ENGINE POWER

Τα αγαπημένα του κοινού Kadett GSi και Cliff-Calibra: Πώς η Opel κατέκτησε το DTM

Opel Kadett GSi Cliff-Calibra : Όλα τα αυτοκίνητα Opel στην ιστορία του DTM από το 1984 που οδήγησαν την OPEL στην κορυφή των προτιμήσεων του κοινού.
Τα αγαπημένα του κοινού Kadett GSi και Cliff-Calibra: Πώς η Opel κατέκτησε το DTM

Opel Kadett GSi Cliff-Calibra: Η Opel ήταν ίσως η πιο δημοφιλής μάρκα στο DTM: Πώς το αντιλήφθηκε ο Klaus Ludwig και ποια αυτοκίνητα κέρδισε τους θαυμαστές η εταιρεία με έδρα το Rüsselsheim

Αν και η Opel σπάνια ήταν η απόλυτη αναφορά στο DTM, η εταιρεία με έδρα το Rüsselsheim ήταν η απόλυτη αγαπημένη του κοινού. Το έτος της πρεμιέρας του 1984, διάφορα οχήματα της Opel ήταν στην αρχή και πέτυχαν ακόμη και τερματισμό στο βάθρο, αλλά η πραγματική ανακάλυψη ήρθε μόνο με το Calibra V6 4×4, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του το 1993.

Εκτός από μερικούς ιδιωτικούς αγώνες στις πρώτες μέρες της σειράς, το Motorsport.com δείχνει όλα τα αυτοκίνητα Opel στο DTM σε μια σειρά φωτογραφιών και παρέχει επίσης τις πιο σημαντικές πληροφορίες για την πολυσύχναστη εποχή DTM με την Opel, η οποία διήρκεσε από το 1984 έως το 2005 – με τα αγαπημένα των θαυμαστών όπως αυτό το Kadett GSi 16 V με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς!

Ειδικά με την εισαγωγή των ακριβών κανονισμών Class 1 το 1993, η Opel έκανε τα πάντα στο DTM – και με το Calibra V6 4×4 όχι μόνο βασίστηκε στην υψηλή τεχνολογία, αλλά και στα απόλυτα αστέρια στο πιλοτήριο.

Opel-Kadett-GSi-Cliff-Calibra-DTM

Ludwig: «Το Calibra ήταν ένα πολύ ωραίο αυτοκίνητο»

Opel Kadett GSi Cliff-Calibra: Όταν το τετρακίνητο όχημα έκανε το ντεμπούτο του στα τέλη του 1993, ο πρώην πρωταθλητής της Formula 1 Keke Rosberg και ο Manuel Reuter οδήγησαν τα μονοθέσια. Το 1995, άλλοι οδηγοί κορυφαίας κατηγορίας επιβιβάστηκαν μαζί με τους Klaus Ludwig, Hans-Joachim Stuck και τους πρώην οδηγούς της F1 JJ Lehto και Yannick.

«Ήταν επίσης μια υπέροχη στιγμή», λέει ο Ludwig, ο οποίος πήγε στην Opel ως πρωταθλητής της Mercedes, σε μια συνέντευξη βίντεο που δημοσιεύτηκε στο κανάλι YouTube.

Πώς βίωσε τα δύο χρόνια της Opel; «Το Calibra ήταν ένα σούπερ κουλ αυτοκίνητο», λέει ο Ludwig, ο οποίος ήθελε πολύ να οδηγεί ένα αυτοκίνητο με κίνηση σε όλους τους τροχούς. «Είχατε απίστευτο αριθμό οπαδών στις εξέδρες επειδή η Opel είναι μια μαζική μάρκα». Οι οπαδοί είναι τώρα «εκεί σε μεγάλους αριθμούς για τη Mercedes, αλλά τότε ήταν δύσκολο στην αρχή», θυμάται.

Opel-Kadett-GSi-Cliff-Calibra-DTM

Opel Kadett GSi Cliff-Calibra: Τετρακίνηση και τεχνολογία Formula 1

Τι έκανε το αυτοκίνητο τόσο ξεχωριστό; Ήταν γεμάτο με τεχνολογία Formula 1: το σασί προερχόταν από τη Williams, ο κινητήρας από την Cosworth και τα ηλεκτρονικά από τη Bosch. Ο κινητήρας V6 των 2,5 λίτρων απέδιδε 12.000 στροφές και πάνω από 500 ίππους – κατανεμημένους και στους τέσσερις τροχούς. Το αυτοκίνητο ζύγιζε το πολύ 1.060 κιλά.

Διέθετε ρυθμιζόμενο πίσω φτερό, υδραυλικά ρυθμιζόμενους σταθεροποιητές και ένα ημιαυτόματο σύστημα στο οποίο οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονταν σε κλάσματα του δευτερολέπτου με χρήση ταχυτήτων στο τιμόνι. Οι χρόνοι γύρων των μονοθεσίων ITC έφτασαν εκείνους της Formula 3000, οι οποίοι είναι συγκρίσιμοι με τη σημερινή Formula 2.

Ήδη από το 1994, το Reuter έσπασε την κατάρα της νίκης της Opel στο DTM με την πρώτη έκδοση του Calibra V6 4×4. Η Opel έγινε δύναμη DTM μόνο μέσω του Calibra «Phase4», όπως ονομαζόταν η περαιτέρω εξελιγμένη έκδοση για τη σεζόν του 1995.

Opel-Kadett-GSi-Cliff-Calibra-DTM

Πώς η Reuter εξαργύρωσε την Opel το 1996

Ο Ludwig έδειξε τι μπορεί να κάνει το αυτοκίνητο: Με δύο νίκες στο Hockenheimring, ο Ludwig σημείωσε συνολικά 80 πόντους στην κατάταξη του DTM και έτσι ήρθε τρίτος στη γενική. Στην κατάταξη ITC για αγώνες στο εξωτερικό, το Reuter τερμάτισε πέμπτο μπροστά από τον Ludwig.

Η πραγματικά μεγάλη επιτυχία έγινε τη σεζόν ITC του 1996, όταν η Reuter έδωσε τελικά στην Opel τον τίτλο με το Calibra στο θρυλικό σχέδιο Cliff. Τρεις νίκες του ήταν αρκετές για να αφήσει πίσω τον Μπερντ Σνάιντερ στη Mercedes. Ο Κλάους Λούντβιχ κέρδισε ακόμη και τέσσερις φορές, αλλά οι αποτυχίες αποδείχθηκαν η πτώση του πριν διακοπεί η σειρά.

Τι σημαντικό ρόλο έπαιξε η Opel στην επανίδρυση του DTM; Μπορείτε τώρα να μάθετε αυτό και μια συναρπαστική επισκόπηση της ιστορίας της μάρκας στην παραδοσιακή σειρά στη νέα μας σειρά φωτογραφιών.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Τα αγαπημένα του κοινού Kadett GSi και Cliff-Calibra: Πώς η Opel κατέκτησε το DTM», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!