ENGINE POWER

Ταϊλάνδη, Ρουάντα, Νότια Κορέα… Ποιος θα είναι ο επόμενος νέος προορισμός για τη Formula 1;

Με την άνοδο της Formula 1 σε όλο τον κόσμο, αρκετές πόλεις και χώρες έχουν τοποθετηθεί για να φιλοξενήσουν ένα Grand Prix στο μέλλον. Ποιος θα διαδεχθεί τη Μαδρίτη ως νέος προορισμός για την F1; Κάνουμε απολογισμό των διαφόρων έργων που βρίσκονται σε εξέλιξη.
Ταϊλάνδη, Ρουάντα, Νότια Κορέα… Ποιος θα είναι ο επόμενος νέος προορισμός για τη Formula 1;

Μπανγκόκ, Ταϊλάνδη

Αυτό είναι ίσως το έργο που έχει τις περισσότερες πιθανότητες να πετύχει στη λίστα μας. Ένα Grand Prix της Ταϊλάνδης θα ήταν στα χαρτιά για τα επόμενα χρόνια. Δεν είναι μυστικό: Η Formula 1 στοχεύει να κερδίσει ένα δεύτερο Grand Prix στη Νοτιοανατολική Ασία, με τη Σιγκαπούρη.

Σε κάθε περίπτωση, αυτή είναι η επιθυμία του Greg Maffei, CEO της Liberty Media: «Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για την Ασία. Υπάρχουν πολλές χώρες που θέλουν έναν αγώνα Formula 1 και πραγματικά εξετάζουμε πού βρίσκονται και πού θα μπορούσαν να είναι οι οπαδοί μας, ποιος θα μπορούσε να συμμετάσχει σε έναν μεγάλο αγώνα και ποιος μπορεί ειλικρινά να αντέξει οικονομικά έναν αγώνα . Νομίζω ότι θα μπορούσαμε κάλλιστα να δούμε ένα δεύτερο [Grand Prix] στη Νοτιοανατολική Ασία», δήλωσε τον περασμένο Μάιο .

Αρκετές ενδείξεις υποδηλώνουν την άφιξη της Ταϊλάνδης στο ημερολόγιο της Formula 1: ο πρωθυπουργός της Ταϊλάνδης, Srettha Thavisin, ήταν ιδιαίτερα παρών στην Imola για το Grand Prix Emilia-Romagna για να συζητήσει με τον Stefano Domenicali, πρόεδρο της Formula 1, τον περασμένο Ιούνιο, επικεφαλής της κυβέρνησης. ανέφερε επίσης τις πόλεις της Μπανγκόκ και της Πατάγια, συμπεριλαμβανομένου του αεροδρομίου U-Tapao, για να φιλοξενήσουν ένα αστικό ή ημιαστικό κύκλωμα. Η Ταϊλάνδη θα ήταν τότε έτοιμη να διοργανώσει ένα Grand Prix το 2027 ή το 2028.

Incheon, Νότια Κορέα

Ωστόσο, η Ταϊλάνδη ανταγωνίζεται δύο άλλες χώρες: την Ινδονησία και ειδικά τη Νότια Κορέα, η οποία θα ήθελε να μπει ξανά στο ημερολόγιο της Formula 1 περισσότερα από δέκα χρόνια αργότερα. Στις αρχές της δεκαετίας του 2010, ο Yeongam φιλοξένησε τέσσερα Grand Prix μεταξύ 2010 και 2013, αλλά το έργο της πόλης που χτίστηκε γύρω από την πίστα ήταν μια οικτρή αποτυχία.

Αυτή τη φορά, η Νότια Κορέα επιστρέφει με νέα επιχειρήματα. Τον περασμένο Απρίλιο, η The Independent ανέφερε ότι η πόλη του Incheon είχε στείλει μια «επιστολή προθέσεων» στη Formula 1 για να φιλοξενήσει ένα αστικό Grand Prix το 2026. Επομένως, όχι Yeongam, αλλά ένα νέο έργο πίστας μόλις λίγα χιλιόμετρα από την πρωτεύουσα Σεούλ. Μια άλλη πιθανότητα: το Inje Speedium, το οποίο αναμένεται να φιλοξενήσει τον γύρο της Super Formula στη Νότια Κορέα το 2025 . Δύο τοπικές αιτήσεις προς το παρόν, αλλά οι οποίες θα μπορούσαν να μεταφερθούν σε εθνική κλίμακα κατά της Ταϊλάνδης.

Κιγκάλι, Ρουάντα

Αν η F1 στοχεύει σε ένα δεύτερο Grand Prix στην Ασία-Ειρηνικό, πάνω απ’ όλα στοχεύει σε ένα πρώτο Grand Prix στην Αφρική. Η Formula 1 δεν έχει επισκεφθεί την αφρικανική ήπειρο από το 1993 και το τελευταίο Γκραν Πρι Νότιας Αφρικής. Ωστόσο, τις τελευταίες εβδομάδες, δεν είναι το έθνος του ουράνιου τόξου που κρατά το σχοινί, αλλά η Ρουάντα. Η χώρα των 14 εκατομμυρίων κατοίκων γνωρίζει οικονομική ανάπτυξη και βασίζεται όλο και περισσότερο στην ήπια ισχύ της στον αθλητικό κόσμο προκειμένου να βελτιώσει την εικόνα της, τριάντα χρόνια μετά την τρομερή γενοκτονία των Τούτσι στη Ρουάντα.

«Είναι καιρός η Αφρική να γίνει μέρος του ημερολογίου της F1», δήλωσε ο Christian Gakwaya, πρόεδρος του Automobile Club της Ρουάντα, σε σχόλια που μεταδόθηκαν από το Motor Sport Magazine . Η Ρουάντα, ως χώρα, είναι δεσμευμένη και έτοιμη να φιλοξενήσει έναν αγώνα της Formula 1. Εργαζόμαστε στο επίσημο πλαίσιο της F1 και είμαστε σοβαροί για την προσφορά μας. (…) Με μεγαλύτερη ελευθερία βίζας και μια αεροπορική εταιρεία που εξυπηρετεί πολλούς προορισμούς, η Ρουάντα είναι το ιδανικό μέρος για την επιστροφή της Formula 1 στην Αφρική. »

Προς το παρόν, δεν έχει δοθεί καμία ένδειξη σχετικά με μια πιθανή έδρα ή μια πίστα που θα μπορούσε να διοργανώσει ένα Grand Prix της Formula 1, σύμφωνα με τις νέες πίστες αστικών περιοχών, οι οποίες γίνονται όλο και πιο πολλές στη F1, η πρωτεύουσα Κιγκάλι λειτουργεί ως φαβορί.

Εάν τα περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά (η πόλη βρίσκεται σε υψόμετρο 1.300 μέτρων) θα μπορούσαν να εμποδίσουν αυτήν την πίστα, ο Stefano Domenicali διαβεβαίωσε ότι βρίσκονται σε εξέλιξη σοβαρές συζητήσεις με τις τοπικές αρχές και την Automobile Club της Ρουάντα. «Είναι σοβαροί. Παρουσίασαν ένα καλό σχέδιο και έχουμε μια συνάντηση μαζί τους στα τέλη Σεπτεμβρίου. Αυτό θα είναι ένα συνεχιζόμενο έργο», είπε ο πρόεδρος της Formula 1 στο Motorsport.com . Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι το Κιγκάλι θα φιλοξενήσει την τελετή απονομής των βραβείων της FIA τον Δεκέμβριο του 2024…

Kyalami, Νότια Αφρική

Είναι ένα πραγματικό θαλάσσιο φίδι εδώ και χρόνια: θα επιστρέψει η Formula 1 στη Νότια Αφρική, στο Kyalami, αφού την εγκατέλειψε το 1993; Κάθε χρόνο, το θέμα επανέρχεται στο τραπέζι, αλλά δεν έχει σημειωθεί σημαντική πρόοδος εδώ και αρκετούς μήνες. Πριν από δύο χρόνια, η Νότια Αφρική έφτασε πολύ κοντά στο να επιστρέψει στο ημερολόγιο για τη σεζόν του 2023, αλλά η υπογραφή κατέρρευσε την τελευταία στιγμή.

«  Ήμουν μέρος αυτής (της οργάνωσης).  Ο ανιψιός μου εργάστηκε στο έργο για 6 χρόνια. Ήταν μια στενή επικοινωνία, είπε η Νοτιοαφρικανή παγκόσμια πρωταθλήτρια Jody Scheckter στο Total Motorsport.com . Η [απαίτηση] του αφεντικού Kyalami έφτασε τελικά από 500.000 σε 2 εκατομμύρια, ήθελε να τα πάρει όλα. Η F1 είχε έρθει να υπογράψει. Είχαμε λάβει υποστήριξη από την κυβέρνηση και μερικούς από τους πλουσιότερους ανθρώπους στη Νότια Αφρική. Όλα ήταν στη θέση τους αλλά το εν λόγω άτομο από το Kyalami έγινε ξαφνικά πολύ άπληστο. Μόλις έφυγε η F1, άλλαξε εντελώς το παιχνίδι. Η κυβέρνηση συνειδητοποίησε ότι υπήρχε (εσωτερικός) αγώνας και αποχώρησε. »

tailandi-rouanta-notia-korea-pios-tha-ine-o-epomenos-neos-proorismos-gia-ti-formula-1

Από τότε μαύρη οθόνη. Πάντα εκτιμάται από τους οπαδούς, η πίστα Kyalami περιμένει την ώρα της. Τον περασμένο Ιανουάριο, ο Mohammed Ben Sulayem με τη σειρά του επέστρεψε στη δυνατότητα διοργάνωσης ενός νέου Grand Prix στην Αφρική στο μέλλον. Σε μια συνέντευξη που δόθηκε στους Γερμανούς συναδέλφους μας από το Motorsport-Magazin , ο ηγέτης των Εμιράτων πίεσε για επιστροφή της F1 στην ήπειρο. «Έχουμε πολύ καλές επαφές στην Αφρική. «Πρέπει να δοθεί περισσότερη προσοχή στην Αφρική », δήλωσε ο πρόεδρος της FIA.

«Αν θέλουμε να αναπτυχθούμε εκεί, δεν μπορούμε να το κάνουμε από ψηλά. Δεν μπορώ να δώσω διαταγές, το νερό δεν κυλάει εδώ κάτω . Είναι το αντίθετο, πάει από κάτω προς τα πάνω. Πρέπει να ξεκινήσουμε από τη βάση , εξήγησε ο Mohammed Ben Sulayem για να διευκρινίσει ότι εξαρτάται από τη χώρα και τις αρμόδιες αρχές να αναπτύξουν για να επαναφέρουν τη F1 . Στη Νότια Αφρική έχουν μεγάλη ιστορία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Από πέρυσι έχει γίνει πολύς λόγος για την επιστροφή της Formula 1 στο Kyalami. Θα ήταν σπουδαίο πράγμα για την Αφρική. Σκεφτόμαστε επίσης ένα πρωτάθλημα ηλεκτρικής ενέργειας που θα ήθελε να συμπεριλάβει την Αφρική. »

Η επιστροφή της Formula 1 στη Νότια Αφρική υποστηρίζεται επίσης από πολλές προσωπικότητες από τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και ορισμένους ίδιους τους οδηγούς. Ο Λιούις Χάμιλτον δήλωσε χαρακτηριστικά το 2023 ότι ήθελε «να αγωνιστεί εκεί πριν αποσυρθεί» . Εάν η πίστα Kyalami αναφέρεται τακτικά για να καλωσορίσει ξανά την πειθαρχία, η τελευταία θα πρέπει πρώτα να λάβει τον βαθμό 1 από τη FIA, υποχρεωτικό για να διοργανώσει ένα Grand Prix της F1. Αυτή τη στιγμή η πίστα είναι FIA Grade 2.

Οσάκα, Ιαπωνία

Φτάνουμε στα έργα που είναι λίγο πιο ασαφή και μεταξύ αυτών, αυτό της Οσάκα, στην Ιαπωνία. Πριν από την επέκταση της πίστας της Suzuka για πέντε χρόνια , η Μεγαλόπολη είχε υποβάλει αίτηση για να φιλοξενήσει ένα Grand Prix στην πόλη το 2025, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Έκθεσης.

«Θα θέλαμε να προχωρήσουμε με μια αίτηση», δήλωσε ο πρόεδρος του τουριστικού γραφείου της Οσάκα, Hiroshi Mizohata . Η F1 δεν είναι πλέον ένας μεμονωμένος αγώνας αυτοκινήτων, αλλά έχει μετατραπεί σε ένα πλήρες πρόγραμμα ψυχαγωγίας. Αν κάνουμε κάθε βήμα, είναι πιθανό να προσελκύσουμε [Formula 1]. Χαιρετίζουμε κάθε ιδέα για την ανάληψη της πρόκλησης της ιδιωτικής διαχείρισης. Νομίζω ότι υπάρχουν προκλήσεις μπροστά μας, αλλά θα θέλαμε να συνεργαστούμε όσο το δυνατόν περισσότερο. » Η ιδέα ενός κυκλώματος πόλης, σε δημόσιους δρόμους, ευνοήθηκε.

Προφανώς, η παράταση του Ιαπωνικού Γκραν Πρι στη Suzuka διέλυσε αυτό το έργο στο μπουμπούκι… Λοιπόν, είναι πράγματι έτσι; Ήδη εκείνη την εποχή είχε ήδη αναφερθεί η ιδέα της συγκατοίκησης μεταξύ της Suzuka και της Osaka . Αλλά με τον πολλαπλασιασμό των εφαρμογών σε όλο τον κόσμο, εξακολουθεί να φαίνεται αρκετά συμβιβασμένο.

Barranquilla, Κολομβία

Σε αυτόν τον κατάλογο, το έργο της Κολομβίας είναι το λιγότερο σε εξέλιξη. Ωστόσο, το 2023, η χώρα της Νότιας Αμερικής δεν ήταν πολύ μακριά από μια συμφωνία για τη διοργάνωση ενός Grand Prix της Formula 1 στη Barranquilla. Δυστυχώς, η συμφωνία που επιτεύχθηκε μεταξύ της Μαδρίτης και της F1 για ένα Grand Prix το 2026 έθαψε τις ελπίδες της Κολομβίας.

«[Στις αρχές του 2023], έγινε κατά 95%, αλλά κάποιος κατέστρεψε τα πάντα και δεν ξέρω ποιος ή τι», εκμυστηρεύτηκε ο Χουάν Πάμπλο Μοντόγια τον Οκτώβριο του 2023 στις στήλες του La Semana . Πήγα στο Barranquilla με τους ηγέτες της Formula 1 για να εξετάσω τη διαδρομή. Όλα έγιναν, μόνο η υπογραφή έλειπε. Εξεταζόμασταν μια εγγραφή στο ημερολόγιο το 2028. Ωστόσο, κατέληξαν να δώσουν προτεραιότητα στη Μαδρίτη. » 

Η Κολομβία, η οποία προωθούσε ένα Γκραν Πρι Καραϊβικής, φέρεται να έχει χάσει τις ελπίδες της να φιλοξενήσει τη Formula 1 στο εγγύς μέλλον. Αλλά οι επαφές που έγιναν με τις αρχές της F1 θα μπορούσαν να χρησιμεύσουν ως θεμέλιο για ένα νέο έργο τα επόμενα χρόνια. « Ίσως θα έχουμε ξανά την ευκαιρία μας το 2028, θα δούμε» κατέληξε ο πρώην Κολομβιανός οδηγός της Formula 1.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Formula 1: Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Στο δεύτερο μόλις αγώνα της σεζόν ο Λούις Χάμιλτον μοιάζει να μπορεί να οδηγήσει τη Ferrari στην κορυφή.

Formula 1
Engine Power: Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο πιο επιτυχημένος αναβάτης του Grand Prix παραδέχεται ότι αισθάνεται την απειλή του Marc Marquez να κρέμεται πάνω από το ρεκόρ νίκης του στο MotoGP.

Engine Power
Engine Power: Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Μετά την Πέμπτη, ο Adrien Fourmaux αναγκάστηκε να αποσυρθεί ξανά στην Κένυα, αυτή τη φορά λόγω αναστολής.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Δείτε το προσωρινό πλέγμα εκκίνησης για τον Αγώνα Σπριντ Κινεζικού Grand Prix 2025, με την πρώτη pole position του Lewis Hamilton με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price ήταν κάποτε μέλος του Eddie Jordan Racing και παρέσυρε ένα από τα μονοθέσια της F1 της ομάδας σε μια πολύ αγωνιστική φωτογράφιση κοριτσιών με πρώην μοντέλα

Engine Power
Engine Power: Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Ο ανακάλυψης του Michael Schumacher, πρώην ιδιοκτήτης ομάδας και νυν μάνατζερ, από φιλία, του Adrian Newey, θρηνεί την F1 στην Κίνα

Engine Power
Engine Power: Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Κοσμοσυρροή για το MCL39 που βρέθηκε σε OPAP Arena και Σύνταγμα

Engine Power
Engine Power: Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Το Renault 5 είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα χάτσμπακ που κατασκευάστηκαν ποτέ.το 5 Turbo ήταν η έκδοση ράλι – και ήταν πολύ αγαπητό. Η Renault το αναζωογόνησε, παράγοντας ένα πλήρως ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο τέρας

Engine Power
Engine Power: 1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

Ένα φορτηγό τέρας νεκροφόρα Cadillac πωλείται στο Facebook Marketplace Η νεκροφόρα του 1961 βρίσκεται τώρα πάνω από ένα σασί φορτηγού τέρας Η κίνηση του φορτηγού νεκροφόρα είναι ένας κινητήρας Chevrolet V8

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.

Engine Power
Engine Power: Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG

Engine Power
Engine Power: Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.

Engine Power
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power