Συνέντευξη στον Kalle Rovanpera τον διπλό παγκόσμιο πρωταθλητή WRC
Συνέντευξη Kalle Rovanpera: Ο νεότερος διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής στην Toyota Gazoo Racing WRC «Δεν αμφιβάλλει για τον εαυτό του! »Συνέντευξη Kalle Rovanpera: Στο τέλος ενός πολύ δύσκολου 12ου γύρου στην Κεντρική Ευρώπη, ο Kalle Rovanperä διατήρησε τον παγκόσμιο τίτλο του στο WRC. Ο Φινλανδός μίλησε στο μικρόφωνό μας μετά τη δεύτερη στέψη του.
Ξεκινήσατε αμέσως στην αρχή της χρονιάς με στόχο να κερδίσετε έναν δεύτερο τίτλο ;
Όταν ξέρεις ότι το έχεις κάνει μια φορά, θέλεις να συμβεί ξανά. Τελικά, ποιος άλλος στόχος είναι υψηλότερος από αυτόν;
Είστε μόνο ο 6ος οδηγός που καταφέρνει να διατηρήσει τον τίτλο του για δύο συνεχόμενα χρόνια. Τι σας εμπνέει αυτό;
Aνακάλυψα αυτό. Είναι ένα στατιστικό που μου αρέσει. Αυτό δείχνει ξεκάθαρα πόσο δύσκολο είναι να στεφθείς δύο χρόνια στη σειρά, ειδικά μετά από έναν πρώτο αγιασμό.
- 22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας
- O Superman Φάνης Λαμπρόπουλος θα παρουσιάσει τους εκθέτες του 22ου Motor Festival
- Άνοιξαν οι συμμετοχές για το 22nd Motor Festival στο MEC Παιανίας – Κάτοψη
Συνέντευξη Kalle Rovanpera: Τι νιώθεις μετά καθώς μιλάμε;
Δύσκολο να απαντήσω τώρα. Δεν έχω συνειδητοποιήσει ακόμη πλήρως. Ξέρω ότι θα έρθει σιγά σιγά. Καταλαβαίνω ότι αυτό σημαίνει πολλά. Από πλευράς απόδοσης, ήταν πιο σημαντικό για μένα φέτος. Λαμβάνοντας υπόψη το επίπεδο των αντιξοοτήτων που αντιμετωπίσαμε, εκτιμώ περισσότερο αυτόν τον τίτλο, αν και τα συναισθήματα μετά τον πρώτο θα μείνουν μαζί μου για πάντα.
- Η νέα εφαρμογή ταξί που τα σπάει… Taxi.gr με τρία κλικ, έχεις ταξί!
- Γιατί η υδροβολή πλοίων αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο στη συντήρηση; Ποιοι οι κίνδυνοι στο περιβάλλον;
- Motor Festival : Έκθεση αυτοκινήτου και Test Drive στο MEC Παιανίας
- Motor Festival: Έκθεση μοτοσυκλέτας και Test Ride στο MEC Παιανίας
Συνέντευξη Kalle Rovanpera: Γιατί ήταν διαφορετική η χρονιά;
Ο ανταγωνισμός ήταν σκληρός. Δεν υπήρχαν εύκολα σημεία για καταγραφή. Πέρυσι, οι αντίπαλοί μας έχασαν πολύ περισσότερα σε σύγκριση με αυτά που ζήσαμε στους δέκα μήνες που μόλις πέρασαν. Ήταν σημαντικό να πάρουμε όλους τους δυνατούς βαθμούς παραμένοντας σε καλή θέση.
Συνέντευξη Kalle Rovanpera: Είναι πιο ικανοποιητικό να κερδίζεις μετά από μια πιο σκληρή μάχη;
Ναι, αν και πρέπει να πούμε ότι πέρυσι, δεν ήταν και άσχημα. Δεν είχαμε κάνει κακή δουλειά.
Έπρεπε να περιμένουμε αρκετούς αγώνες και την Πορτογαλία για να σε δούμε να πετυχαίνεις μια νίκη σε αυτό το πρωτάθλημα. Αμφιβάλλατε για τις ικανότητές σας να υπερασπιστείτε τον τίτλο σας;
Γενικά, δεν αμφιβάλλεις για τον εαυτό σου! Ήμουν πεπεισμένος στην αρχή της χρονιάς ότι θα ήταν πιο δύσκολο και αυτό ήταν αλήθεια. Από τα μισά του χρόνου, τα πράγματα άρχισαν να φαίνονται καλά. Καταφέραμε να είμαστε συνεπείς και απέδωσε.
Φαίνεται εύκολο να το λες αυτό, αλλά είναι εύκολο να συμβιβαστείς με μια θέση;
Φυσικά και όχι. ( Γέλια ) Θέλετε συνεχώς να τερματίζετε όσο πιο ψηλά γίνεται, αλλά λέτε επίσης στον εαυτό σας ότι οι βαθμοί είναι σημαντικοί και είναι καλύτερο να εξασφαλίσετε ένα αποτέλεσμα παρά να ρισκάρετε τα πάντα. Όταν ξεκινάς μια διοργάνωση στο χαλίκι και το σκούπισμα σε καταδικάζει να τερματίσεις έξω από το βάθρο, πρέπει να ξέρεις πώς να το αποδεχτείς. Για μένα, μερικές φορές είναι πολύ περίπλοκο.
Η εμπειρία αυτής της σεζόν σου δίνει την επιθυμία να επιστρέψεις του χρόνου για μια νέα μάχη; Είστε ακόμα πεινασμένοι για τίτλο;
Ναι απολύτως. Όταν συνειδητοποιείς ότι μπορείς να τα καταφέρεις, δεν έχεις άλλη επιθυμία από το να ξαναρχίσεις.
Συνέντευξη Kalle Rovanpera: Ο Kalle Rovanperä μόλις κέρδισε, σε ηλικία μόλις 23 ετών, τον δεύτερο παγκόσμιο πρωταθλητή WRC. Μια αναδρομή στα εντυπωσιακά στατιστικά στοιχεία του φινλανδικού φαινομένου.
Μόλις 23 ετών, και ήδη δύο παγκόσμιοι τίτλοι WRC για τον Kalle Rovanperä! Παρά το πολύ νεαρό της ηλικίας του, ειδικά στον κόσμο του ράλι , ο Φινλανδός έχει ήδη αφήσει το στίγμα του στην ιστορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι.
Γιος του πρώην οδηγού Harri Rovanperä, ο οποίος κυρίως αγωνίστηκε για την Peugeot και τη Mitsubishi τη δεκαετία του 2000 (με μια νίκη στο Σουηδικό Ράλι του 2001), ο Kalle Rovanperä βυθίστηκε στον κόσμο των ράλι από πολύ νεαρή ηλικία. Σε σημείο να οδηγεί το πρώτο του αυτοκίνητο ράλι… σε ηλικία οκτώ ετών!
Αφού έκοψε τα δόντια του σε εθνικά πρωταθλήματα στις χώρες της Βαλτικής, ο Kalle Rovanperä μπήκε στο ERC (Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι) σε ηλικία 16 ετών, πριν μετακομίσει απευθείας στο WRC2. Έγινε πρωταθλητής του κλάδου το 2019 και κέρδισε μια θέση στην πρώτη κατηγορία το 2020, στην ομάδα της Toyota.
Συνέντευξη Kalle Rovanpera: Από τότε, ο νεαρός Φινλανδός συνέχισε να σπάει ρεκόρ προωρότητας που ήταν εντελώς καινούργια στην ιστορία του WRC: το 2020, στο Σουηδικό Ράλι, έγινε ο νεότερος οδηγός σε βάθρο του WRC σε ηλικία 19 ετών, 4 μηνών και 16 ημέρες, ξεπερνώντας το παλιό ρεκόρ που κατείχε προηγουμένως ο Evgeny Novikov για περισσότερα από δύο χρόνια!
Η επόμενη χρονιά ήταν αυτή της επιβεβαίωσης: στην Εσθονία, κέρδισε το πρώτο του ράλι WRC σε ηλικία 20 ετών, 9 μηνών και 17 ημερών, σβήνοντας το ρεκόρ του Jari-Matti Latvala από τα ράφια. Το 2022 το Kalle Rovanperä θα αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές του. Χάρη σε μια φανταστική σεζόν (6 νίκες σε 13 ράλι), ο οδηγός της Toyota γίνεται ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής στην ιστορία, την επομένη των 22ων γενεθλίων του, καταρρίπτοντας το παλιό ρεκόρ του Colin McRae για περισσότερα από πέντε χρόνια!
Το 2023, ο Kalle Rovanperä κατάφερε να διατηρήσει το παγκόσμιο στέμμα του: κατά τον προτελευταίο γύρο της σεζόν, στην Κεντρική Ευρώπη, ο Φινλανδός εκμεταλλεύτηκε την έξοδο του Elfyn Evans από την πίστα για να κερδίσει τη δεύτερη στέψη του, στο τέλος μιας χρονιάς με στίξη – ως γράφουμε αυτές τις γραμμές, πριν από το Ράλι Ιαπωνίας – με τρεις νίκες και επτά βάθρα.
Kalle Rovanperä 2 συνεχόμενες χρονιές παγκόσμιος πρωταθλητής WRC
63 ράλι WRC
11 νίκες
20 βάθρα
171 νίκες ειδικής διαδρομής
734 βαθμοί Ο
νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής WRC σε ηλικία 22 ετών και 1 ημέρας Ο
νεότερος νικητής ράλι WRC σε ηλικία 20 ετών, 9 μηνών και 17 ημερών Ο
νεότερος οδηγός σε βάθρο του WRC σε ηλικία 19 ετών, 4 μηνών και 16 ημερών
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- Γνωρίζουμε τον μπόμπιρα Zayn Sofuoglu, τον πιο μικρό influencer που ότι κινείτε, οδηγείτε
- AMA Supercross 2024 οσα πρέπει να ξέρεις γιατί ξεκινάμε
- 15+1 πιο hot influencers αθλημάτων στον κόσμο με την F1, το MotoGP και το WRC να βρίσκονται στην 15αδα
- Φόρμουλα 1 Desiré Wilson : Η πρώτη και μοναδική γυναίκα που κέρδισε έναν αγώνα F1
Μιχάλης Κοντιζάς
Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Είναι δυνατή μια έκπληξη στο ράλι της Ιαπωνίας;
Στην έναρξη της εκδήλωσης (21-24 Νοεμβρίου), ο Thierry Neuville και ο συνοδηγός του Martijn Wydaeghe είναι πολύ κοντά στην πρώτη τους στέψη. Οι πιθανότητες να αποτύχουν είναι ελάχιστες, αλλά υπάρχουν. Αν κανείς δεν τα θέλει, οι μηχανικοί ή ένα λάθος θα μπορούσε να κάνει τον Ott Tänak ευτυχισμένο.
Η FIA Rally Star παρουσιάζει τους οδηγούς της για το 2025
Ξεκινώντας στις αρχές του 2020, η λειτουργία Rally Star της FIA θα εισέλθει σε νέα φάση το επόμενο έτος. Ενώ ο Romet Jürgenson θα αγωνιστεί στο WRC2 με ένα Ford Fiesta Rally2, ο Max Smart και ο Taylor Gill θα επιστρέψουν στο Fiesta Rally3 τους στο JWRC.
Δύο γυναίκες από το πρόγραμμα «Beyond Rally» επιλέχθηκαν για τη Σουηδία
Η κριτική επιτροπή αποφάσισε ότι δύο από τους τρεις φιναλίστ που ήταν παρόντες στην εκκίνηση του CER θα συμμετείχαν στο Ράλι Σουηδίας του 2025 για να αποφασίσουν μεταξύ τους. Μεταξύ της Lyssia Baudet και της Claire Schönborn, αυτή που θα τερματίσει μπροστά από την άλλη στο Umeå θα συνεχίσει το JWRC 2025.