Rally Dakar Ricky Brabec: Το Ράλι Ντακάρ του 2024 ξεκίνησε με τη χειρότερη δυνατή νότα για την Monster Energy Honda Rally Team, όταν ο νέος αναβάτης της Honda, Tosha Schareina, πέρασε από τη νίκη του Prologue στο crash out την επόμενη μέρα. Ευτυχώς, οι συμπαίκτες του συνέχισαν από εκεί που σταμάτησε καθώς συνδυάστηκαν για να κερδίσουν επτά από τα δώδεκα ετάπ, ενώ ο Ricky Brabec κράτησε τον Ross Branch για τη δεύτερη νίκη του στο Ντακάρ και πρώτη από το 2020.
Ο Branch προσπάθησε να χαλάσει το πάρτι για τους συναδέλφους του αναβάτες Monster Energy στην αντίπαλη Honda και χτύπησε πρώτος όταν κέρδισε το Stage #1. Ωστόσο, τα Honda ζωντάνεψαν στη συνέχεια καθώς ο José Ignacio Cornejo διεκδίκησε τρία στάδια με περισσότερες συνεισφορές από τον Pablo Quintanilla και τον Adrien Van Beveren . Το τρίο κέρδισε τέσσερα διαδοχικά στάδια από το Στάδιο #4 έως το #7, συμπεριλαμβανομένου ενός τερματισμού 1–2 με τους Cornejo και cστην αρχή αυτού του σερί.
Ο Μπράμπεκ συνέβαλε μόνο σε μία νίκη σταδίου, αλλά ήταν μια κυρίαρχη πορεία για την ομάδα του, καθώς εκείνος, ο Κορνέχο και ο Βαν Μπέβερεν σάρωσαν το βάθρο του Stage #10. Ίσως κάνοντας τη νίκη εκείνης της ημέρας ακόμη πιο γλυκιά, η φίλη του Σάρα Πράις έγινε ταυτόχρονα η πρώτη Αμερικανίδα που κέρδισε ένα στάδιο όταν ανέβηκε στην κατηγορία SSV. Μπαίνοντας στην τελική φάση, προηγήθηκε του Branch λίγο περισσότερο από δέκα λεπτά και στη συνέχεια τερμάτισε μπροστά του την τελευταία μέρα για να παγώσει τη νίκη. Μαζί τους στο βάθρο ήρθε και ο Van Beveren.
- 22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας
- O Superman Φάνης Λαμπρόπουλος θα παρουσιάσει τους εκθέτες του 22ου Motor Festival
- Άνοιξαν οι συμμετοχές για το 22nd Motor Festival στο MEC Παιανίας – Κάτοψη
- Motor Festival: Το μεγαλύτερο πάρκο αδρεναλίνης ζωντανεύει στις 23-25 Μαρτίου στο MEC Παιανίας
«Δεν ήταν εύκολο καθώς το μάθημα ήταν πραγματικά δύσκολο και το ίδιο και ο ανταγωνισμός. Ο Ross και η δική μου ομάδα με κράτησαν στα δάχτυλα των ποδιών μου, αλλά όχι μόνο εμένα—νομίζω ότι κρατούσαμε τους πάντες ο ένας στον άλλον», είπε ο Brabec.
Rally Dakar Ricky Brabec:«Αυτή η φορά ήταν λίγο διαφορετική, καθώς αισθάνομαι ότι αυτή ήταν πιο κερδισμένη καθώς ήταν πολύ πιο δύσκολη. Το 2020, είχαμε ένα μεγάλο κενό από την αρχή. Εδώ, νομίζω ότι εγώ και ο Ρος περάσαμε τρεις μέρες με μερικά δευτερόλεπτα διαφορά. Ήταν ένας σκληρός αγώνας για όλους μας. Νομίζω ότι μεταξύ του πρώτου και του τρίτου υπάρχουν έντεκα λεπτά ή κάτι τέτοιο, ό,τι κι αν πήρε ο Adrien, αλλά ήταν ένας σφιχτός αγώνας και τα δέκα λεπτά δεν είναι μεγάλο κενό εδώ στο ράλι. Είχα δύο καλές μέρες, δύο ευκαιρίες για να κάνω μια καλή ώθηση, αλλά επίσης το Στάδιο #11 ήταν ένας παράγοντας φόβου για μένα γιατί ήξερα ότι ο Ross ξεκινούσε από πίσω μου, δεκαοκτώ λεπτά πίσω, και αν με έπιανε θα είχε τελειώσει. Το στάδιο #11 ήταν δύσκολο, αλλά έμεινα συγκεντρωμένος, έφτασα στη γραμμή του τερματισμού και δεν έχασα πολύ χρόνο, οπότε είμαι πολύ χαρούμενος με αυτό και είμαι πολύ χαρούμενος για την ομάδα. Είμαι χαρούμενος για όλους μας, κάναμε εξαιρετική δουλειά όλες τις δύο εβδομάδες.
Είναι ενδιαφέρον ότι ο Brabec αγωνίζεται με το #9 ενώ το 2024 ήταν το ένατο Ράλι Ντακάρ του, κατά τη διάρκεια του οποίου σημείωσε την ένατη νίκη σταδιοδρομίας στην καριέρα του στον αγώνα εξαιρουμένων των Προλόγων. Τερμάτισε μάλιστα ένατος στο ντεμπούτο του στο Ντακάρ το 2016. Για το σκοπό αυτό, είπε, “νομίζω ότι ο αριθμός 9 θα είναι ο τυχερός μου αριθμός από εδώ και στο εξής.”
Παρόλο που δεν κατάφερε να κερδίσει, ο δευτεραθλητής του Branch εξακολουθεί να είναι ένας λόγος για να γιορτάζουμε καθώς η Hero MotoSports έγινε ο πρώτος Ινδός κατασκευαστής που σημείωσε βάθρο σε οποιαδήποτε κατηγορία. Ο Branch έπρεπε να φέρει τη σημαία αφού και οι τρεις συμπαίκτες του αποσύρθηκαν λόγω ατυχημάτων ( Sebastian Bühler και Joaquim Rodrigues ) ή μηχανικής βλάβης ( Joan Barreda ).
Rally Dakar Ricky Brabec:”Το να τερματίσει στο βάθρο ήταν πάντα ο στόχος, και σήμερα είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα”, σχολίασε ο Branch, ο οποίος κατέγραψε τον καλύτερο τερματισμό για έναν Μποτσουάνα στο Ντακάρ. «Είμαι πραγματικά πάνω από το φεγγάρι για να πετύχω αυτόν τον στόχο για τον Hero. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα για την ανάπτυξη ενός άκρως ανταγωνιστικού μηχανήματος, για τις άυπνες τρεις εβδομάδες εδώ και για όλα όσα έχουν θυσιάσει για να φτάσει σε αυτό το σημείο. Είμαι πραγματικά περήφανος για την ομάδα μου. Έχουμε ακόμη λίγη δουλειά να κάνουμε για να είμαστε στο επόμενο βήμα, οπότε θα το περιμένουμε με ανυπομονησία τον επόμενο χρόνο».
Ο βασιλεύς νικητής του Ντακάρ, Kevin Benavides , ο οποίος ήταν και ο ίδιος πρώην αναβάτης της Honda, τερμάτισε τέταρτος με τον συμπαίκτη του και δευτεραθλητή του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rally-Raid, Toby Price, ακριβώς πίσω. Ωστόσο, κανένα από τα δύο δεν έχει εγγραφεί για το πρωτάθλημα του 2024 που ανεβάζει το Cornejo στην τέταρτη θέση μεταξύ των αναβατών που πληρούν τα κριτήρια. Ο περσινός πρωταθλητής Λουτσιάνο Μπεναβίδης επίσης δεν κέρδισε βαθμούς καθώς τερμάτισε έβδομος.
Rally Dakar Ricky Brabec: Ο Mason Klein ήταν μεταξύ των δέκα αποχωρήσεων της κατηγορίας μετά από μια χαοτική παρθενική εκκίνηση στο RallyGP για το Kove Moto . Ο Barreda υποκλίθηκε στο πρώτο του ξεκίνημα για το Hero .
Συνολικά αποτελέσματα RallyGP
RallyGP overall results
Finish Number Rider Team Time Margin
1 9 Ricky Brabec Monster Energy Honda Rally Team 51:30:08 Leader
2 46 Ross Branch Hero MotoSports 51:41:01 + 10:53
3 42 Adrien Van Beveren Monster Energy Honda Rally Team 51:42:33 + 12:25
4 47 Kevin Benavides* Red Bull KTM Factory Racing 52:08:56 + 38:48
5 2 Toby Price* Red Bull KTM Factory Racing 52:15:36 + 45:28
6 11 José Ignacio Cornejo Monster Energy Honda Rally Team 52:16:46 + 46:38
7 1 Luciano Benavides* Husqvarna Factory Racing 52:23:39 + 53:31
8 5 Daniel Sanders* Red Bull GasGas Factory Racing 52:44:40 + 1:14:32
9 142 Štefan Svitko* Slovnaft Rally Team 53:26:36 + 1:56:28
10 23 Martin Michek* Orion – Moto Racing Group 54:18:57 + 2:48:49
11 7 Pablo Quintanilla Monster Energy Honda Rally Team 57:06:47 + 5:36:39
12 30 Antonio Maio* Yamaha Portugal 57:48:33 + 6:18:25
DNF 4 Sam Sunderland* Red Bull GasGas Factory Racing DNF N/A
DNF 10 Skyler Howes Monster Energy Honda Rally Team DNF N/A
DNF 14 Sebastian Bühler Hero MotoSports DNF N/A
DNF 15 Lorenzo Santolino* Sherco TVS Rally Factory Team DNF N/A
DNF 19 Rui Gonçalves* Sherco TVS Rally Factory Team DNF N/A
DNF 27 Joaquim Rodrigues Hero MotoSports DNF N/A
DNF 31 Maciej Giemza* ORLEN Team DNF N/A
DNF 68 Tosha Schareina Monster Energy Honda Rally Team DNF N/A
DNF 88 Joan Barreda Hero MotoSports DNF N/A
DNF 98 Mason Klein* Klein Off-Road Racing Team DNF N/A
Νικητές ανα Stage στο Rally Dakar 2024
RallyGP stage winners
Stage Rider Time
Prologue Tosha Schareina 17:35.9
Stage #1 Ross Branch 4:56:01
Stage #2 José Ignacio Cornejo 4:24:17
Stage #3 Kevin Benavides* 4:39:28
Stage #4 José Ignacio Cornejo 2:51:11
Stage #5 Pablo Quintanilla 1:32:53
Stage #6 Adrien Van Beveren 7:57:29
Stage #7 José Ignacio Cornejo 5:18:33
Stage #8 Kevin Benavides* 3:35:03
Stage #9 Adrien Van Beveren 4:36:46
Stage #10 Ricky Brabec 3:51:39
Stage #11 Ross Branch 4:51:57
Stage #12 Kevin Benavides* 1:48:40
W2RC RallyGP standings
For readability, riders registered for the championship who have yet to earn points are not listed.
Rank Rider Points Margin
1 Ricky Brabec 38 Leader
2 Ross Branch 30 – 8
3 Adrien Van Beveren 24 – 14
4 José Ignacio Cornejo 20 – 18
5 Pablo Quintanilla 27 – 11
Rally Dakar Ricky Brabec: Μια ακλόνητη ερμηνεία από τον Brabec. Η Ινδία ανεβαίνει στο Ράλι 2
Η 46η έκδοση του Dakar, η 5η που θα διοργανωθεί στη Σαουδική Αραβία, ολοκληρώθηκε μετά από περισσότερα από 4.700 χιλιόμετρα ειδικών και συνολική απόσταση σχεδόν 8.000 χιλιομέτρων, η οποία δοκίμασε τους αναβάτες, τους οδηγούς, τους συγκυβερνήτες και τα πληρώματα, από την αρχαιότητα. πόλη AlUla στις ακτές της Ερυθράς Θάλασσας, περνώντας μέσα από τους ωκεανούς των αμμόλοφων στην Άδεια Συνοικία.
- Η νέα εφαρμογή ταξί που τα σπάει… Taxi.gr με τρία κλικ, έχεις ταξί!
- Γιατί η υδροβολή πλοίων αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο στη συντήρηση; Ποιοι οι κίνδυνοι στο περιβάλλον;
- Motor Festival : Έκθεση αυτοκινήτου και Test Drive στο MEC Παιανίας
- Motor Festival: Έκθεση μοτοσυκλέτας και Test Ride στο MEC Παιανίας
Rally Dakar Ricky Brabec:Οι σημαντικότεροι νικητές της έκδοσης του 2024 έχουν εκμεταλλευτεί ο καθένας, με τον δικό του τρόπο, ομάδες ικανές να χτίσουν την επιτυχία με βάση τη συλλογική τους δύναμη. Μεταξύ των φαβορί στη φατρία Monster Energy Honda, ο Αμερικανός Ricky Brabec κέρδισε έναν δεύτερο τίτλο μετά τον θρίαμβό του το 2020, αντιστεκόμενος στον Ross Branch στον Hero του, την πρώτη ινδική μοτοσυκλέτα που κοσμεί το βάθρο του Dakar, στο οποίο ανέβηκε για πρώτη φορά ο Adrien Van Beveren. χρόνο στην καριέρα του, με τρίτη θέση, οδηγώντας επίσης Honda.
n συνολικά, 239 οχήματα (έναντι 340 που έλαβαν παραγγελίες εκκίνησης) έφτασαν στο Yanbu, συμπεριλαμβανομένων 96 μοτοσυκλετών (έναντι 132), 7 τετράτροχα (έναντι 10), 55 αυτοκίνητα κατηγορίας Ultimate (έναντι 70), 3 αυτοκίνητα στοκ κατηγορίας (έναντι 3), 29 Αυτοκίνητα κατηγορίας Challenger (έναντι 42), 28 SSV (έναντι 36) και 21 φορτηγά (έναντι 47). Μεταξύ αυτών, οι αναβάτες, οι οδηγοί και τα πληρώματα 182 οχημάτων μπόρεσαν να ανέβουν στο τελευταίο βάθρο για να λάβουν ένα μετάλλιο τερματισμού, με τα υπόλοιπα να μην έχουν ολοκληρώσει ολόκληρη τη διαδρομή.
Rally GP:
Rally Dakar Ricky Brabec: Ο Ricky Brabec πήρε το προβάδισμα στο ράλι στους αμμόλοφους του Empty Quarter στην τρομερή σκηνή 48 HR Chrono, η οποία οδήγησε πολλούς αναβάτες σε μια γωνία και παρέμεινε στην πρώτη θέση μέχρι το Yanbu για να κερδίσει τον δεύτερο θρίαμβό του στο το Ντακάρ. Η φετινή επιτυχία ήταν ακόμα πιο νόστιμη από ό,τι τέσσερα χρόνια πριν, γιατί ο Ross Branch τον πίεσε μέχρι το τέλος. Για να τον βοηθήσει να αντισταθεί, ο Μπράμπεκ μπόρεσε να βασιστεί στην υποστήριξη των συμπαικτών του, ιδιαίτερα του Άντριεν Φαν Μπέβερεν που άνοιγε συχνά με τον Καλιφορνέζο. Ο Γάλλος εκμεταλλεύτηκε αυτή την ομαδική δουλειά για να τερματίσει τρίτος και να ανέβει στο βάθρο για πρώτη φορά σε εννέα συμμετοχές, κάτι που ήταν μια σωτηρία για τον άνθρωπο που ισχυρίζεται ότι ζει, αναπνέει και προπονείται όλη τη χρονιά για το Ντακάρ…
Ο Van Beveren οφείλει την επιτυχία του όχι μόνο για την πρόοδο που έχει σημειώσει σε βραχώδες έδαφος αλλά και για τη Honda του που του επέτρεψε να επιτεθεί με σιγουριά από την αρχή μέχρι το τέλος. Ο Ιάπωνας κατασκευαστής ανέβασε δύο εκπροσώπους του στο βάθρο για να σημειώσει την όγδοη επιτυχία του στο Ντακάρ. Επιπλέον, αν δεν υπήρχε πρόβλημα με την αντλία καυσίμου προς το τέλος του ράλι, ο Nacho Cornejo μπορεί επίσης να μπορούσε να ενωθεί με τους συμπαίκτες του σε ένα εντελώς κόκκινο βάθρο. Για να γίνει αυτό, αυτός και ο Van Beveren θα έπρεπε να είχαν ανατρέψει τον ηρωικό αναβάτη Hero Ross Branch.
Ο σκληροτράχηλος άνδρας από την Μποτσουάνα ήταν υποψήφιος για τη συνολική νίκη μέχρι τον τερματισμό, παρόλο που είχε στερηθεί τους συμπαίκτες του, οι οποίοι έπεφταν ο ένας μετά τον άλλο λόγω πτώσεων ή μηχανικών προβλημάτων. Ο Branch προηγήθηκε την πρώτη εβδομάδα πριν ξεπεραστεί από την Brabec που ερχόταν σε κορυφαία φόρμα. Ωστόσο, ο ντόπιος της Μποτσουάνα πρόσφερε στην αφρικανική ήπειρο τερματισμό στο βάθρο για πρώτη φορά από τότε που ο Alfie Cox κατέλαβε την τρίτη θέση το 2005. Επιπλέον, χάρη στον Ross Branch, ο Hero έγινε ο πρώτος Ινδός κατασκευαστής που εμφανίστηκε στο βάθρο του Ντακάρ. Ήταν μια έκδοση που πρέπει να ξεχάσουμε για όλα τα KTM, σε γενικές γραμμές. Οι αδελφοί Benavides, ο Toby Price και ο Daniel Sanders δεν μπόρεσαν ποτέ να αμφισβητήσουν την κυριαρχία που ασκούσαν οι αναβάτες της Honda. Από το 2020, η KTM έβαζε πάντα έναν από τους αναβάτες της στο βάθρο, πράγμα που σημαίνει ότι η φετινή απόδοση είναι ένα πλήγμα για τον κατασκευαστή. Επιπλέον, είναι η πρώτη φορά από το 1993 που κανένας Ευρωπαίος κατασκευαστής δεν βρίσκεται στο τελικό βάθρο.
Rally Dakar Ricky Brabec: Η Ινδία ανεβαίνει στο βάθρο!
Η κατηγορία Rally 2 ήταν επίσης γεμάτη εκπλήξεις και νέα ονόματα. Αφού έλαμψαν την πρώτη εβδομάδα, ο Jean-Loup Lepan και ο Romain Dumontier έκαναν σημαία πριν φτάσουν στο Yanbu. Ο πρώτος έχασε χρόνο μετά από σφάλμα πλοήγησης και ο δεύτερος το ίδιο λόγω των συνεπειών μιας σπασμένης εξάτμισης. Η ατυχία των δύο Γάλλων χαμογέλασε, ωστόσο, στον Χάριθ Νόα. Ο Ινδός αναβάτης, ο οποίος ήταν ο μόνος εναπομείνας εκπρόσωπος της Sherco στη γραμμή τερματισμού, συγκέντρωσε δυναμική κατά τη διάρκεια της δεύτερης εβδομάδας για να πάρει το προβάδισμα στην κατηγορία λίγο πριν τον τερματισμό για να σημειώσει μια ιστορική επιτυχία, επειδή είναι ο πρώτος θρίαμβος της Ινδίας στο Ντακάρ.
Ο Νόα ισχυρίζεται ότι πέτυχε αυτή τη νίκη χωρίς να εστιάσει στο αποτέλεσμα, απλά συγκεντρώνοντας την ιππασία του για να βεβαιωθεί ότι έφτασε στη γραμμή τερματισμού κάθε σταδίου. Αυτή η φόρμουλα νίκης λειτούργησε επίσης για τον Tobias Ebster, τον καλύτερο πρωτάρη και την αίσθηση του Dakar 2024. Ο νεαρός ανιψιός του Heinz Kinigadner θριάμβευσε στην κατηγορία Original by Motul για μη υποβοηθούμενους ποδηλάτες και κατάφερε να τερματίσει το πρώτο του Dakar στο γενικό top 20 για τα ποδήλατα, ένα αξιόλογο κατόρθωμα. Στην κατηγορία των τεσσάρων, ο αγώνας για τη νίκη έγινε μεταξύ των Manuel Andújar και Alexandre Giroud. Αυτή τη φορά ο Γάλλος, που κέρδισε τις δύο τελευταίες εκδόσεις, τερμάτισε δεύτερος έναντι του Αργεντινού, ο οποίος κέρδισε για τελευταία φορά το ράλι το 2021.