ENGINE POWER

Slammed 1963 Buick Wildcat: Πού πας με την αρρώστια;

Το Slammed 1963 Buick Wildcat Digital Concept Restomod είναι πλέον ελεύθερο και προκαλεί πανδημία στο πέρασμα του...
Slammed 1963 Buick Wildcat: Πού πας με την αρρώστια;

Το Slammed 1963 Buick Wildcat Digital Concept Restomod είναι πλέον ελεύθερο

Σκεφτείτε οποιοδήποτε μοντέλο έχει κατασκευάσει η Buick τις τελευταίες δεκαετίες συνήθως αυτό που μου έρχεται στο μυαλό είναι ναρκωτικά κρεπάλες, αλητεία, πολυτελή αυτοκίνητα. Περιστασιακά, όμως, η μάρκα έχει κυκλοφορήσει κάτι πολύ πιο συναρπαστικό και πιο στοχευμένο μιας άλλης διάστασης για το έτος μοντέλου 1962, το Buick Wildcat έκανε το ντεμπούτο του ως μια πιο σπορ, πιο κομψή παραλλαγή του αδερφού του, του Invicta και, πριν από αυτό, του LeSabre. Μόνο μια σπορ επιλογή κουπέ ήταν διαθέσιμη και κυκλοφόρησε στάνταρ με 325 ίππους, 401 cu. Το Nailhead V8 δανείστηκε από ένα άλλο αδερφάκι, το Electra, σύμφωνα με τον Hemmings. Η αυτοκινητοβιομηχανία πρόσθεσε σεντάν και κάμπριο ως επιλογές το 1963, αλλά το σπορ κουπέ παρέμεινε η δημοφιλής επιλογή για τους αγοραστές. Είναι αυτή η έκδοση του Buick Wildcat του 1963 που ο ψηφιακός καλλιτέχνης της HotCars, Timothy Adry Emmanuel, οραματίστηκε ως ένα εντυπωσιακό, φανταχτερό restomod όχι μόνο με ανανεωμένο στυλ, αλλά και έναν τεράστιο υπερτροφοδοτούμενο V8 από μια Camaro ZL1.

Slammed-1963-Buick-Wildcat-Digital-Concept-Restomod-carbon-prototypo-hypercar-supercar

Ψηφιακό Buick Wildcat Restomod με λείο χαμηλωμένο στίγμα

Ο Emmanuel επιλέγει σοφά να αποδώσει την Wildcat του 1963 με μια πτώση, η οποία λειτουργεί καλά με το μεταξόνιο 123 ιντσών και την πλατφόρμα του αμαξώματος Β. Άλλες ενημερώσεις στο μπροστινό μέρος, για παράδειγμα, περιλαμβάνουν τους διπλούς προβολείς που είναι πλέον φωτοστέφανοι LED. Η κεντρική γρίλια με τις τρεις ασπίδες είναι στενότερη και πίσω της υπάρχει μια κυψελωτή δικτυωτή μάσκα. Ένας διαχωριστής στο χρώμα του αμαξώματος και ένας αεραγωγός ενημερώνουν περαιτέρω το μπροστινό μέρος. Στα πλαϊνά, ο καλλιτέχνης διατηρεί ανέπαφη τη μοναδική πλαϊνή επένδυση του Wildcat, συμπεριλαμβανομένων των τριών ψεύτικο αεραγωγών χρωμίου. Οι τεράστιες ρόδες με βαθιές ράβδους υπερβάλλουν ακόμη περισσότερο τη στιβαρή εμφάνιση του αυτοκινήτου και αντικαθιστούν αυτούς που μοιράζονταν κάποτε η Wildcat, η Electra και η LeSabre . Στο πίσω μέρος, ο Emmanuel διέγραψε το χρώμιο και αντικατέστησε το κεντρικό κομμάτι βουρτσισμένου χρωμίου με ανθρακονήματα. Τα ρετρό πτερύγια του καταστρώματος και τα πίσω φώτα τύπου Electra-225 παραμένουν επίσης στη θέση τους.

Slammed-1963-Buick-Wildcat-Digital-Concept-Restomod-carbon-prototypo-hypercar-supercar Slammed-1963-Buick-Wildcat-Digital-Concept-Restomod-carbon-prototypo-hypercar-supercar

1963 Buick Wildcat Digital Concept αξίζει μια καυτή αλλαγή κινητήρα

Ο κινητήρας του Wildcat, τον οποίο ο Buick ονόμασε “Wildcat 445” λόγω της ροπής των 445 lb-ft, ήταν τρομερός για την εποχή του. Ωστόσο, φανταζόμαστε ότι μια αλλαγή κινητήρα Chevrolet V8 θα ταίριαζε πολύ περισσότερο σε αυτή τη νέα έκδοση. Ο Emmanuel μας δίνει μια κορυφή κάτω από το καπό για να αποκαλύψει έναν υπερτροφοδοτούμενο LT4 V8 6,2 λίτρων από C7 Chevrolet Corvette Z06 και Camaro ZL1. Σε απόθεμα, αυτός ο ισχυρός κινητήρας αποδίδει 650 ίππους και 650 lb-ft ροπής. Προσθέστε μερικές τροποποιήσεις και η ιπποδύναμη θα αυξηθεί σε πάνω από 1.000 ίππους, παρόμοια με το Hennessey C7 Corvette Z06 . Θα συνδυάζαμε επίσης το LS7 με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων Tremec T56. Το render του Emmanuel και η ανταλλαγή LT4 το καθιστούν το μυαλό αυτοκίνητο που αξίζει να πολεμήσει ό,τι καλύτερο από την Dodge και τη Ford. Και ενώ μοιράζεται πολύ λίγα σχεδιαστικά στοιχεία με το ομώνυμο Buick Wildcat EV Concept, κανείς βλέποντας αυτό το restomod πιθανότατα δεν θα το μπερδέψει με το Buick του παππού.

Slammed-1963-Buick-Wildcat-Digital-Concept-Restomod-carbon-prototypo-hypercar-supercar Slammed-1963-Buick-Wildcat-Digital-Concept-Restomod-carbon-prototypo-hypercar-supercar

Το Slammed 1963 Buick Wildcat Digital Concept Restomod είναι πλέον ελεύθερο και προκαλεί πανδημία στο πέρασμα του…

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Slammed 1963 Buick Wildcat: Πού πας με την αρρώστια;», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!