ENGINE POWER

Συνέντευξη Paolo Diana: Ο Ιταλός ήρωας των αγώνων Ράλλυ

Ο Paolo Diana ξεσηκώνει τα πλήθη με τον ανατριχιαστικό ήχο του ατμοσφαιρικού ιταλικού κινητήρα FIAT 131 Abarth!!!

paolo-diana-rallylegend-italy-Jump-in-the-Legend-rally-diana131
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά

Motorsport News: Ο θρυλικός Ιταλός Paolo Diana αποκλειστικά στο Sportime ξεσηκώνει τα πλήθη και μας ταξιδεύει με το Fiat 131 Abarth!!!

Πόσα χρόνια ασχολείσαι με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό Paolo Diana;

Paolo Diana: Ο πρώτος επίσημος αγώνας ήταν πολλά χρόνια πίσω συγκεκριμένα το 1998.

Τι ήταν αυτό που σε κέρδισε να ασχοληθείς με τους αγώνες αυτοκινήτου και όχι με κάποιο άλλο άθλημα;

Την πρώτη φορά που κοίταξα ένα ράλι ήταν πραγματικά κεραυνοβόλος ερωτάς, αγάπη. Θυμάμαι πολλούς οδηγούς του Αγίου Μαρίνου με αυτοκίνητο πισωκίνητο αγωνιστικό rwd ράλι, ήταν ένα πολύ γεμάτο σόου. Ένα θέαμα σταθμός που με εμπνέει ως και σήμερα. Μια εμπειρία που μου δημιούργησε ως μοναδική σκέψη και μελλοντικό όνειρο να αγωνιστώ ως οδηγός, και να διασκεδάσω όσο δεν πάει.

Τι είναι για τον Paolo Diana το ράλι;

Το ράλι δεν είναι να κερδίζεις τρόπαια, είναι να διασκεδάζεις ενώ οδηγείς και κυρίως να διασκεδάζεις τους οπαδούς και να τους στέλνεις σπίτι με χαμόγελα στα χείλη, όπως εγώ θυμάμαι την χαρά μου όταν ήμουν αγόρι. Είμαι συναισθηματικά συνδεδεμένος με το Fiat 131 και δεν μπορώ να διανοηθώ την ζωή μου μακριά από τους αγώνες Ράλλυ.

Πες μας Paolo Diana τις καλύτερες στιγμές της καριέρας σου;

Τα πρώτα χρόνια αγωνίστηκα μόνο στον Άγιο Μαρίνο και νομίζω ότι το πρώτο μεγάλο συναίσθημα ήταν το κάλεσμα του Francesco Fresu, ενός από τους διοργανωτές του Rally del Vermentino στη Σαρδηνία, που με ρώτησε αν ήμουν διαθέσιμος να πάω στη Σαρδηνία στο Ράλι του για εκκίνηση ως αυτοκίνητο επίδειξης ράλι. Ήταν η πρώτη εμπειρία εκτός της χώρας μου, αλλά ήταν μια αξέχαστη στιγμή για μένα. Μετά από αυτό και όσα έζησαν, πολλοί άλλοι διοργανωτές μου ζήτησαν να πάω στους αγώνες τους για να ξεσηκώσω τα πλήθη και τους θεατές σους αγώνες τους. Η μεγαλύτερη μου τύχη ήταν το τρέξιμο στο Rallylegend, το ράλι του σπιτιού μου, πολλοί άνθρωποι με γνώρισαν και με είδαν να αγωνίζομαι για πρώτη φορά εκεί και νομίζω ότι πολλές πόρτες μου έχουν ανοίξει απο τότε. Ο Paolo Diana στο Rallylegend  το 2019 κέρδισε το βραβείο «Jump in the Legend» για το μεγαλύτερο άλμα, με το Fiat 131 του.

Ποια ήταν η πορεία των αγωνιστικών σας αυτοκινήτων από την αρχή μέχρι τώρα; Ποιο θα ξεχωρίζατε και γιατί;

Ξεκίνησα να αγωνίζομαι με ένα Fiat 131 ημι-πρωτότυπο, μόνο με rollbar, καθίσματα, ζώνες και λίγη προετοιμασία στον κινητήρα. Δεδομένου ότι το Fiat 131 είναι ένα αυτοκίνητο από τα μέσα της δεκαετίας του 1970, θα μπορούσε κανείς να υποθέσει ότι δεν είναι τόσο εύκολο στην οδήγηση. Μετά, με τα χρόνια, ένα μέρος κάθε φορά, άρχισα να το τροποποιώ και έφτασα στο αυτοκίνητο που χρησιμοποιώ τώρα, που απλά είναι σκέτη απόλαυση. Ξέρω ότι δεν είναι ένα πρωτότυπο Fiat 131 Abarth, αλλά είναι πολύ διασκεδαστικός ο αγώνας με αυτό, όπως αναμφίβολα είναι ενθουσιασμένοι και οι οπαδοί του Ράλλυ που συμμετέχω. Ενώ το αυτοκίνητο είναι βασικά ακόμα ένα αυθεντικό Fiat 131 Racing, ο κινητήρας έχει αντικατασταθεί με ένα 2,0 L Twin Spark inline-four από ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο Κ20 της Ηοnda μαζί με ένα διαδοχικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων από την Gabura Racing Technologies. Λυπάμαι που στην Ιταλία δεν μπορώ να αγωνιστώ με αυτό το αυτοκίνητο, αλλά έχω την τύχη να το χρησιμοποιήσω σε πολλούς ράλι στην Ευρώπη. Νομίζω ότι ήταν μια θαρραλέα επιλογή να ξεκινήσω από ένα Fiat 131 Racing, αλλά θα έκανα ξανά την ίδια επιλογή. Ένα άλλο αυτοκίνητο που έχω στην καρδιά μου είναι το Peugeot 306 maxi.

Μίλησε μας Paolo Diana για μια δυσάρεστη στιγμή που σε έκανε να σκεφτείς, να σταματήσεις τον μηχανοκίνητο αθλητισμό;

Η ζωή μου ήταν μερικές φορές πολύ δύσκολη για την απώλεια πολύ σημαντικών ανθρώπων για μένα, αλλά οι αγώνες μου έδωσαν τη δύναμη όχι απλά να τους σταματήσω αλλά να ξεπεράσω αυτή την δυσάρεστη στιγμή και απώλεια, με έκαναν να συνεχίζω και να μην τα παρατώ.

Σε ποιο επίπεδο βρίσκεται ο μηχανοκίνητος αθλητισμός στη χώρα σας και συγκεκριμένα στην πόλη που ζείτε; Ποια είναι τα βασικά προβλήματα που υπάρχουν;

Στην Ιταλία έχουμε πολλούς σούπερ οδηγούς που αξίζουν μια θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, αλλά στην Ιταλία το πρόβλημα του προϋπολογισμού ξεπερνά το ταλέντο. Εκτός από αυτό, τα ράλι στην Ιταλία είναι πολύ απαιτητικά και πολλοί ξένοι οδηγοί έρχονται σε εμάς για να αποκτήσουν εμπειρία.

Ο Paolo Diana σε ποιον θα ήθελε να πει ένα μεγάλο ευχαριστώ;

Έχω πολλούς ανθρώπους που με βοηθούν και είναι το πιο σημαντικό κομμάτι από όλους γιατί χωρίς έναν από αυτούς δεν θα ήταν δυνατό όλο αυτό. Είμαστε μια πολύ καλή ομάδα και φίλοι, γι’ αυτό το μεγάλο ευχαριστώ ανήκει σε όλους και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συνεργάτες και τους χορηγούς που με βοηθούν στο όραμα και πορεία μου.

Ποιοι είναι οι στόχοι του Paolo Diana για την αγωνιστική χρονιά 2023;

Πρώτα προετοιμάζω το αυτοκίνητο με νέο κινητήρα και ελπίζω ότι φέτος να είναι καλύτερο από πέρυσι. Θέλω αγώνα και διασκέδαση με όλους τους φίλους μου και όλους τους φιλάθλους που με αγαπούν.

Τι θα λέγατε ως προσωπικό μήνυμα για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων;

Το πρώτο πράγμα είναι να χρησιμοποιήσετε το μυαλό μας και την λογική γιατί ο κόσμος τρέχει πολύ γρήγορα, δεν χρειάζεται και εσύ να κάνεις το ίδιο όταν βρίσκεσαι πίσω από ένα τιμόνι, απόλαυσε το.. Η ζωή μας είναι μόνο μία.

Paolo Diana, γιατί Captain America και σούπερ ήρωας;

Πάντα είχα πάθος με τους σούπερ ήρωες και ήθελα να δώσω μια εικόνα, ειδικά στα παιδιά, ότι οι οδηγοί ράλι δεν είναι τρελοί μόνο με την ταχύτητα αλλά και έχουν καρδιά, συναισθήματα, είναι κάτι παραπάνω. Ο κάθε οδηγός θα μπορούσε να είναι ο υπερήρωας ενός παιδιού. Ο κάθε οδηγός από εμάς δημιουργεί πρότυπα, συμπεριφορές, αλλάζει συνειδήσεις, πρέπει να προσέχουμε τι κάνουμε και τι παράδειγμα είμαστε για τους νέους.  Αν μπουν σε αγώνες τα νέα παιδιά, δεν θα έχουν τον χρόνο και τα χρήματα για οτιδήποτε άλλο που μπορεί να τους εκτρέψει σε χειρότερα πράγματα στη ζωή τους.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Μάριος Πολυχρονιάδης: Ένα παραμύθι τελείωσε!
Σταύρος Λιάρος και θα πάμε φυλακή
Ο Χρήστος Σαίτας: “Ισορροπώ σε μια κλωστή”
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
Ricardo Domingos Arrepiado: Ένας παγκόσμιος κασκαντέρ αποκλειστικά στο SPORTIME
Δημήτρης Δημητρίου η αποθέωση του Drift στις αναβάσεις
Γιώργος Καφαντάρης, ένα λιοντάρι γεννιέται!

Exit mobile version