ENGINE POWER

Πώς ο αερόσακος έγινε μεγάλος δολοφόνος στο αυτοκίνητο;

Σε αυτό το άρθρο, ας μιλήσουμε για το πώς λειτουργεί ο αερόσακος και πώς γίνεται μεγάλος δολοφόνος στο αυτοκίνητο

Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Πολλοί ιδιοκτήτες αυτοκινήτων θα προσθέσουν μερικά διακοσμητικά στο αυτοκίνητο αφού αγοράσουν ένα αυτοκίνητο. Τα τελευταία χρόνια τα τιμόνια με «διαμάντια» έχουν γίνει νέα μόδα. Οι χρήστες του Διαδικτύου συχνά χαριτολογώντας αναφέρονται σε αυτό το είδος συμπεριφοράς ως «νάρκη ευρείας ξίφους», η οποία απεικονίζει έντονα τη βλάβη αυτού του είδους διακόσμησης. Όμως, παρόλα αυτά, υπάρχουν ακόμα μερικοί ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που δεν πιστεύουν στο κακό και βάζουν αστραφτερά διαμάντια στο τιμόνι. Πριν από λίγο καιρό, μια είδηση ​​εκτέθηκε στο Διαδίκτυο, δηλαδή αφού ένας οδηγός έβαλε το τιμόνι στο τιμόνι, τράκαρε και έσκασε ο αερόσακος Το δράμα του «Σπαθί και Νάρκη». Σε αυτό το άρθρο, ας μιλήσουμε για το πώς λειτουργεί ο αερόσακος και πώς γίνεται μεγάλος δολοφόνος στο αυτοκίνητο.

 

Γνωρίζουμε πολύ καλά τον αερόσακο, ο οποίος θα φουσκώσει γρήγορα και θα ξεπροβάλει σε περίπτωση σύγκρουσης για να προστατεύσει τους επιβάτες από δευτερογενείς τραυματισμούς. Η συνολική δομή του αποτελείται από μια ενσωματωμένη μονάδα αερόσακου, ένα σύστημα αισθητήρα σύγκρουσης και σχετικές καλωδιώσεις. Όταν συμβεί σύγκρουση και η δύναμη πρόσκρουσης υπερβαίνει την καθορισμένη τιμή, ο αισθητήρας σύγκρουσης στέλνει μια εντολή ενεργοποίησης στη μονάδα αερόσακου και η γεννήτρια αερίου πυροδοτείται για να φουσκώσει τον αερόσακο με ελεγχόμενο τρόπο, έτσι ώστε ο αερόσακος να ενεργοποιηθεί για να προστατεύσει την ασφάλεια των επιβατών.

Πριν από λίγο καιρό, πραγματοποιήθηκαν επίσης ανακλήσεις ασφάλειας αερόσακων στο εξωτερικό. Η πρώτη ήταν η έρευνα της γεννήτριας αερίου αερόσακου ARC στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η χρήση αερόσακου επιτρέπει “πιτσίλισμα μεταλλικών θραυσμάτων στους επιβάτες του οχήματος, θέτοντας έναν αφύσικο κίνδυνο θανάτου και τραυματισμού. ”

 

Μια άλλη περίπτωση ανάκλησης που σχετίζεται με αερόσακους είναι γνωστή σε όλους, οι αερόσακοι Takata, τι φταίει; Είναι το υλικό νιτρικού αμμωνίου στο προωθητικό που προωθεί την έκρηξη. Θα γεράσει σταδιακά με την πάροδο του χρόνου, θα διαστέλλεται και θα συστέλλεται με τη θερμοκρασία και τελικά θα μετατραπεί σε σκόνη και η υψηλή θερμοκρασία και η υγρασία θα επιδεινώσουν αυτή την ταχύτητα. Το κονιοποιημένο νιτρικό αμμώνιο καίγεται πιο γρήγορα και έχει μεγαλύτερη επίδραση από την αρχική κατάσταση. Αρχικά, χρειαζόταν μόνο να ανατινάξετε ένα μπαλόνι, αλλά τώρα ανατινάξατε το μπαλόνι, οπότε σε τι χρησιμεύει ο αερόσακος;

Οι δύο παραπάνω περιπτώσεις έχουν όντως παρέλθει εδώ και πολύ καιρό. Αν λέγεται ότι όλες προκάλεσαν κινδύνους για την ασφάλεια λόγω ελαττωμάτων σχεδιασμού της παραγωγής, τότε η περίπτωσή μας είναι ότι κάποιοι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έφτιαξαν ένα «φαρδύ σπαθί» για τον εαυτό τους. Κοιτάξτε αυτά τα πολύχρωμα διαμαντένια διακοσμητικά, στην πραγματικότητα γράφεται ότι είναι μόνο για ειδικά αυτοκίνητα, ακόμα και το λογότυπο της μάρκας του τιμονιού σας έχει κόψει, κάτι που δεν επηρεάζει καθόλου την εμφάνιση. Αλλά σε περίπτωση σύγκρουσης, οι επιβαίνοντες μπορεί να μην είναι τόσο «όμορφοι».

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Exit mobile version