ENGINE POWER

Ricciardo, Bottas, Pourchaire… Ποιος οδηγός να ολοκληρώσει το δίδυμο στην Audi;

Προετοιμασία για την άφιξή της στην F1 έως το 2026, η Audi πρέπει ακόμα να προσδιορίσει την ταυτότητα του συμπαίκτη του Nico Hülkenberg για το 2025. Αν και η μεταγραφική αγορά δεν έχει εκδώσει την τελική της ετυμηγορία, εδώ είναι οι ιδέες μας για να βοηθήσουμε ίσως την εταιρεία του ring.

ricciardo-bottas-pourchaire-pios-odigos-na-oloklirosi-to-didimo-stin-audi
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

Εάν η επίσημη δέσμευσή της δεν ξεκινήσει πριν από το 2026, η Audi προετοιμάζει ήδη το έδαφος. Ο Γερμανός κατασκευαστής οριστικοποίησε την εξαγορά της Sauber τον περασμένο Μάρτιο και προχωρά σιγά σιγά. Όσο για το ίδιο το έργο, όλα δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη. Από την πλευρά της διοίκησης υπήρξε ένας πρώτος ανασχηματισμός με τις αποχωρήσεις των Andreas Seidl και Oliver Hoffmann και την άφιξη του Mattia Binotto ως διευθυντή και του Jonathan Wheatley, που αναμένεται την επόμενη σεζόν ως αρχηγός της ομάδας.

Απομένει επίσης να διαχειριστούμε ένα τελευταίο αρχείο, και όχι το λιγότερο: αυτό του δεύτερου πιλότου. Μέχρι στιγμής, μόνο ο Nico Hülkenberg έχει επιβεβαιωθεί. Επομένως, η Audi πρέπει να τον βρει συμπαίκτη. Και ενώ η μεταγραφική περίοδος βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και οι τελευταίες θέσεις στο grid βρίσκουν σταδιακά ερασιτέχνες, η μάρκα από την άλλη πλευρά του Ρήνου εργάζεται στα παρασκήνια για να ολοκληρώσει το εργατικό της δυναμικό. Ρίχνοντας μια ματιά στην τρέχουσα αγορά και τον μελλοντικό προγραμματισμό, διατίθενται πολλές δυνατότητες. Ορίστε λοιπόν μερικές ιδέες.

Bottas, Ricciardo: η επιλογή της εμπειρίας

Στο τρέχον grid, δύο ονόματα φαίνεται να ξεχωρίζουν: ο Valtteri Bottas και ο Daniel Ricciardo . Ο πρώτος μάλιστα είναι ήδη μέλος του οίκου αφού είναι οδηγός της Sauber από το 2022. Με τον Φινλανδό, η Audi θα επιστρατεύσει ένα έμπειρο βιογραφικό με 236 εκκινήσεις μέχρι σήμερα και 10 νίκες στα Grand Prix. Σε αυτό πρέπει να προσθέσουμε μια θητεία στη Mercedes μετά από έναν ανέγγιχτο Lewis Hamilton και όπου εκπλήρωσε τέλεια τον ρόλο του ως συμπαίκτη. Συσχετίζοντας τον με τον Nico Hülkenberg, ο Γερμανός κατασκευαστής δεν θα έπαιρνε κανένα ρίσκο και θα μπορούσε επομένως να βασιστεί στις γνώσεις του για τον κλάδο για να ξεκινήσει αυτή τη νέα περιπέτεια.

Ο Daniel Ricciardo πληροί επίσης τα ίδια κριτήρια με τον Valtteri Bottas. Επίσης, στο τέλος του συμβολαίου του, ο Αυστραλός δεν είναι εγγυημένο ότι θα συνεχίσει στην ομάδα της Red Bull . Υπενθυμισμένος πέρυσι για να επιστρέψει στη μητρική ομάδα το 2025 σε περίπτωση πολύ καλών εμφανίσεων, ο Danny Ric’ έδειξε πυρετώδης, χωρίς να έπεισε απαραίτητα τους μάνατζέρ του. Ενώ ο Sergio Pérez παρατάθηκε και μάλιστα καθησύχασε δημόσια για τη συνέχειά του από τον Helmut Marko, ο Αυστραλός φαίνεται να έχει το ένα πόδι έξω, ενώ η Red Bull θα μπορούσε να στοιχηματίσει σε έναν νεαρό οδηγό για να συνοδεύσει τον Yuki Tsunoda στο RB την επόμενη χρονιά. Αν φύγει, τότε θα ήταν καλή επιλογή για την Audi, τόσο που ενδιαφέρονται για το προφίλ του. Σημειώστε ότι ο Kevin Magnussen , που δεν έχει επιλεγεί από τη Haas , εμπίπτει επίσης σε αυτό το πλαίσιο.

Αγορά για να δώσει αξιοπιστία στην ακαδημία;

Αντί να βασίζονται σε πιλότους που είναι σίγουρα έμπειροι αλλά πιο κοντά στη συνταξιοδότηση παρά στην αρχή της καριέρας τους, οι Γερμανοί θα μπορούσαν να επιλέξουν τη νεολαία. Για αυτό, θα μπορούσαν να στραφούν στην ακαδημία της Sauber. Μακριά από το να είναι το πιο άφθονο και διάσημο στα paddock, αλλά εξακολουθεί να φιλοξενεί έναν πρωταθλητή F2 και αντιπρωταθλητή F3 : τον Théo Pourchaire .

Επί του παρόντος, χωρίς τιμόνι μετά το πρόωρο τέλος της περιπέτειάς του στο IndyCar με τη McLaren , ο Grassois θα μπορούσε να είναι ένα καλό χαρτί για να παίξει. Είναι νέος, έτοιμος να κάνει το άλμα στη F1 και ξέρει το σπίτι. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια των διαφόρων εκτελεσμάτων του τόσο στο Free Practice 1 όσο και στις ιδιωτικές δοκιμές, το Tricolore ικανοποίησε τους διαχειριστές της Sauber. Μια προαγωγή θα επέτρεπε επίσης στην Audi να δώσει αξιοπιστία στην ακαδημία της και θα δικαιολογούσε όλες τις επενδύσεις που έγιναν για την καριέρα του.

Μπορτολέτο, νεολαία από αλλού

Προφανώς κατά τη διάρκεια αυτής της μεταγραφικής περιόδου, πολλές φήμες κυκλοφορούν στα μάντρα. Ένα από τα τελευταία οδηγεί στον Γκάμπριελ Μπορτολέτο. Επί του παρόντος, δεύτερος από τον Isak Hajar στην F2 και καλύτερος πρωτάρης, ο Βραζιλιάνος ήταν ορατός από την άνοδό του στα πρωταθλήματα της FIA με τον τίτλο της F3 την πρώτη του χρονιά το 2023 και μια πολύ καλή πρώτη εκστρατεία στη Formula 2. Ωστόσο, μια πρόσληψη του Βραζιλιάνου, ο οποίος υπερασπίζεται και τα συμφέροντα της McLaren στον προθάλαμο της F1, δεν θα λειτουργούσε υπέρ της ακαδημίας της Sauber. Μένει να δούμε ποιες είναι οι φιλοδοξίες της Audi με το τελευταίο, με το Auriverde να φέρνει μαζί του μερικές καλές οικονομικές αποσκευές. Ένα σημαντικό επιχείρημα στην τρέχουσα Formula 1.

Στο ίδιο θέμα, ο Guanyu Zhou είναι ένας σοβαρός υποψήφιος. Ωστόσο, οι Κινέζοι θα πρέπει να είναι πολύ πειστικοί, αν γίνουν συζητήσεις. Κάτι που δεν έχει καταφέρει να κάνει στην πίστα σχεδόν τρεις γεμάτες σεζόν τώρα.

Παλού, επιτέλους το μεγάλο άλμα;

Στη φημολογία τις τελευταίες μέρες έχει κάνει και το όνομα του Άλεξ Παλού. Πρέπει να πούμε ότι ο Ισπανός, που κάποτε συνδέθηκε με τη McLaren και δυνητικά σε διεκδίκηση θέσης στη F1, δεν έκρυψε ποτέ την επιθυμία του να γευτεί μια μέρα την κορυφαία κατηγορία, αυτός που αγωνίζεται για έναν τρίτο τίτλο στο IndyCar.

Τον περασμένο Ιούνιο, διαβεβαίωσε μάλιστα ότι οι όροι του συμβολαίου του με την Chip Ganassi Racing «  τον εξουσιοδοτούν να αδράξει την ευκαιρία να οδηγήσει ως οδηγός Formula 1 πλήρους απασχόλησης (για τη McLaren) για το 2025 και μετά ». Αλλά σε σύγκριση με αυτούς τους αντίστοιχους που είναι ήδη παρόντες στη F1 και ψάχνουν για μια νέα ευκαιρία, ο Καταλανός θα έφευγε με μια μικρή καθυστέρηση ακόμα κι αν απολαμβάνει μεγάλη εμπειρία στο υψηλό επίπεδο. Θα μπορούσε επομένως να είναι μια ωραία κίνηση για την Audi, η οποία θα πρέπει να πάρει την απόφασή της γρήγορα ή θα κινδυνεύσει να δει τον ορίζοντα να μπλοκάρεται σιγά σιγά με οδηγούς που θα πρωτοστατήσουν στην επίλυση του μέλλοντός τους.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version