ENGINE POWER

Ράλλυ Ακρόπολις – Δύο προβλήματα με το turbo δυσκολεύουν την Toyota

Το πρώτο στάδιο του Ράλλυ Ακρόπολις ήταν μια πραγματική οδύσσεια για την Toyota, τα τρία αυτοκίνητα της οποίας αντιμετώπισαν προβλήματα. Εάν ο Sébastien Ogier βρίσκεται στους πρόποδες του βάθρου και μπορεί ακόμα να ελπίζει σε ένα καλό αποτέλεσμα, ο Elfyn Evans και ο Takamoto Katsuta θα πρέπει να περιμένουν μέχρι τη χρυσή Κυριακή.

rally-akropolis-dio-provlimata-me-to-turbo-diskolevoun-tin-toyota
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Η Toyota Gazoo Racing είχε μια πολύ περίπλοκη μέρα στο Ράλλυ Ακρόπολις. Στο SS1, ο Elfyn Evans έκανε ένα λάθος που οδήγησε σε τρύπημα στο Yaris του. Σίγουρα όχι πολύ τυχερός φέτος, ο Ουαλός δεν μπόρεσε ούτε να ξαναβγεί στην επίθεση μετά την αλλαγή του τροχού του, αφού βρέθηκε χωρίς τούρμπο. Αν κατάφερνε να φτάσει στο service park, τα 5’30” χαμένα θα έβαζαν τέλος στις ελπίδες του για καλό αποτέλεσμα. Αυτό που ακολούθησε δεν ήταν πιο θετικό. Το απόγευμα, ο ρυθμός του παρέμεινε μακριά από τον καλύτερο και φάνηκε να ταλαιπωρείται από νέα πλήξη στο 2ο πέρασμα στον Ταρζάν. Μόλις 20ος , θα ξεκινήσει από την 3η θέση το Σάββατο και θα δυσκολευτεί να επιστρέψει στους βαθμούς. Η κατάσταση ήταν χειρότερη για τον Τακαμότο Κατσούτα. Συγγραφέας μιας πολύ καλής αρχής με μια γρατσουνιά στο SS2, ο Ιάπωνας δεν κατάφερε να περάσει το SS3 όπου ένα πρόβλημα με έναν τροχό σταμάτησε τη μέρα του. Για τον Τάκα τα γεγονότα διαδέχονται το ένα το άλλο και είναι παρόμοια και θα έχει το δύσκολο έργο να ανοίξει τον δρόμο για τη 2η φάση .

Με τα πισωγυρίσματα των Έβανς και Κατσούτα, ο Σεμπαστιέν Ογιέ βρέθηκε μόνος του υπερασπιζόμενος τις πιθανότητες του Ιάπωνα κατασκευαστή. Συγγραφέας μιας εξαιρετικής εκκίνησης στο Ράλλυ Ακρόπολις , ο Seb εμπνεύστηκε καλά την επιλογή των ελαστικών του παίρνοντας 3 σκληρά και 3 μαλακά. Πάντα πολύ αποτελεσματικός όσον αφορά τη διαχείριση των ελαστικών του, κατάφερε να δημιουργήσει ένα ενδιαφέρον περιθώριο. Το απόγευμα ξεκίνησε καλά με καλύτερο χρόνο στο SS4, στη συνέχεια η κατάσταση επιδεινώθηκε σημαντικά στο τέλος του επόμενου. Η ετυμηγορία ήρθε γρήγορα: προβλήματα turbo. Οδηγώντας ένα Yaris 1.2L στην τελική ευθεία, έχασε περισσότερα από 2’20” και έπεσε στην 4η θέση , αφήνοντας τα Hyundais να μονοπωλούν το βάθρο.

«  Σαφώς είχαμε μια κακή μέρα », εξήγησε ο Jari-Matti Latvala. Συμβαίνει στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και πρέπει να το αποδεχτούμε. Είχαμε προβλήματα με το turbo. Σκεφτήκαμε ότι μπορούσαμε να αλλάξουμε προληπτικά τα Elfyn και Sébastien. Δυστυχώς, οι καθυστερήσεις που σημειώθηκαν στα στάδια σήμερα το πρωί οδήγησαν στην ακύρωση αυτού που ονομάζουμε «υπηρεσία flexi». Αυτό μας επιτρέπει να δουλεύουμε σε ένα αυτοκίνητο και μετά σε ένα άλλο. Με τη μείωση του χρόνου εξυπηρέτησης, το flexi αφαιρέθηκε και η ομάδα χρειάστηκε να επέμβει και στα δύο Rally1 ταυτόχρονα. Είχαμε μηχανικούς να αντικαταστήσουν το turbo του Elfyn και ήταν πολύ αργά για να φροντίσουμε το Seb.  » Καθώς πλησιάζει το 2ο στάδιο , τα πληρώματα της Toyota ελπίζουν ότι η κακή τύχη θα αλλάξει πλευρά το Σάββατο για να μπορέσουν να αρπάξουν θέσεις.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version