Sepang MotoGP Shakedown: Ο Pol Espargaró μιλάει για την απόδοση του Murcian στο shakedown της Sepang, όπου ο Murcian ήταν ο ταχύτερος: «Προσαρμόζεται καλά».
Η σεζόν MotoGP 2024 έκανε τα πρώτα της βήματα με το Shakedown της Sepang , εκείνες τις πρώτες δοκιμές που προορίζονται για πρωτάρηδες και δοκιμαστές που φέτος είχαν την παρουσία των εκκινητών Honda και Yamaha , επωφελούμενοι από την πολιτική παραχωρήσεων. Και ανάμεσα σε όλα τα ονόματα που είναι παρόντα, ένα έχει μονοπωλήσει την εστίαση: ο Pedro Acosta , ο σημερινός πρωταθλητής Moto2 που κάνει το ντεμπούτο του στην κορυφαία κατηγορία με το GasGas, έναν δορυφόρο KTM . Ο οίκος Mattighofen είχε τη χαρά να ηγηθεί του τριημέρου, με τον Pedrosa , τον Espargaró και τον Murcian. Ο πρωτάρης της κατηγορίας έχει ανοδική πορεία και από το 1:59.385 την πρώτη μέρα πήγε στο 1:58.189, πάνω από ένα δευτερόλεπτο βελτίωσης.
Οι Acosta και GasGas δεν δίνουν σημασία στους καιρούς αυτή τη στιγμή, δηλαδή για αργότερα. Τώρα η πιο κατάλληλη λέξη για αυτούς είναι η προσαρμογή: «Περάσαμε αυτές τις τρεις μέρες προσπαθώντας κυρίως να δουλέψουμε στο στυλ οδήγησης μου, προσπαθώντας να κατανοήσουμε τα ελαστικά στο MotoGP, να βρούμε μια διάταξη για τη μοτοσυκλέτα και πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό πρώτη δοκιμή. Κάναμε μερικούς καλούς γρήγορους γύρους, αλλά το πιο σημαντικό είχαμε καλό ρυθμό σε ξηρό αγώνα. Είχαμε ακόμη και λίγο υγρό καιρό, που είναι πάντα ένα συν. Στη δοκιμή της Sepang, θα προσπαθήσω να ακολουθήσω τις γραμμές των άλλων οδηγών και να καταλάβω τα πάντα λίγο περισσότερο», είπε στο τέλος της ημέρας ο «31».
- 22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας
- O Superman Φάνης Λαμπρόπουλος θα παρουσιάσει τους εκθέτες του 22ου Motor Festival
- Άνοιξαν οι συμμετοχές για το 22nd Motor Festival στο MEC Παιανίας – Κάτοψη
- Motor Festival: Το μεγαλύτερο πάρκο αδρεναλίνης ζωντανεύει στις 23-25 Μαρτίου στο MEC Παιανίας
Sepang MotoGP Shakedown: Ο Nicolás Goyon , διευθυντής της ομάδας, μοιράζεται την ιστορία και διαβεβαιώνει ότι «ο Pedro, ο οποίος έκανε απίστευτη δουλειά, μπόρεσε να σημειώσει αξιοπρεπείς χρόνους στο στεγνό, και ήταν επίσης σε θέση να δοκιμάσει λίγο στο βρεγμένο, κάτι που είναι πάντα καλό».
Περισσότερος ενθουσιασμός προέρχεται από τα λόγια του Pol Espargaró , δοκιμαστή KTM, ο οποίος δίνει ένα είδος προειδοποίησης: «Θα είναι μια καλή χρονιά». Σε ένα βίντεο μετά την προπόνηση, ο άνδρας από την Granollers αξιολόγησε το τριήμερο της Sepang και είπε: «Τελειώσαμε τις τρεις ημέρες των δοκιμών, ήταν πολύ ζεστές, αλλά χάσαμε τις τελευταίες δύο ώρες της τελευταίας ημέρας επειδή έβρεχε. Είμαστε όμως πολύ ευχαριστημένοι με τη δουλειά που κάναμε, με ό,τι προσπαθήσαμε. Μετά το ατύχημα μου, έκανα πολλή σκληρή δουλειά στο σπίτι και ένιωσα πολύ καλά εδώ με το ποδήλατο», και στη συνέχεια είπε για τον Acosta: «Ο πρωτάρης ήταν πολύ γρήγορος, προσαρμόζεται πολύ καλά στη μοτοσυκλέτα. Θα είναι μια καλή χρονιά και θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Οι καμπύλες έρχονται».
Sepang MotoGP Shakedown: Fairing με φέρινγκ. Μια επιλογή νέων MotoGP aero μετά την ολοκλήρωση του Sepang Shakedown.
Η τελευταία μέρα του Shakedown είδε την πιο ριζοσπαστική έκδοση του τελευταίου αεροσκάφους M1 να βγαίνει στην πίστα (κύρια εικόνα και παρακάτω).
Ένα μεγάλο μπροστινό φτερό διπλού αεροπλάνου, τετράγωνο φτερό πίσω καθίσματος και κάτω αεραγωγός φέρινγκ τύπου Ducati ήταν μεταξύ των προσθηκών:
Sepang MotoGP Shakedown: Το καμουφλάζ ζέβρας της KTM, που έκανε το ντεμπούτο της στη Βαλένθια τον περασμένο Νοέμβριο, είναι μια προφανής προσπάθεια απόκρυψης των αεροδυναμικών λεπτομερειών του φέρινγκ της, σχεδιασμένη με τη βοήθεια της Red Bull Advanced Technologies.
Αλλά αυτό που έμοιαζε με την τελευταία σχεδίαση RC16, που μερικές φορές φαίνεται με το νέο φτερό του μπροστινού φτερό, εμφανίστηκε σε απλό μαύρο.
- Η νέα εφαρμογή ταξί που τα σπάει… Taxi.gr με τρία κλικ, έχεις ταξί!
- Γιατί η υδροβολή πλοίων αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο στη συντήρηση; Ποιοι οι κίνδυνοι στο περιβάλλον;
- Motor Festival : Έκθεση αυτοκινήτου και Test Drive στο MEC Παιανίας
- Motor Festival: Έκθεση μοτοσυκλέτας και Test Ride στο MEC Παιανίας
Όπως η Yamaha, η Honda γνωρίζει ότι ανταποκρίνεται στους Ευρωπαίους όσον αφορά την αεροδυναμική και δοκίμαζε μια σειρά από καθιερωμένα χαρακτηριστικά αεροδυναμικής – συμπεριλαμβανομένων των πτερυγίων πιρουνιού, ενός πίσω πτερυγίου και πτερυγίων «stegosaurus» και των πλαϊνών φέρινγκ με κλιμακωτό αποτέλεσμα.
«Η αεροδυναμική δεν είναι όπως πέρυσι, όπου δεν ήταν σχεδόν καθόλου», είπε ο Joan Mir. «Άρχισαν να το δουλεύουν. Είναι ακόμα μικροί σε σύγκριση με τους άλλους, είναι αλήθεια. Κάνουμε όμως κάποια βήματα».
«Στην αεροδυναμική πλευρά, δεν είμαστε πίσω, αλλά με λίγο λιγότερη εμπειρία από τους άλλους κατασκευαστές που εφευρίσκουν πολλά πράγματα αυτή τη στιγμή», πρόσθεσε ο νέος συμπαίκτης της Repsol Honda, Luca Marini.
Η Aprilia τράβηξε την προσοχή αποκαλύπτοντας το πίσω αμάξωμά της σε στυλ «batmobile» από την ημέρα έναρξης του Shakedown.
Με την αεροδυναμική την ειδικότητα του τεχνικού διευθυντή Romano Albesiano, το RS-GP έχει ωθήσει συνεχώς σε νέους τομείς και, όπως οι πρωτοπόροι αεροδυναμικής Ducati, ανάγκασε τους αντιπάλους του να κάνουν catch-up.
Ενώ το εξωτερικό αμάξωμα φαίνεται εντυπωσιακό, το εργοστάσιο που βασίζεται στο Noale είναι επίσης γνωστό ότι καταβάλλει σημαντική προσπάθεια στην εσωτερική αεροδυναμική ή στον τρόπο με τον οποίο ρέει ο αέρας μέσα από τη μοτοσυκλέτα.
Αυτό περιλαμβάνει τεχνολογία στυλ «S-duct» για τη μείωση της οπισθέλκουσας της μπροστινής πτέρυγας, αλλά θα μπορούσε το νέο σμιλεμένο πίσω τμήμα, το οποίο μοιάζει με το διαχύτη σε ένα μονοθέσιο της F1, να στοχεύει επίσης στην έλξη αέρα μέσα από τη μοτοσυκλέτα;
Sepang MotoGP Shakedown: Η Gigi Dall’Igna υποσχέθηκε κάτι διαφορετικό από το φετινό φέρινγκ της Ducati και, όπως φαίνεται, θα έχει τη μορφή ενός συνδυασμού των σχεδίων της Ducati του 2023: Ένα φέρινγκ σε στυλ εδάφους που διαθέτει επίσης αεραγωγούς και κανάλια αέρα.
Η Ducati κόλλησε με τα πτερύγια των πίσω καθισμάτων της αυτή την εβδομάδα αντί να δοκιμάσει ένα παραδοσιακό φτερό όπως φαίνεται στα KTM, Honda και Yamaha. Ωστόσο, η Aprilia, η οποία προηγουμένως χρησιμοποιούσε ένα πίσω φτερό «mini-F1», δεν είδαμε να το χρησιμοποιεί αυτή την εβδομάδα…
Αλλά οι κατασκευαστές έδειξαν πραγματικά όλα τα χαρτιά τους αυτή την εβδομάδα ή κρατούν κάποια αντικείμενα πίσω;
Θα το μάθουμε σύντομα με το επίσημο τεστ Sepang που θα διεξαχθεί από τις 6 έως τις 8 Φεβρουαρίου, μετά το οποίο θα απομείνουν μόνο δύο ημέρες δοκιμών, στο Κατάρ, πριν από την έναρξη της σεζόν.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: