ENGINE POWER

Σαν σήμερα 10 χρόνια πριν, ο άθλος του Sebastian Vettel

Σαν σήμερα πριν από 10 χρόνια: Ο τέταρτος τίτλος Formula 1 του Sebastian Vettel, ενός οδηγού που τότε δεν αγαπήθηκε
Σαν σήμερα 10 χρόνια πριν, ο άθλος του Sebastian Vettel

Στις 27 Οκτωβρίου 2013, ο Sebastian Vettel κέρδισε τον τέταρτο παγκόσμιο τίτλο του στη Formula 1. Θα είναι ο τελευταίος του, ενώ η μάντρα του χάρισε μια σειρά από κυρίαρχες καριέρες σε αυτό το άθλημα.

Η τελευταία σεζόν των ατμοσφαιρικών V8 κινητήρων κατέχει μια ξεχωριστή θέση στις καρδιές των μουσικόφιλων της Formula 1 , αλλά και του Sebastian Vettel . Ο Γερμανός οδηγός, ο οποίος θα αποσυρθεί στο τέλος του Γκραν Πρι του Άμπου Ντάμπι του 2022 , κέρδισε την τέταρτη και τελευταία στέψη του στον κλάδο εκεί.

Για τον άνθρωπο που είχε το παρατσούκλι «Baby Schumi» όταν ξεκίνησε στην Toro Rosso το 2007, η καμπάνια του 2013 είναι αναμφίβολα η πιο επιτυχημένη του. Θα θυμόμαστε ιδιαίτερα τη σειρά των εννέα συνεχόμενων νικών του μεταξύ του Grand Prix του Βελγίου στα τέλη Αυγούστου και του τελικού στη Βραζιλία στα τέλη Νοεμβρίου. Ένα κατόρθωμα που ισούται με το κατόρθωμα που πέτυχε ο Alberto Ascari στην εποχή του που εκτείνεται στα έτη 1952 και 1953, και που θα μπορούσε κάλλιστα να ταιριάξει, ή ακόμα και να ξεπεραστεί, από έναν άλλο πρωταθλητή στη Red Bull, τον Max Verstappen το φθινόπωρο του 2022 .

Επιπλέον, ο Sebastian Vettel ήθελε να αλλάξει την αντίληψη του κοινού για αυτόν, προσφέροντας στους θεατές μια σειρά από ντόνατς στο τέλος κάθε γύρου επιβράδυνσης. Ο εορτασμός του μετά το πέρασμα της καρό σημαία στο Ινδικό Γκραν Πρι στο σιρκουί του Βούδα μνημονεύεται με αγάπη. Είχε υποκλιθεί μπροστά στη μηχανή του, το RB9, μια από τις πιο ολοκληρωμένες δημιουργίες του Milton Keynes και του ιδιοφυούς μηχανικού Adrian Newey.

Sebastian Vettel : Ωστόσο, αυτές οι ελεγχόμενες ολισθήσεις δεν αρέσουν καθόλου στη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA). Αυτό επέβαλε ένα βαρύ πρόστιμο 25.000 ευρώ στη Red Bull Racing επειδή δεν διέταξε τον τετραπλό πρωταθλητή οδηγό της να μην είχε σταματήσει το αυτοκίνητό του στο κλειστό πάρκο στο pit lane.

Όπως ο Λιούις Χάμιλτον πολλά χρόνια αργότερα, ο Σεμπάστιαν Φέτελ έπεσε θύμα απόρριψης από ορισμένους θεατές κατά τη διάρκεια της βασιλείας του μεταξύ 2010 και 2013 . σε συνέντευξη Τύπου. Αν πάω στο γήπεδο ποδοσφαίρου, ζητωκραυγάζω την τοπική ομάδα. Μόλις σκοράρει η φιλοξενούμενη ομάδα, ο τύπος που έβαλε γκολ… και καλά δεν τον γουστάρεις και ας είναι καταπληκτικός παίκτης!

Μετά τη Σιγκαπούρη, ένας τύπος ζήτησε συγγνώμη επειδή ήταν μέσα στο πλήθος και αποδοκιμάστηκε. Αλλά είμαστε όλοι λάτρεις αυτού του αθλήματος και ενώ μερικοί άνθρωποι έχουν πάθος για τη Ferrari , δεν τους αρέσει όταν κάποιος άλλος κερδίζει. Αλλά δεν κρατάω κακία. »

Ο Sebastian Vettel, ως πεφωτισμένος ερασιτέχνης της F1, συνειδητοποίησε αμέσως το σημαντικό επίτευγμα του τέταρτου παγκόσμιου τίτλου. «Ο Χουάν Μανουέλ Φάντζιο κέρδισε πέντε τίτλους, όλοι τον έκριναν ως τον καλύτερο οδηγό στον κόσμο. Μετά έφτασε ο Μιχαήλ ( Σουμάχερ ) . Ναι, είχε ένα αυτοκίνητο που κυριαρχούσε (τα άλλα), αλλά το δημιούργησε στη Ferrari. Είναι εκπληκτικό ότι ένας τύπος κατάφερε να κερδίσει περισσότερα πρωταθλήματα από τον Juan Manuel Fangio.

Το να συμμετάσχεις σε ανθρώπους όπως ο Michael, ο Fangio, ο ( Alain Prost είναι πολύ δύσκολο να το δεις. Είμαι πολύ μικρός για να καταλάβω τι σημαίνει αυτό. Μπορεί να γίνω 60 μια μέρα, ίσως το καταλάβω τότε, αλλά κανείς δεν θα νοιάζεται πια. Αλλά θα το ξανασκεφτώ. »

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Σαν σήμερα 10 χρόνια πριν, ο άθλος του Sebastian Vettel», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!