Το τέλος του Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν σημαδεύτηκε από το ατύχημα μεταξύ του Sergio Pérez και του Carlos Sainz . Στη συνέχεια, επιτιθέμενος στον Charles Leclerc για να κερδίσει τη 2η θέση, ο Μεξικανός είδε τον Ισπανό να εκμεταλλεύεται τη μάχη με τους Μονεγάσκους για να γλιστρήσει κάτω από τη μύτη του. Στην προσπάθειά του να ανακτήσει την κατοχή του, ο Checo δεν κατάφερε να αποφύγει την επαφή με τον οδηγό της Ferrari και η Κυριακή τους τελείωσε στον τοίχο στην έξοδο της στροφής 2.
Εκείνη την εποχή, ο Σέρχιο Πέρεθ άνοιξε αμέσως το ραδιοφωνικό του κανάλι για να καταδικάσει τον ομόλογό του που, σύμφωνα με τον ίδιο, τον είχε καταπιέσει μέχρι το ατύχημα. Στη συνέχεια, δεν δίστασε να πάει και να του πει λίγα λόγια όταν βρισκόταν ακόμα στο πιλοτήριο της Ferrari του, θεωρώντας τον εαυτό του θύμα μιας πολύ σκληρής άμυνας που έφτασε στο σημείο να τον αποκαλεί ηλίθιο. Μια ομιλία που έγινε λιγότερο θερμή αργότερα, πιθανότατα αφού αφιέρωσε χρόνο για να πέσει η αδρεναλίνη.
« Ένιωσα ότι στην έξοδο της στροφής 2, υπήρχε πολύς χώρος ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα και μόλις σε ένα ή δύο μέτρα κάναμε επαφή », συνόψισε ο Sergio Pérez. Είναι πολύ ατυχές. Όλα έγιναν πολύ γρήγορα. Νομίζω ότι ο Carlos προσπαθούσε να πάρει την αναρρόφηση του Charles μπαίνοντας μέσα και αυτό έκανε πραγματικά τα πράγματα πολύ δύσκολα . »
Από την πλευρά του, ο Carlos Sainz υπερασπίστηκε τον ελιγμό του. Σύμφωνα με τον ίδιο, δεν υπήρχε κάτι επικίνδυνο από την πλευρά του όταν προσπαθούσε να διατηρήσει τη θέση του στην πίστα. « Η αίσθηση μου είναι ότι δεν έκανα τίποτα λάθος, δεν έκανα επικίνδυνους ελιγμούς, δεν τον έσπρωξα στον τοίχο ή κάτι τέτοιο », εξήγησε ο Ισπανός. Απλώς, όπως κάθε γύρο, γλιστρούσαμε λίγο, λίγο προς τα αριστερά γιατί εκεί είναι η γραμμή αγώνων και απλά ακουμπήσαμε ο ένας τον άλλον. Έτσι είναι. »
Βλέποντας τις εικόνες, ο Carlos Sainz δεν φαίνεται ποτέ να ανοίγει πολύ το τιμόνι για να αποφύγει να χτυπήσει τον Sergio Pérez, ο οποίος από την πλευρά του φαίνεται επίσης να μην έχει κάνει καμία προσπάθεια για να αποφύγει μια πιθανή σύγκρουση. Αυτό είναι καλό, η διοίκηση του αγώνα δεν συνέχισε περαιτέρω την έρευνα, καθορίζοντας τη δράση ως αγωνιστικό περιστατικό. Ειδικά από τη στιγμή που κανένας τους δεν εκμεταλλεύτηκε τη σκηνή, όλοι τελικά τα είχαν παρατήσει.
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power