ENGINE POWER

Η μεγαλύτερη ελληνική αποστολή στο NitrOlympX στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Dragster

Η ελληνική αποστολή στο NitrOlympX: Στον αγώνα NitrOlympX στον Hockenheim η ατμόσφαιρα μυρίζει μπαρούτι και το Motodrom σείεται με τις Ελληνικές συμμετοχές να βάζουν μπρος

NitrOlympX-elliniki-apostoli-dragter-fim-topfuel-Hockenheim-ellada-2024
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Η ελληνική αποστολή στο NitrOlympX: Η ελληνική αποστολή βρίσκεται στο Hockenheim στον αγώνα NitrOlympX  και το Motodrom αλλάζει χρώμα 

Έτοιμος για απογείωση;

Η μεγαλύτερη έκθεση τζετ στην Ευρώπη! Όλα τα μεγάλα ονόματα – είτε σε δύο είτε σε τέσσερις τροχούς – συγκεντρώνονται στο Night Show για μια «κάπως διαφορετική παρέλαση με δάδες». Και το όλο θέμα ΔΙΠΛΑ-ΠΛΑ – Ναι, μωρό μου! Τώρα είναι ώρα προβολής αντί για ώρα αντίδρασης. Το Motodrom έχει αλλάξει σε τροφοδοσία από το μεξικανικό κύμα. Οι προβολείς βυθίζουν τη λωρίδα σε πολύχρωμο φως. Οι κερκίδες είναι Soldout και τα πάντα παίρνουν φωτιά!!! Οι ιπτάμενοι σπινθήρες και οι φλόγες ύψους μέτρων μετατρέπουν τη νύχτα σε μέρα, το αποκορύφωμα του Σαββατοκύριακου αρχίζει επιτέλους. Ήρθε η ώρα για το φαντασμαγορικό Saturday Night Show. Μην το χάσετε!

23ο Motor Festival η κορυφαία γιορτή της μηχανοκίνησης με νέα έδρα στο MEC Παιανίας – Κάτοψη

Η ελληνική αποστολή στο NitrOlympX: Ο εξαιρετικά εκρηκτικός συνδυασμός ταχύτητας, σπορ και σόου στη μεγαλύτερη διοργάνωση αγώνων drag εκτός των ΗΠΑ προσελκύει περίπου 40.000 θαυμαστές στο “Rico Anthes Quartermile” κάθε χρόνο. Επειδή εδώ είναι όπου οι φανατισμένοι με τέρμα γκάζι, δράση και δύναμη μπορούν να βιώσουν την ανάγκη για ταχύτητα στο υψηλότερο επίπεδο. Η κατηγόρια «κλάσμα V2» των ποδηλάτων Top Fuel φτάνει έως και τα 3,2 λίτρα κυβισμού με τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Στην «παραλλαγή καθαρού νίτρο», ο κυβισμός περιορίζεται στα 1.700 κ.εκ. Αυτές οι διαμορφώσεις παράγουν έναν χαρακτηριστικό ουρλιαχτό και απόδοση περίπου 1000 ίππων. Οι χρόνοι και οι ταχύτητες είναι στα 6,5 δευτερόλεπτα και πάνω από 340 χιλιόμετρα την ώρα.

 Η μεγαλύτερη ελληνική αποστολή στο NitrOlympX : WHEN THE AIR BURNS AND THE MOTODROM SHAKES WITH GREEK DREAM TEAM

Όταν ξαφνικά βρυχάται μια απίστευτη ισχύς των χιλιάδων  ίππων της ελληνικής αποστολής στο NitrOlympX, ακόμα και το Hockenheim Motodrom το κάνουν να τρέμει. Ο εξαιρετικά εκρηκτικός συνδυασμός ταχύτητας, σπορ και σόου στη μεγαλύτερη διοργάνωση αγώνων drag με τους top οδηγους σε Ευρωπαικό επίπεδο και σένα αγώνα εκτός των ΗΠΑ που προσελκύει περίπου 40.000 θαυμαστές στο “Rico Anthes Quartermile” κάθε χρόνο .

Η ελληνική αποστολή στο NitrOlympX: Εκεί θα βρίσκεται τις επόμενες μέρες η μεγαλύτερη ελληνική αποστολή που έχει ποτέ γίνει σε ευρωπαϊκό αγώνα από οποιοδήποτε μηχανοκίνητο άθλημα μέχρι τώρα ήρθε από τους αγώνες Dragster και δεν είναι καθόλου τυχαίο !!
Αυτό το τριήμερο 23-24 και 25 Αυγούστου στο Hockenheim θα γίνει ο 4ος αγώνας του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Dragster και θα πάρουν μέρος με δικά τους έξοδα και χωρίς καμία βοήθεια από την ομοσπονδία τους οι Τυλσισογλου , Λαμπρόπουλος , Αγαπίδης , Μαρτζακλής , Τσιούρης , Τσιρατούδης , Σεμερτζίδης , Ρεβελτζή , Καραματζάκης , Πετρίδης , Μπουσίνης και Σιδηρόπουλος. Οι Έλληνες αθλητές θα αγωνιστούν με τους καλυτέρους της Ευρώπης και είναι πιο έτοιμοι από ποτέ για να ανεβάσουν την ελληνική σημαία εκεί που της αξίζει !!

Με χρόνους πλέον κάτω από τα 7sec οι περισσότεροι Έλληνες πάνε με άλλο αέρα και με στόχο οι περισσότεροι να μπουν πιο βαθιά στην πρώτη δεκάδα της Ευρώπης στην Super Street !! Να σημειωθεί πως τα τελευταία 3 χρόνια σίγουρα σε αυτή την ανάπτυξη των αθλητών του Dragster εχει συμβάλει το γεγονός πως η πίστα του Αγρινίου (Agrinio Raceway) που όλοι οι οδηγοί με τις ομάδες τους σημείωσαν πολλά ρεκόρ σε εθνικό και σε ευρωπαϊκό επίπεδο αλλά και αντιστοιχία στην πίστα των Σερρών που και εκεί συνεχώς γινονται εργασίες και μια σοβαρή προσπάθεια ανάδειξης του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
O AΣΗ απο τι μάθαμε θα ακολουθήσει την ελληνική αποστολή και θα είναι εκεί να στηρίξει την προσπάθεια των αθλητών.

Η ελληνική αποστολή στο NitrOlympX: Καλή επιτυχία σε όλους , χωρίς ζημίες και όλοι κάτω από 6,9 και γιατί όχι κάτω από 6,8 !!
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

 

Exit mobile version