ENGINE POWER

Συζητήσεις μεταξύ Mārtiņš Sesks και M-Sport για το 2025

Μια αληθινή αποκάλυψη αυτής της σεζόν του 2024, ο Mārtiņš Sesks ονειρεύεται ένα τιμόνι πλήρους απασχόλησης. Η M-Sport, η οποία το εκτόξευσε στα βαθιά, θα έβλεπε τον εαυτό της να το προωθεί το επόμενο έτος... με την προϋπόθεση ότι θα σημειωθούν ορισμένα κουτάκια.
Συζητήσεις μεταξύ Mārtiņš Sesks και M-Sport για το 2025

Σε μια κάπως θαμπή εξοχή, κάθε ανάσα φρέσκου αέρα ήταν ευπρόσδεκτη. Ο Mārtiņš Sesks ήταν ένας από αυτούς. Ο Λετονός, αντιπρωταθλητής Ευρώπης το 2023, είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει το υψηλότερο διεθνές επίπεδο ράλι . Χάρη στην M-Sport και εν μέρει στον διοργανωτή, μπόρεσε να λάβει μέρος σε τρεις γύρους του WRC , χωρίς να φοβάται ότι θα αντιμετωπίσει μεγάλα ονόματα του πρωταθλήματος.

Τα πρώτα του βήματα ήταν εντυπωσιακά μέχρι το σημείο να εμφανιστεί στο Top 5 για το πρώτο του Ράλι στην Πολωνία πριν δει το βάθρο να του ξεφεύγει εντός έδρας στη Λετονία στην τελευταία ειδική λόγω τεχνικών προβλημάτων. Παραστάσεις που τράβηξαν τα βλέμματα όσων βρίσκονταν στα paddock, ιδιαίτερα στο M-Sport.

Με πρωτοβουλία του ντεμπούτου του Mārtiņš Sesks στο Rally1, η ομάδα του Richard Millener δεν θα ήταν αντίθετη στην ιδέα της επέκτασης της συνεργασίας τους. Η ιδέα θα ήταν τότε να τον δούμε πιο τακτικά, ίσως με ένα πλήρες πρόγραμμα μακροπρόθεσμα. Από το 2025; Σε κάθε περίπτωση, τα δύο κόμματα συναντήθηκαν τον περασμένο Οκτώβριο κατά τη διάρκεια του Ράλι Κεντρικής Ευρώπης.

« Ήρθε για να μιλήσει για την κατάσταση », παραδέχτηκε ο Richard Millener . Νομίζω ότι γνωρίζετε τα συναισθήματά μου και της ομάδας. Θα θέλαμε πολύ να συνεργαστούμε με τον Mārtiņš στο μέλλον και είναι στη λίστα με τους οδηγούς με τους οποίους μιλάμε. Αυτό που έχει πετύχει μαζί μας αυτή τη σεζόν είναι πολύ εντυπωσιακό και το γνωρίζουμε . »

Η επιθυμία είναι εκεί. Ωστόσο, οι προϋποθέσεις για να ολοκληρωθεί η συμφωνία δεν είναι απλές. Πρέπει να συγκεντρωθούν διαφορετικοί παράγοντες, συμπεριλαμβανομένου του προϋπολογισμού. Χωρίς να έχει πλέον την ίδια υποστήριξη από τη Ford όπως στο παρελθόν, η M-Sport εξαρτάται πολύ από τους οδηγούς που προσλαμβάνει, όπως οι οικονομικές εγγυήσεις που παρέχει ιδίως ο Jourdan Serderidis.

« Πρέπει να μιλήσουμε για το τι μπορεί να κάνει », συνεχίζει ο επικεφαλής της M-Sport. Νομίζω ότι ο κόσμος καταλαβαίνει ότι χρειαζόμαστε έναν προϋπολογισμό για να κάνουμε τα πράγματα. Υπάρχει η επιθυμία να γίνει αυτό το έργο και το συζητάμε αυτή τη στιγμή. Θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε . »

Δες  όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Συζητήσεις μεταξύ Mārtiņš Sesks και M-Sport για το 2025», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!