ENGINE POWER

Σαν σήμερα: Taki Inoue ο χειρότερος οδηγός στην ιστορία της F1

Ο Taki Inoue μπήκε στους θρύλους της Formula 1 για το ατύχημα του ενάντια στο ιατρικό αυτοκίνητο του GP της Ουγγαρίας το 1995.

Taki-Inoue-in-Arrows-cockpit-1995-f1-xeiroteros-odigos-atyxima
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Πριν από 28 χρόνια, η λάμψη του Taki Inoue, αντιστράφηκε στην Ουγγαρία σαν μια ιστορία ” Ο Καραγκιόζης πιλότος της F1” μια παράσταση που δεν θα σας μείνει άντερο!!!

Ο Taki Inoue μπήκε στους θρύλους της Formula 1 για το ατύχημα του ενάντια στο ιατρικό αυτοκίνητο του GP της Ουγγαρίας το 1995. Ο Ιάπωνας υπερηφανεύεται σήμερα ότι ήταν ένας από τους χειρότερους οδηγούς στον κλάδο.

Τα χειρότερα δεν είχαν έρθει ακόμη για την αυτοεκτίμηση του ιθαγενούς του Κόμπε. Στους δρόμους του Μονακό, κατά τη διάρκεια των δοκιμών, βρίσκεται ανάποδα με τη βοήθεια του… Jean Ragnotti. Πράγματι, ο Γάλλος ράλιμαν, στο τιμόνι του αυτοκινήτου ασφαλείας, έπεσε στο μονοθέσιό του στο τέλος των κατατακτήριων ενώ ο Taki Inoue μεταφέρθηκε πίσω στα pits του με ένα ρυμουλκούμενο. Το Arrows κυλάει αλλά ο πιλότος του δεν έχει τραυματιστεί.

Ο Taki Inoue, με το πλήρες όνομά του Takachiho, έχει κακή σχέση με τα αυτοκίνητα που υποτίθεται ότι βοηθούν τους αθλητές. Τον Αύγουστο του 1995, αναγκάστηκε να αποσυρθεί λόγω μηχανικής βλάβης κατά τη διάρκεια του γκραν πρι της Ουγγαρίας. Στην περιστροφική πύλη Hungaroring, ξέσπασε φωτιά στο Arrows-Footwork. Αφού ζήτησε από έναν στρατάρχη στην άκρη της πίστας έναν πυροσβεστήρα, το Nippon ετοιμάζεται να τον ενεργοποιήσει στη βάση του, αλλά δεν βλέπει ένα Tatra 623 από την οργάνωση να πέφτει στα αριστερά του.

Το σεντάν φρενάρει πολύ αργά, δεν καταφέρνει να ανατρέψει έναν επίτροπο, αλλά όχι τον Ιάπωνα, που χτυπήθηκε στο αριστερό πόδι. Προσγειώθηκα στα πόδια μου, τέλεια προσγείωση, νομίζω ότι άξιζε 9,9 (στη γυμναστική)», δήλωσε με ειρωνεία στο περιοδικό Top Gear το 2015. Μετά από λίγα βήματα, ο τραυματίας σωριάστηκε στο γρασίδι, σε μια τραγικοκωμική σεκάνς .

Τα βασανιστήρια δεν σταματούν εκεί για τον άνθρωπο μας. Ο αγώνας είναι σε πλήρη εξέλιξη και οι ιατρικοί πόροι δεν επαρκούν για να τον βοηθήσουν επί τόπου. «Νόμιζα ότι το ελικόπτερο από το σιρκουί θα με πήγαινε στο νοσοκομείο, αλλά ο Τσάρλι (Γουάιτινγκ, ο Διευθυντής Αγώνων. Σημείωση του συντάκτη), έρχεται κοντά μου και μου λέει «Συγγνώμη Τάκη, δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το ελικόπτερο, αλλιώς θα σήμαινε διακοπή του Grand Prix (το ελικόπτερο πρέπει να είναι διαθέσιμο κατά τη διάρκεια του αγώνα. Σημείωση του συντάκτη). Θα πρέπει να περιμένετε μια ώρα. »

Ο άτυχος πιλότος Taki Inoue λοιπόν παίρνει τον κόπο του υπομονετικά. Το θέαμα του νοσοκομείου της Βουδαπέστης ανακουφίζει από τον πόνο στο πόδι, αλλά θα προκύψει άλλη ανησυχία. «Οι γιατροί μου πέταξαν αμέσως: «Θέλουμε την πιστωτική σας κάρτα. Είπα, “Τι πιστωτική κάρτα;” Δεν έχω καθόλου ! Είμαι ακόμα με το αγωνιστικό μου κοστούμι! Αλλά δεν ήθελαν να μάθουν τίποτα, ήθελαν να τους πληρώσω πρώτα, αλλιώς δεν θα με βοηθούσαν. Άλλη μισή ώρα αφιερώνεται στη διαπραγμάτευση. Για δύο χρόνια, μου έστελναν την έκθεση εξόδων στο σπίτι μου στο Μονακό! » Ούτε στους Ελληνικούς αγώνες να σημειώσουμε δεν γίνονται αυτά που όλο φωνάζουμε και γκρινιάζουμε, είδατε υπάρχουν και χειρότερα να για παράδειγμα στην F1 … 

Αποκαταστάθηκε για το Grand Prix του Βελγίου λίγες εβδομάδες αργότερα, ο Taki Inoue θα αποσυρθεί από τη σκηνή της F1 σε μια ακόμη περιστροφή στους δρόμους της Αδελαΐδας (Αυστραλία). Σε μόλις 18 συμμετοχές στα Grand Prix, ο Taki Inoue έχει αποκτήσει θρυλική υπόσταση… για την ανικανότητά του. Αυτό που αναγνωρίζει ο ενδιαφερόμενος με μεγάλη αίσθηση αυτοσαρκασμού.

«Ήμουν πάντα απίστευτα μακριά από τον ρυθμό του συμπαίκτη μου (Gianni Morbidelli), μεταξύ δύο και πέντε δευτερολέπτων ανά γύρο , υπενθύμισε στο Red Bull.com το 2013. Δεν έχω ξεπεράσει ποτέ καμία F1 στην καριέρα μου. Είμαι σίγουρα ένας από τους χειρότερους οδηγούς στην ιστορία της F1. »

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Exit mobile version