Στα μαχαίρια ο Carlos Sainz και Charles Leclerc
Στα μαχαίρια ο Carlos Sainz και Charles Leclerc που υποδηλώνει ότι ένας από τους δύο θα φύγει από την ομάδα, αν όχι στο τέλος αυτής της σεζόν, σίγουρα πριν από το 2026.Η ευρέως αναφερόμενη εχθρότητα μεταξύ των οδηγών της Ferrari Carlos Sainz και Charles Leclerc, που αυξάνεται με κάθε Σαββατοκύριακο Grand Prix, υποδηλώνει ότι ένας από τους δύο θα φύγει από την ομάδα, αν όχι στο τέλος αυτής της σεζόν, σίγουρα πριν από το 2026.
Carlos Sainz και Charles Leclerc: Στην πραγματικότητα, το πιστευτό κουτσομπολιό στη μάντρα της Formula 1 είναι ότι ο Sainz θα μετακομίσει στην Audi όπου θα επανενωθεί με τον πρώην αρχηγό της ομάδας της McLaren, Andreas Seidl, μετέτρεψε το αφεντικό της Audi F1 για την εισβολή της εταιρείας το 2026 στην F1.
Σαφώς, ο Sainz έχει βαρεθεί να παίζει νούμερο δύο με τον Leclerc. Είναι δύσκολο να πει κανείς ποιος από τους δύο είναι καλύτερος σε αυτό το στάδιο της καριέρας τους. Για να πούμε την αλήθεια, απέχουν μίλια από το σημείο αναφοράς που έθεσε ο Max Verstappen. Αλλά τότε οι δύο Τσάρλι δεν έχουν το πανίσχυρο Red Bull RB19 στα γκαράζ τους.
Έχουν μια άβολη Ferrari να οδηγήσουν, η οποία τους κάνει ελάχιστη χάρη και, επειδή το επίπεδό τους είναι σχετικά το ίδιο στην τελευταία φάση, τείνουν να παλεύουν για το ίδιο κομμάτι άσφαλτο σε πάρα πολλές περιπτώσεις. Και κανένας από τους δύο δεν θα κάνει πίσω, όπως είδαμε κατά τη διάρκεια της παρουσίας τους στα Προκριματικά για το Βρετανικό Γκραν Πρι το περασμένο Σάββατο.
Ο Λεκλέρκ είχε ένα παλιό καλό μουγκρητό στο ραδιόφωνο όταν ο Σάινζ πέρασε από δίπλα του καθώς τα μονοθέσια έτρεχαν για τη θέση τους κατά τη διάρκεια των τελικών σταδίων των Προκριματικών στο Σίλβερστοουν: «Ωραίος Κάρλος. Ωραία, καλή προσπέραση στην τελευταία στροφή.”
Sainz: Δεν επρόκειτο να πάω έναν γύρο κατά τη διάρκεια του προκριματικού Silverstone…
Carlos Sainz και Charles Leclerc: Ενώ το pitwall της Ferrari περίμενε ότι ο Leclerc θα ήταν το πρώτο κόκκινο μονοθέσιο με τον Sainz, σύμφωνα με μια προκαθορισμένη συμφωνία, ο Ισπανός είχε τις δικές του ιδέες: «Το πρόβλημα ήταν ότι οι άνθρωποι από πίσω μας άρχισαν να προσπερνούν, πράγμα που σήμαινε αν δώσεις ένα τέσσερα -Δεύτερη διαφορά ανάμεσα σε όλα τα αυτοκίνητα στα οποία δεν επρόκειτο να πάω γύρο.
«Όλοι πρέπει να σεβαστούν αυτό το κενό των τεσσάρων δευτερολέπτων που λίγο πολύ δίνουμε ο ένας στον άλλον. Συμφωνία κυρίων δεν υπάρχει πια. Υπάρχει ένας κανόνας ότι ένα Σαββατοκύριακο πηγαίνω πρώτος και ένα άλλο Σαββατοκύριακο πηγαίνει πρώτος.
«Προφανώς, ήρθε η ώρα του να πάει πρώτος αυτό το Σαββατοκύριακο. Όταν μένεις πίσω στο quali νιώθεις ότι έφαγες περισσότερο βιαστικά, ξέρεις για να μπεις γύρο. Πραγματικά δεν πέτυχα γύρο, γι’ αυτό έπρεπε να προσπεράσω», εξήγησε ο Sainz.
Ο Λεκλέρκ μετρίασε τα πράγματα με τη δική του παρατήρηση του περιστατικού μετά από τα προσόντα: «Το [μου] ραδιοφωνικό μήνυμά μου ήταν μάλλον λίγο πιο επιθετικό από όσο θα έπρεπε. Νομίζω ότι ο Κάρλος θα το καταλάβει γρήγορα. Στην πραγματικότητα, από την πλευρά του Sainz, το πραγματικό πρόβλημα ξεκίνησε νωρίτερα, δηλαδή κατά την έξοδο από το pit lane.
Ποιο από τα δύο Charlies είναι καλύτερο; Carlos Sainz ή Charles Leclerc;
Ενώ είναι μια ανατροπή σχετικά με το ποιος από τους δύο Charlies είναι στην πραγματικότητα ο καλύτερος οδηγός της F1. Η γενική συναίνεση είναι ότι ο Leclerc είναι ταχύτερος σε ρυθμό ενός γύρου, αλλά ο Sainz έχει καλύτερη αγωνιστική ικανότητα από τον συμπαίκτη του. Αλλά και τα δύο είναι ασυνεπή όταν υπερβαίνουν τα κακά αυτοκίνητα με τις προφανείς συνέπειες.
Αλλά το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι με ένα καλό αυτοκίνητο, και οι δύο υπερβαίνουν για να προσπαθήσουν να νικήσουν ο ένας τον άλλον. Αυτό βρίσκεται τελικά στη ρίζα του προβλήματος για τη Ferrari: κανένας από τους δύο δεν θα δεχτεί το νούμερο δύο, και και οι δύο θέλουν να γίνουν Πρωταθλητές, κάτι που ενεργοποιεί τον κανόνα νούμερο ένα του αθλήματος: Νίκησε τον συμπαίκτη σου. Καλύτερα να τους καταστρέψετε!
Και αυτό δεν είναι το πρόβλημα του Ferd Vasseur, αλλά η έλλειψη προνοητικότητας (αφέλειας;) της ηγεσίας της Ferrari όταν πίστευαν ότι η πρόσληψη του Sainz θα ήταν ένα συμμορφούμενο δεύτερο βιολί για τον εκλεκτό τους: τον Leclerc. Ο Carlos και η συνοδεία του, συμπεριλαμβανομένου του Sainz Snr, ξεκαθαρίζουν ότι το πλακίδιο είναι ο στόχος τους.
Ο Sainz έκανε καλά που κέρδισε τον Leclerc στην πρώτη τους χρονιά μαζί. Πέρυσι ο Charles είχε την καλύτερη στιγμή, ειδικά στο πρώτο τρίμηνο της σεζόν, Φέτος, είναι περίπου στο ίδιο επίπεδο. Όχι καλύτερα από ό,τι όταν χαιρετήθηκαν για πρώτη φορά με ψεύτικη χαρά όταν ο Ισπανός έγινε οδηγός της Ferrari στις αρχές του 2021.
Γι’ αυτό είναι τόσο ψεύτικο όταν οι ομάδες προβάλλουν τους οδηγούς τους ότι είναι υπέροχοι φίλοι όπως η Ferrari (και όλες οι άλλες) κάνουν πολύ συχνά.
Οι συμπαίκτες δεν είναι φίλοι ό,τι κι αν λένε
Οδηγοί που κάνουν ηλίθιες σκατά (αγώνες αυγών και κουταλιών!!!) μαζί για το κοινό τους στα social media για στιγμιότυπα και κλικ. Στιγμιότυπα εικονικής αγάπης και αναγκαστικά χαμόγελα όταν το μόνο που σκέφτονται είναι: Πώς μπορώ να καταστρέψω τον συμπαίκτη μου;
Ίσως οι «influencers» ξεχνούν ότι η πλειονότητα των πραγματικών οπαδών της F1 γνωρίζουν ότι είναι απάτη να κάνεις χαρούμενους χορηγούς και τουίτερ. Οι συμπαίκτες ανέχονται ο ένας τον άλλον γιατί πρέπει να το κάνουν σε όλους τους κλάδους μονοθέσιου/καρτ. Εκτός από αυτό, στην πορεία, μισούν πραγματικά ο ένας τον άλλον ό,τι κι αν λένε. Πρέπει. Αυτή είναι η F1, αυτοί είναι οι οδηγοί αγώνων. Για κάποιους ό,τι συμβαίνει σε τροχιά παραμένει σε καλό δρόμο. Για άλλους όχι.
Η Senna-Prost έρχεται στο μυαλό. Όταν δύο σπουδαίοι της F1, ο Alain και ο Ayrton το έκαναν στα τέλη της δεκαετίας του ογδόντα. Το μίσος είναι εμφανές σε όλη τη διάρκεια της καριέρας τους στην κορυφαία κατηγορία, που πυροδοτήθηκε από τα σπασμένα αλλά κυρίαρχα χρόνια τους ως συμπαίκτες στη McLaren. Η εμμονή του Βραζιλιάνου
Η προσθήκη περαιτέρω δυστυχίας στο Σαββατοκύριακο του Sainz (όταν αναμφίβολα η Audi παρακολουθεί κάθε του κίνηση) ήταν ένα κραυγαλέο λάθος στο Grand Prix που του έχασε τρεις θέσεις. Αυτό μετέτρεψε το απόγευμα του σε κυνηγητό που πήγε προς τα πίσω. Ο Carlos τερμάτισε δέκατος, ο Leclerc ένατος για άλλο ένα άθλιο Σαββατοκύριακο για τους Reds.
Σε μια αναζωογονητική άποψη για το θέμα, ο αξιοσέβαστος δημοσιογράφος της F1 Joe Saward έγραψε για την ανόητη σεζόν και το πρόβλημα της Ferrari: «Οι φήμες πιστεύουν ότι ο Carlos Sainz θα πάει στην Audi το 2025, ενώ άλλοι πιστεύουν ότι ο Charles Leclerc θα τρελαθεί αν μείνει εκεί. είναι στη Ferrari και ότι η Mercedes θα ήθελε πολύ να τον έχει. Δεν λέω ότι τίποτα από όλα αυτά είναι αλήθεια, απλώς επισημαίνω το τσιτάτο».
Ώρα απόφασης για τη Ferrari καθώς σχεδιάζουν το μέλλον του Fred Vasseur για τη μεγάλη ομάδα
Ό,τι κι αν συμβεί, η Ferrari πρέπει να επανεξετάσει τη μελλοντική της στρατηγική οδηγού. Δύο σε ένα δεν πάνε ή πιο εύστοχα, για τη μεγάλη Scuderia, δεν μπορούν να έχουν δύο επιβήτορες στο ίδιο γκαράζ. Η σπουδαιότερη εποχή τους με τον Μίκαελ Σουμάχερ ήταν να χτίσουν μια ομάδα γύρω από έναν άνθρωπο που ήταν ικανός να αποδώσει, όπως έκανε ο μεγάλος Γερμανός. Έγραψαν το πρότυπο για την επιτυχία αυτού του είδους.
Το ερώτημα είναι, είναι πραγματικά αφοσιωμένοι στον Leclerc ώστε να αφήσουν τον Sainz να πάει και να προσλάβει έναν αποδεδειγμένο wingman (π.χ. Valtteri Bottas) για την άδεια έδρα; Ο ρόλος του να εξασφαλίσει ότι ο Τσαρλς θα πάρει το μεγάλο τρόπαιο, όπως ακριβώς έκανε ο Φινλανδός με τον Λιούις Χάμιλτον στη Mercedes.
Αλλά τότε πόσο αφοσιωμένος θα είναι ο Λεκλέρκ σε μια ομάδα της Ferrari που δεν έχει κερδίσει; Και αν καλούσε η Red Bull ή η Mercedes; Είπε ήδη ότι θα ψάξει αλλού αν συνέβαινε αυτό. Τόσο αυτός όσο και ο Sainz έχουν συμβόλαια με το Maranello μέχρι το τέλος του 2024.
Ο χρόνος θα δείξει τι κάνουν ο Fred Vassuer και οι άντρες του για τους οδηγούς τους στην πιο επιτυχημένη και υποστηριζόμενη ομάδα της F1 . Ένα πράγμα είναι σίγουρο, ότι υπάρχει μια μεγάλη αναταραχή στον ορίζοντα –όχι μόνο στο Μαρανέλο– που πιθανότατα θα ανατρέψει τη F1 από τώρα έως το 2025, ακόμη και το 2026 όταν θα ξεκινήσει η επόμενη παρτίδα νέων κανόνων.
Και ποιος ξέρει, μπορεί να υπάρχει ακόμη και μια 11η ή 12η ομάδα στο grid σε εκείνο το σημείο. Εάν συμβεί αυτό, η Silly Season θα πάρει φωτιά από τότε μέχρι να γεμίσουν οι μουσικές καρέκλες της F1 για την επόμενη εποχή.
Πρωταθλητής στο Παν. Πρωτάθλημα Ράλλυ ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας και ΟΥΛΛΑ ΕΝΑΑΑΑ
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
WRC Safari Rally: Ο Ogier πήρε την νίκη σε τεντωμένο σκοινι
F1: Η Aston Martin αμφισβητεί τα αποτελέσματα του GP της Αυστρίας με τον Verstappen νικητή