ENGINE POWER

Supercars: Ο Ντέιβιντ Ράσελ #99 στην κορυφή

Supercars:  Ο Ντέιβιντ Ράσελ ολοκλήρωσε την Ημέρα 1 του Bathurst 1000 με το #99 Erebus στην κορυφή με τα τρία Shell-V Power Mustang μπήκαν στην πρώτη δεκάδα.
Supercars: Ο Ντέιβιντ Ράσελ #99 στην κορυφή

Supercars:  Ο Ντέιβιντ Ράσελ ολοκλήρωσε την Ημέρα 1 του Bathurst 1000 με το #99 Erebus στην κορυφή, κάνοντας τον ταχύτερο γύρο της ημέρας στο σύνολο του συνοδηγού, ενώ ένας νεαρός πρωτάρης πήρε μερικά κεφάλια.

Ο Γκαρθ Τάντερ έδειξε επίσης τα χέρια του για να πάει δεύτερος παρά τον προηγούμενο τρόμο, ενώ ο Ρίτσι Στάναγουεϊ κατέκτησε τρίτος τον Κάι Άλεν που πετούσε αργά, ο οποίος εντυπωσίασε όλη τη συνεδρία στο μπαλαντέρ DJR ως η δεύτερη ταχύτερη Mustang.

Και τα τρία Shell-V Power Mustang μπήκαν στην πρώτη δεκάδα, ενώ μεγάλο μέρος του τρεξίματος από νωρίς ήταν μεταξύ του Erebus και του Triple Eight Camaro.

Supercars-David-Russell-Bathurst-1000-Erebus

Supercars:  Η συναρπαστική συνεδρία όλων των συνοδηγών ξεκίνησε με ένα σημείο να αποδεικνύεται για τον αναπληρωτή στις προσδοκώμενες μπροστινές μηχανές. Δείτε πώς εξελίχθηκε η συνεδρία…

Αφού έκανε μια αλλαγή πίσω ελατηρίου στην εναρκτήρια περίοδο, το #97 πήγε πιο γρήγορα νωρίς με τον Stanaway στο τιμόνι με 2:08, με τον Jayden Ojeda να μπαίνει στο P2 νωρίς στο #34 Camaro, κονταροχτυπώντας με τον Fabian Coulthard στο #2 Mustang.

Ο Stanaway έκοψε τον γύρο του για να πετύχει 2:06.384, ενώ το πρώτο πραγματικό περιστατικό Gen3 του Σαββατοκύριακου προέκυψε στο Middy’s #14, με τον Dean Fiore να κλειδώνει στην κορυφή και να μπαίνει δυνατά στα ελαστικά στην τελευταία γωνία.

«Δεν ήταν το ιδανικό εκεί έξω, ήμουν με αρκετά μέτρια ελαστικά για να ξαπλώσω και δεν το έκανα εδώ και καιρό», είπε ο Fiore.

«Χρειάζομαι πραγματικά τους γύρους σε αυτό το μονοθέσιο, οπότε ελπίζω να το βγάλουμε ξανά σύντομα. Δεν ήταν τόσο άσχημα, απλώς μείναμε για λίγο κάτω από το φράγμα των ελαστικών.»

Η συνεδρία συνεχίστηκε μετά την κόκκινη σημαία με 45 λεπτά ακόμα στο ρολόι, και πίσω από τους τρεις μπροστινούς, οι Tander, Moffat, Whincup και Perkins ξεπέρασαν τη γραμμή ως φανταχτεροί πρώτοι δρομείς.

Στη συνέχεια, ο Russell πήγε στο P1 με 2:06.378, με τον νεαρό Kai Allen να εντυπωσιάζει επίσης με το να μπαίνει στην ένατη θέση στο μπαλαντέρ DJR, +1.973 από τον κορυφαίο, με τον Russell να βελτιώνει το χρόνο του σε 2:05 με 35 λεπτά για να τρέξει.

Supercars-David-Russell-Bathurst-1000-Erebus

Supercars:  Υπήρξε μια αρκετά μεγάλη διαφορά μεταξύ του γηπέδου, με τον Alex Davison να χάνεται στο P27 με +3,082 διαφορά, ενώ ο κορυφαίος Russell είχε το πλεονέκτημα με αρκετά μεγάλη διαφορά 1,151 έναντι του Perkins στο P3 στο άλλο Erebus Camaro.

Ο Zane Goddard απέδειξε ότι ο μπαλαντέρ #88 ήταν μια πιθανή ημέρα αγώνα και απειλή κατάταξης στους χρόνους του γύρου, πηγαίνοντας στο P3, +1,082 μακριά από το σημείο, παρά το γεγονός ότι οι Lowndes είχαν αναφέρει κάποια ενοχλητική υποστροφή στην προηγούμενη περίοδο.

Supercars:  Είχε αρχίσει να πέφτει όπως οι φανταχτεροί Camaro στο μπροστινό μέρος του γηπέδου, με τους Perkins και Whincup να ολοκληρώνουν την πεντάδα έναντι του Moffat στο #6 Mustang με 25 λεπτά για να κυλήσουν.

Οι αγώνες του Estre έδειξαν τις τεράστιες διαφορές ανάμεσα στις πίστες Sandown και Bathurst, καθώς ο Ευρωπαίος συνοδηγός αγωνιζόταν στον ορίζοντα με την πτώση των ελαστικών, ενώ ο Jacobson ξέφυγε με έναν τυχερό στο Forests Elbow στο αυτοκίνητο Castrol με ένα μεγάλο κλείδωμα, σταματώντας μόλις κοντά στο φράγμα.

Supercars-David-Russell-Bathurst-1000-Erebus

Supercars: Ο υπερασπιζόμενος πρωταθλητής TCR, Tony D’Alberto, μπήκε κρυφά στην πρώτη πεντάδα του #11 DJR, ενώ ο Tander έδειξε όλη την εμπειρία του ξεκαθαρίζοντας τα εδέσματα ενώ έτρεχε σε μια τριχωτή στιγμή.

Μιλώντας για εμπειρία, ο Lee Holdsworth μετακόμισε στο P7 με μια μεγάλη διαπραγμάτευση στο Skyline, +1.360 από την ώρα του Russell.

Στη συνέχεια, ο Tander άφησε πίσω του την σχεδόν ατυχία του για να γίνει η ταχύτερη Mustang στο μονοθέσιο του Reynolds, με 2:06.615 για να περάσει τρίτος έναντι των Goddard και Whincup.

Έχοντας οκτώ λεπτά για να τρέξει, ο Tander μπήκε στη συνέχεια στο P2 πάνω από τον Stanaway για να είναι εντός +0,652 από τον Russell.

Εκτός από την ταχύτητα του Russell, τα περιθώρια είχαν κλείσει με μόνο +1,973 να μοιράζει το P2 στον Allen στη δέκατη όγδοη θέση.

Η συνεδρία έκλεισε με τον Άλεν να κάνει ένα υπέροχο ιπτάμενο για να πάει τέταρτος πίσω από τους Ράσελ, Τάντερ και Στάναγουεϊ. Με τους Goddard, Whincup, Davison, D’Alberto, Perkins και Holdsworth να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα.

Supercars-David-Russell-Bathurst-1000-Erebus-mootrway

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Supercars: Ο Ντέιβιντ Ράσελ #99 στην κορυφή», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!