Τα αποτελέσματα του αγώνα της Ανάβασης Κύμης Γιάννης Ηλιόπουλος – Χρονομετρημένες Δοκιμές
Στη συνέχεια είδαμε την Ομάδα Α να δίνει τη δική της αγωνιστική παράσταση στις χρονομετρημένες δοκιμές της 21ης Ανάβασης Κύμης Γιάννης Ηλιόπουλος. Την έκπληξη έκανε ο Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS), ο οποίος κατάφερε να είναι ταχύτερος των αγωνιστικών της Κλάσης Α8, στα δύο από τα τρία χρονομετρημένα σκέλη, ενώ ταυτόχρονα ήταν και ταχύτερος στην Κλάση Α6! Ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC), μπορεί να σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην Α8, στην γενική της Ομάδας Α όμως βρέθηκε στη δεύτερη θέση στα δύο από τα τρία χρονομετρημένα σκέλη. Ωστόσο στον κυρίως αγώνα όλα μπορούν να ανατραπούν. Στην Κλάση της Α7, ο Νίκος Αργυράκης (Citroen Saxo VTS), ανταγωνίζεται ουσιαστικά τον εαυτό του καθώς στην εν λόγω Κλάση είναι ο μοναδικός συμμετέχων.
Συγκλονιστικές μάχες είχαμε στην Ομάδα Ε, ο Ιωάννης Γύζης (Renault Clio 1) ήταν ο ταχύτερος όλων και στα τρία σκέλη των χρονομετρημένων δοκιμών, ενώ ήταν ταυτόχρονα ταχύτερος και στην Κλάση Ε11. Ο Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B), κατάφερε να μείνει κοντά στον Γύζη σε όλα τα σκέλη, με τον ίδιο να είναι ταχύτερος και στην Κλάση της Ε10. Όσον αφορά την E12, o Σπύρος Χαρμαντάς (BMW ME E36) ήταν ο ταχύτερος στα δύο από τα τρία χρονομετρημένα σκέλη.
Στη Formula Saloon ο Μάριος Ηλιόπουλος με το εντυπωσιακό Ford Fiesta κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στα δύο από τα τρία χρονομετρημένα σκέλη, με τον ίδιο να έχει και μια άτυχη στιγμή, καθώς το Fiesta ακούμπησε στην Κ13 με αποτέλεσμα να αποκτήσει κάποια «παράσημα» χωρίς ωστόσο να υπάρχει κάποια σοβαρή ζημιά. Μεγάλη μάχη για τη νίκη όπως όλα δείχνουν θα δοθεί με τον Κωνσταντίνο Πατσουρέα. Ο πολύπειρος οδηγός με το Mitsubishi Lancer βελτίωνε σε κάθε σκέλος τους χρόνους με τους θεατές να ανυπομονούν για την μεταξύ τους μονομαχία. Φυσικά δεν πρέπει να βγάλουμε από την εξίσωση της νίκης τον Παναγιώτη Παρθένη. Ο Παρθένης δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει την ημέρα όπως θα ήθελε καθώς μία μηχανική βλάβη τον έβγαλε από νωρίς εκτός χρονομετρημένων δοκιμών. Όσον αφορά την Κλάση FSA, o Νίκος Παπαδόπουλος με το θηριώδες Ford Escort MK2 δεν είχε κανέναν αντίπαλο σήμερα, με τον ίδιο να σημειώνει και στα τρία σκέλη τον ταχύτερο χρόνο. Στο ίδιο έργο θεατές και στην Κλάση FSA2L. Ο Τρύφωνας Χασάπης με το Citroen AX, δεν άφησε κανένα περιθώριο στους αντιπάλους του και έθεσε τις βάσεις για την αυριανή του επικράτηση. Στην FST2, ο Παναγιώτης Δούβαλης (BMW 3 E36) δεν ξεκίνησε καλά τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά, ωστόσο στη συνέχεια βρήκε τον ρυθμό του, με αποτέλεσμα να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στα δύο από τα τρία σκέλη.
Στα Ιστορικά, ο Παναγιώτης Ευθυμίου (BMW M3 E30), ήταν ταχύτερος στα δύο από τα τρία σκέλη των χρονομετρημένων δοκιμών της 21ης Ανάβασης Κύμης Γιάννης Ηλιόπουλος. Πίσω του καθόλη τη διάρκεια της ημέρας βρισκόταν ο Δημήτρης Σκεπασιανός (Ford Sierra), με τον Γιάννη Κάτσικα (Ford Escort MK1/MK2) να ολοκληρώνει την σημερινή ημέρα στην τρίτη θέση από πλευράς χρόνων.
Η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμαστικών αποτέλεσε το ορεκτικό, αφού το κυρίως πιάτο της 21ης Ανάβασης Κύμης Γιάννης Ηλιόπουλος θα σερβιριστεί αύριο, Κυριακή 28 Μαΐου. Το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο θα ξεκινήσει στις 11:30 και ο δρόμος θα κλείσει για τους θεατές μία ώρα νωρίτερα, δηλαδή στις 10:30.
Η 21η Ανάβαση Κύμης Γιάννης Ηλιόπουλος έχει και φέτος την αμέριστη υποστήριξη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθώς τελεί υπό την Αιγίδα του Δήμου Κύμης – Αλιβερίου, ο οποίος στο πλαίσιο της συνεργασίας διαθέτει λεωφορεία που θα ξεκινούν από την έξοδο των pits, για τη δωρεάν μετακίνηση των θεατών προς τη διαδρομή της ανάβασης.
Αποτελέσματα του αγώνα της Ανάβασης Κύμης, Σκέλος Α :
Αποτελέσματα του αγώνα της Ανάβασης Κύμης Σκέλος Β: