ENGINE POWER

Πώς θα ήταν το MotoGP 2023 χωρίς αγώνες σπριντ;

MotoGp 2023 :Οι αγώνες σπριντ έχουν σηματοδοτήσει μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές μεμονωμένου σχήματος στην ιστορία των αγώνων μοτοσικλέτας Grand Prix για περισσότερα από 70 χρόνια.
Πώς θα ήταν το MotoGP 2023 χωρίς αγώνες σπριντ;

MotoGP 2023 αγώνες σπριντ: Η μεγαλύτερη αλλαγή στους αθλητικούς κανονισμούς στο MotoGP για το 2023 ήταν η εισαγωγή αγώνων σπριντ σε κάθε διοργάνωση. Οι αγώνες σπριντ έχουν σηματοδοτήσει μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές μεμονωμένου σχήματος στην ιστορία των αγώνων μοτοσικλέτας Grand Prix για περισσότερα από 70 χρόνια.

Ενώ οι κριτικές για τη μορφή σπριντ ήταν ανάμεικτες από τους αναβάτες στην αρχή, μετά από οκτώ γύρους οι κριτικές για τους αγώνες μισής απόστασης έχουν εξαφανιστεί. Ως επί το πλείστον, τα σπριντ έχουν προσθέσει μια συναρπαστική νέα δυναμική στα Σαββατοκύριακα των αγώνων και γενικά έχουν αποδειχθεί καλή ψυχαγωγική αξία.

Οι επιπλέον 12 πόντοι που προσφέρονται τώρα για μια νίκη σπριντ στα Σαββατοκύριακα των γκραν πρι έχουν επίσης σημαντικό αντίκτυπο στην εικόνα του πρωταθλήματος καθώς το MotoGP εγκαθίσταται στις καλοκαιρινές διακοπές του.

MotoGP 2023 αγώνες σπριντ: Μετά το Σαββατοκύριακο του GP της Ολλανδίας, ο ισχύων παγκόσμιος πρωταθλητής Francesco Bagnaia έχει προβάδισμα 35 πόντων έναντι του Jorge Martin της Pramac Ducati .

Κατάταξη MotoGP 2023 μετά από οκτώ γύρους
1. Francesco Bagnaia – 194
2. Jorge Martin – 159
3. Marco Bezzecchi – 158
4. Brad Binder – 114
5. Johann Zarco – 109
6. Luca Marini – 98
7. Jack Miller – 79 8.
Aleix Espargaro
. Fabio Quartararo – 64
10. Alex Marquez – 63

Όπως δείχνουν τα παραπάνω αποτελέσματα, οι τρεις πρώτοι του πρωταθλήματος είναι αρκετά κοντά πριν από ένα μεγάλο άλμα 44 πόντων για να βρουν τον τέταρτο Brad Binder. Στα μισά του δρόμου της σεζόν του 2022, ο Bagnaia βρισκόταν 91 πόντους διαφορά από τον Fabio Quartararo της Yamaha, έχοντας υποστεί τέσσερα DNF στους πρώτους 10 γύρους.

motogp-agones-sprint-grandprix-gp-2023-brad-bi-2-2.

Μια ηρωική επιστροφή επέτρεψε τελικά στον αναβάτη της Ducati να ανατρέψει αυτό το έλλειμμα και να κερδίσει το πρωτάθλημα. Αλλά το 2023, τα σπριντ έχουν αποδειχθεί σημαντικός σύμμαχος της Bagnaia. Μια συντριβή ενώ έτρεχε δεύτερος στο GP της Αργεντινής, μια πτώση ενώ προηγείτο στο GP της Αμερικής και μια σύγκρουση ενώ αγωνιζόταν για την τρίτη θέση με τον Maverick Vinales της Aprilia στο γαλλικό GP οδήγησαν στον Bagnaia να χάσει πιθανούς 61 βαθμούς πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές.

Βάσει μόνο των αποτελεσμάτων του γκραν πρι, ο απολογισμός πόντων του Bagnaia για τους πρώτους οκτώ γύρους θα ήταν 120 – μια εκπληκτική νίκη/δεύτερη/νίκη στο τρίποντο Ιταλίας/Γερμανίας/Ολλανδίας, εξασφαλίζοντας ότι θα είχε προβάδισμα εάν το 2023 δεν υπήρχαν αγώνες σπριντ .

Αλλά το προβάδισμα του Bagnaia στη βαθμολογία θα ήταν μόλις τρεις βαθμοί έναντι του Bezzecchi, του οποίου οι διπλές νίκες στα γκραν πρι το 2023 θα τον είχαν βάλει δεύτερο έναντι του Martin – τα συνεχόμενα δευτερόλεπτα του Ισπανού στη Γαλλία και την Ιταλία και τη νίκη του στο γερμανικό GP, που τον έβαζαν. στους 100 βαθμούς.

Ο Bagnaia ήταν ο ισχυρότερος αναβάτης σπριντ το 2023, κέρδισε τρία από αυτά και τερμάτισε στο βάθρο σε όλα εκτός από έναν – με 74 από τους συνολικούς 194 πόντους του, χάρη στα αποτελέσματα του σπριντ. Ο Μάρτιν έχει στο ενεργητικό του δύο νίκες σπριντ και άλλα τρία βάθρα (που αντιστοιχούν στους 59 από τους 159 πόντους του) ενώ ο Μπεζέκι έχει μία νίκη και δύο βάθρα (που αντιστοιχούν σε 41 από τους 158 πόντους του).

Ο Μπάιντερ έχει επίσης ωφεληθεί πολύ από τα σπριντ, έχοντας κερδίσει δύο από αυτά, σημειώνοντας 47 πόντους μόνο τα Σάββατα. Αυτό είναι μόλις 20 λιγότερο από ό,τι έχει σκοράρει από τα αποτελέσματα των γκραν πρι το 2023.

Θα έπεφτε στην έκτη θέση στη βαθμολογία πίσω από τον Johann Zarco και τον Luca Marini με βάση τους κανόνες πριν από το 2023.

MotoGP 2023 αγώνες σπριντ: Τα σπριντ έχουν κάνει μικρή διαφορά στη σεζόν του 2023 του Fabio Quartararo, με τον αναβάτη της Yamaha να κερδίζει 56 από τους συνολικά 64 πόντους του φέτος σε grand prix. Ο Κουαρτάραρο έχει σημειώσει μόλις οκτώ πόντους τα Σάββατα του 2023, με έναν τρίτο στο Άσεν το καλύτερο του αποτέλεσμα στο σπριντ.

Για τον Marc Marquez , τα σπριντ ήταν ο μόνος λόγος που έχει καταγράψει πόντους το 2023.

Συντρίβοντας από το GP της Πορτογαλίας και στη συνέχεια χάνει τους επόμενους τρεις γύρους, πριν επιστρέψει για να συντριβεί από τα γαλλικά και ιταλικά GP πριν χάσει τη Γερμανία και την Ολλανδία με τραυματισμό, ο αναβάτης της Honda δεν έχει σκοράρει τίποτα τις Κυριακές του 2023.

Και οι 15 πόντοι του μετά από οκτώ γύρους προήλθαν από αποτελέσματα σπριντ, με τον Marquez τρίτο στην Πορτογαλία, πέμπτο στη Γαλλία και έβδομο στην Ιταλία.

Είναι ο μόνος αναβάτης πλήρους απασχόλησης που έχει ξεκινήσει ένα γκραν πρι αυτή τη σεζόν που δεν έχει σκοράρει την Κυριακή. Ο Iker Lecuona , ο οποίος αντικατέστησε τον Marquez στη Χερέθ και υποστήριξε τον Joan Mir στο Assen, δεν έχει σκοράρει σε κανένα από τα σπριντ και τα GP που ξεκίνησε.

Με βαθμούς που προσφέρονται μόνο στους εννέα κορυφαίους σε ένα σπριντ, 11 αναβάτες – Augusto Fernandez , Fabio Di Giannantonio , Takaaki Nakagami , Lorenzo Savadori , Jonas Folger , Raul Fernandez, Michele Pirro , Danilo Petrucci , Joan Mir και Lecu Bradona δεν έχουν σκοράρει τα Σάββατα.

MotoGp 2023: Το top 10 του πρωταθλήματος 2023 βασίζεται μόνο στα αποτελέσματα των γκραν πρι
1. Francesco Bagnaia – 120
2. Marco Bezzecchi – 117
3. Jorge Martin – 100
4. Johann Zarco – 90
5. Luca Marini – 71
6. Brad Binder – 67
7. Aleix Espargaro – 56
8. Fabio 56
. Τζακ Μίλερ – 54
10. Άλεξ Μάρκες – 54

motogp-agones-sprint-grandprix-gp-2023-brad-bi-2-2.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Πώς θα ήταν το MotoGP 2023 χωρίς αγώνες σπριντ;», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!