ENGINE POWER

Ράλι Μαρόκου – Sébastien Loeb: «Το Dacia είναι καλό παντού, ανεξάρτητα από το έδαφος»

Ο συγγραφέας του 3ου καλύτερου χρόνου αυτή την Τρίτη στο Μαρόκο, ο Sébastien Loeb είναι ικανοποιημένος με τη συμπεριφορά του Dacia Sadrider, ιδιαίτερα στη συμπίεση κραδασμών.

rali-marokou-sebastien-loeb-to-dacia-ine-kalo-pantou-anexartita-apo-to-edafos
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Όταν ο Sébastien Loeb δεν έχει πολλά να πει όταν φτάνει στο bivouac, είναι επειδή η σκηνή πήγε καλά. Ο Αλσατός το απέδειξε πετυχαίνοντας τον 3ο καλύτερο χρόνο στο 2ο στάδιο του Ράλι Μαρόκου 2024 που διεξήχθη γύρω από τη Ζαγορά αυτή την Τρίτη, 8 Οκτωβρίου.

Ο οδηγός της Dacia, που σχετίζεται με τον Fabian Lurquin, ξεκίνησε από την 9η θέση το πρωί αυτής της ειδικής 267 χλμ. και τερμάτισε μόλις 1 λεπτό 53 πίσω από τον νικητή της ημέρας, Lucas Moraes ( Toyota ).

«Ήταν μια καλή σκηνή συνολικά», μας εξήγησε ο Sébastien Loeb . Παραμείναμε προσεκτικοί στα τραχιά τμήματα, είχαμε ένα τρύπημα στο μπροστινό μέρος αλλά εκτός από αυτό, δεν υπάρχει ανησυχία. » Αυτό το ειδικό μας επέτρεψε να δοκιμάσουμε τις δυναμικές ιδιότητες του 4×4 Sadrider, το οποίο κάνει την πρώτη του ανταγωνιστική έξοδο.

«  Το αυτοκίνητο είναι καλό παντού, ανεξάρτητα από το έδαφος. Είμαστε λίγο καλύτερα προστατευμένοι στο πίσω μέρος από το Prodrive Hunter (το οποίο οδήγησε μεταξύ 2021 και αρχές του 2024. Σημείωση του συντάκτη) οπότε κάνουμε λίγο λιγότερο «λάκτισμα» στο σπάσιμο, κάτι που είναι καλό. Στους αμμόλοφους συμπεριφέρεται αρκετά καλά, δεν υπάρχουν πολλά να πούμε. »

Ο Sébastien Loeb έκανε επίσης απολογισμό των κινδύνων από την υπερθέρμανση του αυτοκινήτου του, ένα θέμα που είχε θίξει πριν από την εκκίνηση. «Όσον αφορά τις θερμοκρασίες του κινητήρα συνολικά είναι καλό, σε ένα σημείο ήταν λίγο κοντά στο όριο αλλά λειτούργησε σε όλη την ειδική. »

Στη γενική κατάταξη, ο Sébastien Loeb ανέβηκε στην 5η θέση, λιγότερο από ένα τέταρτο της ώρας πίσω από τον ηγέτη, τον συμπαίκτη του Nasser Al-Attiyah.

Δες  όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version