ENGINE POWER

Σολδάτος -Τανιμανίδης 2η θέση στο Light Prototype Car

Ο Τάκης Σολδάτος και Παναγιώτης Τανιμανίδης 2η θέση στο Light Prototype Car Championship μια τεράστια επιτυχία για την Ελληνική ομάδα

Tanimanidis-Soldatos-jerez-circuit-ispanias-Light-Prototype-Car-championship-first-winner-second-place-champion-barcelona
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Ο Τάκης Σολδάτος και Παναγιώτης Τανιμανίδης κατάφεραν σε ένα πολύ δύσκολο τελικό στην Valencia να παλέψουν ως το τέλος και να πετύχουν μια 2η θέση στην τελική βαθμολογία του πρωταθλήματος στο Light Prototype Car Championship.

Ο Τάκης Σολδάτος και Παναγιώτης Τανιμανίδης μετά τη νίκη μας στη Jerez της Ισπανίας βρεθήκανε στη Valencia όπου μετά από 3 μέρες εντατικών δοκιμών της ελληνικής ομάδας,  ανακοινώθηκε ότι λόγω οργανωτικών θεμάτων ο αγώνας ακυρώνεται καθώς και ο επόμενος της Navarra. Αυτό έφερε απευθείας τον Τάκη Σολδάτο και και Παναγιώτη Τανιμανίδη στον τελικό της Βαρκελώνης σε ένα μεγάλο grid καθώς τρέχανε μαζί με το UK sports prototype cup!

Ο ενθουσιασμός της Ελληνικής ομάδας μεγάλος καθώς μέσα από αρκετές δοκιμές έχουν βρει το σεταπ του αυτοκινήτου, ως αποτέλεσμα  να είναι πανέτοιμοι για τον μεγάλο τελικό και αγώνα.

Ο Τάκης Σολδάτος και Παναγιώτης Τανιμανίδης  χρειαζόντουσαν μια 3η και μια 4η θέση για να εξασφαλίσουν το πρωτάθλημα αφού είχαν διαφορά 7 βαθμών. Να σημειωθεί ότι τρέχανε το παλιό f1 layout χωρίς την τελευταία σφιχτή σικεν κάτι που δίνει φοβερό ρυθμό στην πίστα μια και οι τελευταίες 2 στροφές είναι πολύ γρήγορες και κρίσιμες καθώς οδηγούν στη μεγάλη ευθεία. Τις πρώτες 2 μέρες δοκιμών ήταν η Ελλήνικη ομάδα ταχύτατοι και με 2 δευτερόλεπτα διαφορά όλα έμοιαζαν εύκολη δουλειά ενώ στοχεύαν και στους έξτρα πόντους του qualifying και fastest lap.

Οι στιγμές της Ελληνικής ομάδας  ως την άτυχη στιγμή της εξόδου τους και την σύγκρουση, που τους άφησε εκτός της διεκδίκησης της 1ης θέσης του πρωταθλήματος.

Τάκης Σολδάτος και Παναγιώτης Τανιμανίδης: Το Σάββατο μοιραζόμαστε όπως πάντα την πίστα με τα 40 αυτοκίνητα του GT winter series. Η σημαντική διαφορά που έχουν αυτά τα αυτοκίνητα είναι ότι έχουν τη δυνατότητα να περνούν πάνω από τα sausage curbs στην αναζήτηση του τι είναι νόμιμο στα track limits. Στην προσπάθεια τους αυτή σε μερικές στροφές που υπάρχουν αμμοπαγίδες συμπαρασέρνουν μαζί τους πολλά χαλίκια που μαζί με τα marbles των ελαστικών κάνουν την πίστα ναρκοπέδιο. Στη Βαρκελώνη ειδικότερα σε πολλά σημεία αυτό το φαινόμενο έγινε ανησυχητικό.

Δυστυχώς το υπερπλήρες πρόγραμμα της πίστας δεν άφησε χρόνο για τη στοιχειώδη απομάκρυνση τους. Συγκεκριμένα στην πολύ γρήγορη δεξιά Κ9 και στις 2 τελευταίες στροφές πριν την ευθεία προς το τέλος του Σαββάτου δεν υπήρχε εναλλακτική για τα πρωτότυπα από την αλλαγή γραμμής, καθώς είναι πολύ ευαίσθητα στο φαινόμενο. Στη δε Κ9 σημειώθηκαν 4 σοβαρά ατυχήματα λόγω του φαινομένου με αποτέλεσμα να χειροτερέψει ακόμα περισσότερο η κατάσταση κάνοντας της δοκιμές πλέον μικρής σημασίας. Δυστυχώς οι πολλαπλές κόκκινες σημαίες δεν μας άφησαν πολύ χρόνο οδήγησης κι έτσι βρεθήκαμε στο τέλος της ημέρας με 10λεπτα διαθέσιμα μόνο.

Ο συνδυασμός της πίεσης αυτής και της δεδομένης κατάστασης της πίστας επέφερε το λάθος, έτσι πατώντας λίγα εκατοστά πιο αριστερά στην Κ9 η τροχιά του αυτοκινήτου άλλαξε χωρίς περιθώρια διόρθωσης οδηγώντας το αυτοκίνητο μας στον εσωτερικό τοίχο όπως και όλα τα προηγούμενα αυτοκίνητα που βγήκαν. Αυτό επέφερε πολλαπλές ζημιές στο αυτοκίνητο μας που ήταν αδύνατο να επισκευαστουν για τον αγώνα εξαναγκαζοντας μας σε απόσυρση με το χειρότερο πιθανό αποτέλεσμα της μη βαθμολόγισης. Αποκαρδιωμένοι δεν μπορούσαμε παρά να παρακολουθήσουμε την 1η θέση του πρωταθλήματος να ξεγλιστρά από τα χέρια μας αμαχητί, αν και στον 1ο αγώνα μια σκληρή μάχη επί 5 γύρους με συχνές επαφές των δυο αυτοκινήτων που ακολουθούν βαθμολογικά μας έδωσε ελπίδες ότι θα αλληλο εξουδετερωθούν και θα αφήσουν τη βαθμολογία άθικτη, πράγμα που όμως δεν έγινε.

Ο Τάκης Σολδάτος και Παναγιώτης Τανιμανίδης τελικά κατακτήσαν την 2η θέση στο Light Prototype Car Championship που αν και αποτελεί σημαντική διάκριση το αποτέλεσμα αυτό άφησε μια πικρή γεύση στην ελληνική ομάδα.

Έτσι είναι όμως το motorsport και γι αυτό το αγαπάμε.”  To finish first, first you have to finish ” Ο Τάκης Σολδάτος και Παναγιώτης Τανιμανίδης συνεχίζουν…

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Exit mobile version