Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό
Το Renault 5 είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα χάτσμπακ που κατασκευάστηκαν ποτέ.το 5 Turbo ήταν η έκδοση ράλι – και ήταν πολύ αγαπητό. Η Renault το αναζωογόνησε, παράγοντας ένα πλήρως ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο τέρας
Το Renault 5 είναι ένα από τα πιο εμβληματικά hatchback αυτοκίνητα της γενιάς του. Η Renault το αναζωογόνησε, παράγοντας ένα πλήρως ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο τέρας
Η γαλλική μάρκα παρήγαγε αρχικά το εμβληματικό αυτοκίνητο για 24 χρόνια.
Πρόσφατα, η Renault κυκλοφόρησε μια έκδοση supercar βασισμένη στο EV μοντέλο του ιστορικού οχήματος.
Και είναι, εν ολίγοις, απίστευτο.
Renault 5: Το αυτοκίνητο που καθόρισε μια εποχή
Οι γαλλικές μάρκες ήταν πάντα πολύ καλές στην παραγωγή μικρών, ευέλικτων και εξαιρετικά διασκεδαστικών αυτοκινήτων.
Παραδείγματα περιλαμβάνουν το Peugeot 205, το Alpine A110 και ένα σωρό άλλα.
Ωστόσο, η Renault κατάφερε να παράγει ένα από τα πιο εμβληματικά hot hatchback από όλα αυτά.
Το 1972, το Renault 5 κυκλοφόρησε και αμέσως έλαβε παγκόσμιο έπαινο.
Το 5 ήταν στην πραγματικότητα πολύ μπροστά από την εποχή του.
Κυκλοφόρησε τρία χρόνια πριν από το Volkswagen Polo και τέσσερα χρόνια πριν από το Ford Fiesta.
Οκτώ χρόνια μετά, γεννήθηκε ο θρύλος που μας οδήγησε στο σήμερα.
Το 1980, η γαλλική μάρκα αποκάλυψε το 5 Turbo, μια πίσω μεσαία έκδοση του βασικού αυτοκινήτου με κίνηση στους πίσω τροχούς.
Κυκλοφόρησε στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών για να συμμορφωθεί με τους κανόνες που επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να αγωνίζεται σε ράλι.
Το αυτοκίνητο κινούνταν από έναν κινητήρα 1,4 λίτρων, υπερτροφοδοτούμενο, σε σειρά τεσσάρων.
Όταν κυκλοφόρησε, η ζήτηση για το αυτοκίνητο ξεπέρασε κατά πολύ τον αριθμό που παρήχθη.
Το πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο;
Το 2024, το παρατσούκλι 5 ξεσκονίστηκε επίσημα και αναβίωσε.
Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης έγιναν τα αποκαλυπτήρια του Renault 5 E-Tech.
Το revived 5 της μάρκας κυκλοφόρησε με εξαιρετικά θετικές κριτικές, και όχι μόνο για λόγους νοσταλγίας.
Θεωρείται ότι η τιμή του είναι αρκετά χαμηλή σε σύγκριση με πολλούς από τους αντιπάλους του.
Οι κριτικές το θεωρούν επίσης εξαιρετικά διασκεδαστικό στην οδήγηση, όπως και ο προκάτοχός του της δεκαετίας του 1980.
Τώρα, η εταιρεία έχει κάνει πραγματικά τα πάντα – και μπορεί να είναι ένα από τα πιο λαμπρά EVs μέχρι τώρα.
Η Renault αποκάλυψε επιτέλους το 5 Turbo 3E, και είναι απολύτως τρελό.
Πρώτον, ο εκπληκτικός χρωματικός συνδυασμός του είναι μια αναδρομή στο αυτοκίνητο ράλι Renault 5 Turbo του 1982.
Αλλά είναι κάτω από το καπό που το 5 Turbo 3E ζαλίζει και εντυπωσιάζει.
Το νέο αυτοκίνητο ηλεκτρικό μίνι είναι αποκλειστικά πισωκίνητο και είναι χτισμένο σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα που του δίνει πλάτος supercar εντός του μήκους του supercar.
Όλοι οι ηλεκτροκινητήρες συνδυάζονται για να παράγουν μερικούς πραγματικά συγκλονιστικούς αριθμούς.
Για ένα πράγμα, αυτό το μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο παράγει 540 ίππους, καθώς και τελική ταχύτητα 168 μίλια/ώρα.
Το νέο EV θα μπορεί επίσης να φορτίζει από 15 έως 80 τοις εκατό σε μόλις 15 λεπτά.
Πόσο θα σας κάνει αυτό το διασκεδαστικό υπεραυτοκίνητο EV;
Λοιπόν, για ένα πράγμα, θα είναι ένα στοίχημα για το εσωτερικό – επειδή κανείς δεν το έχει δει πραγματικά ακόμα.
Η Renault έχει υποσχεθεί bucket καθίσματα, καθώς και ένα κάθετο, παλιό χειρόφρενο.
Ωστόσο, έχουν επίσης υποσχεθεί ότι οι αγοραστές θα μπορούν να συνεργαστούν με τη Renault για να προσαρμόσουν το 5 Turbo τους σε όποιες προδιαγραφές θέλουν.
Μιλώντας για αγοραστές, ούτε το επίσημο κόστος έχει δημοσιευτεί – αλλά δεν πρόκειται να είναι φθηνό.
Οι αναφορές προτείνουν μια τιμή εκκίνησης περίπου 170.000 $ – κάτι που είναι εκπληκτικό για ένα ηλεκτρικό όχημα.
Αλλά οι επιτυχίες συνεχίζουν να έρχονται – με τις επιλογές προσαρμογής, το κόστος θα μπορούσε κάλλιστα να φτάσει στα 250.000 $.
Αυτά, ομολογουμένως, είναι απαίσια πολλά χρήματα για ένα ηλεκτρικό μίνι αυτοκίνητο – ακόμα κι αν είναι Renault 5 Turbo regen.
Τούτου λεχθέντος, εάν αυτό το 5 Turbo 3E δεν σας ενθουσιάσει, τότε δεν είμαστε σίγουροι τι θα κάνει.