ENGINE POWER

Rally Dakar Stage 6 : Ο Carlos Sainz βασιλεύει στην έρημο

Rally Dakar Stage 6 : Ο Ισπανός Carlos Sainz κυριάρχησε στις αναφορές από την αρχή μέχρι το τέλος και όλα ήρθαν στον δρόμο του: εγκατέλειψε ο Al Rajhi, πήρε προβάδισμα και έδωσε περισσότερα από 24 λεπτά στον Al Attiyah.

dakar-carlos-sainz-rally-ntakar-2024-audi-erimos-stage-6
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Rally Dakar Stage 6 : Το στάδιο των 48 ωρών έχει ήδη προκαλέσει τον όλεθρο και μόλις ξεκίνησε. Με 549 χιλιόμετρα αμμόλοφων μπροστά, ήταν μια μέρα για να κερδίσεις πλεονέκτημα ή να τα χάσεις όλα. Και στη δεύτερη περίπτωση, με το σταυρό, βρήκαμε έναν Αλ Ράτζι που μετά από ατύχημα στο 51 χιλιόμετρο αλλάζει εντελώς την πορεία ενός αγώνα που έχει νέο προσωρινό αρχηγό. Και αυτός δεν είναι άλλος από τον Carlos Sainz. Η έκπληξη ήρθε όταν η οργάνωση ανέφερε ότι ο Σαουδάραβας πιλότος σταμάτησε στην αρχή της ειδικής και λίγο μετά αποκαλύφθηκε ο λόγος: το Hilux ανατράπηκε και εγκλωβίστηκε στους αμμόλοφους , αν και ευτυχώς το πλήρωμά του κατάφερε να γλιτώσει το ατύχημα σώο.

Rally Dakar Stage 6 : Στην αρχή η πρόθεση ήταν να μετακινηθεί ξανά το αυτοκίνητο, αλλά η οργάνωση ανέφερε ότι «το αυτοκίνητο είναι σπασμένο» και στη συνέχεια ο Σαουδάραβας εξήγησε το ατύχημα: «Όλα πήγαιναν καλά σε μια εντελώς επίπεδη κίνηση, πηγαίναμε με πλήρη ταχύτητα. Συγκρούστηκα με κάτι, γυρίσαμε πολλές φορές και το αυτοκίνητο υπέστη ζημιά.» Δεδομένης της αδυναμίας να συνεχίσουν, ήρθε η ειδοποίηση για να τους σώσει σε ένα έκτο στάδιο που ξεκινά με έντονα συναισθήματα. Επειδή αυτή η κλήση δεν σημαίνει τίποτα άλλο από το ότι ο γενικός αρχηγός μένει εκτός αγώνα (αν η βοήθεια της ομάδας καταφέρει να σώσει το αυτοκίνητο από τον τόπο του ατυχήματος, θα μπορούσε να επανέλθει μετά την ημέρα ανάπαυσης) και ως εκ τούτου χάνει όλες τις επιλογές του. Touareg για τον οποίο ο Carlos Sainz είναι ο καλύτερος αυτή τη στιγμή.

Φαίνεται ότι η στρατηγική του Μαδριλένου και οι υπολογισμοί του Λούκας Κρουζ βοήθησαν, και μάλιστα το έκαναν πριν φύγει ο Αλ Ράτζι. Περίμεναν, τουλάχιστον, να ανακάμψουν 10 λεπτά στη διαδρομή και στην τελευταία αναφορά που σημάδεψαν με τον Al Attiyah στην περιοχή ανάπαυσης D, ο Κατάρ ήταν σχεδόν 25 λεπτά πίσω από τον οδηγό της Audi. Ο οδηγός του BRX άρχισε να υποφέρει περισσότερο από όσο έπρεπε ανοίγοντας την πίστα και αποφάσισε να χρησιμοποιήσει στρατηγική αφήνοντας λίγο περισσότερο χρόνο, με σκοπό να τον ανακτήσει στον απόηχο ενός Chicherit που τον ξεπέρασε στα πρώτα χιλιόμετρα.

Sainz και Al Attiyah, χωριστά μονοπάτια

Rally Dakar Stage 6 : Πίσω του έτρεχε πολύ καλύτερα και αυτή τη στιγμή φαίνεται σωστή η στρατηγική όσων αποφάσισαν να πατήσουν φρένο στο στάδιο 5. Γιατί και ο Loeb εμφανίστηκε στην κορυφή, συμπληρώνοντας ένα top-3 που ήταν προσωρινά για την Audi… μέχρι τρυπήματος κατέστρεψε τον αγώνα από τον Peterhansel. Τα τρία RS Q e-tron, με τον Sainz στο μπροστινό μέρος, προηγήθηκαν του πίνακα αλλά ο Γάλλος σταμάτησε στα 256 km και το υδραυλικό γρύλο απέτυχε. Κάτι τόσο συνηθισμένο έγινε ο πιο περίπλοκος ελιγμός στον κόσμο αφού, ελλείψει χειροκίνητου γρύλου, το πλήρωμα του #202 συνεχίζει να αναρωτιέται πώς να αλλάξει τον τροχό.

Rally Dakar Stage 6 :  «Δεν ξέρω πώς θα βγούμε από αυτό», είπε ο νικητής του δεύτερου σταδίου, ο οποίος χωρίς υδραυλικό τιμόνι συνέχισε να περπατά μετά από δύο ώρες στη μέση μιας άδειας ερήμου όπου ο ρυθμός του Sainz ήταν ανέφικτος, παρόλο που εκείνος δεν θα βρεθεί.με τον Al Attiyah στον χώρο ανάπαυσης. Ο Κατάρ μαζί με τους Ekstrom και Chicherit θα διανυκτερεύσουν στη στάση E όπου βρίσκονται οι κορυφαίοι αναβάτες μοτοσυκλέτας. Ωστόσο, ο καλύτερος σε αυτό το πρώτο μέρος του έκτου σταδίου, έχασε ελάχιστα στο προηγούμενο στρατόπεδο (D) αφού ο ανεφοδιασμός απαιτούσε 40 λεπτά εξουδετέρωσης και ως εκ τούτου, θα περάσει μια νύχτα με αυτό που φοράει και χωρίς παρακολούθηση στα καλύτερα του. αντιπάλους πριν βγουν για να τελειώσουν τη δουλειά. Αν και τώρα, αντί να επικεντρωθεί στον Νάσερ, θα πρέπει να επικεντρωθεί σε έναν Σουηδό συμπαίκτη που είναι δεύτερος συνολικά.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Exit mobile version