ENGINE POWER

Τεχνολογία Formula 1: Η Mercedes τα παίζει όλα μετά την αναβάθμιση του W15

Τεχνολογία Formula 1 Mercedes: η Mercedes πιστεύει ότι έχει βρει επιτέλους την σωστή κατεύθυνση ώστε να αναπτύξει την απόδοση της

technologia-formula-1-i-mercedes-ta-pezi-ola-meta-tin-anavathmisi-tou-w15
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Τεχνολογία Formula 1 Mercedes: Πολλές από τις αλλαγές που έκανε η Mercedes στο W15 στο Μαϊάμι δεν ήταν ορατές – σύμφωνα με τον Toto Wolff, εργάζονται “με πλήρη ταχύτητα” για περαιτέρω ενημερώσεις

Μετά από μια σειρά πειραμάτων στους πρώτους αγώνες της σεζόν, η Mercedes πιστεύει ότι έχει βρει επιτέλους μια κατεύθυνση να ακολουθήσει προκειμένου να αναπτύξει ένα πακέτο που είναι γρήγορο τόσο σε στροφές υψηλής ταχύτητας, αλλά και σε δεν χάνει την απόδοση στα αργά τμήματα.

Το αφεντικό της ομάδας Toto Wolff περιγράφει τους τελευταίους μήνες ως μια «επώδυνη καμπύλη μάθησης», αλλά τονίζει ότι τα πράγματα πάνε καλά, καθώς λέει ότι το εργοστάσιο εργάζεται τώρα σκληρά σε μια σειρά από εξελίξεις που θα φέρουν την ομάδα πιο κοντά στο μπροστινό μέρος του grid πρέπει.

«Το γραφείο σχεδιασμού είναι «all in» και η παραγωγή και οι λειτουργίες είναι σε πλήρη εξέλιξη», αποκαλύπτει, τονίζοντας: «Η αγωνιστική ομάδα έχει κάνει καλή δουλειά, οπότε όλα τα εργοστάσια είναι πραγματικά στην έκτη ταχύτητα για να μπουν τα πράγματα στο αυτοκίνητο. από το οποίο πιστεύουμε ότι μπορεί να είναι πολύ χρήσιμο».

Η Mercedes έφερε ένα νέο κάτω αμάξωμα στο Μαϊάμι

Τεχνολογία Formula 1 Mercedes: Η πλειονότητα των αλλαγών για το Μαϊάμι έγιναν αόρατα, καθώς το σχήμα του κάτω αμαξώματος αναδιαμορφώθηκε για να αυξήσει την τοπική κάθετη δύναμη στο μπροστινό μέρος και να αλλάξει την κατανομή της ροής προς τα πίσω και τον διαχύτη.

Αυτές οι αλλαγές μπορεί να μην είναι ορατές, αλλά είναι ξεκάθαρο πώς επηρέασαν τη σχεδίαση με το “άκρο-φτερό”, καθώς το μπροστινό τμήμα είναι πλέον πιο επιθετικά καμπυλωμένο και διαθέτει πέντε αντηρίδες αντί για δύο κατά μήκος του

Άμεση σύγκριση: Πάνω είναι η αναθεωρημένη μπροστινή πτέρυγα του Μαϊάμι

Οι ίδιοι οι αντηρίδες είναι επίσης πιο καθορισμένες από τους προκατόχους τους, καθώς σχηματίζουν περισσότερο ένα προφίλ σε σχήμα πετάλου που οδηγεί μακριά από το πίσω άκρο αντί να καταλήγει σε αυτό. Εκτός από τις αλλαγές στο κάτω μέρος του αμαξώματος, η Mercedes διέθετε επίσης κάποια εξαρτήματα ειδικά για την πίστα στο Μαϊάμι. Αυτό περιελάμβανε ένα προαιρετικό πτερύγιο στο μπροστινό φτερό με κοντύτερη χορδή για τη βελτίωση της ισορροπίας του αυτοκινήτου μπροστά-πίσω.

Για να βελτιώσει την ψύξη του κινητήρα και των βοηθητικών εξαρτημάτων, η ομάδα χρησιμοποίησε επίσης μια αναθεωρημένη διάταξη ψύξης, αντικαθιστώντας το πλαίσιο με περσίδες του καλύμματος κινητήρα με μια λύση με μεγαλύτερες και περισσότερες περσίδες.

Τεχνολογία Formula 1 MercedesΗ Red Bull συνεχίζει να εξοικονομεί βάρος

Η Red Bull εν τω μεταξύ έκανε μια πολύ μικρή αλλαγή λεπτομέρειας στο “Edge Wing” της για το Grand Prix του Μαϊάμι. Ένα από τα στηρίγματα αφαιρέθηκε για εξοικονόμηση βάρους, καθώς τα υπόλοιπα στηρίγματα παρέχουν αρκετή στήριξη υπό φορτίο.

Αν και δεν υπάρχουν πολλά να δούμε από τους Bulls στο μέτωπο της ενημέρωσης, εξακολουθεί να είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς χειρίστηκε η ομάδα τη ρύθμιση ψύξης από την αρχή της σεζόν, ειδικά αν σκεφτεί κανείς πόσο διαφορετική είναι η διάταξη από το υπόλοιπο πεδίο διαφέρει.

Έτσι άλλαξε πρόσφατα η ψύξη στη Red Bull

Τεχνολογία Formula 1 MercedesΣτην Ιαπωνία, η ομάδα άλλαξε το μέγεθος της οριζόντιας πρόσληψης πλευρικών ποδιών “στο στόμα καρχαρία” και μείωσε το ύψος της. Αυτό οδήγησε επίσης στην εισαγωγή της πρόσθετης εισόδου αναπνευστήρα δίπλα στο πιλοτήριο (δείτε το λογότυπο χορηγού ROKT για αναφορά).

Και ενώ οι τέσσερις αεραγωγοί στο πλάι του καλύμματος του κινητήρα δεν υπήρχαν πλέον για τον αγώνα της Suzuka, εγκαταστάθηκαν ξανά για την Κίνα και το Μαϊάμι, καθώς η ομάδα χρειαζόταν περισσότερη ικανότητα ψύξης.

Μια άλλη άμεση σύγκριση μεταξύ Κίνας, Μαϊάμι και Ιαπωνίας

Έχουν γίνει επίσης αρκετές αλλαγές στις εξόδους αέρα ψύξης, οι οποίες βρίσκονται στα κανάλια στο κάλυμμα του κινητήρα. Στην Ιαπωνία χρησιμοποιήθηκε μια λύση με τρεις λωρίδες, ενώ στην Κίνα χρησιμοποιήθηκε μια πιο πίσω αλλά σπηλαιώδης εκδοχή.

Για το Μαϊάμι, αυτές οι λύσεις έχουν πλέον συνδυαστεί με την εγκατάσταση ενός πάνελ δύο πτερυγίων μπροστά από τις πιο ευρύχωρες πρίζες.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version