτειά τους

Formula 1 2025: Μαστιζόμενη από αθλητικές δυσκολίες από την αρχή της σεζόν, η Alpine έπρεπε επίσης να διαχειριστεί την υπόθεση Ocon / Gasly . Και οι δύο είχαν ένα συμβόλαιο που έληξε στο τέλος της σεζόν του 2024 Η σχέση μεταξύ των δύο Γάλλων οδηγών έφτασε σε σημείο χωρίς επιστροφή κατά τη διάρκεια του Grand Prix του Μονακό, μετά από μια ακόμη σύγκρουση. «Θα αποφασίσουμε αμέσως»,  είπε ο Bruno Famin, αμέσως μετά το περιστατικό. αποφάσισε ο Άλπιν. Η περιπέτεια μεταξύ της γαλλικής φατρίας και του Esteban Ocon θα τελειώσει στα τέλη του 2024, μετά από 5 σεζόν συνεργασίας.

Williams, Haas, Sauber και RB… Κίνδυνος κινήσεων

Ο Nico Hülkenberg αναμένεται στη Sauber, η Haas δεν έχει ακόμα καμία εγγύηση για το μελλοντικό της δίδυμο. Στην ανασυγκρότηση, η αμερικανική ομάδα θα μπορούσε να δελεαστεί από ένα ξεκίνημα από το μηδέν και έτσι να αλλάξει τους δύο οδηγούς της, θυσιάζοντας τον Kevin Magnussen . Πολύ καλός για την πρώτη του στη F1 όταν έπρεπε να αντικαταστήσει τον Carlos Sainz στη Σαουδική Αραβία, ο Ollie Bearman σημείωσε μεγάλους βαθμούς. Οδηγός της ακαδημίας της Ferrari, ο Βρετανός οδήγησε σε δύο περιόδους EL1 με τη Haas το 2023 και έκανε καλή εντύπωση. Είναι ούτως ή άλλως σοβαρός διεκδικητής για μια θέση εντός της ομάδας που ηγείται ο Ayao Komatsu.

Η Sauber, από την πλευρά της, πρέπει τώρα να βρει τον μελλοντικό συμπαίκτη του Nico Hülkenberg. Στο τέλος του συμβολαίου, οι Valtteri Bottas και Guanyu Zhou δεν μπορούσαν να διατηρηθούν ενώ το όνομα του Carlos Sainz επανέρχεται με επιμονή ενόψει της άφιξης της Audi το 2026.

Formula 1 2025:  Η Williams , η οποία συνεχίζει την ανάκαμψή της με το 2026 στο στόχαστρο της, σίγουρα θα ξαναδουλέψει την ομάδα της. Σε δυσμενείς παραιτήσεις, ο Logan Sargeant έχει πολύ καλές πιθανότητες να μην διατηρηθεί. Ο Alex Albon , του οποίου η δημοτικότητα συνεχίζει να αυξάνεται, εξακολουθεί να είναι συμβατικά συνδεδεμένος με το Grove για την επόμενη καμπάνια. Δίπλα του, ο James Vowles, πρώην δεξί χέρι του Toto Wolff στη Mercedes, θα μπορούσε να προσπαθήσει να τοποθετήσει τον νεαρό Andrea Kimi Antonelli για να τον εκπαιδεύσει για προαγωγή στη μητρική ομάδα, όπως συνέβη με τον George Russell το 2019 έως το 2021. Οι Βρετανοί Ωστόσο, ο μηχανικός δίνει προτεραιότητα σε ένα δίδυμο οδηγών «παγκόσμιας κλάσης» . επιβεβαίωσε στον Καναδά ότι ο Carlos Sainz είναι η προτεραιότητα του Wiliams. Ωστόσο, ο Ισπανός οδηγός δεν έχει πάρει ακόμη την απόφασή του.

Τέλος, η Racing Bulls ενεργοποίησε την επέκταση ενός έτους του Yuki Tsunoda, λίγο μετά την εκ νέου υπογραφή του Sergio Pérez στη μητρική ομάδα. Ποιος θα τον συνοδεύσει στο grid την επόμενη χρονιά; Δύσκολο να το πω αυτή τη στιγμή. Ο συμπαίκτης του Daniel Ricciardo δεν φαίνεται να γίνεται ομόφωνα αποδεκτός στους κόλπους της Red Bull, ακόμα κι αν ο Peter Bayer, CEO της Racing Bulls, θέλει να τον παρατείνει.

Τι γίνεται με τους οδηγούς της Red Junior Team; Ο Liam Lawson εξακολουθεί να επιμένει να εμφανίζεται στο grid του 2025 Στο τέλος της σεζόν του 2024, ο Νεοζηλανδός είναι ελεύθερος να μπει όπου θέλει. Δεν πρέπει επίσης να ξεχνάμε τον Isack Hadjar που είχε ένα βροντερό ξεκίνημα στη σεζόν στη Formula 2 . Αν καταφέρει να κερδίσει τον τίτλο, ο Γάλλος οδηγός θα μπορούσε κάλλιστα να μπει στη συζήτηση και όταν γνωρίζουμε τη σχέση του με τον Χέλμουτ Μάρκο, δεν αποκλείεται σαφώς να τον δούμε δίπλα στον Γιούκι Τσουνόντα του χρόνου…

Το πλέγμα  της Formula 1 2025:

Ημερολόγιο Formula 1 για τη σεζόν 2025

Το Grand Prix της Αυστραλίας θα ξεκινήσει τη σεζόν του 2025, η οποία θα φιλοξενήσει 24 αγώνες συνολικά.

  • Η σεζόν της Formula 1 του 2025 θα ξεκινήσει στην Αυστραλία στις 16 Μαρτίου.
  • Οι αλλαγές στη σειρά των αγώνων είναι ελάχιστες μετά τις πέντε πρώτες, με λίγες μόνο ανταλλαγές να γίνονται για τη σεζόν των 24 αγώνων.
  • Η σεζόν θα ολοκληρωθεί τον Δεκέμβριο με το Grand Prix του Άμπου Ντάμπι, που θα περιλαμβάνει δύο Σαββατοκύριακα αγώνων τριπλέτας τον Απρίλιο και τους τελευταίους αγώνες στο Λας Βέγκας, στο Κατάρ και στο Άμπου Ντάμπι.

Formula 1 2025: Το ημερολόγιο για τη σεζόν της Formula 1 του 2025 κυκλοφόρησε σήμερα, με το Grand Prix της Αυστραλίας στο Albert Park να επιστρέφει ως το κουρτίνα της σεζόν 24 αγώνων για πρώτη φορά από το 2019.

Ο αγώνας Down Under θα ξεκινήσει την εκστρατεία στις 16 Μαρτίου 2025, σε ένα πολύ γεμάτο ξεκίνημα που θα δει τους πρώτους πέντε αγώνες να συμμετάσχουν σε διάστημα έξι εβδομάδων. Ο εναρκτήριος γύρος των τελευταίων δύο ετών, το Grand Prix του Μπαχρέιν, θα γίνει πλέον Γύρος 4 μετά την Αυστραλία, την Κίνα και την Ιαπωνία. Το Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας στη Τζέντα θα μετακινηθεί από τον Γύρο 2 στον Γύρο 5. Είναι κατανοητό ότι η αλλαγή έρχεται ως αποτέλεσμα του μήνα του Ραμαζανιού που λαμβάνει χώρα τον Μάρτιο του 2025, γεγονός που θα επηρεάσει την ικανότητα των ισλαμικών χωρών να φιλοξενούν τις εκδηλώσεις τους κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, επομένως η μετακίνησή τους στον Απρίλιο.

Πέρα από τους πρώτους πέντε αγώνες, υπάρχει πολύ μικρή αλλαγή στη σειρά των αγώνων σε σύγκριση με το ημερολόγιο του 2024. Το Ισπανικό GP και το GP του Καναδά θα ανταλλάξουν θέσεις το πρώτο μισό του Ιουνίου, όπως και το GP του Βελγίου και της Ουγγαρίας στα τέλη Ιουλίου/αρχές Αυγούστου. Η σεζόν ολοκληρώνεται για άλλη μια φορά με το Grand Prix του Άμπου Ντάμπι στις 7 Δεκεμβρίου.

Το τμήμα Ιαπωνίας-Μπαχρέιν-Σαουδικής Αραβίας θα είναι ένα από τα δύο τρίποντα το 2025, που θα πραγματοποιηθεί στις 6, 13 και 20 Απριλίου. Το άλλο τρίποντο θα είναι οι τρεις τελευταίοι αγώνες στο Λας Βέγκας, στο Κατάρ και στο Άμπου Ντάμπι.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version