ENGINE POWER

Rally Dakar Audi: Ο Sainz είναι ο μόνος επιζών

 Rally Dakar Audi: Ο Carlos Sainz έχει πάρει τον πιο έξυπνο δρόμο και αυτό σημαίνει ότι θα πάρει αυτόν τον αγώνα του Ντακάρ αλλά η έρημος βάζει τα όριά και τους κανόνες.

carlos-sainz-audi-crash-2024-rally-dakar-stage7-ntakar-rali-electric-car
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

 Rally Dakar Audi: Ο Ισπανός, που έχασε 10 λεπτά από έναν Loeb που κέρδισε τη σκηνή, κρατάει το δικό του ανάμεσα στα Audi. Ο Ekstrom αποχωρεί από τον αγώνα για τη νίκη λόγω αποτυχίας αναστολής.

Ο Carlos Sainz έχει πάρει τον πιο έξυπνο δρόμο και αυτό σημαίνει ότι θα πάρει αυτόν τον αγώνα του Ντακάρ ως αγωνιζόμενος. Όσο και να πάνε καλά τα πράγματα, δεν μπορείς να πέσεις σε υπερβολική αυτοπεποίθηση και σε περίπτωση που υπήρχαν αμφιβολίες, ο αγώνας είναι υπεύθυνος να το αποδείξει σε κάθε ειδική. Γιατί παρόλο που χθες ήταν ημέρα ανάπαυσης, η έρημος σήμερα δεν έχει δώσει ανάπαυλα. Με σχεδόν καθόλου χρόνο για να υποθέσουμε ότι ήταν ήδη στην ειδική, πρώτα ήταν ο Nani Roma (στο χλμ. 24 και μέσα σε μια περιοχή φαραγγιού) που βρέθηκε στο σταυροδρόμι αυτού του αγώνα λόγω μηχανικής βλάβης και λίγο μετά, στο On the 47ο, ο Ekstrom στάθηκε με το Audi να περιμένει να φτάσουν οι ενισχύσεις.

   

 Rally Dakar Audi: Με τον Carlos μπροστά, καθώς ξεκίνησε το μεγαλύτερο στάδιο αυτής της έκδοσης (με 483 χρονομετρημένα χιλιόμετρα) που συνέδεε το Ριάντ με τον Al Duwadimi στη δεύτερη θέση, τα προβλήματα ήρθαν από πίσω και παρόλο που στην αρχή ο Peterhansel σταμάτησε για να βοηθήσει αυτόν που μέχρι τότε ήταν δεύτερος στη γενική, με σκοπό να μην απομακρυνθούμε πολύ από τον αγώνα για τους Τουαρέγκ, οι προσπάθειες ήταν μάταιες. Μια κλήση προς την Audi να αποφασίσει τι να κάνει κράτησε τον Γάλλο στην περιοχή όπου είχε σταματήσει ο Ekstrom. Αλλά μετά από περίπου 15 λεπτά υπηρεσίας με το Audi RS Q e-tron του Σουηδού , το πλήρωμα του #202 έπρεπε να συνεχίσει την πορεία σκεπτόμενος την αυριανή σκηνή. Γιατί τώρα, περισσότερο από ποτέ, ο Sainz θα χρειαστεί δύο συντρόφους που μπορούν να καταλήξουν να γίνουν οι φύλακες άγγελοί του.

 Rally Dakar Audi: Ο Ισπανός, παρά το τρύπημα που τον έκανε να χάσει περίπου επτά λεπτά, είναι ο μόνος επιζών στη δομή των τεσσάρων κρίκων και προς το παρόν καταφέρνει να ξεπεράσει όλες τις παγίδες που του στήνει η έρημος. Επειδή παρόλο που τα δέκα λεπτά που έχασε στο τέρμα με τον Sebastian Loeb, τον νικητή της ημέρας και τον δεύτερο συνολικά, μπορεί να είναι ανησυχητικά, η πραγματικότητα είναι ότι ο Sainz είναι ακόμα μπροστά στη γενική βαθμολογία με 20 λεπτά απομένουν και μια καλή θέση. αναχώρηση για μια σκηνή που θα είναι τόσο απαιτητική όσο σήμερα. Πάλι περισσότερα από 400 χιλιόμετρα σε μια πίστα όπου θα κυριαρχούν οι αμμόλοφοι στην αρχή και θα υπάρχουν πέτρες στο τέλος. Αυτή μπορεί να είναι μια καλή ζώνη αποκλεισμού και σε αυτό το παιχνίδι, η πραγματικότητα είναι ότι είναι ο Γάλλος από το BRX που έχει πολλά περισσότερα να χάσει σε έναν αγώνα, ο οποίος παρουσιάζεται σε δύο πλευρές.

 Rally Dakar Audi: Εάν κανένας από τους δύο υποψηφίους δεν υποστεί οπισθοδρόμηση όπως αυτή που έχουν ήδη βιώσει οι συμπαίκτες τους, αφού ο Al Attiyah (3ος στο σημερινό στάδιο) αποχώρησε επίσης από τον αγώνα για τους Τουαρέγκ αφού έσπασε το ρουλεμάν του τιμονιού στη σκηνή για 48 ώρες, ο Loeb θα πρέπει να ανέβασε ταχύτητα για να ανακτήσει τα 20 λεπτά διαφορά που μπορεί να είναι αρκετά για τον Carlos με πέντε στάδια να πάει με καλή διαχείριση. Τα Toyota θα πρέπει να ληφθούν υπόψη, ειδικά επειδή το Hilux του Moraes και του Monleón τερμάτισαν την ειδική ακριβώς πίσω από τον Γάλλο και κατέλαβαν την τρίτη θέση γενικής, αλλά και λόγω υπερβολικής φιλοδοξίας που μπορεί να είναι υπερβολική και εγωιστική ταυτόχρονα. . Γιατί η έρημος βάζει τα όριά και τους κανόνες της.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

 

Exit mobile version