Συνέντευξη MotoGP Pol Espargaró : «Ο Acosta είναι πολύ πιο γρήγορος από όσο νόμιζα»
MotoGP Pol Espargaró: Ο Pol Espargaró θα κάνει το ντεμπούτο του στο Κατάρ ως παρουσιαστής του DAZN στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP.MotoGP Pol Espargaró: Αν και δεν κλείνει την πόρτα στο MotoGP, ο Pol Espargaró ξεκινά ένα νέο και συναρπαστικό στάδιο στη ζωή του το 2024, όπου θα συνδυάσει τη δουλειά του ως δοκιμαστής KTM με αυτή ενός παρουσιαστή του DAZN για να προσφέρει μια πιο τεχνική άποψη από την κυκλώματα.
Πριν από ένα χρόνο, ο Pol Espargaró βρισκόταν σε πλήρη preseason MotoGP. Είχε επιστρέψει στο αυστριακό εργοστάσιο και είχε ένα διετές project με την ομάδα δορυφόρου της KTM, με σκοπό, γιατί όχι, να πετύχει εκείνη την πρώτη νίκη στην premier class που ήταν ακόμα άπιαστη. Υπήρχε μεγάλος ενθουσιασμός και από τις δύο πλευρές, γιατί ήταν σαν την επιστροφή του άσωτου γιου. Ωστόσο, όλα πήγαν χαμένα την πρώτη Παρασκευή του χρόνου στο Πορτιμάο, όταν ο άνδρας από την Γκρανόλερς υπέστη το χειρότερο ατύχημα της καριέρας του , που τον κράτησε σε αποβάθρα για το πρώτο μισό της σεζόν.
Ποτέ δεν ανάρρωσε πλήρως και εξακολουθεί να έχει κάποιες επακόλουθες συνέπειες εκείνης της πτώσης, οι οποίες όχι μόνο καθόρισαν τη χρονιά του, αλλά θα του κοστίσουν τελικά τη θέση που είχε εγγυηθεί με συμβόλαιο το 2024, σε ένα από τα χειρότερα εσωτερικά προβλήματα που έγιναν ποτέ. MotoGP. Ο Pol Espargaró παραμέρισε για να κάνει χώρο στον Pedro Acosta στην κορυφαία κατηγορία και ο Καταλανός έγινε δοκιμαστής KTM, με πολλά υποσχόμενα μπαλαντέρ που θα κάνει στη διάρκεια της χρονιάς και, ίσως, με μια μελλοντική επιστροφή στο MotoGP, κάτι που δεν είναι αποκλείεται αλλά είναι πολύ δύσκολο.
Αυτό που κανείς δεν περίμενε είναι ότι αυτή την εβδομάδα η DAZN ανακοίνωσε το νέο της έργο MotoGP και το όνομα του Pol Espargaró εμφανίστηκε εκεί, ως παρουσιαστής από τις πίστες, συνοδεύοντας τον Izaskun Ruiz . Και για να μας πει ποιος θα είναι ο ρόλος του στον προγραμματισμό της πλατφόρμας που έχει τα δικαιώματα στο MotoGP (και πολλά άλλα), πήγαμε στα κεντρικά γραφεία του DAZN στη Μαδρίτη και κουβεντιάσαμε για 15 λεπτά με τον παλιό καλό ‘Polyccio’.
Ο Pol Espargaró μας αποκάλυψε τα παρόντα και τα μελλοντικά του σχέδια σε μια διασκεδαστική ομιλία στα γραφεία του DAZN.
- 22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας
- O Superman Φάνης Λαμπρόπουλος θα παρουσιάσει τους εκθέτες του 22ου Motor Festival
- Άνοιξαν οι συμμετοχές για το 22nd Motor Festival στο MEC Παιανίας – Κάτοψη
- Motor Festival: Το μεγαλύτερο πάρκο αδρεναλίνης ζωντανεύει στις 23-25 Μαρτίου στο MEC Παιανίας
Καταρχήν, σε προσωπικό επίπεδο, πώς νιώθεις μετά από όλα όσα έγιναν πέρυσι;
MotoGP Pol Espargaró: Είμαι πολύ χαρούμενος. Μετά από έναν τραυματισμό όπως πέρυσι, μόλις πρόσφατα ένιωθα παρόμοια με αυτό που ένιωθα πριν από εκείνο το φθινόπωρο. Ήταν ένας πολύ σκληρός τραυματισμός και δεν συνειδητοποιείς πόσο επικίνδυνο είναι αυτό που κάνεις μέχρι να το δεις από έξω και να βγεις από αυτή τη φούσκα. Καταλαβαίνεις ότι είναι τρελό. Όχι μόνο το γεγονός της οδήγησης σε ένα MotoGP, αλλά το θέμα των τραυματισμών, το ψυχικό στρες που επηρεάζει την καθημερινότητά σου. Αν τα πράγματα πάνε καλά, είναι το καλύτερο άθλημα στον κόσμο, αλλά όταν τα αποτελέσματα δεν πάνε τόσο καλά, είναι πιο δύσκολο να τα καταφέρεις σε ένα άθλημα όπως ακολουθεί το MotoGP. Έτσι, σε αυτό το σημείο της ζωής μου που αναρρώνω, είναι καλό να κάνω αυτό το μικρό βήμα πίσω. Μπαίνω σε ένα νέο στάδιο, απολαμβάνω τη δουλειά του δοκιμαστικού πιλότου και νιώθω πολύ άνετα. Ας δούμε αν η νέα μου δουλειά στο DAZN λειτουργεί επίσης και μπορώ να φανώ χρήσιμος στον κόσμο να καταλάβει και να ενδιαφερθεί λίγο περισσότερο για το MotoGP.
Χωρίς τον τραυματισμό του Πορτιμάο, θα ήσασταν στο grid φέτος;
Δεν έχω καμία αμφιβολία, αν δεν είχα αυτόν τον τραυματισμό, η απόδοσή μου κατά τη διάρκεια της χρονιάς θα ήταν διαφορετική, γιατί η preseason πήγε πολύ καλά. Δεν ξέρω το επίπεδο που θα είχα φτάσει, ούτε τα αποτελέσματα που θα είχα, αλλά αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι ότι δεν θα ήμουν στη θέση που είμαι σήμερα, γιατί θα μπορούσα να αποδώσω και θα ήμουν μπορεί να συνεισφέρει στο εργοστάσιο. Σε κάθε περίπτωση, πιστεύω ότι τα πράγματα γίνονται για κάποιο λόγο. Ίσως ήταν μια προειδοποίηση, δεν ξέρω. Είμαι 33 ετών, η αθλητική μου καριέρα έχει πάει πολύ καλά, έχω κάνει ό,τι ήθελα και πρέπει να νιώθω πολύ ικανοποιημένος.
Έχετε βάλει στόχο να βρείτε μια θέση στο grid το 2025;
MotoGP Pol Espargaró: Δεν ξέρω. Κατ’ αρχήν τώρα ζω στο παρόν και δεν θέλω να σκέφτομαι το μέλλον. Το επίπεδο του MotoGP είναι πολύ υψηλό και για να επιστρέψεις πρέπει να νιώσεις 100% σωματικά. Νομίζω ότι αυτή τη στιγμή έχω το επίπεδο να είμαι σε ένα πλέγμα MotoGP. Οι δοκιμές πήγαν πολύ καλά, ένιωσα γρήγορος, αλλά είναι αλήθεια ότι το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα είναι πολλοί αγώνες, πολλά ταξίδια και πολύ άγχος. Υπάρχουν δύο αγώνες κάθε Σαββατοκύριακο και ο κίνδυνος που πρέπει να πάρετε σε κάθε συνεδρία είναι μεγαλύτερος. Θέλω να δω πώς θα πάει φέτος, αν προσαρμοστώ σε αυτόν τον νέο ρόλο του οδηγού δοκιμής, να δω αν όλα αυτά μου ταιριάζουν ή αν μου λείπουν πάρα πολύ οι αγώνες. Και από εκεί, το 2025 θα δούμε.
🏍️ Piloto
🎹 Pianista
🥇 Campeón del mundoY, ahora, también es presentador en #DAZN 🤩 pic.twitter.com/iUr3qhH88I
— DAZN España (@DAZN_ES) February 19, 2024
«Θα προσπαθήσω να φέρω την τεχνολογία MotoGP πιο κοντά στους οπαδούς»
Ποιος θα είναι ο ρόλος σας στις εκπομπές του DAZN;
Πρώτα απ ‘όλα, φέρτε το MotoGP πιο κοντά στους ανθρώπους σε ένα ελαφρώς πιο τεχνικό τμήμα, γιατί τον τελευταίο καιρό έχουμε δει ότι έχουν προκύψει πολλά νέα πράγματα μεταξύ spoilers, ηλεκτρονικών, υπάρχουν πολλά ‘gadgets’ μέσα στη μοτοσυκλέτα που είναι δύσκολο να κατανοηθούν, ακόμη και για εμένα, γιατί είναι διαφορετικά σε διαφορετικά εργοστάσια. Η δουλειά μου λοιπόν θα είναι να φέρω όλη αυτή την τεχνολογία πιο κοντά στους θαυμαστές. Θα ταξιδέψω σε όλα τα GG.PP και θα προσπαθήσω να γίνω λίγο ο ειδικός στο MotoGP στις πίστες, ώστε ο κόσμος να καταλάβει λίγο περισσότερο τι συμβαίνει. Πολλές φορές βλέπουμε έναν οδηγό που αποτυγχάνει σε έναν αγώνα ή του οποίου η απόδοση πέφτει μετά από έναν γύρο… και πολλές φορές η εξήγηση βρίσκεται σε αυτό το τεχνικό κομμάτι που θα προσπαθήσω να πω.
Θα σχολιάσετε από το pit lane τόσο τις προπονήσεις όσο και τους αγώνες;
Ναι, θα συνοδεύω τον Izaskun Ruíz σε όλες τις εκπομπές στα paddock. Και το πιο σημαντικό είναι ότι, όπου κι αν είναι η θέση μου, θα είμαι κοντά στις μοτοσυκλέτες, κοντά σε αυτό που συμβαίνει, γνωρίζοντας πότε αλλάζουν λάστιχα, πότε αλλάζουν αεροδυναμικό μέρος για να βελτιώσουν το φρενάρισμα. Προσπαθήστε να πιάσετε ακριβώς τη στιγμή που συμβαίνουν πράγματα μέσα στα pits για να την φέρετε πιο κοντά στους ανθρώπους που σας ακολουθούν από μια οθόνη. Και μετά, αν μπορώ να βάλω το μικρόφωνο σε έναν πρωταγωνιστή δεν έχω πρόβλημα. Είμαι κοντά στο να γνωρίσω πολλούς ανθρώπους, έχω καλή σχέση με τους περισσότερους πιλότους και τεχνικούς, οπότε αν χρειαστεί θα είμαι κι εγώ εκεί για να κάνω μια συνέντευξη από την άλλη πλευρά.
Γιατί η DAZN ποντάρει στην Pol για αυτή τη θέση;
MotoGP Pol Espargaró: Ίσως γιατί βλέπουμε ότι το MotoGP αλλάζει πολύ σε τεχνικό επίπεδο και επίσης πλησιάζει πολύ πιο κοντά στη Formula 1 σε επίπεδο τεχνολογίας, στα πολύ συγκεκριμένα και αποκλειστικά εξαρτήματα που διαθέτουν οι μοτοσυκλέτες. Και γι’ αυτό είναι όλο και πιο δύσκολο να γνωρίζουμε τι συμβαίνει. Κατά τη γνώμη μου, είδαμε τον τελευταίο καιρό πώς οι Jorge Lorenzo και Dani Pedrosa συμβάλλουν πολύ στις εκπομπές και ο κόσμος το αξιολογεί πολύ θετικά. Αλλά ίσως χρειάζεστε επίσης κάποιες πληροφορίες που βρίσκονται στα κυκλώματα, όπου πραγματικά συμβαίνουν τα πράγματα και ο καλύτερος τρόπος για να τις πείτε είναι να είστε εκεί. Και μετά, νομίζω ότι είναι επίσης πολύ ενδιαφέρον να υπάρχει ένας ειδικός που είναι ενεργός, όπως είμαι τώρα. Ελπίζω να λειτουργήσει και να μπορεί να μεταφέρει όλα όσα συμβαίνουν σε τεχνικό επίπεδο, το οποίο είναι το πιο δύσκολο να καταλάβει κάποιος που δεν γνωρίζει αυτόν τον κόσμο από μέσα.
Θα έχετε συγκεκριμένο τεχνικό τμήμα εντός του προγραμματισμού;
Πρέπει ακόμα να δούμε πώς θα τα ταιριάξουμε όλα μαζί. Είναι ένα από τα πράγματα που με παθιάζουν περισσότερο. Το έχω κάνει πολλές φορές με χορηγούς ή με καλεσμένους που έχουν έρθει στο κουτί. Εξηγείτε τεχνικά πράγματα για ένα MotoGP, όπως ηλεκτρονικά, φρένα ή ελαστικά. αλλά και λιγότερο τεχνικά πράγματα, όπως κάτι τόσο απλό όπως ο μαυροπίνακας. Τι βλέπουν οι πιλότοι, ποιοι είναι οι συνδυασμοί ή πώς μπορεί ένας πιλότος με 330 km/h να μπορεί να διαβάσει τι γράφει στον πίνακα.
Θα συνδυάσεις αυτή τη δουλειά στο DAZN με το να είσαι δοκιμαστής KTM;
Ναι, μου αρέσει να είμαι στα σιρκουί για να μην ξεφορτωθώ αυτόν τον κόσμο. Είναι πολύ αγχωτικό, αλλά έχω την ανάγκη να συνεχίσω να είμαι συνδεδεμένος μαζί του. Θα προσπαθήσω λοιπόν να συνεισφέρω όσο το δυνατόν περισσότερο στο DAZN και επίσης να είμαι με το εργοστάσιο στο οποίο εργάζομαι, το οποίο είναι η Red Bull KTM και ο όμιλος Pierer Mobility, ενεργώντας ως οδηγός δοκιμής ή συμμετέχοντας σε GP ως μπαλαντέρ.
Δεν θα είναι λίγο αγχωτικό όταν πρέπει να συνδυάσεις ένα μπαλαντέρ με τον ρόλο σου στο DAZN;
Λοιπόν, ίσως όταν πάρω μπαλαντέρ να έχω πολύ λιγότερη παρουσία στο DAZN, αυτό είναι ξεκάθαρο. Αλλά ταυτόχρονα θα είναι μια τέλεια ευκαιρία και θα με βοηθήσει να καταλάβω πολύ καλύτερα τι συμβαίνει μέσα σε ένα κουτί MotoGP, γιατί θα το ζήσω από πρώτο χέρι. Δεν το έχω κάνει ποτέ, θα είναι περισσότερη δουλειά, αλλά έχει και αυτό το καινοτόμο σημείο που μου αρέσει.
Ο Pol Espargaró θα προσπαθήσει να φέρει τον φαν του MotoGP πιο κοντά σε όλη την τεχνολογία πίσω από τα νέα πρωτότυπα.
Και πώς βλέπετε αυτό το νέο στάδιο που ξεκινά το DAZN το 2024;
MotoGP Pol Espargaró: Συναρπαστικός. Κάθε τι καινούργιο φέρνει ενθουσιασμό πίσω του. Έχω πολύ καλά vibes με αυτό που συμβαίνει, με τους νέους ανθρώπους που εντάσσονται. Έχουμε ακόμα την Izaskun, που είναι ο πυλώνας, που θα είναι η δασκάλα μου στους αγώνες, γιατί το έχει πολύ κοντά και είναι πολύ καλή. Επίσης με τον Borja González, με τον οποίο έχω απίστευτη σχέση, και προφανώς με τον Pablo Juanarena, ο οποίος είναι νέος, αλλά απ’ ό,τι κατάλαβα, του αρέσουν πολύ οι μοτοσυκλέτες και είναι παθιασμένος με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, οπότε δεν έχω καμία αμφιβολία ότι όλα θα πάνε. πρόστιμο. Από το Κατάρ, λοιπόν, προσπαθώ να συνεισφέρω αυτό το λίγο που λείπει στους αγώνες, γιατί ξέρουμε ήδη ότι στο πιάτο με τον Χόρχε και τον Ντάνι τα πράγματα είναι πολύ ελεγχόμενα.
«Αυτό που πραγματικά κάνει τη διαφορά είναι η αεροδυναμική»
- Γιατί η υδροβολή πλοίων αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο στη συντήρηση; Ποιοι οι κίνδυνοι στο περιβάλλον;
- Motor Festival : Έκθεση αυτοκινήτου και Test Drive στο MEC Παιανίας
- Motor Festival: Έκθεση μοτοσυκλέτας και Test Ride στο MEC Παιανίας
- Δήμος Παιανίας: Το 22ο Motor Festival υπό την αιγίδα του δήμου Παιανίας
Εφόσον πρόκειται να εστιάσετε στην εξήγηση του τεχνικού μέρους, πείτε μας εδώ πώς η αεροδυναμική άλλαξε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP.
Έχει αλλάξει άπειρα. Δεν μπορεις να φανταστεις. Είναι εντελώς διαφορετικές μοτοσυκλέτες στην οδήγηση. Από το πώς να αντιμετωπίσεις τις καμπύλες μέχρι το πώς να αγγίξεις το αέριο ή την αντίληψη που έχεις στη μέση μιας καμπύλης. Η αεροδυναμική έχει αλλάξει τα πάντα. Θυμάμαι πριν, ότι περάσαμε έξι μέρες στη Μαλαισία και το μόνο που δοκιμάσαμε ήταν ψαλίδια, ρυθμίσεις κινητήρα, ηλεκτρονικά και σασί. Ήταν οι τέσσερις πυλώνες μιας δοκιμασίας. Αυτή τη στιγμή το μόνο πράγμα που δοκιμάζεται και το μόνο πράγμα που κάνει πραγματικά τη διαφορά είναι η αεροδυναμική.
Και παρατηρείτε κάθε αεροδυναμικό εξάρτημα που βάζετε στο ποδήλατο;
Μια αεροτομή κάνει τη μοτοσυκλέτα να αλλάζει εντελώς τα βάρη και σε κάνει να στρίβεις περισσότερο, να φρενάρεις καλύτερα, να επιταχύνεις νωρίτερα, να έχεις περισσότερη ή λιγότερη σταθερότητα, να κάνεις την άκρη πιο γρήγορη, να κάνεις την επιτάχυνση πιο γρήγορη ή να φτάσεις στο τέλος της ευθείας με μεγαλύτερη ταχύτητα. λιγότερη τελική ταχύτητα . Έχει τόση επιρροή που όλες οι μάρκες επικεντρώνονται στο μέγιστο σε αυτήν την πτυχή για να έχουν επιπλέον απόδοση από τις μοτοσυκλέτες τους. Και νομίζω ότι αυτή είναι μόνο η αρχή, είμαστε στο σημείο εκκίνησης όλης αυτής της τεχνολογίας. Πιθανότατα στο ίδιο σημείο που φαινόταν η Formula 1 πριν από μερικά χρόνια. Τώρα φτάσαμε και όσον αφορά τις επενδύσεις σε Ε&Α αυξάνεται κάθε χρόνο.
Κατά τη διάρκεια της σεζόν, ο Pol Espargaró θα συνδυάσει τη δουλειά του ως παρουσιαστής με αυτή ενός δοκιμαστή KTM.
Υπό αυτή την έννοια, οι αναβάτες αυτής της νέας γενιάς που γνωρίζουν μόνο αεροδυναμική έχουν πλεονέκτημα σε σύγκριση με την παλιά σχολή που ξεκίνησε να οδηγεί MotoGP χωρίς αεροτομές;
MotoGP Pol Espargaró: Οι πιλότοι που ξεκίνησαν χωρίς αεροδυναμική έχουν προσαρμοστεί, χρειάστηκε να επανεφεύρουμε τον εαυτό μας πολλές φορές γιατί έχει αλλάξει πολύ από την αρχή του. Και καταλαβαίνω ότι οι νεότεροι αναβάτες που ήρθαν αργότερα, όπως ο Martín, ο Acosta ή ο ίδιος ο Bagnaia, και που γεννήθηκαν με αυτό το ποδήλατο και με αυτόν τον τρόπο οδήγησης, δεν έχουν αυτές τις κακές κακίες. Ίσως η προσαρμογή τους είναι πολύ πιο εύκολη και μπορούν να φτάσουν στο όριο πολύ νωρίτερα από ό,τι θα μπορούσα να φτάσω εγώ ή ακόμα και ο Marc, ο οποίος έπρεπε να κάνει μια πολύ μεγαλύτερη προσαρμογή.
«Το φαβορί είναι o Bagnaia, αλλά πολύ λίγα λέγονται για την Aprilia…»
Πώς είδατε την preseason;
Περίεργος, γιατί κανονικά ο Bagnaia είχε πολύ χαμηλό προφίλ στις δοκιμές, ήταν πάντα πίσω και παρόλο που είχε καλό γύρο, δεν ήταν τίποτα να γράψω για το σπίτι… Αλλά αυτή η preseason ήταν πολύ διαφορετική, ήθελε να προβάδισμα από την πρώτη μέρα και ήδη νομίζω ότι είναι μια λεπτομέρεια που πρέπει να ληφθεί υπόψη. Έπειτα, υπάρχει η νέα Ducati, η οποία σύμφωνα με την Pecco είναι μια μίξη από τις καλύτερες μοτοσυκλέτες του 2022 και του 2023 και έχει λειτουργήσει πολύ καλά για αυτές. Είναι το ξεκάθαρο φαβορί, αλλά να είστε προσεκτικοί με τον Jorge Martín, ο οποίος έχει ένα ακόμη χρόνο εμπειρίας και έχει αυτό το κίνητρο που μου αρέσει τόσο πολύ σε αυτόν. Για μένα είναι και υποψήφιος για τον τίτλο.
Υπάρχει εναλλακτική λύση στη Ducati;
Νομίζω έτσι αυτή τη στιγμή. Στην πραγματικότητα, πολύ λίγα λέγονται για την Aprilia, αλλά με εξέπληξαν πολύ οι δύο δοκιμές που έχουν κάνει. Η μοτοσυκλέτα έχει αλλάξει πολύ αισθητικά, με επαναστατική αεροδυναμική. Θα έλεγα ότι είναι από τις μοτοσυκλέτες που έχουν αλλάξει περισσότερο σε σχέση με πέρυσι, που ήδη πήγε καλά. Έχουν φτιάξει ένα εντελώς νέο πρωτότυπο που τους έχει λειτουργήσει τόσο στη Μαλαισία όσο και κυρίως στο Κατάρ. Είναι γρήγοροι, έχουν ρυθμό και μπορούν να σταθούν απέναντι στην Ducati.
Και που βάζουμε το KTM;
Αν και η δουλειά που γίνεται είναι πολύ έντονη και έχουμε δοκιμάσει πολλά πράγματα, όντας ρεαλιστές πρέπει να κοιτάξουμε περισσότερο στη μέση της σεζόν και μετά. Στην αρχή της χρονιάς, και βλέποντας πώς η νέα Ducati λειτούργησε πολύ καλά από την πρώτη μέρα, ίσως χρειαζόμαστε μια διαδικασία προσαρμογής στη νέα μοτοσυκλέτα.
Πες μου για τον Πέδρο Ακόστα, είναι τόσο ξεχωριστός όσο είναι βαμμένος;
MotoGP Pol Espargaró: Είναι πολύ γρήγορος, πολύ πιο γρήγορος από ό,τι νόμιζα, αλλά νομίζω ότι είναι ακόμα στη διαδικασία προσαρμογής στο MotoGP και θα χρειαστεί μερικούς αγώνες στην κατηγορία. Με εξέπληξε πολύ το επίπεδό του στις δοκιμές, ειδικά στη Μαλαισία, αν και εκεί είχε τρεις επιπλέον ημέρες. Αυτό είναι που με κάνει να πιστεύω ότι θα χρειαστεί λίγο περισσότερο χρόνο, γιατί στο Κατάρ του κόστισε λίγο παραπάνω. Νομίζω ότι θα δούμε τον καλύτερο Πέδρο να ξεκινάει από τη Χερέθ. Αλλά αυτό για το οποίο είμαι πολύ ξεκάθαρος είναι ότι είναι ένας πολύ ταλαντούχος οδηγός και το εργοστάσιο πρέπει να τον φροντίσει.
Και πώς βλέπετε τον Marc Márquez στη Ducati;
Ο Marc έχει μεγάλη εμπειρία και νομίζω ότι ελέγχει πολύ καλά το timing καθ’ όλη τη διάρκεια της preseason. Είναι πολύ γρήγορο, η μοτοσυκλέτα λειτουργεί πολύ καλά παρόλο που είναι η έκδοση του 2023 και δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα είναι εκεί στους πρώτους αγώνες της σεζόν.
Εσείς που ήσασταν στη Honda και στη Yamaha, πώς βλέπετε την τρέχουσα κατάσταση των ιαπωνικών εργοστασίων;
Είναι μακριά και νιώθω άσχημα για αυτούς γιατί ξέρω τι αντιπροσωπεύουν για το MotoGP. Τους βλέπω με ένα πολύ παρόμοιο πρόβλημα, και αυτό είναι ότι παρόλο που προσπαθούν να προσαρμοστούν στη νέα εποχή, προσλαμβάνοντας Ευρωπαίους τεχνικούς που είναι αυτοί που πρωτοστατούν στο αεροδυναμικό ζήτημα, έχουν ακόμα πολλή δουλειά μπροστά τους. τους. Η απόσταση είναι πολύ μεγάλη και, το χειρότερο, πρέπει να κλείσουν το χάσμα και να το αυξήσουν, γιατί τα ευρωπαϊκά εργοστάσια δεν μένουν ακίνητα και μεγαλώνουν ολοένα και περισσότερο. Ελπίζω να κάνω λάθος, αλλά τους βλέπω σε μια πολύ κρίσιμη κατάσταση, και περισσότερο για τη Honda παρά για τη Yamaha.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- Συνολικά αποτελέσματα δοκιμών Sepang MotoGP 2024
- Παρουσιάσεις F1 2024: Το ημερολόγιο παρουσιάσεων των μονοθεσιών στην Formula 1
- F1 η μεταγραφή του Hamilton έφερε απίστευτα κέρδη στη Scuderia Ferrari
- F1 Υπόθεση Christian Horner: Όλη η ζωή του καταρρέει